foukání kompresoru po chcípnutí motoru
Moderátor: Miky_CZ
foukání kompresoru po chcípnutí motoru
Zdravím, u D2 se mi začalo stávat, že někam přijedu, chcípnu auto a v tu chvíli se spustí kompresor měchů (pod řidičem). Při opětovném nastartování se vypne asi vteřinu po startu. To můžu opakovat třeba 5x a stav stejný a na šestý pokus přestane běžet. Nepřišel jsem na to, zda by mělo mít vliv třeba zahoupání s autem... Je hlavně zvláštní, že při nastartovaném motoru nefouká a spustí se až po chcípnutí. Zatím to řeším vytažením pojistky kompresoru. Nějaké zkušenosti s takovou závadou? Díky
Re: foukání kompresoru po chcípnutí motoru
Asi to nesouvisí ale stalo se mi teď o víkendu něco podobného.
Auto na nabíječce, klíček vypnutý. Hodil jsem si do kufru nářadí, a po zavření se auto dofouklo.
Napadá mě, že si BCU/SLABS hlídá napětí, a s připojenou nabíječkou považuje auto za nastartované.
Až se budu někdy večer nudit tak to zkusím v RAVE nastudovat.
Auto na nabíječce, klíček vypnutý. Hodil jsem si do kufru nářadí, a po zavření se auto dofouklo.
Napadá mě, že si BCU/SLABS hlídá napětí, a s připojenou nabíječkou považuje auto za nastartované.
Až se budu někdy večer nudit tak to zkusím v RAVE nastudovat.
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Re: foukání kompresoru po chcípnutí motoru
Mě už to nedělá! Stalo mě to, tak už je na pružinách +50mm. A je to paráda. Ani jsem zásadní rozdíl v komfortu nepoznal.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: foukání kompresoru po chcípnutí motoru
SLABS normálně funguje zhruba 30 minut po vypnutí zapalování. Když dám auto na nabíječku, tam se vzbudí a má snahu se rovnat. Někdy to udělá krátce i po zaparkování. Chvílema to vypadá, že si to žije vlastním životem, ale funguje to, a auto se dá používat jak skoro prázdné, tak více než naložené během výletů.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: foukání kompresoru po chcípnutí motoru
Novější auta (D3 a RRS) to dělají běžně. Zaparkuješ, vyndáš něco z kufru, zavřeš, zamkneš a auto si ještě chvíli cvaká a ufukuje (jen už nepouští kompresor a vzduch bere ze zásobníku).
Re: foukání kompresoru po chcípnutí motoru
Tak ufukování je normál, ale zapnutí kompresoru se mi stalo poprvé - asi fakt díky té nabíječce.
Moje SLABSka navíc neukládá chyby - rozsvítí se kontrolka SLS, ale ani můj Nanocom, ani LandJirkova diag. žádnou chybu nenačte.
Po výměně čidel se frekvence chyb zmenšila, ale občas se stane.
Až mě to bude moc štvát tak seženu jinou a zkusím vyměnit.
Moje SLABSka navíc neukládá chyby - rozsvítí se kontrolka SLS, ale ani můj Nanocom, ani LandJirkova diag. žádnou chybu nenačte.
Po výměně čidel se frekvence chyb zmenšila, ale občas se stane.
Až mě to bude moc štvát tak seženu jinou a zkusím vyměnit.
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: foukání kompresoru po chcípnutí motoru
No ono se fůra chyb vymaže po vypnutí zapalování. A druhá věc - protože jednotka SLABS řeší i brzdy, tak při cca 8km/h odpojí možnost diagnostikování. Takže se připojování bez vypnutí zapalování pro vyčtení chyby vzniklé za jízdy dělá docela špatně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: foukání kompresoru po chcípnutí motoru
Nanocom nevycte chybu ani kdyz se kontrolka rozsvítí hned po zapnutí zapalování(po zhasnutí), ani hned po nastartovani.
Je normální, že se hodnoty L a P čidla liší cca o 20 když je auto rovně? Po prohození je to beze změny, takže v čidlech asi chyba není.
Je normální, že se hodnoty L a P čidla liší cca o 20 když je auto rovně? Po prohození je to beze změny, takže v čidlech asi chyba není.
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)