Disco 3 - pořízení a úpravy
Moderátor: Miky_CZ
Disco 3 - pořízení a úpravy
Ahoj všichni , jako bývalý majitel disco 1, se kterou jsem se před 6 lety kvůli stavbě a dalším věcem rozloučil si plním svoje předsevzetí a jsem opět zde pro pár rad a názorů. s D1 jsem si prošel celkem dost - dostal jsem ji do poměrně slušného stavu, včetně liftu a dalších kravinek které v terénu přišly vhod. Teď pokukuju po D3, ten prostor uvnitř nemá chybu. Na těžký terén s ním nemyslím, potřebuji tahat 3,5t vlek a zároveň mít relativně bezpečnou 4 kolku na zimu.
Nemáte někdo zkušenost s verzí bez měchu nebo nějakou úpravou? Když projíždím fórum, přijde mi že v případě D3 je někdy méně ve skutečnosti více - co do spolehlivosti. Nepotřebuji luxusní elktronickou výbavu. Nědělali jste někdo úpravu například na expedice spojenou s prořezávkou elektroinstalace na to nejnutnější minimum? Nebo lze vůbec verze podobné fotce kterou přikládám běžne sehnat?
Nemáte někdo zkušenost s verzí bez měchu nebo nějakou úpravou? Když projíždím fórum, přijde mi že v případě D3 je někdy méně ve skutečnosti více - co do spolehlivosti. Nepotřebuji luxusní elktronickou výbavu. Nědělali jste někdo úpravu například na expedice spojenou s prořezávkou elektroinstalace na to nejnutnější minimum? Nebo lze vůbec verze podobné fotce kterou přikládám běžne sehnat?
- Přílohy
-
- xxx.jpg (53.95 KiB) Zobrazeno 6008 x
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Disco 3 - pořízení a úpravy
pro tahání vleku si myslím, že automat máš vhodnější a koupit D3 bez terrain response je velká škoda. TR je právě velkou výhodou.
A to, co nechceš - měchy - auto na fotce stejně má
A to, co nechceš - měchy - auto na fotce stejně má
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 3 - pořízení a úpravy
Mechy su na tahanie super, vzdy mas auto rovno a nie naklonene.
LR DEFENDER 110 SW
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Disco 3 - pořízení a úpravy
Podle mě to má jen redukci .... Jinak to nějak zjednodušovat nemá cenu. Mám ji 10 let a žádný závažný problém nebyl - jen prkotiny,jak u každého auta. A jestli ti jde o měchy na podvozku,kompresor a automatickou převodovku ,tak to mám stále původní i s tím 2,7 motoremxxx píše: A to, co nechceš - měchy - auto na fotce stejně má
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Disco 3 - pořízení a úpravy
a kolik má celkem nahrkáno ?RudaK píše:Podle mě to má jen redukci .... Jinak to nějak zjednodušovat nemá cenu. Mám ji 10 let a žádný závažný problém nebyl - jen prkotiny,jak u každého auta. A jestli ti jde o měchy na podvozku,kompresor a automatickou převodovku ,tak to mám stále původní i s tím 2,7 motoremxxx píše: A to, co nechceš - měchy - auto na fotce stejně má
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 3 - pořízení a úpravy
bastard píše:Ahoj všichni , jako bývalý majitel disco 1, se kterou jsem se před 6 lety kvůli stavbě a dalším věcem rozloučil si plním svoje předsevzetí a jsem opět zde pro pár rad a názorů. s D1 jsem si prošel celkem dost - dostal jsem ji do poměrně slušného stavu, včetně liftu a dalších kravinek které v terénu přišly vhod. Teď pokukuju po D3, ten prostor uvnitř nemá chybu. Na těžký terén s ním nemyslím, potřebuji tahat 3,5t vlek a zároveň mít relativně bezpečnou 4 kolku na zimu.
Nemáte někdo zkušenost s verzí bez měchu nebo nějakou úpravou? Když projíždím fórum, přijde mi že v případě D3 je někdy méně ve skutečnosti více - co do spolehlivosti. Nepotřebuji luxusní elktronickou výbavu. Nědělali jste někdo úpravu například na expedice spojenou s prořezávkou elektroinstalace na to nejnutnější minimum? Nebo lze vůbec verze podobné fotce kterou přikládám běžne sehnat?
ahoj
Forda uz moc neprorezes... Jedine co vystrihas sou mechy a to jeste ne uplne. Tohle auto se bez komunikace mezi jednotkama vubec nepohne. Coz uz dneska vlastne zadne. Jelikoz sem si poridil wranglera tak mozna D2 s 300TDI pujde na prodej. Ale zatim resim neduhy i na wrangrelovi. Tak jeste nevim co me vice bude stvat
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Disco 3 - pořízení a úpravy
Nebudeš tomu věřit,ale 150 000 km . A od té doby,co s ní nekravím,tak ani neduhy žádné nemá - tz po silnici žádný problém . Jestli teda za poruchu nepovažuješ couvací senzor,který mě začal zlobit když začalo být vlhko .....pma1 píše: a kolik má celkem nahrkáno ?
Proto ji nikdy neprodám,bo by to nikdo neohodnotil Jó a ještě jedna věc - mám to od nova,tak co jsem sám nezničil,tak to vše vydrželo .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco 3 - pořízení a úpravy
Já tu svou pro změnu ve 150 000 pořídil. Teď mám 270 000 a je v pohodě. Největší darda byla v 200 000 - 250 000, kdy toho začlo spoustu odcházet. Měnič, vstřiky, ramena, ložiska, brzdy, ... Teď je zase celkem klid až na pár prkotin (zatékání, zlobící čidla).
Měchy, kompresor, motor, turbo zatím slouží původní.
Používám ji asi jak chceš ty. Většinou na silnici, občas v lehčím terénu a tahání těžšího vleku. To, že je nesedá s měchy na zadek při tažení přívěsu je pro mne fakt velká výhoda + automat.
Měchy, kompresor, motor, turbo zatím slouží původní.
Používám ji asi jak chceš ty. Většinou na silnici, občas v lehčím terénu a tahání těžšího vleku. To, že je nesedá s měchy na zadek při tažení přívěsu je pro mne fakt velká výhoda + automat.
Re: Disco 3 - pořízení a úpravy
Zkušenost je zkušenost, takže když to shrnu: To s čím se budu potýkat neřeší nějaká úprava, vstřiky měnič automatu a další stejně nijak neobejdu. Spíš tomu pomůžu, co jsem tak ze zdejšího fóra pochytil, když seženu auto z pozdějších let výroby než z úplného začátku...
Nebo se vrátím k D1 dám tomu čas a seženu nezrezlého itala, v rámci rozpočtu na D3 to malinko poladit, nakonzervovat a práci by udělala. Ale D3 je D3 moc se mi to auto líbí...
Nebo se vrátím k D1 dám tomu čas a seženu nezrezlého itala, v rámci rozpočtu na D3 to malinko poladit, nakonzervovat a práci by udělala. Ale D3 je D3 moc se mi to auto líbí...
Re: Disco 3 - pořízení a úpravy
To je ten můj problém, když se k tomu někdo chová s láskou, tak to neprodá . Gratuluju k takovému nájezdu bez větších problémů.RudaK píše:Nebudeš tomu věřit,ale 150 000 km . A od té doby,co s ní nekravím,tak ani neduhy žádné nemá - tz po silnici žádný problém . Jestli teda za poruchu nepovažuješ couvací senzor,který mě začal zlobit když začalo být vlhko .....pma1 píše: a kolik má celkem nahrkáno ?
Proto ji nikdy neprodám,bo by to nikdo neohodnotil Jó a ještě jedna věc - mám to od nova,tak co jsem sám nezničil,tak to vše vydrželo .
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 3 - pořízení a úpravy
bastard píše:To je ten můj problém, když se k tomu někdo chová s láskou, tak to neprodá . Gratuluju k takovému nájezdu bez větších problémů.RudaK píše: Nebudeš tomu věřit,ale 150 000 km . A od té doby,co s ní nekravím,tak ani neduhy žádné nemá - tz po silnici žádný problém . Jestli teda za poruchu nepovažuješ couvací senzor,který mě začal zlobit když začalo být vlhko .....
Proto ji nikdy neprodám,bo by to nikdo neohodnotil Jó a ještě jedna věc - mám to od nova,tak co jsem sám nezničil,tak to vše vydrželo .
na servis nam jezdi auta co maji najeto 380tis km. a porad jezdi. Pravda uz se tam vetsinou resilo dost veci, ale obecne plati ze jak motor najede 250tis tak do 400tis uz potom vydrzi v pohode.
Re: Disco 3 - pořízení a úpravy
Já mám otázečku ..
D3 - mam v háji kompresor + měchy - nezvedá se + po cca 4dnech padne na zem víc na pravou stranu .. tak nastává otázka: Fakt sem uvažoval nad tím konverzním setem s pružinama - vyřadí to TR ? Nebo jen zvedání ..
D3 - mam v háji kompresor + měchy - nezvedá se + po cca 4dnech padne na zem víc na pravou stranu .. tak nastává otázka: Fakt sem uvažoval nad tím konverzním setem s pružinama - vyřadí to TR ? Nebo jen zvedání ..
Ex: Jeep Cherokee XJ
Ex: Land Rover Discovery 2
Ex: Land Rover Discovery 1
Nyní: Land Rover Discovery 3
Nyní: Land Rover Discovery 1 3dv.
Ex: Land Rover Discovery 2
Ex: Land Rover Discovery 1
Nyní: Land Rover Discovery 3
Nyní: Land Rover Discovery 1 3dv.
- petr štrof
- Příspěvky: 897
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Disco 3 - pořízení a úpravy
při přechodu na pružiny je potřeba i kabel na vyřazení TR
Re: Disco 3 - pořízení a úpravy
Takže při přechodu na pružiny auto příjde o TR
Ex: Jeep Cherokee XJ
Ex: Land Rover Discovery 2
Ex: Land Rover Discovery 1
Nyní: Land Rover Discovery 3
Nyní: Land Rover Discovery 1 3dv.
Ex: Land Rover Discovery 2
Ex: Land Rover Discovery 1
Nyní: Land Rover Discovery 3
Nyní: Land Rover Discovery 1 3dv.