Hele, z těch kousků kliky by byly po lehké přibroušení docela pěkná těžítka. Aneb, na všem je třeba hledat něco pozitivního.Kokesek píše:eliott píše:Bavíte se o nesmyslech, ty motory prostě stojí za velké H...o, za celou dobu, co dělám LR jsem neměl tolik požadavků na motor (myšleno všechny typy dohromady ) , jako na TDV6 za jediný rok.
3.0D prave na dilne.
Stoji za hovno, souhlasim.
A obecně k tomu pravidelnému servisu - byl za mnou kamarád a dojel Audi Q7 s nějakou velkou naftou. A už neodjel, ale musel jsem ho odtáhnout do servisu - motor nenastartoval. Po telefonu se servisem, že se máme podívat na olej - bylo v tom něco černého a hustého už podle měrky, ale přisuzoval jsem to zimě. Dotáhl jsem ho do servisu, tam z toho chtěli olej druhej den vypustit, to už to rozhodně nebylo zmrzlé, ale ten olej netekl. Bylo to spíš jako mazut. Auto najetých asi 70000km, a protože je jeho vlastní, tak žádné long-life oleje, ale raději častější výměny. Pamatoval si 3, teď doma hledá faktury ze servisu, protože to vypadá, že olej je tam od výroby. Je slušně řečeno naštvanej. Sice je to doktor, ale baví se modelařinou s vrtulníčkama, momentálně má takovej větší model poháněnej turbínou, takže když mu to někdo vysvětlí, tak tu techniku velmi dobře chápe. Ale tady to vypadá na KO auto kvůli tomu, že servis kam jezdí, jsou prostě zloději a podvodníci. Takže to že někdo píše pravidelný servis ještě nemusí být 100%. Bohužel.