Korekční ramena, uhel předního diffu

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Korekční ramena, uhel předního diffu

#21 Příspěvek od Hubert » 22 bře 2017 20:02

Kardan z defa má větší kříže a údajně nevibruje. Taky jsem ho měl a vibroval. Až trojkřížový kardan to vyřešil.
S těmi vibraci je to tak. Občas jedu s cizíma DI co mají lift a pokud nemají trojkříž tak vibrovali. Na moji otázku zda jim to nevadí mě odpověděli je to přeci LR (v podstatě to neřeší) a pak tu budou psát jak jim to nevibruje.
Nikoho nejmenuji ani se nechci nikoho dotknout, ale to prostě tak.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 637
Registrován: 12 lis 2010 07:13
tel.: 602130723
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Korekční ramena, uhel předního diffu

#22 Příspěvek od SJ410 » 22 bře 2017 21:16

Ja to vyresil jeste jinym zpusobem. Predelal jsem to na 2wd s volnobezkama
a nic nevybruje....... :mrgreen:
Už radši na nic...

Wiki
Příspěvky: 512
Registrován: 18 čer 2016 07:34

Re: Korekční ramena, uhel předního diffu

#23 Příspěvek od Wiki » 23 bře 2017 07:01

přední náprava u Def . a Dis. nemá osy /diferák-výstup z převod./ rovnéběžně ,tak jestli to pootočení o 45° není náhrada či lépe řečeno jakási korekce toho , že tam není double kardan kloub, kterej by tam správně měl být. :!: , Pak je u Discv. na předním diferáku ještě namontovaný jakési kulatá závaží ? ? či co to vlastně ?
Tak jestli tohle všechno dohromady není jen ekonomikum od pánů konstruktéru,nebot double kardan kloub se jim zřejmě jevil jako moc drahý... :mrgreen:

MadTom
Příspěvky: 14936
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Korekční ramena, uhel předního diffu

#24 Příspěvek od MadTom » 23 bře 2017 07:46

Ke kardanu s dvojkřížem - ono se to chce taky podívat, kdy náprava a uspořádání které je v Defu nebo D1 vzniklo - s prvním RRC. Vůbec si nejsem jistej, že v té době byl dvojkříž běžně používaná věc, alespoň v takovém provedení, jako je u D2.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
bobo7
Příspěvky: 477
Registrován: 17 led 2017 08:54
auto: D2 Td5, D4 SDv6
Bydliště: Žilina

Re: Korekční ramena, uhel předního diffu

#25 Příspěvek od bobo7 » 23 bře 2017 08:10

No mne to zastudena zarezonuje aj v D2 ...
Cesta vedie tadiaľ, kadiaľ sa vydáš.

Wiki
Příspěvky: 512
Registrován: 18 čer 2016 07:34

Re: Korekční ramena, uhel předního diffu

#26 Příspěvek od Wiki » 23 bře 2017 10:04

MadTom píše: 23 bře 2017 07:46 Ke kardanu s dvojkřížem - ono se to chce taky podívat, kdy náprava a uspořádání které je v Defu nebo D1 vzniklo - s prvním RRC. Vůbec si nejsem jistej, že v té době byl dvojkříž běžně používaná věc, alespoň v takovém provedení, jako je u D2.
zřejmě double kardan kloub byl v ty době již na světě, ale jako novinka byl nejspíš nemravně drahej ,proto konstruktéři asi zvolili náhradní řešení /pootočení o 45° a možná i to podivný závaží/ vo kterým se tu bavíme

Wiki
Příspěvky: 512
Registrován: 18 čer 2016 07:34

Re: Korekční ramena, uhel předního diffu

#27 Příspěvek od Wiki » 23 bře 2017 10:15

záhada objasněna :!:

Odpovědět