Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
Moderátor: Miky_CZ
Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
Ahoj, chtěl bych poprosit o radu. Před pár týdny jsem na akci přišel k autu a sedělo na zadku na levé straně, auto to dofoukalo po 20 minutách a dojel jsem naštěstí zpět domu. Následně jsem vyměnil na své discovery II měch vzadu na levé straně. Bohužel se začal brzo po výměně měchu někde z pravé strany auta, cca v místech pod dveřmi spolujezdce ozývat každých 10-15 vteřin zvuk jako když ufoukne kompresor. Jelikož jsem věci neznalý a auto mam sotva půl roku nevím, zda je to normální a jen jsem si toho předtím nevšiml? Případně mě napadlo, zda se nestává, že odchází samovolně hadičky, které vedou k měchům? Nemůže to nějak ufukovat a neustále spínat kompresor? Nebo to může dělat jiná součástka? Budu rád za každou radu od místních zkušených techniků Díky
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
To "ufukovanie" nie je normálne. Mne kompresor dofukáva len veľmi sporadicky, hlavne keď nechám auto vykríženeé po dlhšiu dobu.
Odporúčam začať diagnostikou a postupne ísť po kontaktoch na čidlách výšky ...
Odporúčam začať diagnostikou a postupne ísť po kontaktoch na čidlách výšky ...
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Re: Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
Mě to Discovery TD5 v automatu dělá taky už co jí mam a to už je přestavěná na pružiny a kompresor je vyndanej:-D Jde to jako od ACE asi nevim, ale vše funguje jak má a v poho to jezdí 3 roky, na diagnostice nic.
Re: Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
to jsem rád, že nejsem sám jen plánuji letos nějaký větší výlet po Evropě a nerad bych, aby se to někde zastavilo. Ale pokud to dělá už 3 roky a dobrý tak to vypadá jako nepodstatná závada. Snad se najde někdo s řešením To ACE by to asi mohlo také být.
Re: Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
Třeba to tak má být:-) Tam máš tolik možností proč se to může zastavit:-D Disco je plné překvapení, ale byl jsem minulý rok po Evropě a za 14 dní jedu zase a musím zaklepat zatím dobré, ale během těch tří let jsem na servisu mimo rámu, kastle, pohonu a spodku motoru dělal už snad vše.
Re: Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
tak pokiaľ viem kompresor na mechy je pod vodičom, takže by som nerobil paniku s mechmi
Cesta vedie tadiaľ, kadiaľ sa vydáš.
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
Nejspíš ti ještě někde něco uchází a proto kompresor takhle cykluje.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
Přesně tak, buďto nějaký únik - zjistit jarovou vodou, kde to bude bublat. Nebo je chyba v některém čidle - auto si myslí že je vysoko, tak se vyfoukne o kousek, až si najednou myslí že je nízko, tak se zase dofoukne, a tak furt dokola.
Čidla jako takové se nevydřou mechanicky - není tam žádná dráha, ale otočný magnet a bezkontaktní snímání, ale hrozí u nich poškození vodou a korozí - buďto mechanické, kdy zkoroduje ramínko připojené k ramenu zadní nápravy, a případně i praskne, nebo zkoroduje připojovací konektor případně vlastní elektronika v čidlu.
Čidla jako takové se nevydřou mechanicky - není tam žádná dráha, ale otočný magnet a bezkontaktní snímání, ale hrozí u nich poškození vodou a korozí - buďto mechanické, kdy zkoroduje ramínko připojené k ramenu zadní nápravy, a případně i praskne, nebo zkoroduje připojovací konektor případně vlastní elektronika v čidlu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
Veliké díky pánové, především madtom za rady a celkové info co ještě může být k.o.. Dnes jsem pod autem 40 minut ležel a hledal. Únik jarem jsem nikde nenašel, ale zkoumal jsem výšku auta vzadu u blatníků a pravá strana, kde je ještě původní měch (levý vyměněn za dunlop s rychlospojkou) je asi o 3 cm výše. Tak si říkám jestli není celý problém způsoben jinou značkou měchu nebo, že i ten druhý měch nějak stářím, pórama uchází a je více dofukován a tím pádem vyšší a pak se to snaží zase dorovnávat čidla ufukováním. Sice dle zvuku pod autem, který se mi nepovedl přesně lokalizovat mi přijde jak kdyby to šlo odjinud, ale nic jiného by na autě asi ufukovat nemělo? Dle infa od madtoma by mi sedělo, že to dělá starý měch, který tento týden objednám a nebo ve druhém kole ty čidla.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
Zvedni auto tlačítkem do off-road módu, otevři dveře, ať se ti to nevyfukuje, a hledej znovu únik. Měch je jenom kus gumy, výšku určuje čidlo a elektronika. Může se ale stát, že měch ufukuje jenom v nějaké výšce a v ostatních ne.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
Mne oba mechy prepúšťali plošne tom ohybe ktorý je vidno len keď je úplne vystretý. Takže tak ako hovorí Tom, prifúkni koľko sa dá .... a ak chceš mať istotu tak na hever a prifúkni manuálne inym kompresorom.
Cesta vedie tadiaľ, kadiaľ sa vydáš.
Re: Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
Tak proběhlo další hledání i v offroad módu a stále nic. Vyměnil jsem tedy i druhý měch. Auto se již srovnalo tak, že rozdíl na pravé a levé straně mezi rámem a čidlem je místo původních 4,5 cm jen 1,5 cm a není to vidět na první pohled když stojím za autem. Bohužel fouknutí každých 10 vteřin stále trvá. Začínám si vážně myslet, že to dělá nějaká jiná součástka uprostřed na pravé straně vozu. Případně teda ještě ty čidla, zkusím je ještě okouknout. Díky všem.
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
Hmm, to som si na začiatku nevšimol. Ak je to na pravej strane v strede auta, tak to fakt môže byť ACE a jeho kocka.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Re: Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
Tak mě napadá, jestli to je ace, zkus vytáhnout pojistku ace, auto pojede natvrdo ale vyloučíš tento system.
Re: Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
Tak mě napadá, jestli to je ace, zkus vytáhnout pojistku ace, auto pojede natvrdo ale vyloučíš tento system.Jinak u mého auta, vždy , když byl problem se vzduchem a měchy, ukázalo se, že jsou měchy prodřené někde, kde to jwe vidět až po demontáži. vyška je správně nastavena tak, aby levá strana byla výš kvůli zatížení jen řidičem.
Vláďa
Vláďa
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Závada discovery II - každých 10 vteřin ufukuje od podvozku
U D2 a měchů se výška, tedy vzdálenost zadní nápravy od rámu nastavuje na obou stranách stejná - když do auta nastoupí řidič, tak si to prostě stranu která klesla dofoukne. Tohle je výhoda samonivelačního pérování.
K odfukování - buďto vyměnit čidla, nebo na výstup čidla připojit voltmetr a podívat se, jestli se hodnota ustálí, nebo stále lítá nahoru a dolu. Napíchnout se nejlépe až u řídící jednotky umístěné nad nohama spolujezdce.
A samozřejmě nesmí to nikde utíkat - tady měchy, hadičky, ventily - stačí postříkat jarovou vodou.
K odfukování - buďto vyměnit čidla, nebo na výstup čidla připojit voltmetr a podívat se, jestli se hodnota ustálí, nebo stále lítá nahoru a dolu. Napíchnout se nejlépe až u řídící jednotky umístěné nad nohama spolujezdce.
A samozřejmě nesmí to nikde utíkat - tady měchy, hadičky, ventily - stačí postříkat jarovou vodou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo