Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
Moderátor: Miky_CZ
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
Tovar zbytocne prepravovany po europe, na kolečkách je problem.
Preco niesu logisticke centra budované pri železnici, ale pri dialnici?
A zo železnice následná distribúcia na kratke vzdialenosti automobilovou dopravou.
Ale to sme uz hodne mimo vlakno.
Kazdy ma svoj nazor, a tak isto aj ja som vyjadril svoj nazor na DPF filter.
Preco niesu logisticke centra budované pri železnici, ale pri dialnici?
A zo železnice následná distribúcia na kratke vzdialenosti automobilovou dopravou.
Ale to sme uz hodne mimo vlakno.
Kazdy ma svoj nazor, a tak isto aj ja som vyjadril svoj nazor na DPF filter.
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
Železnice není všemocná. Už dnes je přetížená + problémy s časovou náročností, organizací a složitou ditribucí (představ si, že by každý vagon měl jít někam jinam).victom píše: ↑08 úno 2017 12:21 Tovar zbytocne prepravovany po europe, na kolečkách je problem.
Preco niesu logisticke centra budované pri železnici, ale pri dialnici?
A zo železnice následná distribúcia na kratke vzdialenosti automobilovou dopravou.
Ale to sme uz hodne mimo vlakno.
Kazdy ma svoj nazor, a tak isto aj ja som vyjadril svoj nazor na DPF filter.
Máš pravdu, že je to mimo téma, už končím.
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
Zjednodušeně ... tyhle motory pracují s vysokými tlaky vstřikovaného paliva a produkují extrémně malé částice, které při absenci DPF filtru nemá lidské tělo šanci přefiltrovat a usazuje se to hluboko v plicích kde to působí karcinogenně. Je to opravdu strašné svinstvo. Paradoxně dýchací systém člověka mnohem lépe zachytí saze ze starých dieselu, které jsou mnohem větší.
Country boy...
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
Suhlasim. Tak zo zaujimavosti, kam sa radi Td5? K tym starym dieslom ci k tym novym? Tie tlaky su tam celkom dost velke myslim.Rover píše: ↑08 úno 2017 12:34 Zjednodušeně ... tyhle motory pracují s vysokými tlaky vstřikovaného paliva a produkují extrémně malé částice, které při absenci DPF filtru nemá lidské tělo šanci přefiltrovat a usazuje se to hluboko v plicích kde to působí karcinogenně. Je to opravdu strašné svinstvo. Paradoxně dýchací systém člověka mnohem lépe zachytí saze ze starých dieselu, které jsou mnohem větší.
if it ain't broke, don't fix it
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
Už jsem to tu kdysi dával ale nevím kam. Tak v kostce:
http://dfens-cz.com/dpf-aneb-past-na-penize-pro-masy/
http://dfens-cz.com/je-vyndat-dpf-prasarna/
http://dfens-cz.com/pripravte-si-peneze ... vas-filtr/
http://dfens-cz.com/dpf-aneb-past-na-penize-pro-masy/
http://dfens-cz.com/je-vyndat-dpf-prasarna/
http://dfens-cz.com/pripravte-si-peneze ... vas-filtr/
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
Aha! Tak proto má LR to zelený logo!
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
Trošku tě zklamu, poslední roky používají černo stříbrné logo.Saul píše:Aha! Tak proto má LR to zelený logo!
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
Dpf filtr spolu s egr je sofistikované a složité zařízení které funguje. A ti co tady píšou takové nepodložené a zhovadilosti naplněné žvásty by měli něco dostudoval o velikosti částic a dokonalém spalování při nucené vysoké teplotě. Většina neandrtálců to chce kuchat a ve finále je Zavada většinou triviální. Viz vada zhaveni ,jízda na rezervu, vadné čidlo teploty a podobně triviality.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
Hmm jediní kdo to chce kuchat som asi ja.
Musim este podotknút, ze som kuchar. A viacej ma vytáča debata o priprave jedla sposobom souse vide.
Onalepkovane : natur, eko, bio..... a nakoniec uvarené v plastikovom sáčku.
Ako som skorej pisal. Je to len moj nazor.
Musim este podotknút, ze som kuchar. A viacej ma vytáča debata o priprave jedla sposobom souse vide.
Onalepkovane : natur, eko, bio..... a nakoniec uvarené v plastikovom sáčku.
Ako som skorej pisal. Je to len moj nazor.
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
niezeby som bol priaznivec odstranenia DPF filtra,ale myslim si o tej technologii v spojeni z niektorymi strojmi svoje...
tuto zimu kamarat na firmu kupil fungel novy traktor pomerne velku 100 konovu Kubotu 4x4 z vsetkymi elektronickymi ficurkami okolo motora a DPF filtrom ...a ja som s nim par dni ohrnal sneh v meste,no dost ma zaskocil system recyklacie (vypalovania) toho filtra ,traktor po priblizne 8-10 motohodinach porozsvecuje kontrolky recyrkulacie
faza I. musis zvysit otacky motora o tolko ,aby jedna kontrolka (zvys otacky motora) zhasla a dalej asi 20-30 min jazdis z stalymi otackami motora(rucny plyn) okolo 1600-1800 ako kedy, nez sa za priserneho smradu filter vypali,a kontrolky zhasnu
faza II . ked to nahodou prehliadnes a odignorujes tie dve kontrolky,rozsvieti sa tretia uz za staleho pipania zo symbolom parkovacej brzdy +DPF a musis zastavit,zatiahnut rucnu a tam de sa momentalne nachadzas stat zo zvysenymi otackami motora -v mojom pripade to bolo 2200 (urci riadiaca jednotka) a 20 min. ,inak to stopne motor a nastartujes uz iba cez diagnostiku,esteze to ma prachotesnu kabinu z pretlakovou ventilaciou ...ten smrad je otrasny ,vobec to nevona po fialkach a ta zvysena spotreba paliva za cas nutny na recyrkulaciu stoji tiez za zmienku+ekologicke naroky na vyrobu a neskor likvidaciu DPF filtra ...neviem ci zvysovanie euro noriem za kazdu cenu od uradnikov z Bruselu je ta spravna cesta, tu ide len o biznis a na zdravi ovčanov im hovno zalezi....
tuto zimu kamarat na firmu kupil fungel novy traktor pomerne velku 100 konovu Kubotu 4x4 z vsetkymi elektronickymi ficurkami okolo motora a DPF filtrom ...a ja som s nim par dni ohrnal sneh v meste,no dost ma zaskocil system recyklacie (vypalovania) toho filtra ,traktor po priblizne 8-10 motohodinach porozsvecuje kontrolky recyrkulacie
faza I. musis zvysit otacky motora o tolko ,aby jedna kontrolka (zvys otacky motora) zhasla a dalej asi 20-30 min jazdis z stalymi otackami motora(rucny plyn) okolo 1600-1800 ako kedy, nez sa za priserneho smradu filter vypali,a kontrolky zhasnu
faza II . ked to nahodou prehliadnes a odignorujes tie dve kontrolky,rozsvieti sa tretia uz za staleho pipania zo symbolom parkovacej brzdy +DPF a musis zastavit,zatiahnut rucnu a tam de sa momentalne nachadzas stat zo zvysenymi otackami motora -v mojom pripade to bolo 2200 (urci riadiaca jednotka) a 20 min. ,inak to stopne motor a nastartujes uz iba cez diagnostiku,esteze to ma prachotesnu kabinu z pretlakovou ventilaciou ...ten smrad je otrasny ,vobec to nevona po fialkach a ta zvysena spotreba paliva za cas nutny na recyrkulaciu stoji tiez za zmienku+ekologicke naroky na vyrobu a neskor likvidaciu DPF filtra ...neviem ci zvysovanie euro noriem za kazdu cenu od uradnikov z Bruselu je ta spravna cesta, tu ide len o biznis a na zdravi ovčanov im hovno zalezi....
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
Balu a Victom...jedine vychodisko pro Vas je varit spolu nejake dobre jidlo
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
S neorigo DPF bych byl hodně opatrný. Hodně jich nefunguje správně a dokonce známi případy kdy došlo k požáru auta.
- pete805
- Příspěvky: 358
- Registrován: 13 bře 2015 15:43
- tel.: +421905314815
- auto: DII td5 ,P106 1,5d
- Bydliště: Brezno-okolie
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
súhlasím aj keď dpf a podobné hovädiny vôbec nemusím,ak je motor v poriadku tak dpf vydrží dlho,v jednom článku v sm predstavovali mercedes s čo mal najazdené cez 600tis a origo dpf,ale mal to skoro odnova jeden majiteľ,auto ho živilo a bol detailista čo sa týka údržby. ešte jedna vec ak to mám dobe naštudované plameň nehorí priamo v dpf ale v katalyzátore ,a až následná vysoká teplota spáli sadze v dpf ,takže aj stav katu je dôležitý,ak sa mýlim tak skúsenejší nech ma opraví ,nemôžem mať v hlave všetko (stačí sex a LR)Kokesek píše: ↑08 úno 2017 22:39 Dpf filtr spolu s egr je sofistikované a složité zařízení které funguje. A ti co tady píšou takové nepodložené a zhovadilosti naplněné žvásty by měli něco dostudoval o velikosti částic a dokonalém spalování při nucené vysoké teplotě. Většina neandrtálců to chce kuchat a ve finále je Zavada většinou triviální. Viz vada zhaveni ,jízda na rezervu, vadné čidlo teploty a podobně triviality.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Británie měla na vybranou mezi válkou a hanbou. Zvolila hanbu a bude mít válku.
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
to ani ja nechapem co tym chcel basnik povedat,asi aby sme si desi sadli z Victomom, alebo varili cojaviem gulas a popritom sa navzajom stazovali na zle DPF ... skor ma udivuje ze niektori tu su tak naivni ,ze si myslia ,ze zvysovanie euro noriem motorov je urobene hlavne kvoli ovzdusiu a zdraviu obyvatelov ,to je fakt k smiechu ,za vsetkym su prachy, no zbytocne to hovorit ked to niekto nechce vidiet.....pritom zena ma auto z DPF a nechystam sa ho odtial amputovat,je tam ,a ak by ho nahodou slak trafil,tak tam pojde druhy,len si o tom myslim svoje,tot vsjo ale to si myslim aj o tych nasich prasatach z BA a mafii z Bruselu ,no je mi to tak isto drek platne
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
Já ho odstranit umím ale zásadně sem ti to nedoporučoval. A to ještě na funkčním zanovnim autě. To je úplně na hlavu postavené. Já nechápu čemu se divíš. Proste sem zásadně proti tomu cuchat a vstřebává do krve a plic takové svinstvo neodbouratelne. To bych byl idiot kdybych to ještě někomu sám doporučil.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
Bych to postavil z druhé strany - pokud to auto fabrika udělá tak, aby se samo nekurvilo v běžném provozu tím že odchází takové věci jako EGR a DPF, tak není důvod, aby se to nějak řešilo. Bohužel je spíše výjimkou než pravidlem. A víše popisovaný postup u traktoru není až tak špatný. Na rozdíl od některých aut, kde první co se rozsvítí je indikace, že se regenerace nepovedla a auto už dál prostě nepojede.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009
Zdravím,
hledal jsem ale asi to moc neumím - jak poznám, jestli moje D3 TDV 2,7 MY2007 má DPF filtr nebo ne? V TP mám uvedenu směrnici ES 2003/76B což by měla být EURO 4, korigovaný součinitel absorbce 1,34 - podle článku na mjauto by vozidla se součinitelem vyšším než 0,5 DPF mít neměli.
Díky
hledal jsem ale asi to moc neumím - jak poznám, jestli moje D3 TDV 2,7 MY2007 má DPF filtr nebo ne? V TP mám uvedenu směrnici ES 2003/76B což by měla být EURO 4, korigovaný součinitel absorbce 1,34 - podle článku na mjauto by vozidla se součinitelem vyšším než 0,5 DPF mít neměli.
Díky