Koupě Discovery III
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Koupě Discovery III
Podobnou prasklinu, která se otevírala až pod tlakem jsem měl na Focusu - auto jelo postupně hůř a nekouřilo - elektronika poznala, že má méně vzduchu v sání motoru, tak dala i méně paliva - tohle je o systému řízení motoru.
Americkou pásku jsem nepoužil, neudrží to za studena, natož tak za tepla. Vzal jsem na to vulkanizační pásku - používá se na spoje kabelů a konektory, aby tam nezateklo. Je to taková žvýkačková páska, která se po namotání slepí tak, že vrstvy není možné rozmotat. Díky tomu je ale měkká, takže by neunesla tlak. Tak jsem přes ni dal několik plastových vázacích pásek vedle sebe. To už drželo.
Nejhorší bylo ale tu díru najít - přišel jsem na to ohmatáváním a prohmatáváním hadic - do praskliny mi nečekaně vjel prst. Tím že to bylo zezadu, tak tam prostě nebylo vidět a ani při lehkém zmáčknutí to nevypadalo na problém.
Americkou pásku jsem nepoužil, neudrží to za studena, natož tak za tepla. Vzal jsem na to vulkanizační pásku - používá se na spoje kabelů a konektory, aby tam nezateklo. Je to taková žvýkačková páska, která se po namotání slepí tak, že vrstvy není možné rozmotat. Díky tomu je ale měkká, takže by neunesla tlak. Tak jsem přes ni dal několik plastových vázacích pásek vedle sebe. To už drželo.
Nejhorší bylo ale tu díru najít - přišel jsem na to ohmatáváním a prohmatáváním hadic - do praskliny mi nečekaně vjel prst. Tím že to bylo zezadu, tak tam prostě nebylo vidět a ani při lehkém zmáčknutí to nevypadalo na problém.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- petr štrof
- Příspěvky: 897
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Koupě Discovery III
letos v září na své D3 to samé , bez známek snížení výkonu jen při předjíždění mě auto trochu více kouřilo.
Mě pomohlo najít díru , stačí dát neutrál sešlápnou plyn a druhej borec přiloží ruku pod ohyb trubky a hned bylo jasno. Taky v okolí hadice bylo trochu víc mastnoty .
Výměnu zvládneš sám doma , dole se sundává plastová krytka nad řízením + dvě hadicový spony .
Petr
Mě pomohlo najít díru , stačí dát neutrál sešlápnou plyn a druhej borec přiloží ruku pod ohyb trubky a hned bylo jasno. Taky v okolí hadice bylo trochu víc mastnoty .
Výměnu zvládneš sám doma , dole se sundává plastová krytka nad řízením + dvě hadicový spony .
Petr
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Koupě Discovery III
akorát, že TomJT nenapsal, odkud zvuk jdepetr štrof píše: ↑18 led 2017 12:48 letos v září na své D3 to samé , bez známek snížení výkonu jen při předjíždění mě auto trochu více kouřilo.
Mě pomohlo najít díru , stačí dát neutrál sešlápnou plyn a druhej borec přiloží ruku pod ohyb trubky a hned bylo jasno. Taky v okolí hadice bylo trochu víc mastnoty .
Výměnu zvládneš sám doma , dole se sundává plastová krytka nad řízením + dvě hadicový spony .
Petr
"valivej zvuk" asi nebude z hadice, o které tady píšeme
Re: Koupě Discovery III
Diky za odpovedi. Nejsem momentalne schopny rict odkud to jde. Dela mi to tusim od trojky nahoru cca od 30 km/h a jenom kdyz seslapnu. Zitra zkusim do autorizaku abych pripadne mohl odstoupit od smlouvy. Nevim jestli je zvuk valivej jenom mi to v tu chvili prislo jako vhodny slovo. Nejlip se to popisuje asi tak jak kdyz je zvlnenej brzdovej kotouc a pri jizde to ten zvuk udela kdyz se otoci na zvlnenou cast. Interval je pravidelny. Kdyz to vytocim na neutral nic. Kdyz auto jede v jakekoli rychlosti nic. Kdyz pridam plyn zacne to delat
Re: Koupě Discovery III
Jinak píše mi to ještě low coolant level, návod sem k autu bohužel nedostal...
- jancho
- Příspěvky: 331
- Registrován: 01 srp 2014 22:26
- tel.: 777714532
- auto: ex Disco II TD5
- Bydliště: Praha a Čisovice
Re: Koupě Discovery III
Dá se tedy říct, že to syčí při akceleraci?
Re: Koupě Discovery III
Pri akceleraci. Drzeni rychlosti. Tempomatu
- jancho
- Příspěvky: 331
- Registrován: 01 srp 2014 22:26
- tel.: 777714532
- auto: ex Disco II TD5
- Bydliště: Praha a Čisovice
Re: Koupě Discovery III
Mně jemně syčí při akceleraci volvo, na neutrál to nedělá. V autorizáku řekli, ať si dám hlasitěji rádio, když jsem se nenechal odbít, tak natlakovali sání. Našla se mikroskopická dirka v trubce sání. Ta se vyměnila, ale syčí to (opravdu velmi jemně dál). Dal jsem to do neautorizovaného volvo servisu k mistrovi na volva (pro srovnání něco jako zde Eliott na LR), jezdil s tim hodinu, hodil to na diag, udělal tlakovou zkoušku, všechno důkladně prolezl a řekl mi, ať to neřeším a jezdím. Tak jezdím už dalších 10tis km, zvuk ignoruji, auto nehulí, jede krásně, spotřeba normál.
Kamarád mechanik, co dělá koncerny a auto neviděl, neslyšel a soudí jen z mého popisu, tak si myslí, že by to mohlo být turbo.
Kamarád mechanik, co dělá koncerny a auto neviděl, neslyšel a soudí jen z mého popisu, tak si myslí, že by to mohlo být turbo.
Re: Koupě Discovery III
Tak sem s tim jel do jihlavy k hosovy...
Dobrý den
Po naší technické kontrole vozidla Land-Rover Discovery 3 SPZ 3S19575 vin: SALLAAA147A438225
Jsme zjistili tyto závady:
· Při rychlostech nad 50km/h hluk/vibrace vozidla (diferenciál, převodovka, náboj kola…)
· Vůle v řízení na pravém i levém kole (tyčky řízení, vůle v hřebenu)
· Únik oleje z předního diferenciálu
· Vůle v zadním levém kole (silentbloky)
· Pod horním krytem motoru neidentifikovatelná mastnota, stopy oleje, saze.
· Podle servisní knížky a podle ukazatele na přístrojové desce nebyl v uplynulých cca 50 tis.km vyměněn motorový olej
Odhadovaná cena opravy vozidla se může pohybovat od 40 000 kč a výše.
Děkuji Hos
Roman Hos ml.
přijímací a servisní technik, Auto - Hos
Dobrý den
Po naší technické kontrole vozidla Land-Rover Discovery 3 SPZ 3S19575 vin: SALLAAA147A438225
Jsme zjistili tyto závady:
· Při rychlostech nad 50km/h hluk/vibrace vozidla (diferenciál, převodovka, náboj kola…)
· Vůle v řízení na pravém i levém kole (tyčky řízení, vůle v hřebenu)
· Únik oleje z předního diferenciálu
· Vůle v zadním levém kole (silentbloky)
· Pod horním krytem motoru neidentifikovatelná mastnota, stopy oleje, saze.
· Podle servisní knížky a podle ukazatele na přístrojové desce nebyl v uplynulých cca 50 tis.km vyměněn motorový olej
Odhadovaná cena opravy vozidla se může pohybovat od 40 000 kč a výše.
Děkuji Hos
Roman Hos ml.
přijímací a servisní technik, Auto - Hos
Re: Koupě Discovery III
Tak to je slušný seznam. Akorát tu cenu oprav bych teda čekal vyšší. Ale jestli tam nikdo během 50 tis. km neměnil olej, tak to je možná jen otázka času...
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
Re: Koupě Discovery III
Presne tak, takovou loterii nechci. Dneska sem tqm sjel auto si vzali zpet a vyplatili mi celou castku
Re: Koupě Discovery III
TomJT píše: Tak sem s tim jel do jihlavy k hosovy...
Dobrý den
Po naší technické kontrole vozidla Land-Rover Discovery 3 SPZ 3S19575 vin: SALLAAA147A438225
Jsme zjistili tyto závady:
· Při rychlostech nad 50km/h hluk/vibrace vozidla (diferenciál, převodovka, náboj kola…)
· Vůle v řízení na pravém i levém kole (tyčky řízení, vůle v hřebenu)
· Únik oleje z předního diferenciálu
· Vůle v zadním levém kole (silentbloky)
· Pod horním krytem motoru neidentifikovatelná mastnota, stopy oleje, saze.
· Podle servisní knížky a podle ukazatele na přístrojové desce nebyl v uplynulých cca 50 tis.km vyměněn motorový olej
Odhadovaná cena opravy vozidla se může pohybovat od 40 000 kč a výše.
Děkuji Hos
Roman Hos ml.
přijímací a servisní technik, Auto - Hos
Ten olej podle toho co tu všichni píšou o těch motorech je průser, ale ten "vytlučenej"podvozek nevím jestli když prohlížím inzeráty na internetu seženeš v lepším stavu vzhledem k nájezdu a stáří. To jsou takový běžný věci na českých cestách a všech autech.
Taky se po nějaké D3 poohlížím a mám z toho čim dal větší strach když to tu tak sleduju.
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Koupě Discovery III
já bych ten seznam neviděl tak tragicky.hubajs píše: ↑20 led 2017 11:28TomJT píše: Tak sem s tim jel do jihlavy k hosovy...
Dobrý den
Po naší technické kontrole vozidla Land-Rover Discovery 3 SPZ 3S19575 vin: SALLAAA147A438225
Jsme zjistili tyto závady:
· Při rychlostech nad 50km/h hluk/vibrace vozidla (diferenciál, převodovka, náboj kola…)
· Vůle v řízení na pravém i levém kole (tyčky řízení, vůle v hřebenu)
· Únik oleje z předního diferenciálu
· Vůle v zadním levém kole (silentbloky)
· Pod horním krytem motoru neidentifikovatelná mastnota, stopy oleje, saze.
· Podle servisní knížky a podle ukazatele na přístrojové desce nebyl v uplynulých cca 50 tis.km vyměněn motorový olej
Odhadovaná cena opravy vozidla se může pohybovat od 40 000 kč a výše.
Děkuji Hos
Roman Hos ml.
přijímací a servisní technik, Auto - Hos
Ten olej podle toho co tu všichni píšou o těch motorech je průser, ale ten "vytlučenej"podvozek nevím jestli když prohlížím inzeráty na internetu seženeš v lepším stavu vzhledem k nájezdu a stáří. To jsou takový běžný věci na českých cestách a všech autech.
Taky se po nějaké D3 poohlížím a mám z toho čim dal větší strach když to tu tak sleduju.
Nemyslím, že je někdo takové hovado, že u firemního auta nevymění 50tis olej. Možná jej měnili v neautor. servisu, nenapsali do knihy a bez diag nevymazali ukazatel.
Ale i tak, když bych koupil starší auto, tak olej nechám vyměnit, protože ani LR servis není zárukou, že olej vymění, i když to napíší a vyfakturují
- vůle na hřebeni se dá přitáhnout, nemusí se hned měnit
- 2x náboj je do 10 000kč
- olej z difu - otázka výměny gufera - stokorunové položky
- zadní silentbloky budou na výměnu u jiných aut v těch km taky
- a mastnota pod krytem, když to nikdo nikdy neumyl?
snad si nikdo nemyslí, že koupí takové auto za 229tis. Kč bez následné investice?
Re: Koupě Discovery III
Presne jak rika XXX..?
Ten olej nedohledas u spousty aut, i kdyz z toho jde strach. Ty jiny "zavady" jsou celkem prkotiny...navic za ty penize...
Tak jako tak budes do kazde D3 muset s temahle km neco investovat....
Ten olej nedohledas u spousty aut, i kdyz z toho jde strach. Ty jiny "zavady" jsou celkem prkotiny...navic za ty penize...
Tak jako tak budes do kazde D3 muset s temahle km neco investovat....
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: Koupě Discovery III
Tak hlavně nikdo neudělá nějaký velký servis a pak jde auto prodávat. Tu investici mu nikdy kupec v ceně auta nezaplatí s tím je potřeba počítat vždy.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Koupě Discovery III
už to tu bylo napsáno snad 1000x, na fóru se řeší hlavně závady proto aby jsme si byli schopni pomoci.
skoro nikdo nepíše že na 1 závadu 100x dojel bez závad a jak je spokojenej
viewtopic.php?f=6&t=29898
skoro nikdo nepíše že na 1 závadu 100x dojel bez závad a jak je spokojenej
viewtopic.php?f=6&t=29898
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.