ložisko výstupu na visko
Moderátor: Miky_CZ
ložisko výstupu na visko
Nevite prosim rozmer loziska vystupu na visko ( ERR5285 ) u Td5 nebo nekupovali jste nekde levnou nahradu ? Co obnasi vymena ? Diky.
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
- pojir
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: ložisko výstupu na visko
Tohle by ti melo odpovedet ohledne toho, jake ma rozmery, resp. co je to presne za typ: http://forum.lro.com/viewtopic.php?f=48&t=87821
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ložisko výstupu na visko
SKF 3206 A-2RS1TN9
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: ložisko výstupu na visko
Diky !! Jdu hledat kde ho maji...
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
Re: ložisko výstupu na visko
Jeste delal jste to nekdo uz ? Co to obnasi...?
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
Re: ložisko výstupu na visko
http://www.discovery2.co.uk/Fan_bearing.html tady je to popsane lozisko se da sehnat za 600 korun
Re: ložisko výstupu na visko
DIKY !! Doufam, ze to pujde bez tech pripravku...peti78 píše:http://www.discovery2.co.uk/Fan_bearing.html tady je to popsane lozisko se da sehnat za 600 korun
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
Re: ložisko výstupu na visko
no urcite budes nejake potrebovat alespon aby jsi ho vytahl pak se da zaklepat
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: ložisko výstupu na visko
Dělal jsem to a na fóru to tady popisoval kdysi i s obrázky Miloš. Jestli si to dobře pamatuju, tak vytáhnout to šlo přes přípravek a nalisovat kombinací teplo a zima - ohřát blok a zmrazit ložisko a potom už být jenom rychlej.
Mě to začalo dělat čurbes po prvním výletu do albánie, spolu s ložiskem v napínací kladce a ložiskem v kladce klima kompresoru. Jsou to 4 roky a stále mám klid, takže se to asi povedlo.
Mě to začalo dělat čurbes po prvním výletu do albánie, spolu s ložiskem v napínací kladce a ložiskem v kladce klima kompresoru. Jsou to 4 roky a stále mám klid, takže se to asi povedlo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: ložisko výstupu na visko
Kdyby někdo chtěl koupit nové ložisko na visco spojku TD5,tak ho vyrábí už i v Česku. ZKL 3206A-2RSTNG NF. Cena vychazi na 322kc,což je super oproti SKF za 1300kc. Kupoval jsem ho v MATEZA Brno. Mají ho skladem.
- JulieZvire
- Příspěvky: 159
- Registrován: 25 led 2019 10:09
- auto: 2x D2
- Bydliště: Uherské Hradiště
Re: ložisko výstupu na visko
Tak trochu to tu oživím. Dovolím si menší okénko do aktuálního trhu. Ložisko ERR5285. Po zhlednutí cen na lr eshopech (litep, "original LR" za 5100,- SKf "nahrada" za 2300,- ) se mi zdála poněkud moc. Pod SKF číslem SKF 3206 A-2RS1TN9/C3MT33 k sehnání od 1100,- , případně od ZKL pod číslem ZKL 3206A-2RSTNG NF za 340,-
Děkuji Bobo.ktm za zpětnou vazbu. ZKL mu od montáže funguje bez problému, takže jsem se vydal stejnou, nejlevnější cestou.
Jednoduchy přípravek na sundání visko vrtule jsem už udělaný z dřívějška. Obyčejný plocháč. Takže jsem ho trochu vylepšil.
Po sundaní řemenice ( 3 šruby na 10mm klič) prostě obkreslit a vyvrtat. Děr navíc si nevšímejte vše dělám z odpadu.
Na vytahnutí ložiska je potřeba 12mm imbus a nějaké podložky, které se opřou o unašeč. Já použil matice.
Na přelisování starého ložiska za nové není potřeba ani lis. Mám rozdělaný (už asi rok nedokončený) velký svěrák s max otevřením 460mm, ale jestli máte nějakou 150ku york tak vám bude bohatě stačit.
Umístění zpět na bok motoru po použití mrazáku na ložisko a horkovzdušky na blok bylo otázkou vteřiny. Jediná komplikace na celé operace je sundat segrovku co drží ložisko. Chce to velké zahnuté kleště. Ty já neměl, dělal jsem to za urputného nadávání nějakýma starýma ludrama které, jsem kladivem a bruskou upravil na požadovaný nástroj.
Jan
Děkuji Bobo.ktm za zpětnou vazbu. ZKL mu od montáže funguje bez problému, takže jsem se vydal stejnou, nejlevnější cestou.
Jednoduchy přípravek na sundání visko vrtule jsem už udělaný z dřívějška. Obyčejný plocháč. Takže jsem ho trochu vylepšil.
Po sundaní řemenice ( 3 šruby na 10mm klič) prostě obkreslit a vyvrtat. Děr navíc si nevšímejte vše dělám z odpadu.
Na vytahnutí ložiska je potřeba 12mm imbus a nějaké podložky, které se opřou o unašeč. Já použil matice.
Na přelisování starého ložiska za nové není potřeba ani lis. Mám rozdělaný (už asi rok nedokončený) velký svěrák s max otevřením 460mm, ale jestli máte nějakou 150ku york tak vám bude bohatě stačit.
Umístění zpět na bok motoru po použití mrazáku na ložisko a horkovzdušky na blok bylo otázkou vteřiny. Jediná komplikace na celé operace je sundat segrovku co drží ložisko. Chce to velké zahnuté kleště. Ty já neměl, dělal jsem to za urputného nadávání nějakýma starýma ludrama které, jsem kladivem a bruskou upravil na požadovaný nástroj.
Jan
2x D2: shnilá a překulená
Hunting and travelling
S pozdravem J&J
Hunting and travelling
S pozdravem J&J