Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 říj 2013 22:43
- tel.: 603360044
- auto: discoveryII
- Bydliště: Hradec Králové
Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII
Ahoj, po dlouhé odmlce jsem opět tu a žádám o radu. Na mé D2 jsem si všimnul, že je čím dál více hlasitější čerpadlo paliva. Servisák mi sdělil, že by se čerpadlo po cca 30 vteřinách mělo vypnout - je to pravda? Pokud ano, v čem by mohl být u mě problém, že nevypíná? A prosím ještě jednu radu: Discovery mám v automatu a při přeřazování z každé rychlosti na vyšší stupen je dost slyšitelný takový plechový zvuk. Když zatáhnu při jízdě ruční brzdu na tretí zub tak to zmizí....Děje se to vzdy okolo cca 2200-2400 ot. Pořád mě to vede k nějaké vybraci v brzd.bubnu na kardanu ( něco volného )...Nemáte s tím někdo zkušenost? Oleje v automatu, přídavce i dif. jsou minulý týden vyměněny. Dělalo to i před tím.... a bohužel, dělá to pouze za jízdy...
Moc díky za radu Filip
Moc díky za radu Filip
Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII
mám pocit že čerpadlo jede neustále pořád tzn to máš v pořádku. Hlučné ho mám taky a jezdím tak ž pul roku až umře tak se vymení.. Zvuk se mi mení v souvislosti s množstvím nafty což je asi jasné.. No a s automatem to netuším podle mě to bude něco v měniči a když zatáhneš ruční brzdu tak je to ve větším záběru a zvuk zmizí.. Možná ne jen mě to napadlo že by to mohlo být. Určitě se ozve někdo kvalifikovanější a poradí ti lépe.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII
Ad čerpadlo - po zhruba 30 sekundách se vypne pouze v případě, že není nastartovanej motor, jinak běží stále.
Co se týče hlučnosti, některé jsou hlučné od nova, u jiných se to pomalu zhoršuje, některé jsou slyšet několik let a nijak to nevadí. Nedramatizoval bych to. U D2 se dá naštěstí vytáhnout dírou v podlaze v kufru. U Defa tam ta díra originál není, takže buďto demontáž nádrže nebo flexa a díru doplnit.
K tomu cinkání - zkontrolovat kardany a nápravy - zda tem není veliká vůle, nebo zda některá část kardanu není načatá. Rády tohle dělají poškozené kardanové kříže. Jinak se ještě stávalo, že popraskal plechový unašeč, který drží měnič automatické převodovky. Tam už se ale není jak podívat, bez demontáže převodovek. Možná tak endoskopem.
Co se týče hlučnosti, některé jsou hlučné od nova, u jiných se to pomalu zhoršuje, některé jsou slyšet několik let a nijak to nevadí. Nedramatizoval bych to. U D2 se dá naštěstí vytáhnout dírou v podlaze v kufru. U Defa tam ta díra originál není, takže buďto demontáž nádrže nebo flexa a díru doplnit.
K tomu cinkání - zkontrolovat kardany a nápravy - zda tem není veliká vůle, nebo zda některá část kardanu není načatá. Rády tohle dělají poškozené kardanové kříže. Jinak se ještě stávalo, že popraskal plechový unašeč, který drží měnič automatické převodovky. Tam už se ale není jak podívat, bez demontáže převodovek. Možná tak endoskopem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 říj 2013 22:43
- tel.: 603360044
- auto: discoveryII
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII
Diky za rady,kdyby se melo jednat o plech kryt unasece,tak by to nedelalo porad? Tak tu rucku uplne vyloucit? Dik F.
Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII
to nevím mě ten plech na unašeči dělá jen v rozmezí 2100-2200otáček a nad a pod je klid..filip.mlynar píše:Diky za rady,kdyby se melo jednat o plech kryt unasece,tak by to nedelalo porad? Tak tu rucku uplne vyloucit? Dik F.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII
origo čerpadlo takmer nebolo počuť. Náhrada je počuť aj pri naštartovanom motori. No beží už 3. rok tak to neriešim.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 říj 2013 22:43
- tel.: 603360044
- auto: discoveryII
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII
diky za odpovědi, takže ten plech. kryt unašeče nemám řešit? Nemuže to udělat nějakou paseku? krom toho rachtavého zvuku při určitych otáčkách.....dik
Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII
Ten rachot jakoby rezonujícího plechu mám taky přesně kolem 2200 ot. nevim co to jen nejdřív jsem myslel že je to opravdu nějakej plech , ale pravděpodobně je to rezonance v měniči. Je to závislé na zatížení motoru a teplotě kapaliny převodovky. Tím zatažením ručky se právě mění zatížení motoru.
Dělala to i předchozí převodovka s jinym měničem, ale mnohem vic, tam měnič i prokluzoval.
Mě to vadí tak jezdim tak abych tam těch 2200 otáček nemel. A čekám kdy zasem měnič odejde.
Dělala to i předchozí převodovka s jinym měničem, ale mnohem vic, tam měnič i prokluzoval.
Mě to vadí tak jezdim tak abych tam těch 2200 otáček nemel. A čekám kdy zasem měnič odejde.
- pojir
- Příspěvky: 2547
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII
Tak to je zajimavy, ja ten zvuk mam taky. Doted jsem si myslel, ze to rezonuje vyfuk. Chapu spravne, ze ten plech, o kterym je rec, je FTC4713?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Hlučné čerpadlo paliva v nádrži DII
ano myslím si že by to mohlo byt ono a nebo jak se píše je to v meniči..pojir píše:Tak to je zajimavy, ja ten zvuk mam taky. Doted jsem si myslel, ze to rezonuje vyfuk. Chapu spravne, ze ten plech, o kterym je rec, je FTC4713?