Přestavba D2 TD5 na automat
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
Když Ashcroft něco nemá na webu skladem, tak je potřeba jim napsat a zeptat se, on pak člověk může být docela překvapen. A druhá věc je, že větší odběratelé taky mohou mít trošku jiné podmínky.
Ale s tím bych počkal až na to, co najde v převodovce/oleji/filtru, aby náhodou nezjistil, že bude lepší k Ashcroftům poslat celou převodovku na repasi.
Ale s tím bych počkal až na to, co najde v převodovce/oleji/filtru, aby náhodou nezjistil, že bude lepší k Ashcroftům poslat celou převodovku na repasi.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
Posielaš starý na výmenu, potom je to lacnejšie. Ja som platil nejakých 230Ł ale to už je roky
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
Dnes jsem se na ten měnič byl zeptat ještě u Patrika a tou výměnou by to vycházelo asi 13.. Ale čekačka prý tak měsíc. Jezdím k němu a je třeba se navzájem podporovat, tak bych ho vzal přes něj. Olej v tom byl prý měněn tesně před nehodou.. ale "prý" tak uvidim, co vyteče. Jen mě pořád trápí, proč nezamiká. Jen když zařadím manuálně 3 tak to funguje ale na D ani prd. Tak to ten měnič snad vyřeší. Už to nebudu chtít rozebírat znovu
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
- pojir
- Příspěvky: 2550
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
A to ti na D nezamyka jen 3, nebo ani 4? Mne treba 3 na D u TD5 taky nezamyka, nebo jsem si aspon niceho takovyho nevsiml.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
mě to zamiká taky jak chce vím když mam tak 110 a uberu trochu plyn tak zamkne a někdy se mu prostě nechce ale ze by mi pokazdé zamikal pri 80 nebo 90 to fakt ne asi je taky načatý
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
3 ani 4 nezamiká na D. Jenže jak je to nabouraný, nemůžu s tím moc vyjet na nějakou hlavní abych to rozjel aspoň na 100 na delší dobu. Ale ptal jsem se původního majitele a prý nazamikal ani na dálnici. Nicméně máš teda asi taky nikde chybu. Jak to teď řeším, každýho otravuju a vyptávám se.. tak má prý zamikat 3 i 4
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
no vidíte.. uděláme hromadnou objednávku měničů a třeba dostaneme množstevní slevu a přívěšek na klíče jako dárek
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
Mne na TD5 automat zamika 3ku jedine ked je navolena trojka na radiacej pake. Na D zamika len 4ku. Trojku mi zamkne pri cca 72-75kmh (a drzi v rozsahu 50-az kym nepreradim na 4) a stvorku pri 82-85kmh (drzi v rozsahu 70-maximalka ) . Tiez zvazujem kupu vacsieho menica a suma 13tkc ma dost zaskocila, pocital som cca s dvojnasobkom.
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
no.. to bude tou zemí kde žiješ Slovenské ceny jsou vždy dvojnásobné. Já to mám vždycky naopak.. Počítám s půlkou a potom je to dvojnásobek.halo píše: ↑26 led 2017 23:01 Mne na TD5 automat zamika 3ku jedine ked je navolena trojka na radiacej pake. Na D zamika len 4ku. Trojku mi zamkne pri cca 72-75kmh (a drzi v rozsahu 50-az kym nepreradim na 4) a stvorku pri 82-85kmh (drzi v rozsahu 70-maximalka ) . Tiez zvazujem kupu vacsieho menica a suma 13tkc ma dost zaskocila, pocital som cca s dvojnasobkom.
Těch přibližně 13 je už s vrácenou zálohou za tvůs starej. Ale první musíš zaplatit cca 20 s DPH, odeslat jim tvůj starej měnič a když nebude total KO, asi 6 500,- ti vrátí
Nebo tak nějak by to mělo fungovat
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
Zaujímavé je, že každému zamyká a odomyká ináč.
Mne keď zamkne trojku pri cca tých necelých 70kmh, tak ju drží až kým rýchlosť neklesne na nejakých 55kmh, ale zasa štvorku mi zamkne cca pri tých 80-85kmh ale tiež ju drží zamknutú až na tých cca 55kmh. Pokiaľ prudko nepridám plyn, tak sa na zamknutej štvorke rozbieham aj z tých 55kmh, kedy mám niečo cez 1000 otáčok a ono to jede .
Mne keď zamkne trojku pri cca tých necelých 70kmh, tak ju drží až kým rýchlosť neklesne na nejakých 55kmh, ale zasa štvorku mi zamkne cca pri tých 80-85kmh ale tiež ju drží zamknutú až na tých cca 55kmh. Pokiaľ prudko nepridám plyn, tak sa na zamknutej štvorke rozbieham aj z tých 55kmh, kedy mám niečo cez 1000 otáčok a ono to jede .
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
Teraz v zime zídem dolu na dialnicu (cca 1,5km ) a po dialnice prejdem 100kou tak 5-6km kým sa prevodovka zohreje a začne zamykať menič.
Na D Ti 3ku zamkne len ak držíš plyn tak, že ti nepreradí na 4 až do cca 3000ot. Ja to tak mám pravidelne keď vychádzam na dialnicu a držím plyn aby som sa zaradil do premávky v normálnej rýchlosti a nie 40ke. Držím plyn viac dolu a pri cca 3000ot čo je asi 80km/h sa menič zamkne na 3ojke. Keď dosiahnem 100ku tak preradí na 4 a okamžite sa zamkne.halo píše: ↑26 led 2017 23:01 Mne na TD5 automat zamika 3ku jedine ked je navolena trojka na radiacej pake. Na D zamika len 4ku. Trojku mi zamkne pri cca 72-75kmh (a drzi v rozsahu 50-az kym nepreradim na 4) a stvorku pri 82-85kmh (drzi v rozsahu 70-maximalka ) . Tiez zvazujem kupu vacsieho menica a suma 13tkc ma dost zaskocila, pocital som cca s dvojnasobkom.
Tak isto sa na D uzamkne aj 2 a 3 ak napr predbieham na kickdowne. Podradí do 2, chvíľu trvá kým zamkne, auto vystrelí, potom preradí do 3 a hneď zamkne až kým nedosiahnem cca 110, potom zasa 4 a lock. No takto predbieham len ak už stratím nervy za nejakým TIR. Ale znova podotýkam, mám medium menič. S malým to môže byť inak, resp pri iných otáčkach = podstatne vyšších. Lebo s malým mi napr. pri bežnej jazde radilo pri cca 2800-3000ot a teraz sa to deje tak do 2200
Naposledy upravil(a) Acon dne 27 led 2017 09:53, celkem upraveno 1 x.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
tak mě ted teda zajímá jak má ten měnič fungovat a čemu říkáte zamčený měnič u mě to funguje že se rozjedu při 30 to řadí na dvojku při 50-55 to řadí na trojku a a pri puštění plynu otáčky nepadají do volnoběhu při 70-75 zařadí čtyřku a 85-90 je tam čtyřka a otáčky mírně klesnou a když pustím plyn otáčky nepadají do volnoběhu a pak při 100-120 mi to řadí jestě jako úplně na tvrdo ze auto nejde tolik vytáčet a otáčky pomalu stoupají z rychlostí tak bych poprosil znalé jak to teda má být děkuju
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
do voľnobehu nepadnú, no na nejakých 1000-1100ot áno. Mne 2 radí pri cca 20-25km/h. 3 pri 45km/h a 4 pri 55-60. V týchto režimoch menič nezamyká. Na 4 zamyká pri cca 85km ak je predvolená 3 tak tiež pri cca 80km. Jedine ak idem do dlhšieho kopca ustálene 70kou na predvolenej 3 tak zamkne aj pri tej 70ke.
Hovorím stále o D2
Hovorím stále o D2
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
Zamknutý měnič znamená, že neprokluzuje a převodovka se chová tak, jako manuální. Ve chvíli kdy měnič není zamknutý, tak je v převodovce prokluz a auto například zrychluje beze změny otáček motoru. Nevýhodou prokluzu jsou ztráty, které způsobí na jedné straně větší spotřebu na druhé nutnost takto ztracený výkon odchladit olejem v převodovce. Při rozjedu je prokluz žádoucí, při ustálené rychlosti nebo intenzivním zrychlování není, protože způsobuje ztráty, takže buďto roste spotřeba, nebo klesá dynamika auta.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
přesně tento jev = moment, kdy se měnič uzamkne....když přidáš plyn po jeho uzamčení, auto nevyletí do otáček a pokud má motor dostatek výkonu (chip), tak i pěkně akceleruje...
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
acon mě padají otáčky normálně až do volnobehu když pustim plyn pri každé rychlosti když není zamčený měnič
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
Pozrite na Ashcrofta, tusim uz predava menice. Doteraz tam bolo out of stock, uz to tam nevidim.
Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
Tak jsem se do toho dal.. Beru to zase nějak moc z gruntu a už se v tom hrabu a předělávám zase i spoustu dalších věcí už 14 dní
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
tak teď jsem dělal první jízdní zkoušky a mám problém Automat řadí a jede krásně ale přehřívá se. Po zahřátí auta jsem zkusil po okreskách svižnější jízdu dohromady tak po 20ti prvních ujetých kilometrech se rozsvítila kontrolka teploty. A to teď večer asi v osmi stupních. když jsem to nechal schladnout a jel klidně, tak stejně se po pár km rozsvicuje. A nějak si nevím rady, co může být špatně.
Oleje je tam dost a dával jsem i ten velkej měnič. Nemáte někdo nějakou radu? protože normální to asi nebude.
Díky
Oleje je tam dost a dával jsem i ten velkej měnič. Nemáte někdo nějakou radu? protože normální to asi nebude.
Díky
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
Re: Přestavba D2 TD5 na automat
tak teď jsem dělal první jízdní zkoušky a mám problém Automat řadí a jede krásně ale přehřívá se. Po zahřátí auta jsem zkusil po okreskách svižnější jízdu dohromady tak po 20ti prvních ujetých kilometrech se rozsvítila kontrolka teploty. A to teď večer asi v osmi stupních. když jsem to nechal schladnout a jel klidně, tak stejně se po pár km rozsvicuje. A nějak si nevím rady, co může být špatně.
Oleje je tam dost a dával jsem i ten velkej měnič. Nemáte někdo nějakou radu? protože normální to asi nebude.
Díky
Oleje je tam dost a dával jsem i ten velkej měnič. Nemáte někdo nějakou radu? protože normální to asi nebude.
Díky
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)