Dálkové ovládání D3

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Dálkové ovládání D3

#21 Příspěvek od discover » 28 úno 2017 18:07

Tak dneska ze servisu a ovládání funguje. Natahli nový kabel do centra někde ve střeše, původní byl uhnilý vlhkem. Mám z toho radost, zase o starost méně. Děkuji všem za rady a účast. :-)

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Dálkové ovládání D3

#22 Příspěvek od discover » 01 bře 2017 09:17

:idea: Ještě musím sdělit smutnou zkušenost. Podle jedné z rad jsem zkoušel přiložit na poly baterie v klíčku 3V trafo. Našel jsem si takové a zkoušel ovládání oživit. Samozřejmě mi to nešlo. Později, po výměně staré baterky za novou v ovládání mi syn změřil trafo, které jsem použil a i přes vyznačené 3V naměřil skoro 8V. Takže teď po opravě mi funguje jen jedno ovládání na klíči, druhé jsem si "testováním" zřejmě odpálil. :-(

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Dálkové ovládání D3

#23 Příspěvek od MadTom » 01 bře 2017 09:28

Jo, tak tento postup je z těch v kategorii" Tohle udělej a ono to bude fungovat, bez toho aby jsi o celé věci něco věděl, nebo to vědět ten kdo postup popsal. Každá baterka má nějaké podmínky a postupy, jak se nabíjí. U LiON, LiPOL a podobných baterek je jedna ze zásadních věcí maximální nabíjecí napětí. Typicky je to 4,1 nebo 4,2V na článek, detailně dle výrobce a konkrétního typu. Při překročení se baterka prostě zničí. Případně umí díky silně reaktivnímu lithiu i vybuchnout, roztrhnout se nebo zahořet.
Máš šanci, že jsi zničil pouze baterku a ne samotnou elektroniku dálkového ovládání.
Každému, kdo chce dělat něco okolo auta s elektrikou říkám, ať si pořídí malej digitální multimetr a seznámí se s tím, jak a co se s ním měří. Je to fyzika se základní školy. Multimetr stojí okolo 150 Kč. Bohužel elektrika je něco, co když je vidět, tak už je většinou pozdě. Ale není to žádná magie.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Dálkové ovládání D3

#24 Příspěvek od discover » 01 bře 2017 10:06

Tome, já si myslím, že jsem si odpálil tu vnitřní elektroniku ovládání. Každé poučení něco stojí a vlastní hloupost navíc mrzí. Prověření už sám dělat nebudu, baterky mám ještě dvě, tu původní a jednu ještě novou. Jen najít někoho, kdo by měl chuť a čas mi to udělat.

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: Dálkové ovládání D3

#25 Příspěvek od NOTIX » 01 bře 2017 11:44

To jsem radil já, ale nenapadlo mě že, někdo něco připojí bez toho aby si ověřil co má na výstupu.
A taky jsem psal připojit na plošňák, né na baterku !
Ale je jasný že 8V je asi blbý když to jede na 3V
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Dálkové ovládání D3

#26 Příspěvek od discover » 01 bře 2017 12:02

Notixi, musím se smát, samozřejmě za to nemůžeš a vidíš, našel se někdo ... :-) Možná, ale, že to odnesla jen baterka, což by byla sranda, ale to já nezjistím.

Odpovědět