Discovery V

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1129
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Discovery V

#21 Příspěvek od Forsttimber » 06 říj 2016 11:20

A je to v P.

do terenu pojdu iba modely so silnejsim motorom
Přílohy
DIS_MY17.pdf
(821.32 KiB) Staženo 180 x
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
jbizik
Příspěvky: 1863
Registrován: 19 zář 2013 00:53
tel.: +421907325338
auto: D1 200tdi, L322 m62
Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko

Re: Discovery V

#22 Příspěvek od jbizik » 06 říj 2016 15:06

A mne sa ta 5-tka celkom paci....velke a vo vnutri priestranne autisko... Celkom pecka elektraren.
https://m.youtube.com/watch?v=BBAxQh1wbLk
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1129
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Discovery V

#23 Příspěvek od Forsttimber » 06 říj 2016 17:44

Pozri si cennik
Kolko si myslis ze sa preda kusov s redukciouba uzavierkou ja si myslim ze minimum. A zohnat jazdenku s redukciou bude problem. A na novu mat nebudem. Najvyssi cas zmenit znacku
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Discovery V

#24 Příspěvek od Rover » 06 říj 2016 17:59

Když tuhle věc vidím zezadu tak si vzpomenu na jedno z nejhnusnějších aut co znám a to nějaký ten ssangyong něco... myslím, že tam nějaká podobnost je... :lol:
Přílohy
ssangyong-013.jpg
Country boy...

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: Discovery V

#25 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 06 říj 2016 18:01

Mám D3 bez uzávěrky zadku... Popravdě mi nikdy nechyběla. Ta elektronika udělá zázraky. Mám dojem, že se tady pletou dohromady 2 auta... Discovery a defík. Já vím, že počátek byl stejnej, ale už minimálně 10 let to tak není....

Tomáš

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1129
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Discovery V

#26 Příspěvek od Forsttimber » 06 říj 2016 18:33

Neporovnavam s defom lebo mam aj disko a bez redukcie si to neviem predstavit a to nejazdim offroad
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: Discovery V

#27 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 06 říj 2016 19:42

Jaké máš disco s jakou převodovkou?

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1129
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Discovery V

#28 Příspěvek od Forsttimber » 06 říj 2016 20:54

Mam D1 v manuale a jazdim sotolinu a zvaznice niekedy lahky off a neviem si to bez redukcie predstavit to by musela byt prevodovka veeelmi dobre odstupnovana
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: Discovery V

#29 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 06 říj 2016 21:35

A to je právě ten problém. D1 je v podstatě defík. D3, 4 a už vůbec D5 s defíkem nemá nic společnýho.

Podvozek, motor, převodovku, elektroniku.... Ani cílovou skupinu. Tohle téma bych podle toho, co tu řešíme, přehodil na název:"Jak asi bude vypadat novej defík?".

Věř mi, že s D3 na šotolině redukci vůbec neřešíš. D4 a D5 má o další dva stupně v převodovce víc.... Navíc ta převodovka je řízená elektronikou a ta ji (i motor) umí totálně změnit....

LR má vyváženě pokrytý všechny segmenty.

RR velký luxus
RRS luxus
RRE luxus v menším balení

LR Discovery = velké a super SUV s offroad ambicemi
LR Discovery sport menší "obyčejné" SUV

Defender - offroad - a tady je nesnadě ta otázka jak bude vypadat....

Tom s D3 moc spokojený, defíka zbožňující a na D5 se těšící. :-) I když ten C sloupek se mi nelíbí... :-)

Uživatelský avatar
jbizik
Příspěvky: 1863
Registrován: 19 zář 2013 00:53
tel.: +421907325338
auto: D1 200tdi, L322 m62
Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko

Re: Discovery V

#30 Příspěvek od jbizik » 06 říj 2016 22:28

Tomas K (tkala) píše:
Věř mi, že s D3 na šotolině redukci vůbec neřešíš. D4 a D5 má o další dva stupně v převodovce víc.... Navíc ta převodovka je řízená elektronikou
Tak-tak. Minuli rok na LR Zraze v Zabokrekoch sme vsetci zucastneny mohli vidiet co D4-rka plna elektroniky dokazala na triale.....mnohy a aj ja som neveril a potom mi iba sanka padala kade presla.
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Discovery V

#31 Příspěvek od MadTom » 06 říj 2016 22:48

No a to se jim ty novější auta ještě podařila odlehčit. Takže to bude zase o kus lepší.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2569
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Discovery V

#32 Příspěvek od habakuk » 07 říj 2016 07:10

jbizik píše:
Tomas K (tkala) píše:
Věř mi, že s D3 na šotolině redukci vůbec neřešíš. D4 a D5 má o další dva stupně v převodovce víc.... Navíc ta převodovka je řízená elektronikou
Tak-tak. Minuli rok na LR Zraze v Zabokrekoch sme vsetci zucastneny mohli vidiet co D4-rka plna elektroniky dokazala na triale.....mnohy a aj ja som neveril a potom mi iba sanka padala kade presla.
Pravidelně opakovaný příběh z různých srazů, ale nikdo neřekne to B jak dlouho to auto takové hrátky vydží? Všíchni tušíme, že výrazně méně než čistě mechanické auta. Pro 5 minut slávy pak nechá balík v servisu.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: Discovery V

#33 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 07 říj 2016 07:29

D3, 8 let, 150.000 km, zdaleka ne všechny samozřejmě v terénu, ale pár jich bylo a auto docela dostalo zabrat. Málo v bahně, většina šutry, písek, duny, dost sníh...

Náklady na opravy s tím spojené (nepočítám výměnu EGR a zamrzlou naftu...) 0,- Kč.

Náklady spojené s oplechováním spodku cca 10.000. Kdyby nebyly, neplatila by 0 za opravy. Hlavně nájezďák mám slušně pokroucenej...

Nicméně jsme zpátky u toho, že na takováhle hrátky je v současné době v LR řadě defík.... Discovery je pozicovaný jako velké luxusní SUV se schopností tím terénem projet, když je náhodou potřeba....

Tom
Přílohy
2012 Tunisko -218.jpg
2012 Tunisko -218.jpg (47.19 KiB) Zobrazeno 4452 x

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Discovery V

#34 Příspěvek od MadTom » 07 říj 2016 07:42

S tím musím souhlasit, Defík je jedinej jako pracovní auto. A ani Defík tohle nezvládne minimálně bez pravidelné údržby. Dva Defíky jsem teď poslední půl rok řešil. Na ty auta se s údržbou nešáhlo a pouze se s nimi jezdilo - velká část po lese a lesních cestách. Za půl roku byly obě téměř na odpis, nebo alespoň na částečnou generálku. Takže každé auto musí dostávat svoje, podle toho, kde se s ním jezdí a jak. A jestli se jim podaří vychytat problémová místa v elektrice, aby nehnily konektory, tak by to mělo být zase o kus lepší.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
dzordzi
Příspěvky: 370
Registrován: 03 bře 2010 14:24
auto: LR3
Bydliště: Malé Karpaty

Re: Discovery V

#35 Příspěvek od dzordzi » 07 říj 2016 21:48

Noo tá D5 jakoby vypadol z oka Saab 9-4X.... :chuckle
Discovery3 2,7 TDV6 HSE, automat,

Uživatelský avatar
cuisine
Příspěvky: 635
Registrován: 25 bře 2007 22:10

Re: Discovery V

#36 Příspěvek od cuisine » 15 říj 2016 14:47

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
2010 UAZ 3164/2003 UAZ 3160/2000 TLC KZJ95/1979 TLC FJ55/1977 TLC 55/1962 ČZ175

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery V

#37 Příspěvek od Maxsel » 15 říj 2016 21:34

Mě se Disco 5 na rozdíl od menší sestřičky docela líbí a technický základ navíc částečně přebrala z Range Roverů. Světlá výška a brodivost je proti D3/4 lepší, takže pokud budou držet motory (D3 a 4 se tomhle ohledu až tak moc nepředvedly), tak to může být další plus a bral bych jí.
.
A srovnání s D1 beru jako srovnávat spolehlivost kuličkového počítadla s počítačem. D1 má dnes většina lidí, které znám, už jen jako druhé nebo další auto na takové to off-hraní nebo do lesa a na každodenní ježdění nebo pro rodinu mají něco jiného. To u nových modelů není potřeba. Ráno pohodlně do práce, odpoledne na výlet mimo silnici, večer s noblesou do divadla. Dnešní doba je prostě jinde. A udržovat dvě auta určitě stojí víc, než jen jedno.
.
A že ze srazů nebo nějaké expedice občas nějaké auto neodjede, neplatí jen pro elektrárny, ale pokud se něco stane s nějakou starobou nikdo se nad tím nepozastavuje. Ale pokud klekne něco nového "rozuměj za hodně peněz", tak si všimnou všichni. A že je oprava elektráren dražší? Samozřejmě, protože jsou novější... Cena opravy je úměrná stáří auta víc, než množství elektroniky.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Discovery V

#38 Příspěvek od MadTom » 15 říj 2016 21:53

Tak s tímhle docela souhlasím. Jenom bych doplnil k tomu servisu - hlavně aby tady vůbec byl někdo, kdo to zvládne v rozumné době kvalitně opravit, a když to bude ještě za rozumnou cenu, tak ještě lépe.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět