Přestavba D2 TD5 na automat

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2462
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba D2 TD5 na automat

#41 Příspěvek od Hubert » 15 dub 2017 07:08

Prvně čidlo zda ukazuje správně. Nebo bezdrátový teploměr pro kontrolu.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Přestavba D2 TD5 na automat

#42 Příspěvek od libovka » 15 dub 2017 11:00

Jak píše hubert. Zkus to čidlo. Mě taky lhalo tak jsem ho odpojil.

Uživatelský avatar
vasek72
Příspěvky: 410
Registrován: 19 srp 2013 09:43

Re: Přestavba D2 TD5 na automat

#43 Příspěvek od vasek72 » 15 dub 2017 11:12

jo, jsem z toho fakt špatnej. Budu teda koumat čidlo. Včera jsem asi do jedný do rána pročítal fórum... pochopil jsem, že normální pracovní teplota by měla být cca 80 až 90 stupňů. I jsem někde našel, jak si psal že jsi čidlo odpojil. To bych ale nerad. Ale zase je fakt, tam snad nemůže být žádnej jinej důvod, proč by se to mělo dít. Chladič i všechny trubky jsou horké stejně - alespoň na dotek. Tak to průchozí je.
Dočetl jsem se, že Benjovi to taky dělalo čidlo, tak snad
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)

Uživatelský avatar
vasek72
Příspěvky: 410
Registrován: 19 srp 2013 09:43

Re: Přestavba D2 TD5 na automat

#44 Příspěvek od vasek72 » 15 dub 2017 11:27

jo.. ještě otázka. Víte někdo při jaké teplotě oleje se má kontrolka správně rozsvicovat?
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2550
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba D2 TD5 na automat

#45 Příspěvek od pojir » 15 dub 2017 11:42

Jsem to kdysi dlouho hledal a nakonec nasel, ale uz si nejsu uplne jisty, kolik to bylo. Tusim, ze 120-125°C.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Přestavba D2 TD5 na automat

#46 Příspěvek od libovka » 15 dub 2017 12:23

Myslim že v extrému může teplota oleje dosahovat i 120stupňů.

Osobně mám to čidlo odpojené už tři roky a ted při výměně měniče byl olej krásnej.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba D2 TD5 na automat

#47 Příspěvek od Kokesek » 16 dub 2017 21:59

libovka píše:Myslim že v extrému může teplota oleje dosahovat i 120stupňů.

Osobně mám to čidlo odpojené už tři roky a ted při výměně měniče byl olej krásnej.
Do 95stupnu ok kratkodobe olej snese do 110 ale pokud se teplota dostane na 120 neco je spatne ve skrini nebo menic. Ja si cidlo prave dopojil at to hlida teplotu i na me krasne D2 s 300tdi a hydraulickou 4hp22


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
vasek72
Příspěvky: 410
Registrován: 19 srp 2013 09:43

Re: Přestavba D2 TD5 na automat

#48 Příspěvek od vasek72 » 17 dub 2017 00:06

Kokesek píše: 16 dub 2017 21:59
libovka píše:Myslim že v extrému může teplota oleje dosahovat i 120stupňů.

Osobně mám to čidlo odpojené už tři roky a ted při výměně měniče byl olej krásnej.
Do 95stupnu ok kratkodobe olej snese do 110 ale pokud se teplota dostane na 120 neco je spatne ve skrini nebo menic. Ja si cidlo prave dopojil at to hlida teplotu i na me krasne D2 s 300tdi a hydraulickou 4hp22


Sent from my iPhone using Tapatalk
já si taky myslim, že to je jako odpojit si čidlo mazání na motoru.. Že to prostě má smysl. Hned v úterý ho zkusim vyměnit. V původním autě převodovka fungovala bez problémů a měnič jsem dával novej ten velkej. Tak mě nenapadá žádnej důvod krom čidla, co to může způsobovat.

Zkoušel jsem teploměr (měření asi není moc přesné) ale na kovovejch trubkách ke chladiči motoru jsem na zahřátym autě naměřil 80 stupňů.. Ve stejnou chvíli, když mi svítila kontrolka jsem stejnym teploměrem naměřil na vstupu do chladiče automatu 75 stupňů.. Byl horkej ale ruku jsem na něm udržel - myslim, že mít víc jak 100, tak to nedokážu a připadalo mi to i o něco chladnější, než chlazení motoru.
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Přestavba D2 TD5 na automat

#49 Příspěvek od libovka » 17 dub 2017 08:55

Vzhledem k tomu že ty čidla lžou tak se tomu stejně nedá věřit. Dělal jsem s autem v terenu psí kusy a olej v převodovce nedosáhl ani 100stupnu.

Odpovědět