TD5 - chcípnutí za jízdy + následně alarm

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
jerguš
Příspěvky: 115
Registrován: 05 úno 2012 13:39
auto: momentálně bez LR
Bydliště: Bechyně

Re: TD5 - chcípnutí za jízdy + následně alarm

#21 Příspěvek od jerguš » 27 kvě 2017 07:58

Ten alarm se spouští asi kvůli odpojení baterky, po připojení baterky a vyresetování (resp. stačí vyčtení chyb) diagnostikou normálně funguje do dalšího odpojení baterky. Ale ty dráty od čidla převrácení jsou taky dobrej tip. Dík. Včera ujeto 260 km bez závad, tak nevím...

MadTom
Příspěvky: 14936
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TD5 - chcípnutí za jízdy + následně alarm

#22 Příspěvek od MadTom » 27 kvě 2017 08:00

Když to čidlo "převrácení" zabere, tak nejenom vypne čerpadlo v nádrži, ale podle nastavení umí začít blikat všema čtyřma blinkrama. To se dá považovat za alarm, ale alarm to není.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

jerguš
Příspěvky: 115
Registrován: 05 úno 2012 13:39
auto: momentálně bez LR
Bydliště: Bechyně

Re: TD5 - chcípnutí za jízdy + následně alarm

#23 Příspěvek od jerguš » 27 kvě 2017 08:35

Jasný. Ale tohle je alarm, protože spustí při každém otevření dveří, haubny i při vložení klíčku do spínačky. Zajímavý je, jak čtečka při čtení některých systémů vypne a zapne přístrojovku (asi se resetuje nějaká ŘJ) a pak je od alarmu klid do dalšího odpojení baterky...

MadTom
Příspěvky: 14936
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TD5 - chcípnutí za jízdy + následně alarm

#24 Příspěvek od MadTom » 27 kvě 2017 11:16

Jestli čtečkou myslíš čtečku chybových kódů, tak Nanocom jako dospělejší diagnostika funguje trošku jinak - palubku "vypne", jenom ve chvíli, kdy se připojuje do řídící jednotky BCU, jinak do ní nesahá. A při tom k žádnému resetu nedochází, pouze je to přepnuté do diagnostického režimu, aby se daly vyčítat hodnoty a nastavovat parametry. BCU řeší věci okolo auta jako takového - tedy dveře, světla, centrální zamykání, alarm,....
Univerzální čtečka chybových kódů postupně prochází všechny řídící jednotky a vyčítá z nich chyby, takže je možné, že v určité chvíli si sáhne i do BCU a to se potom jeví jako vypnutí palubky. A jenom někdy proto, protože přechody mezi jednotkama nefunguji 100% - někdy se autu musí vypnout klíček, aby jedna jednotka pustila diagnostické rozhraní a mohla na něj druhá jednotka. A třeba jednotka BCU potřebuje, na rozdíl od ostatních jednotek i vypnuté zapalování. D2 je ještě auto z doby, kdy to takto prostě dělali a splnění nějakých standardů se jim vždy nepovedlo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět