CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Právě je pát úno 24, 2017 11:18

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 58 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř lis 23, 2016 18:49 
Offline

Registrován: stř lis 23, 2016 09:30
Příspěvky: 18
tel.: 606477444
auto: Discovery II TD5
Bydliště: Plzeň
Moc dekuji všem za Váš čas a vstřícnost sdílet můj problém, možná až poberu nějaké zkušenosti, třeba také poradím, i když o tom pochybuji, protože se budu mit co učit :whew.správný olej už jsem zakoupil, zítra dorazí.o Víkendu vyměnim dle Vašich rad.poté se ozvu, jak vše dopadlo a jaký byl efekt. Díky a fajn večer všem.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř lis 23, 2016 19:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 18, 2013 20:35
Příspěvky: 1405
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno
No teda na to jsem taky zvědav, jestli to pomuže.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř lis 23, 2016 20:07 
Offline

Registrován: pon čer 17, 2013 22:19
Příspěvky: 581
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Olomoucko
To si piš že pomuže. :wink:


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv lis 24, 2016 07:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 18, 2010 08:13
Příspěvky: 3625
tel.: 775 173 983
auto: DEF-98+D2-00=2xTD5
Bydliště: Prachatice / Budějice
tak si pred výměnou ještě zjisti co budeš potřebovat za nářadí je tam myslim torx 55 , ten se při nedělním obědě mezi sousedama taky špatně shání. http://www.johnrichardssurplus.co.uk/oi ... c4056.html

je to z prava z boku prevodovky, nejlip mit ten torx jako vořech na golu, pak se tam dá dostat.

_________________
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv lis 24, 2016 09:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 04, 2011 22:29
Příspěvky: 373
tel.: 606486252
auto: LR DII Td5
Bydliště: Chotěboř
Citace:
:hmm: Predny kardan:

- je stredove lozisko double krizu ozaj korektne vymenene (nechybaju nahodou ihlicky v lozisku)?
- namontoval si jednotlive casti kardanu tak ako boli povodne orientovane?
- daval si kardany vyvazovat?
Nikdy jsem kardan neoznačil a nikdy jsem ho nevyvažoval- bez problému

_________________
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv lis 24, 2016 10:59 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8085
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Stejná zkušenost, a navíc jsem několikrát musel prohazovat díly z různých kardanů kvůli jejich poškození a nikdy jsem s tím neměl problém.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv lis 24, 2016 11:31 
Offline

Registrován: stř lis 23, 2016 09:30
Příspěvky: 18
tel.: 606477444
auto: Discovery II TD5
Bydliště: Plzeň
Co se týče toho kardanu..
Také jsem několikrát měnil křížky na předchozích autech, nikdy jsem nepřevažoval a vše běhalo bez potíží.

Když už jsme u těch kardanů, chtěl bych se opět poradit s vámi zkušenějšími.
Mám auto o dva palce přizvednuto a všiml jsem si, že kardany díky přizvednutí jsou trochu vysunuté v těch spojích, kde jsou manžety.
Na zadním ani tak ne, ale přední, tím jak je kratší, je více.
Neměl by tedy být mezi unašečem diferenciálu a kardanem, nějaký středící kroužek ?
Auto už jsem takto zakoupil, netuším kdo to přede mnou prováděl, tak se raději ptám, aby se něco nepodělalo..
To samé mně zarazilo vzadu u měchů, připadá mi že by se hodil nějaký mezikus na čidlech výšky, také se mi zdá, že jsou dost natažené..

Co myslíte ? :nod


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv lis 24, 2016 11:33 
Offline

Registrován: stř lis 23, 2016 09:30
Příspěvky: 18
tel.: 606477444
auto: Discovery II TD5
Bydliště: Plzeň
Citace:
tak si pred výměnou ještě zjisti co budeš potřebovat za nářadí je tam myslim torx 55 , ten se při nedělním obědě mezi sousedama taky špatně shání. http://www.johnrichardssurplus.co.uk/oi ... c4056.html

je to z prava z boku prevodovky, nejlip mit ten torx jako vořech na golu, pak se tam dá dostat.
Hanysovi jsem chtěl poděkovat za upozornění, opravdu se bude v neděli mezi sousedy špatně shánět tento torx.
A díky za odkaz na stránky...


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv lis 24, 2016 12:11 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8085
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Unašeče kardanu samozřejmě středění mají - je přímo součástí příruby a unašeče. Jediný středící kroužek/trn je vzadu, pro hardyspojku. A ten je naklepnutý v unašeči.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte lis 29, 2016 10:07 
Offline

Registrován: stř lis 23, 2016 09:30
Příspěvky: 18
tel.: 606477444
auto: Discovery II TD5
Bydliště: Plzeň
Zdravím Vás chlapy,

Slíbil jsem, že napíši jak jsem dopadl.
Po výměně oleje v hlavní převodovce a ujetí cca 150 km, se bohužel nic nezměnilo, spíše bych řekl zhoršilo : :cry:
Nevím, proč, ale pořád mně to táhne k problému v rozvodovce.
Když se vrátím na začátek, tak z ní fakt vytekla sračkovatá emulze, připadá mi že vlastník přede mnou tam nalil nějakou sračku na utěsnění.
Po výměně oleje, z ní teče daleko více než předtím.
O Víkendu jsem byl v lese na dříví, zapřáhl cca 1.5 tuny na vleku a při sjezdu z kopce, na redukci, monotónní kovový cvakavý zvuk.
Při klasické jízdě, když je motor v zátahu, tak každý kvalt řve, když srovnám otáčky a motor není v zátahu, tak ztichne, v momentě přidání - začne řvát.
Vyřadím - li, nebo vymáčknu spojku - ticho.
Máte někdo nápad, jak definovat, nebo lze vůbec rozpoznat, zda je problém v hlavní, nebo přídavce ?
Už se stejně smiřuji s tím, že bude muset jít ven :cry

Děkuji a všem přeji fajn den,


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte lis 29, 2016 10:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 10, 2011 19:45
Příspěvky: 681
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko
No já bych nechal udělat repas rozvodovky a pokud nemáš uzávěrku tak koupil jinou rozvodovku s uzávěrou. Někde začít musíš a budeš mít jistotu, že v tomto uzlu už problém nemáš. Pak už jenom hlavní převodovka nebo nápravy :wink:

_________________
D II TD5 + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte lis 29, 2016 10:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 18, 2010 08:13
Příspěvky: 3625
tel.: 775 173 983
auto: DEF-98+D2-00=2xTD5
Bydliště: Prachatice / Budějice
Jsem si nevšiml odkud jsi, ale to jen tak na okraj.
Jinak bych shodil kardany na rozvodovce, zaradil neutral na velky a točil vystupama s rozvodovky, zvlašť i společně, případně pak hodil neutrál i na rozvodovce a naopak dal kval na velký, abys vedel, co stojí a co se točí, to by v tom byl čert abys na to nepřišel, akorát se takhle blbě simuluje "zátěž".

podobnej test by se dal provest i bez demontaže pokud by ses nechal nekym tahnout (vypnutý motor) postupně ve smyslu od kol, pripojoval části pohonného ústrojí.

_________________
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte lis 29, 2016 11:59 
Offline

Registrován: stř lis 23, 2016 09:30
Příspěvky: 18
tel.: 606477444
auto: Discovery II TD5
Bydliště: Plzeň
Asi to tak dopadne.
Mám ročník 7/2004, s uzávěrkou mezi nápravy.
Diferáky jsou v pohodě, měl jsem shozené postupně oba kardany a vždy na uzávěrku jsem odzkoušel.
Nevím, ale diferáky by se ukázaly i při volnoběhu.
Oleje v difech mám také vyměněné.

Ale díky za odpověď...


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte lis 29, 2016 12:01 
Offline

Registrován: stř lis 23, 2016 09:30
Příspěvky: 18
tel.: 606477444
auto: Discovery II TD5
Bydliště: Plzeň
Jsem z města Gambrinusu a Prazdroje :grin:


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte lis 29, 2016 12:08 
Offline

Registrován: ned pro 08, 2013 18:56
Příspěvky: 40
Bydliště: Dolní Kralovice
https://www.uni-max.cz/elektrodynamicky-stetoskop/d/


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte lis 29, 2016 12:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 18, 2010 08:13
Příspěvky: 3625
tel.: 775 173 983
auto: DEF-98+D2-00=2xTD5
Bydliště: Prachatice / Budějice
:think nebo https://cs.wikipedia.org/wiki/Rentgen_( ... zen%C3%AD)

_________________
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon pro 05, 2016 10:46 
Offline

Registrován: stř lis 23, 2016 09:30
Příspěvky: 18
tel.: 606477444
auto: Discovery II TD5
Bydliště: Plzeň
Tak se znovu připomínám a řídím se heslem, co si neuděláš sám, nemáš.
O Víkendu jsem se rozhodl lehnout si pod auto, s tím, že si kardany tentokrát postupně sundám sám a vyloučím diferáky.
Světe div se, shodil jsem přední kardan, zamkl uzávěru a jel se projet, problém zmizel...
Takže nejspíš nějaké ložisko v difu... otevřu a uvidíme, co mne tam překvapí.
Budu informovat

Mějte fajn Den


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon pro 05, 2016 11:10 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8085
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Jestli jsi sundal přední kardan a problém zmizel, tak zkontroluj kardan jako takový a potom opatrně vypusť olej z předního diferáku. Já jsem letos na jednom Defu řešil něco podobného a při vypuštění oleje vyplavaly i zuby, takže bylo jasné, kde je problém.
A až to budeš rozebírat, tak bacha na gufera, která těsní poloosu v nápravě - objevila se gufer, která mají špatný rozměr a trhají se po pár stech kilometrech. Na fóru to je popsané.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon pro 05, 2016 11:28 
Offline

Registrován: stř lis 23, 2016 09:30
Příspěvky: 18
tel.: 606477444
auto: Discovery II TD5
Bydliště: Plzeň
Děkuji za příspěvek,

Olej už jsem pomalu vypustil, žádné zuby nevyplavaly, jen drobné špony na magnetu a taková šedá emulze.
Přitom olej jsem měnil cca před půl rokem.
Na kardanu, i když je nově udělaný ( tři křížky, středící ložisko ) tak se mi přesto zdá, že je vůle v dvou kříži...
asi by neměla být vůle žádná ????


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon pro 05, 2016 12:15 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8085
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Emulze není nic divného, i když to není dobře. Ono je jednak problém, že to původní z nápravy úplně nevyteče a jednak, jak gufera většinou pořádně netěsní, tak si to umí nasát vodu.
Kříže jako takové by vůli mít neměli.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 58 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: kubas a 3 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz