Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
Moderátor: Miky_CZ
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
Jaký přesně používáte na Disco I jaký výrobce:
NTC6860 tento by měl bát origo do disco, NTC6781 tyto by měly být do Defa
Zkoušel jsem vždy jenom kvalitu G a to jak od Allmakes a Britpart. Nezkoušel jsem origo LR
Vždy se po čase odtrhne to středové pouzdro. Ty poslední jsem měnil před 14 dny a po Žamberku jsou zase dva urvané. Vím přesně kde se to stalo .Byla tam ty co patři na Defa. ty nemají vnitřní kovový prstenec mezi pryží.
NTC6860 tento by měl bát origo do disco, NTC6781 tyto by měly být do Defa
Zkoušel jsem vždy jenom kvalitu G a to jak od Allmakes a Britpart. Nezkoušel jsem origo LR
Vždy se po čase odtrhne to středové pouzdro. Ty poslední jsem měnil před 14 dny a po Žamberku jsou zase dva urvané. Vím přesně kde se to stalo .Byla tam ty co patři na Defa. ty nemají vnitřní kovový prstenec mezi pryží.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
Dávám tam ty oem z Litepu,kolem 300 kč kus,jezdím hodně po kotárech a měním každej rok,14 dní se mi zdá fakt málo.
mám je zrovna v garáži,jsou to allmakes.
mám je zrovna v garáži,jsou to allmakes.
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
jj 14 dní je málo a je fakt že jsem jim dal hodně zabrat.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
... to ze sa to odtrhne nie je problem. Ini vyrobcovia ich maju skladane a tiez to nie je problem. Ja konkretne polybush.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
To že se utrhne je problém náprava pěkně mlátí. Polybuch je mnohem tvrdší než guma tak to asi vůbec nazapruží.DanoDEF píše:... to ze sa to odtrhne nie je problem. Ini vyrobcovia ich maju skladane a tiez to nie je problem. Ja konkretne polybush.
Do teď vydržely skoro dva roky. Takže průměr mám rok.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
Jojo,jak začne mlátit předek,tak to měním,ty polybusche jsou na tvrdo,ale asi je to top,jen vždycky když vidím tu cenu za 4 kousky tak ten nákup přehodnotím a objednám oem a k nim dalších 10 věcí,
- Land Jirka
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
Silentbloky jak v přední, tak trojúhelníky v zadní nápravě jsou problematické ve výběru.
Já jsem dlouhodobým zkoumáním přišel na toto:
náhrada to jsou jsou vyhozené peníze
OEM od Britpartu a Allmakes vydrží maximálně několik měsíců
polybuše Britpart ve výdrži asi jako OEM Britpart takže několik měsíců
překvapení jsou OEM díl od Bearmach jsou dobré a jsou opravdu stejné jako ty v balení od Land Rover
polybuše od firmy POLYBUSH, nebo SUPER PRO jsou taky dobré a na autě vydrží
Protože dělám do LR dlouho tak můžu porovnávat.
Třeba těchto silenbloků do nápravy jsme namontovaly na dílně stovky a můžu říct, že se jejich kvalita mění a to k horšímu.
Co bylo před pár lety označováno jako OEM díl, který má být ve stejné kvalitě a od stejného výrobce jako origo díl Land Rover, tak dnes už to tak moc neplatí.
Protože angláni píší na díly zemi původu, tak jde i vypozorovat přesun ND výroby z Evropy do Asie.
Vede Čína, ale hodně tam poslední dobou je i Indie.
Já jsem dlouhodobým zkoumáním přišel na toto:
náhrada to jsou jsou vyhozené peníze
OEM od Britpartu a Allmakes vydrží maximálně několik měsíců
polybuše Britpart ve výdrži asi jako OEM Britpart takže několik měsíců
překvapení jsou OEM díl od Bearmach jsou dobré a jsou opravdu stejné jako ty v balení od Land Rover
polybuše od firmy POLYBUSH, nebo SUPER PRO jsou taky dobré a na autě vydrží
Protože dělám do LR dlouho tak můžu porovnávat.
Třeba těchto silenbloků do nápravy jsme namontovaly na dílně stovky a můžu říct, že se jejich kvalita mění a to k horšímu.
Co bylo před pár lety označováno jako OEM díl, který má být ve stejné kvalitě a od stejného výrobce jako origo díl Land Rover, tak dnes už to tak moc neplatí.
Protože angláni píší na díly zemi původu, tak jde i vypozorovat přesun ND výroby z Evropy do Asie.
Vede Čína, ale hodně tam poslední dobou je i Indie.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
... este by som poznamenal, ze cim vyssi lift tym väcsie krizenie co sa rovna vecsi skrut tych siletblokov a to sa rovna vyssia pravdepodobnost oddelenia gumy od kovu. U siletblokov tzv "skladanych" to nehrozi.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
JJ, muzu potvrdit. Shitpart OEM silentbloky vydrzely 2000km. Pak se utrhnul stred a vymackala guma. Vule na prst. Ze ja tam pri repasi ramen nenechal ty 18 let stary puvodni:)
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
Mám utržené silentbloky na předních ramenech u Defa a nějak se nemohu rozhodnout co tam dát. Je lepší dát originál gumové ( z DI? ) nebo nějaké kvalitní polyuretany?
To samé co dát na panhartku?
To samé co dát na panhartku?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
Do ramien by som dal kludne original i ked prave som vymenil za polybush red.
Do panhardky jedine original... prave vcera som to menil. Povodne original vydrzali 680tkm
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
A v čem je výhoda toho polybushe, vyjma jednodušší instalace.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
No já sem je mělnil snad 8x zkoušel sem jak náhrady tak origo a to jak Def verze tak Disko verze. Až jsem podle rad koupil sadu na podvozek od Adama značky Bearmach. Měl jsem problém i se silentbloky mezi rámem a zadníma ramenama. Už to bude cca 3 roky co sem je nainstaloval a je zatím klid najeto s něma mám cca 100 tis. Ono jak náhrady od Allmakes4x4 tak Britpart vydrželi dost ale jedna offroadová akce kde se hodně křížilo a bylo po nich. Tak jsem zkusil originál za raketu a ten samej problém. Vždy se utrhla guma od středový trubky. že nevydřeli neoriginály sem neřešil,ale že ten samej problém měli i originály přitom s původníma sem jezdil cca 4 roky mě celkem zarazilo.
To ve mě čím dále více utvrzuje v tom že díl z výroby je mnohem kvalitnější než origo náhradní díl. Není to u všeho, ale není to poprvé co se mě to potvrdilo a není to jen u LR ale je to u všech značek.
Co bylo výhoda origo i náhradový siletbloků bylo to, že jsem nikdy neměl problém je vyndat a to hlavně šrouby. Když jsem potřeboval asi před půlrokem vyndat zadní ramena tak sem musel šrouby u zadní nápravy uřezat abych ty ramena vyndal. Prostě ten šroub přireznul ke středové trubce.
Jinak mám pocit že po výměnně všech se do auta začalo přenášet asi trošku více vibrací, ale je to spíše jenom pocit.
Do panhardky sem je zatím nedal tam mám zatím origo, ale kde sem dával náhrady tak zatím bez problémů. V sadě jsou taky.
Takže za mě více méně jenom pozitiva s touto konkrétní sadou Polybusche.
https://bearmach.com/polyurethane-front ... es-ba-2071
u nás http://shop.bearmach.cz/en/home/6627-BA-2071.html
Pokud s tím má někdo problém ohledně reklamy klidně odkazy smažu.
To ve mě čím dále více utvrzuje v tom že díl z výroby je mnohem kvalitnější než origo náhradní díl. Není to u všeho, ale není to poprvé co se mě to potvrdilo a není to jen u LR ale je to u všech značek.
Co bylo výhoda origo i náhradový siletbloků bylo to, že jsem nikdy neměl problém je vyndat a to hlavně šrouby. Když jsem potřeboval asi před půlrokem vyndat zadní ramena tak sem musel šrouby u zadní nápravy uřezat abych ty ramena vyndal. Prostě ten šroub přireznul ke středové trubce.
Jinak mám pocit že po výměnně všech se do auta začalo přenášet asi trošku více vibrací, ale je to spíše jenom pocit.
Do panhardky sem je zatím nedal tam mám zatím origo, ale kde sem dával náhrady tak zatím bez problémů. V sadě jsou taky.
Takže za mě více méně jenom pozitiva s touto konkrétní sadou Polybusche.
https://bearmach.com/polyurethane-front ... es-ba-2071
u nás http://shop.bearmach.cz/en/home/6627-BA-2071.html
Pokud s tím má někdo problém ohledně reklamy klidně odkazy smažu.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
Díky za tip. Mě právě neuvěřitelně sere něco měnit pořád dokola, a dávat tam díl s vědomím, že předem vím, že stojí za hovno. Jakoby na tom autě nebylo i tak dalších milion věcí k řešení.
Proto bych radši koupil něco se zaručeným výsledkem, byť za cenu nekřesťanské sumy, ale abych na to nemusel alespoň 5-10 let šáhnout.
Co se týče polybushů tak jsem pročetl snad všechny vlákna zde na fóru a z počátečního nadšení datovaného tak před 10 lety, mi přijde, že nadšení dost trochu opadlo.
Nicméňě mi přijde, že jsou celkem chválené PU od SuperPro, konkrétně SPF0195SK, ale cena je děsivá.
Ohledně origo Polybushe jaký je rozdíl v barvách, různá tvrdost a s tím rozdlné tlumení a křížení, popř. životnost?
Proto bych radši koupil něco se zaručeným výsledkem, byť za cenu nekřesťanské sumy, ale abych na to nemusel alespoň 5-10 let šáhnout.
Co se týče polybushů tak jsem pročetl snad všechny vlákna zde na fóru a z počátečního nadšení datovaného tak před 10 lety, mi přijde, že nadšení dost trochu opadlo.
Nicméňě mi přijde, že jsou celkem chválené PU od SuperPro, konkrétně SPF0195SK, ale cena je děsivá.
Ohledně origo Polybushe jaký je rozdíl v barvách, různá tvrdost a s tím rozdlné tlumení a křížení, popř. životnost?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
Zkušenost s polybushi mám dvojí - na "závodním" okruhovém autě jsme dali nějaké žluté velmi tvrdé a tomu BMW to doopravdy hodně prospělo. Ale to auto jezdilo po rovném asfaltu.
Na LR jsem tu měl pár dílů z aut, kde bylo potřeba silenbloky vyměnit pod lisem. Origo z výroby vydržely hodně, origo gumy koupené před cca 6 lety byly stejné, různé repliky většinou nevydržely skoro nic - guma se utrhla od kovové části, levné barevné plasty vydržely do prvního křížení, kdy se ten plast prostě vymáčknul a vytekl ven. Drahé polybushe byly dobré a vydržely.
Takže za mě - nic levného nevydrželo, a je to přesně jak píšeš - strašně nerad měním věci opakovaně, zvlášť pokud je na rozborku a sborku potřeba víc práce.
A k upevňovacím šroubům - všechno mazat. Na D2 jsem musel jednou odříznout a potom odvrtat šroub, co jde skrz silentblok upevňující rameno k rámu. Silentblok byl originál a v dobrém stavu, ale rameno potřebovalo ven, na výměnu silentbloků na straně nápravy. Odvrtání se podařilo, ze šroubu zbyla slabá trubička a až potom se podařilo ji dostat ze silentbloku. Kdyby nový nebyl celkem drahý, tak podstatně rychlejší to bylo rovnou přelisovat, když už bylo rameno tak jako tak venku.
Na lisování mám 20 t hydraulický lis a maximum u silentbloků bylo okolo 7 t, při vylysovávání starého silenbloku, která byl v rameni zarezlý. Zpátky to šlo vždy lépe - do perfektně vyčištěné a namazané díry.
Na LR jsem tu měl pár dílů z aut, kde bylo potřeba silenbloky vyměnit pod lisem. Origo z výroby vydržely hodně, origo gumy koupené před cca 6 lety byly stejné, různé repliky většinou nevydržely skoro nic - guma se utrhla od kovové části, levné barevné plasty vydržely do prvního křížení, kdy se ten plast prostě vymáčknul a vytekl ven. Drahé polybushe byly dobré a vydržely.
Takže za mě - nic levného nevydrželo, a je to přesně jak píšeš - strašně nerad měním věci opakovaně, zvlášť pokud je na rozborku a sborku potřeba víc práce.
A k upevňovacím šroubům - všechno mazat. Na D2 jsem musel jednou odříznout a potom odvrtat šroub, co jde skrz silentblok upevňující rameno k rámu. Silentblok byl originál a v dobrém stavu, ale rameno potřebovalo ven, na výměnu silentbloků na straně nápravy. Odvrtání se podařilo, ze šroubu zbyla slabá trubička a až potom se podařilo ji dostat ze silentbloku. Kdyby nový nebyl celkem drahý, tak podstatně rychlejší to bylo rovnou přelisovat, když už bylo rameno tak jako tak venku.
Na lisování mám 20 t hydraulický lis a maximum u silentbloků bylo okolo 7 t, při vylysovávání starého silenbloku, která byl v rameni zarezlý. Zpátky to šlo vždy lépe - do perfektně vyčištěné a namazané díry.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
Díky za reakci, ale furt mi to v rozhodování nepomohlo co tam dát.
I u originálu, jak tu někdo trefně napsal, není dneska záruka, že je to ten originál co se dával do auta při výrobě.
Ještě se zeptám, ty silentbloky do ramen lisujete na sucho, nebo ty poudra před tím něčím mažete? Kdysi když jsem do jiného auta dával polyurethany, tak u toho bylo nějaké bílé mazivo, vypadalo to jako taková lepivá vazelína.
I u originálu, jak tu někdo trefně napsal, není dneska záruka, že je to ten originál co se dával do auta při výrobě.
Ještě se zeptám, ty silentbloky do ramen lisujete na sucho, nebo ty poudra před tím něčím mažete? Kdysi když jsem do jiného auta dával polyurethany, tak u toho bylo nějaké bílé mazivo, vypadalo to jako taková lepivá vazelína.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
Barevné gumy šly lehce, takže stačilo tekuté mýdlo. Černé silentbloky jsem mazal měděnou vazelínou, jak silentblok tak díru pro něj. A pokud to bylo něco většího, tak jsem tomu ještě bruskou udělal náběhy, aby si to lépe sedlo na začátku lisování.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
S jinými než popisuji nemám zkušenosti některé siletbloky jsou dělné některé jsou v celku a většinu sem lisoval ve svěráku.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Silentblok přední nápravy a ramene disco 300 Tdi
... mozno vo vydrzi. Teraz som menil po 230tkm. Neriesim ci sa stredova trubka utrhne. Jazdim vsetko od dialnic po ukrajinske trial potoky a albanske skaly. Jednoduch mam to vyskusane. Mam vlastne uz vyskusane vsetky pozicie na aute. Mam na aute jak original genuine tak polybush red aj superpro. Stuby vsetko mazem medenou pastou.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".