Discovery 3 - kompresor

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
David Š
Příspěvky: 148
Registrován: 01 zář 2014 14:45
tel.: SE
auto: Disco 3 TDV6 SE
Bydliště: v Ústí dlabem

Re: Discovery 3 - kompresor

#41 Příspěvek od David Š » 10 říj 2017 22:18

...a relátko (pokud mám AMK ) mám také jiné ? :bandit
U mě dobrý....

Uživatelský avatar
Matz
Příspěvky: 233
Registrován: 03 led 2013 16:55
auto: D3, 2x Free Td4
Bydliště: kousek od Pernštejna

Re: Discovery 3 - kompresor

#42 Příspěvek od Matz » 11 říj 2017 07:24

Relé je stejný.
D3 HSE tdv6 2006
Free SE Td4 2004 4x2 + chip
Free Td4 2001 4x4, +2"

TomJT
Příspěvky: 18
Registrován: 13 led 2017 20:09
auto: Disco. III

Re: Discovery 3 - kompresor

#43 Příspěvek od TomJT » 01 zář 2018 08:00

Trochu oživím vlákno hrozně blbým dotazem
odešel mi kompresor, když koupím novej AMK je součástí vysoušeč nebo mám koupit i repasní sadu vysoušeče?

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Discovery 3 - kompresor

#44 Příspěvek od Rennie » 01 zář 2018 08:01

TomJT píše:Trochu oživím vlákno hrozně blbým dotazem
odešel mi kompresor, když koupím novej AMK je součástí vysoušeč nebo mám koupit i repasní sadu vysoušeče?
U novyho by melo byt vse potřebné bych teda řekl

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: Discovery 3 - kompresor

#45 Příspěvek od NOTIX » 01 zář 2018 13:20

Na AMK vysoušeč je,ale je úplně jiný. Nejde měnit víko jako na Hitachi. Taky jsou jinak trubičky. A prý se musí neco s diagnostikou, ale to nevím na 100%
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Uživatelský avatar
Paczqo
Příspěvky: 231
Registrován: 24 srp 2015 09:33
tel.: HTC U Ultra
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Hradec Králové

Re: Discovery 3 - kompresor

#46 Příspěvek od Paczqo » 01 zář 2018 16:39

AMK se musí naprogramovat nejde jen vyměnit jinak je u něj vše, nový kryt, hadičky jelikož jsou jinak atd.... Ja jsem měnil puvodni za novej dunlop a funguje dobře bez nutnosti progrmování jen relé se dalo nové.
exJeepař s chutí zkusit angličana :-D
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE

TomJT
Příspěvky: 18
Registrován: 13 led 2017 20:09
auto: Disco. III

Re: Discovery 3 - kompresor

#47 Příspěvek od TomJT » 08 zář 2018 06:56

Tak kompresor koupeny vymeneny, bohuzel je to AMK takze budu muset do servisu. Auto se ani nehne tak doufam ze je to jen tim programovanim. (Kupoval sem sam protoze cena byla 50%)

Uživatelský avatar
dzordzi
Příspěvky: 370
Registrován: 03 bře 2010 14:24
auto: LR3
Bydliště: Malé Karpaty

Re: Discovery 3 - kompresor

#48 Příspěvek od dzordzi » 03 úno 2019 19:30

Móže sposobovat únik vzduchu kompresor? :idea:
Začal mi náhodne padat zadek dole do rána o pár cm,niekedy trochu aj predok.. niekedy nespadne vobec, a stalo sa že zadok padol už aj po 4 hodinách...
Test jarovou vodou bublinkami som robil všade a nenašiel som nič a spat sa mi pod ním nechce...
Discovery3 2,7 TDV6 HSE, automat,

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Discovery 3 - kompresor

#49 Příspěvek od Rennie » 03 úno 2019 19:42

Mi běžně D3 po 14 dnech lehce spadne ale pozorováno jen v zimě když je chladno. Jinak na MB E padá celkem rychle zadek, když nechám nafoukáno ve vyšší poloze trvá to podstatně dýl a problém je v měchu. Jsou tam gumový těsnění a časem začnou pouštět vzduch. Jak máš starý měchy? Pokud 10 let a více je rozumné je vyměnit
Jinak i u kompresoru jsou dvě trubičky tak zkus ještě jarovku na ně. Musíš sundat kryt z kompresoru
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
dzordzi
Příspěvky: 370
Registrován: 03 bře 2010 14:24
auto: LR3
Bydliště: Malé Karpaty

Re: Discovery 3 - kompresor

#50 Příspěvek od dzordzi » 03 úno 2019 20:32

Ono to padá fakt hlavne pri mrazoch... ale nikdy nepadne až na dorazy, po naštartovaní sa hned narovná...
Pri naštartovanom motore mi bublinkuje jedna hadička v kovovom spoji z výka vysúšača ale to je zanedbatelné.... ked je auto vypnuté nebublinkuje nič..
Discovery3 2,7 TDV6 HSE, automat,

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Discovery 3 - kompresor

#51 Příspěvek od MadTom » 03 úno 2019 20:50

Spíš než kompresor, tak netěsnost v nějakém ventilu. Na D2 jsem nouzově opravil měchy lepícím sprejem na kola - utěsnilo to póry v gumě.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Discovery 3 - kompresor

#52 Příspěvek od Rennie » 03 úno 2019 20:57

MadTom píše:Spíš než kompresor, tak netěsnost v nějakém ventilu. Na D2 jsem nouzově opravil měchy lepícím sprejem na kola - utěsnilo to póry v gumě.
To už jsem uvažoval ale bál bych se zanesení systému
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Discovery 3 - kompresor

#53 Příspěvek od MadTom » 03 úno 2019 21:21

Když jsem to zkusil doma, tak po týdnu už z toho nic neteklo ani náhodou a když jsem měch rozřízl, tak to bylo maximálně lepavé na dně, kam část náplně stekla. A když jsem to dělal v Maďarsku vedle hřbitova, proto 3 roky starý měch na auto prasknul a rezervní starší byl moc porézní, tak mi to bylo úplně jedno. Akorát to chce mít příslušné hadičky, spojky a redukce, aby se měch dal z toho spreje nafoukat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Discovery 3 - kompresor

#54 Příspěvek od Rennie » 03 úno 2019 21:27

Z nouze někde daleko od chalupy jako nouzovka ok ale jinak to je nesmysl
Jak to vidím u MB tak když není ve standardní výšce drží přes léto normálně ale když jsou tuhý mrazy je zadek úplně dole za 3 dny. Mechy budu samozřejmě měnit stejně jako už jsem měnil přední pac jeden prasknul. Poláci dělají slušný repasy a mají dobre reference
U D3 při ceně Dunlop mechu se to ale nevyplatí ale protiuctem mi vzali přední starý z D3 a budu jim dávat i zadni
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Odpovědět