Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
filip.mlynar
Příspěvky: 48
Registrován: 17 říj 2013 22:43
tel.: 603360044
auto: discoveryII
Bydliště: Hradec Králové

Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII

#1 Příspěvek od filip.mlynar » 21 pro 2016 05:42

Ahoj, po dlouhé odmlce jsem opět tu a žádám o radu. Na mé D2 jsem si všimnul, že je čím dál více hlasitější čerpadlo paliva. Servisák mi sdělil, že by se čerpadlo po cca 30 vteřinách mělo vypnout - je to pravda? Pokud ano, v čem by mohl být u mě problém, že nevypíná? A prosím ještě jednu radu: Discovery mám v automatu a při přeřazování z každé rychlosti na vyšší stupen je dost slyšitelný takový plechový zvuk. Když zatáhnu při jízdě ruční brzdu na tretí zub tak to zmizí....Děje se to vzdy okolo cca 2200-2400 ot. Pořád mě to vede k nějaké vybraci v brzd.bubnu na kardanu ( něco volného )...Nemáte s tím někdo zkušenost? Oleje v automatu, přídavce i dif. jsou minulý týden vyměněny. Dělalo to i před tím.... a bohužel, dělá to pouze za jízdy...
Moc díky za radu :sleep Filip

JirkaR
Příspěvky: 154
Registrován: 21 pro 2016 09:16
auto: D2 td5

Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII

#2 Příspěvek od JirkaR » 21 pro 2016 09:24

mám pocit že čerpadlo jede neustále pořád tzn to máš v pořádku. Hlučné ho mám taky a jezdím tak ž pul roku až umře tak se vymení.. Zvuk se mi mení v souvislosti s množstvím nafty což je asi jasné.. No a s automatem to netuším podle mě to bude něco v měniči a když zatáhneš ruční brzdu tak je to ve větším záběru a zvuk zmizí.. Možná ne jen mě to napadlo že by to mohlo být. Určitě se ozve někdo kvalifikovanější a poradí ti lépe.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII

#3 Příspěvek od MadTom » 21 pro 2016 09:55

Ad čerpadlo - po zhruba 30 sekundách se vypne pouze v případě, že není nastartovanej motor, jinak běží stále.
Co se týče hlučnosti, některé jsou hlučné od nova, u jiných se to pomalu zhoršuje, některé jsou slyšet několik let a nijak to nevadí. Nedramatizoval bych to. U D2 se dá naštěstí vytáhnout dírou v podlaze v kufru. U Defa tam ta díra originál není, takže buďto demontáž nádrže nebo flexa a díru doplnit.
K tomu cinkání - zkontrolovat kardany a nápravy - zda tem není veliká vůle, nebo zda některá část kardanu není načatá. Rády tohle dělají poškozené kardanové kříže. Jinak se ještě stávalo, že popraskal plechový unašeč, který drží měnič automatické převodovky. Tam už se ale není jak podívat, bez demontáže převodovek. Možná tak endoskopem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

filip.mlynar
Příspěvky: 48
Registrován: 17 říj 2013 22:43
tel.: 603360044
auto: discoveryII
Bydliště: Hradec Králové

Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII

#4 Příspěvek od filip.mlynar » 21 pro 2016 14:30

Diky za rady,kdyby se melo jednat o plech kryt unasece,tak by to nedelalo porad? Tak tu rucku uplne vyloucit? Dik F.

JirkaR
Příspěvky: 154
Registrován: 21 pro 2016 09:16
auto: D2 td5

Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII

#5 Příspěvek od JirkaR » 21 pro 2016 16:29

filip.mlynar píše:Diky za rady,kdyby se melo jednat o plech kryt unasece,tak by to nedelalo porad? Tak tu rucku uplne vyloucit? Dik F.
to nevím mě ten plech na unašeči dělá jen v rozmezí 2100-2200otáček a nad a pod je klid..

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII

#6 Příspěvek od Acon » 22 pro 2016 19:59

origo čerpadlo takmer nebolo počuť. Náhrada je počuť aj pri naštartovanom motori. No beží už 3. rok tak to neriešim.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

filip.mlynar
Příspěvky: 48
Registrován: 17 říj 2013 22:43
tel.: 603360044
auto: discoveryII
Bydliště: Hradec Králové

Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII

#7 Příspěvek od filip.mlynar » 23 pro 2016 07:05

diky za odpovědi, takže ten plech. kryt unašeče nemám řešit? Nemuže to udělat nějakou paseku? krom toho rachtavého zvuku při určitych otáčkách.....dik

Uživatelský avatar
cuhead
Příspěvky: 216
Registrován: 29 úno 2016 12:26
auto: Discovery II

Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII

#8 Příspěvek od cuhead » 23 pro 2016 12:25

Ten rachot jakoby rezonujícího plechu mám taky přesně kolem 2200 ot. nevim co to jen nejdřív jsem myslel že je to opravdu nějakej plech , ale pravděpodobně je to rezonance v měniči. Je to závislé na zatížení motoru a teplotě kapaliny převodovky. Tím zatažením ručky se právě mění zatížení motoru.
Dělala to i předchozí převodovka s jinym měničem, ale mnohem vic, tam měnič i prokluzoval.
Mě to vadí tak jezdim tak abych tam těch 2200 otáček nemel. A čekám kdy zasem měnič odejde.

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII

#9 Příspěvek od pojir » 23 pro 2016 13:18

Tak to je zajimavy, ja ten zvuk mam taky. Doted jsem si myslel, ze to rezonuje vyfuk. Chapu spravne, ze ten plech, o kterym je rec, je FTC4713?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

JirkaR
Příspěvky: 154
Registrován: 21 pro 2016 09:16
auto: D2 td5

Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII

#10 Příspěvek od JirkaR » 23 pro 2016 13:51

pojir píše:Tak to je zajimavy, ja ten zvuk mam taky. Doted jsem si myslel, ze to rezonuje vyfuk. Chapu spravne, ze ten plech, o kterym je rec, je FTC4713?
ano myslím si že by to mohlo byt ono a nebo jak se píše je to v meniči..

Odpovědět