Disco 3 - pořízení a úpravy

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
bastard
Příspěvky: 3
Registrován: 23 říj 2016 08:24

Disco 3 - pořízení a úpravy

#1 Příspěvek od bastard » 23 říj 2016 08:43

Ahoj všichni :beer , jako bývalý majitel disco 1, se kterou jsem se před 6 lety kvůli stavbě a dalším věcem rozloučil si plním svoje předsevzetí a jsem opět zde pro pár rad a názorů. s D1 jsem si prošel celkem dost - dostal jsem ji do poměrně slušného stavu, včetně liftu a dalších kravinek které v terénu přišly vhod. Teď pokukuju po D3, ten prostor uvnitř nemá chybu. Na těžký terén s ním nemyslím, potřebuji tahat 3,5t vlek a zároveň mít relativně bezpečnou 4 kolku na zimu.
Nemáte někdo zkušenost s verzí bez měchu nebo nějakou úpravou? Když projíždím fórum, přijde mi že v případě D3 je někdy méně ve skutečnosti více - co do spolehlivosti. Nepotřebuji luxusní elktronickou výbavu. Nědělali jste někdo úpravu například na expedice spojenou s prořezávkou elektroinstalace na to nejnutnější minimum? Nebo lze vůbec verze podobné fotce kterou přikládám běžne sehnat?
Přílohy
xxx.jpg
xxx.jpg (53.95 KiB) Zobrazeno 6008 x

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

#2 Příspěvek od xxx » 23 říj 2016 09:06

pro tahání vleku si myslím, že automat máš vhodnější a koupit D3 bez terrain response je velká škoda. TR je právě velkou výhodou.

A to, co nechceš - měchy - auto na fotce stejně má

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

#3 Příspěvek od komin » 23 říj 2016 19:19

Mechy su na tahanie super, vzdy mas auto rovno a nie naklonene.
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

#4 Příspěvek od RudaK » 23 říj 2016 19:54

xxx píše: A to, co nechceš - měchy - auto na fotce stejně má
Podle mě to má jen redukci .... :ty jeden...: Jinak to nějak zjednodušovat nemá cenu. Mám ji 10 let a žádný závažný problém nebyl - jen prkotiny,jak u každého auta. A jestli ti jde o měchy na podvozku,kompresor a automatickou převodovku ,tak to mám stále původní i s tím 2,7 motorem :yes :)
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
pma1
Příspěvky: 198
Registrován: 08 led 2012 15:24
Bydliště: vyškov

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

#5 Příspěvek od pma1 » 24 říj 2016 00:55

RudaK píše:
xxx píše: A to, co nechceš - měchy - auto na fotce stejně má
Podle mě to má jen redukci .... :ty jeden...: Jinak to nějak zjednodušovat nemá cenu. Mám ji 10 let a žádný závažný problém nebyl - jen prkotiny,jak u každého auta. A jestli ti jde o měchy na podvozku,kompresor a automatickou převodovku ,tak to mám stále původní i s tím 2,7 motorem :yes :)
a kolik má celkem nahrkáno ?
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

#6 Příspěvek od Kokesek » 24 říj 2016 07:19

bastard píše:Ahoj všichni :beer , jako bývalý majitel disco 1, se kterou jsem se před 6 lety kvůli stavbě a dalším věcem rozloučil si plním svoje předsevzetí a jsem opět zde pro pár rad a názorů. s D1 jsem si prošel celkem dost - dostal jsem ji do poměrně slušného stavu, včetně liftu a dalších kravinek které v terénu přišly vhod. Teď pokukuju po D3, ten prostor uvnitř nemá chybu. Na těžký terén s ním nemyslím, potřebuji tahat 3,5t vlek a zároveň mít relativně bezpečnou 4 kolku na zimu.
Nemáte někdo zkušenost s verzí bez měchu nebo nějakou úpravou? Když projíždím fórum, přijde mi že v případě D3 je někdy méně ve skutečnosti více - co do spolehlivosti. Nepotřebuji luxusní elktronickou výbavu. Nědělali jste někdo úpravu například na expedice spojenou s prořezávkou elektroinstalace na to nejnutnější minimum? Nebo lze vůbec verze podobné fotce kterou přikládám běžne sehnat?

ahoj
Forda uz moc neprorezes... :mrgreen: Jedine co vystrihas sou mechy a to jeste ne uplne. Tohle auto se bez komunikace mezi jednotkama vubec nepohne. Coz uz dneska vlastne zadne. Jelikoz sem si poridil wranglera tak mozna D2 s 300TDI pujde na prodej. Ale zatim resim neduhy i na wrangrelovi. Tak jeste nevim co me vice bude stvat
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

#7 Příspěvek od RudaK » 24 říj 2016 13:28

pma1 píše: a kolik má celkem nahrkáno ?
Nebudeš tomu věřit,ale 150 000 km . A od té doby,co s ní nekravím,tak ani neduhy žádné nemá - tz po silnici žádný problém . Jestli teda za poruchu nepovažuješ couvací senzor,který mě začal zlobit když začalo být vlhko ..... :Sorry:
Proto ji nikdy neprodám,bo by to nikdo neohodnotil :mrgreen: Jó a ještě jedna věc - mám to od nova,tak co jsem sám nezničil,tak to vše vydrželo .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Mahatma
Příspěvky: 283
Registrován: 13 pro 2007 19:23
tel.: jedině Xperia Z1c
auto: Disco 3
Bydliště: Ostrava

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

#8 Příspěvek od Mahatma » 24 říj 2016 15:00

Já tu svou pro změnu ve 150 000 pořídil. Teď mám 270 000 a je v pohodě. Největší darda byla v 200 000 - 250 000, kdy toho začlo spoustu odcházet. Měnič, vstřiky, ramena, ložiska, brzdy, ... Teď je zase celkem klid až na pár prkotin (zatékání, zlobící čidla).
Měchy, kompresor, motor, turbo zatím slouží původní.
Používám ji asi jak chceš ty. Většinou na silnici, občas v lehčím terénu a tahání těžšího vleku. To, že je nesedá s měchy na zadek při tažení přívěsu je pro mne fakt velká výhoda + automat.

bastard
Příspěvky: 3
Registrován: 23 říj 2016 08:24

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

#9 Příspěvek od bastard » 24 říj 2016 18:49

Zkušenost je zkušenost, takže když to shrnu: To s čím se budu potýkat neřeší nějaká úprava, vstřiky měnič automatu a další stejně nijak neobejdu. Spíš tomu pomůžu, co jsem tak ze zdejšího fóra pochytil, když seženu auto z pozdějších let výroby než z úplného začátku...
Nebo se vrátím k D1 :rock dám tomu čas a seženu nezrezlého itala, v rámci rozpočtu na D3 to malinko poladit, nakonzervovat a práci by udělala. Ale D3 je D3 moc se mi to auto líbí...

bastard
Příspěvky: 3
Registrován: 23 říj 2016 08:24

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

#10 Příspěvek od bastard » 24 říj 2016 18:56

RudaK píše:
pma1 píše: a kolik má celkem nahrkáno ?
Nebudeš tomu věřit,ale 150 000 km . A od té doby,co s ní nekravím,tak ani neduhy žádné nemá - tz po silnici žádný problém . Jestli teda za poruchu nepovažuješ couvací senzor,který mě začal zlobit když začalo být vlhko ..... :Sorry:
Proto ji nikdy neprodám,bo by to nikdo neohodnotil :mrgreen: Jó a ještě jedna věc - mám to od nova,tak co jsem sám nezničil,tak to vše vydrželo .
To je ten můj problém, když se k tomu někdo chová s láskou, tak to neprodá :D . Gratuluju k takovému nájezdu bez větších problémů.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

#11 Příspěvek od Kokesek » 27 říj 2016 07:45

bastard píše:
RudaK píše: Nebudeš tomu věřit,ale 150 000 km . A od té doby,co s ní nekravím,tak ani neduhy žádné nemá - tz po silnici žádný problém . Jestli teda za poruchu nepovažuješ couvací senzor,který mě začal zlobit když začalo být vlhko ..... :Sorry:
Proto ji nikdy neprodám,bo by to nikdo neohodnotil :mrgreen: Jó a ještě jedna věc - mám to od nova,tak co jsem sám nezničil,tak to vše vydrželo .
To je ten můj problém, když se k tomu někdo chová s láskou, tak to neprodá :D . Gratuluju k takovému nájezdu bez větších problémů.


na servis nam jezdi auta co maji najeto 380tis km. a porad jezdi. Pravda uz se tam vetsinou resilo dost veci, ale obecne plati ze jak motor najede 250tis tak do 400tis uz potom vydrzi v pohode.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Reefy
Příspěvky: 233
Registrován: 29 říj 2014 11:24
tel.: 604853426
Bydliště: Praha

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

#12 Příspěvek od Reefy » 31 říj 2016 21:00

Já mám otázečku ..

D3 - mam v háji kompresor + měchy - nezvedá se + po cca 4dnech padne na zem víc na pravou stranu .. tak nastává otázka: Fakt sem uvažoval nad tím konverzním setem s pružinama - vyřadí to TR ? Nebo jen zvedání ..
Ex: Jeep Cherokee XJ
Ex: Land Rover Discovery 2
Ex: Land Rover Discovery 1
Nyní: Land Rover Discovery 3
Nyní: Land Rover Discovery 1 3dv.

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 897
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

#13 Příspěvek od petr štrof » 31 říj 2016 21:16

při přechodu na pružiny je potřeba i kabel na vyřazení TR

Uživatelský avatar
Reefy
Příspěvky: 233
Registrován: 29 říj 2014 11:24
tel.: 604853426
Bydliště: Praha

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

#14 Příspěvek od Reefy » 31 říj 2016 21:27

Takže při přechodu na pružiny auto příjde o TR :(
Ex: Jeep Cherokee XJ
Ex: Land Rover Discovery 2
Ex: Land Rover Discovery 1
Nyní: Land Rover Discovery 3
Nyní: Land Rover Discovery 1 3dv.

Odpovědět