LR Disco 3 - Engine system fault
Moderátor: Miky_CZ
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
ÓÓÓÓ, jsi skvělý, už jsem se chystal do té kosy s multimetrem že si poměřím ty piny přímo na autě, takhle si ho vyndám z auta a vezmu si ho do tepla
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Zdravím,
nechci zakládat nové téma, ale hodila by se dobrá rada.
Stejná hláška: System engine falut, ztráta výkonu, následně auto po pár metrech umře. Když zkouším nastartovat, točí, ale nechytne.
Nějaký nápady?
A ještě bych doplnil, že asi před třemi dny jsem řešil, že mi nešlo přeřazovat, což vyřešilo párkrát vysunout a zasunout řadící páku, pak to fungovalo zas normálně. Jen kdyby to mohlo mít spojitost.
Discovery 3, TDV6, Automat, 2006
nechci zakládat nové téma, ale hodila by se dobrá rada.
Stejná hláška: System engine falut, ztráta výkonu, následně auto po pár metrech umře. Když zkouším nastartovat, točí, ale nechytne.
Nějaký nápady?
A ještě bych doplnil, že asi před třemi dny jsem řešil, že mi nešlo přeřazovat, což vyřešilo párkrát vysunout a zasunout řadící páku, pak to fungovalo zas normálně. Jen kdyby to mohlo mít spojitost.
Discovery 3, TDV6, Automat, 2006
Range Rover P38, Automat, LPAMJ4, 4.6HSE, Benzín, 1997, A50-X,M 4959
SALLPAMJ4VA359288
SALLPAMJ4VA359288
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
tak jako nechceš zakládat nové téma je mi trapně se opakovat - připojit na diagnostiku
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Díky za radu, ale auto jsem byl rád, že jsem ho odtlačil ze silnice a na diagnostiku jsem už domluvený na večer. Myslel jsem, že až pojedem večer k autu, abych věděl na co být připraven, jestli si vzít nějakej vercajk, kdybych to bylo něco s čím se někdo setkal a je možné to vyřešit na místě. Abych ho nemusel případně odtahovat "z místa činu" ...
Range Rover P38, Automat, LPAMJ4, 4.6HSE, Benzín, 1997, A50-X,M 4959
SALLPAMJ4VA359288
SALLPAMJ4VA359288
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Zamrzlá nafta?zemator píše: ↑23 led 2019 11:10 Zdravím,
nechci zakládat nové téma, ale hodila by se dobrá rada.
Stejná hláška: System engine falut, ztráta výkonu, následně auto po pár metrech umře. Když zkouším nastartovat, točí, ale nechytne.
Nějaký nápady?
A ještě bych doplnil, že asi před třemi dny jsem řešil, že mi nešlo přeřazovat, což vyřešilo párkrát vysunout a zasunout řadící páku, pak to fungovalo zas normálně. Jen kdyby to mohlo mít spojitost.
Discovery 3, TDV6, Automat, 2006
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Také mě napadlo problém s naftou, ale spíš si říkám, že by to mohlo být třeba čerpadlo na naftu, ale nevím. Uvidím co večer diagnostika.
Každopádně tankuji výhradně na Benzině Vervu Diesel, tak ta s adaptérem jen tak nezámrzné.
Navíc nastartoval jsem v pohodě, nechal deset minut. běžet a pak na pohodičku vyrazil, no a po zhruba deseti km to umřelo.
Každopádně tankuji výhradně na Benzině Vervu Diesel, tak ta s adaptérem jen tak nezámrzné.
Navíc nastartoval jsem v pohodě, nechal deset minut. běžet a pak na pohodičku vyrazil, no a po zhruba deseti km to umřelo.
Range Rover P38, Automat, LPAMJ4, 4.6HSE, Benzín, 1997, A50-X,M 4959
SALLPAMJ4VA359288
SALLPAMJ4VA359288
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Takze nafta nebo voda ve filtru nebo v nafte.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Bohužel, kvalita paliva u pump je různá. Vzpomínám si před pár lety, jak pořádně mrzlo, a místy bylo problém natankovat - nafta byla plná parafínu už ve stojanu na pumpě.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Tak mi to vypsalo tyto závady:
P0406 - obvod snímače recirkulace spalin A - nízký signál
- trvala
P140A - Snímač recirkulace výfukových plynu C
- nízký
- Trvale
P2290 - Rizeni vstřikovače - tlak příliš nízký
- Přerušovaný
Po smazání závad jsem odjel domů.
Prý nejspíše EGR, každopádně projdu konektory u motoru a MAP sensor.
Kdyby někdo měl nějaký další názor, tak ho uvítám
P0406 - obvod snímače recirkulace spalin A - nízký signál
- trvala
P140A - Snímač recirkulace výfukových plynu C
- nízký
- Trvale
P2290 - Rizeni vstřikovače - tlak příliš nízký
- Přerušovaný
Po smazání závad jsem odjel domů.
Prý nejspíše EGR, každopádně projdu konektory u motoru a MAP sensor.
Kdyby někdo měl nějaký další názor, tak ho uvítám
Range Rover P38, Automat, LPAMJ4, 4.6HSE, Benzín, 1997, A50-X,M 4959
SALLPAMJ4VA359288
SALLPAMJ4VA359288
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Ikdyž se EGR otevře a sekne, tak auto jede, jen bez výkonu, ... A na zkoušku můžeš EGR zaslepit čímkoliv kulatým (klidně mincí) a vidíš to hned, ale podle mě to EGRy nebudou.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Jinak jsem taky nenapsal, že když se mi to stalo, bylo u nás takřka -20
Můj aktuální stav:
1- Na autě jsem smazal výše zmíněné závady
2- Vyčistil zasranej MAP/MAF senzor
3- Prošel většinu konektorů co jsem potkal, profouknul, prostříknul kontaktolem a následně pozapojoval
4- Nabyl Baterii (pro jistotu, stará není ale ty mrazy ji mohli potrápit)
Zbyli mi tam tyto chyby, které nejdou smazat:
P0405 - Obvod Snímače recirkulace spalin A - nízký signál - Trvale
P140A Snímač recirkulace výfukových plynů C - Nízký - Trvale
5. Auto ale normálně jede, zkoušel jet normálně po silnici, na rovince ve větších rychlostech (100km/h) , i ve sněhu jsem to byl projet tak 3km, a nikde žádná známka problému, vypadá to, že je to o.k..
Mám ale strach, aby se situace neopakovala a ty závady co zůstávají mě znepokojují. Stále si říkám Egry, ale ten přístup k ním nic moc.To zaslepení na zkoušku jsem teda ještě nezkoušel.
Nějaký tip, jak se zbavit těch dvou chybových kodů?
Můj aktuální stav:
1- Na autě jsem smazal výše zmíněné závady
2- Vyčistil zasranej MAP/MAF senzor
3- Prošel většinu konektorů co jsem potkal, profouknul, prostříknul kontaktolem a následně pozapojoval
4- Nabyl Baterii (pro jistotu, stará není ale ty mrazy ji mohli potrápit)
Zbyli mi tam tyto chyby, které nejdou smazat:
P0405 - Obvod Snímače recirkulace spalin A - nízký signál - Trvale
P140A Snímač recirkulace výfukových plynů C - Nízký - Trvale
5. Auto ale normálně jede, zkoušel jet normálně po silnici, na rovince ve větších rychlostech (100km/h) , i ve sněhu jsem to byl projet tak 3km, a nikde žádná známka problému, vypadá to, že je to o.k..
Mám ale strach, aby se situace neopakovala a ty závady co zůstávají mě znepokojují. Stále si říkám Egry, ale ten přístup k ním nic moc.To zaslepení na zkoušku jsem teda ještě nezkoušel.
Nějaký tip, jak se zbavit těch dvou chybových kodů?
Range Rover P38, Automat, LPAMJ4, 4.6HSE, Benzín, 1997, A50-X,M 4959
SALLPAMJ4VA359288
SALLPAMJ4VA359288
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Přikláním se ke Karlovy prostě ti zamrzla nafta. Nebo voda v naftě. Ty egry je třeba projít live datama diagnostikou zda se hejbají či nikoliv. A pokud se hajbají jaký mají rozsah.
Dá se to i multimetrem, nebo osciloskopem ale tou diagnostikou je to daleko jednoduší.
Dá se to i multimetrem, nebo osciloskopem ale tou diagnostikou je to daleko jednoduší.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Verva od Benziny na D11 mi zmrzla při -13°C. Sice ne letos, ale zmrzla. To samé dvakrát od Shellu, i když to byla malá pumpa v malém městě.
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Tak jen pro uzavření, asi to bylo opravdu tou naftou, nebo vodou. Denně s ním jezdím a od té doby žádný problém.
Range Rover P38, Automat, LPAMJ4, 4.6HSE, Benzín, 1997, A50-X,M 4959
SALLPAMJ4VA359288
SALLPAMJ4VA359288
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Doporučuju vyměnit naftovej filtr. A zkontrolovat co z toho starého vyteče. Už jsme viděl, že se po ucpání vložka trhla. Motor jel dál, ale palivové soustavě provoz na nefiltrovanou naftu moc neprospěl. V lepší případě to byl jenom parafín v naftě, v horším voda nebo jiný hnus. A vzhledem k tomu, že zima neskončila, tak bych to neodkládal.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Ano, taky jsem si říkal, proto jsem tento týden objednán na výměnu filtrů i oleje
Range Rover P38, Automat, LPAMJ4, 4.6HSE, Benzín, 1997, A50-X,M 4959
SALLPAMJ4VA359288
SALLPAMJ4VA359288
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Když mě loni zamrzla nafta tankovaná u MOLL, odskákalo to i palivové čerpadlo v nádrži..
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
A bylo to nějak poznat při jízdě? Diagnostikou? Nebo až při demontáži?
Range Rover P38, Automat, LPAMJ4, 4.6HSE, Benzín, 1997, A50-X,M 4959
SALLPAMJ4VA359288
SALLPAMJ4VA359288
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
Tak jsem tu zas,
od října chyba 101 a 023 MAF a MAP sensor - podle fora proběhla kontrola hadic turba a intercooleru - jedna prasklá vyměněna, chyba se po dvou dnech objevila znova, u druhé hadice jsem měl podezření že netěsní kolem spony, po dotažení byl zase dva dny klid, pak zase chyby, hadici jsem vyměnil za silikon, v hadici bylo pár kapek oleje, kolem netěsnící spony bylo ale všechno od oleje, po výměně druhé hadice opět dva dny klid a zase engine system fault a chyba 101 a 023 chyby se objevily vždy když byly potřeba pořádně zabrat, když jsem prudce šlápnul po plynu, nebo v kopci s plným autem, jakmile vyskočily chyby tak enormní kouřivost černým kouřem, výkon motoru jen nepatrně nižší a hůře jde do otáček. Tak jsem teda vyměnil i ten MAP sensor a ejhle změna engine system falut sice vyskočil za úplně stejných podmínek - ale už nekouří a i když svítí chyba tak auto jede jako divé
a chyby momentálně jsou
101 MAF
023 MAP
a navíc
0237 turbo boost sensor A
potřeboval bych otestovat turbo - lze to nějak udělat na autě aniž bych ho musel demontovat ? a potřeboval bych zkontrolovat MAF a turbo sensor sensor diagnostiku sice mám k dispozici ale nedokážu interpretovat naměřené hodnoty
od října chyba 101 a 023 MAF a MAP sensor - podle fora proběhla kontrola hadic turba a intercooleru - jedna prasklá vyměněna, chyba se po dvou dnech objevila znova, u druhé hadice jsem měl podezření že netěsní kolem spony, po dotažení byl zase dva dny klid, pak zase chyby, hadici jsem vyměnil za silikon, v hadici bylo pár kapek oleje, kolem netěsnící spony bylo ale všechno od oleje, po výměně druhé hadice opět dva dny klid a zase engine system fault a chyba 101 a 023 chyby se objevily vždy když byly potřeba pořádně zabrat, když jsem prudce šlápnul po plynu, nebo v kopci s plným autem, jakmile vyskočily chyby tak enormní kouřivost černým kouřem, výkon motoru jen nepatrně nižší a hůře jde do otáček. Tak jsem teda vyměnil i ten MAP sensor a ejhle změna engine system falut sice vyskočil za úplně stejných podmínek - ale už nekouří a i když svítí chyba tak auto jede jako divé
a chyby momentálně jsou
101 MAF
023 MAP
a navíc
0237 turbo boost sensor A
potřeboval bych otestovat turbo - lze to nějak udělat na autě aniž bych ho musel demontovat ? a potřeboval bych zkontrolovat MAF a turbo sensor sensor diagnostiku sice mám k dispozici ale nedokážu interpretovat naměřené hodnoty
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR Disco 3 - Engine system fault
V origo diagnostice je test systému kde se testuje MAF, MAT, Turbo. A to většinou napíše co se mu nezdá.kaligula píše: ↑14 úno 2019 18:28 Tak jsem tu zas,
od října chyba 101 a 023 MAF a MAP sensor - podle fora proběhla kontrola hadic turba a intercooleru - jedna prasklá vyměněna, chyba se po dvou dnech objevila znova, u druhé hadice jsem měl podezření že netěsní kolem spony, po dotažení byl zase dva dny klid, pak zase chyby, hadici jsem vyměnil za silikon, v hadici bylo pár kapek oleje, kolem netěsnící spony bylo ale všechno od oleje, po výměně druhé hadice opět dva dny klid a zase engine system fault a chyba 101 a 023 chyby se objevily vždy když byly potřeba pořádně zabrat, když jsem prudce šlápnul po plynu, nebo v kopci s plným autem, jakmile vyskočily chyby tak enormní kouřivost černým kouřem, výkon motoru jen nepatrně nižší a hůře jde do otáček. Tak jsem teda vyměnil i ten MAP sensor a ejhle změna engine system falut sice vyskočil za úplně stejných podmínek - ale už nekouří a i když svítí chyba tak auto jede jako divé
a chyby momentálně jsou
101 MAF
023 MAP
a navíc
0237 turbo boost sensor A
potřeboval bych otestovat turbo - lze to nějak udělat na autě aniž bych ho musel demontovat ? a potřeboval bych zkontrolovat MAF a turbo sensor sensor diagnostiku sice mám k dispozici ale nedokážu interpretovat naměřené hodnoty
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.