Discovery V
Moderátor: Miky_CZ
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Discovery V
A je to v P.
do terenu pojdu iba modely so silnejsim motorom
do terenu pojdu iba modely so silnejsim motorom
- Přílohy
-
- DIS_MY17.pdf
- (821.32 KiB) Staženo 180 x
Real Land Rover is built, not bought
- jbizik
- Příspěvky: 1869
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Discovery V
A mne sa ta 5-tka celkom paci....velke a vo vnutri priestranne autisko... Celkom pecka elektraren.
https://m.youtube.com/watch?v=BBAxQh1wbLk
https://m.youtube.com/watch?v=BBAxQh1wbLk
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Discovery V
Pozri si cennik
Kolko si myslis ze sa preda kusov s redukciouba uzavierkou ja si myslim ze minimum. A zohnat jazdenku s redukciou bude problem. A na novu mat nebudem. Najvyssi cas zmenit znacku
Kolko si myslis ze sa preda kusov s redukciouba uzavierkou ja si myslim ze minimum. A zohnat jazdenku s redukciou bude problem. A na novu mat nebudem. Najvyssi cas zmenit znacku
Real Land Rover is built, not bought
Re: Discovery V
Když tuhle věc vidím zezadu tak si vzpomenu na jedno z nejhnusnějších aut co znám a to nějaký ten ssangyong něco... myslím, že tam nějaká podobnost je...
Country boy...
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: Discovery V
Mám D3 bez uzávěrky zadku... Popravdě mi nikdy nechyběla. Ta elektronika udělá zázraky. Mám dojem, že se tady pletou dohromady 2 auta... Discovery a defík. Já vím, že počátek byl stejnej, ale už minimálně 10 let to tak není....
Tomáš
Tomáš
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Discovery V
Neporovnavam s defom lebo mam aj disko a bez redukcie si to neviem predstavit a to nejazdim offroad
Real Land Rover is built, not bought
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: Discovery V
Jaké máš disco s jakou převodovkou?
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Discovery V
Mam D1 v manuale a jazdim sotolinu a zvaznice niekedy lahky off a neviem si to bez redukcie predstavit to by musela byt prevodovka veeelmi dobre odstupnovana
Real Land Rover is built, not bought
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: Discovery V
A to je právě ten problém. D1 je v podstatě defík. D3, 4 a už vůbec D5 s defíkem nemá nic společnýho.
Podvozek, motor, převodovku, elektroniku.... Ani cílovou skupinu. Tohle téma bych podle toho, co tu řešíme, přehodil na název:"Jak asi bude vypadat novej defík?".
Věř mi, že s D3 na šotolině redukci vůbec neřešíš. D4 a D5 má o další dva stupně v převodovce víc.... Navíc ta převodovka je řízená elektronikou a ta ji (i motor) umí totálně změnit....
LR má vyváženě pokrytý všechny segmenty.
RR velký luxus
RRS luxus
RRE luxus v menším balení
LR Discovery = velké a super SUV s offroad ambicemi
LR Discovery sport menší "obyčejné" SUV
Defender - offroad - a tady je nesnadě ta otázka jak bude vypadat....
Tom s D3 moc spokojený, defíka zbožňující a na D5 se těšící. I když ten C sloupek se mi nelíbí...
Podvozek, motor, převodovku, elektroniku.... Ani cílovou skupinu. Tohle téma bych podle toho, co tu řešíme, přehodil na název:"Jak asi bude vypadat novej defík?".
Věř mi, že s D3 na šotolině redukci vůbec neřešíš. D4 a D5 má o další dva stupně v převodovce víc.... Navíc ta převodovka je řízená elektronikou a ta ji (i motor) umí totálně změnit....
LR má vyváženě pokrytý všechny segmenty.
RR velký luxus
RRS luxus
RRE luxus v menším balení
LR Discovery = velké a super SUV s offroad ambicemi
LR Discovery sport menší "obyčejné" SUV
Defender - offroad - a tady je nesnadě ta otázka jak bude vypadat....
Tom s D3 moc spokojený, defíka zbožňující a na D5 se těšící. I když ten C sloupek se mi nelíbí...
- jbizik
- Příspěvky: 1869
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Discovery V
Tak-tak. Minuli rok na LR Zraze v Zabokrekoch sme vsetci zucastneny mohli vidiet co D4-rka plna elektroniky dokazala na triale.....mnohy a aj ja som neveril a potom mi iba sanka padala kade presla.Tomas K (tkala) píše:
Věř mi, že s D3 na šotolině redukci vůbec neřešíš. D4 a D5 má o další dva stupně v převodovce víc.... Navíc ta převodovka je řízená elektronikou
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
-
- Příspěvky: 14943
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery V
No a to se jim ty novější auta ještě podařila odlehčit. Takže to bude zase o kus lepší.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Discovery V
Pravidelně opakovaný příběh z různých srazů, ale nikdo neřekne to B jak dlouho to auto takové hrátky vydží? Všíchni tušíme, že výrazně méně než čistě mechanické auta. Pro 5 minut slávy pak nechá balík v servisu.jbizik píše:Tak-tak. Minuli rok na LR Zraze v Zabokrekoch sme vsetci zucastneny mohli vidiet co D4-rka plna elektroniky dokazala na triale.....mnohy a aj ja som neveril a potom mi iba sanka padala kade presla.Tomas K (tkala) píše:
Věř mi, že s D3 na šotolině redukci vůbec neřešíš. D4 a D5 má o další dva stupně v převodovce víc.... Navíc ta převodovka je řízená elektronikou
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: Discovery V
D3, 8 let, 150.000 km, zdaleka ne všechny samozřejmě v terénu, ale pár jich bylo a auto docela dostalo zabrat. Málo v bahně, většina šutry, písek, duny, dost sníh...
Náklady na opravy s tím spojené (nepočítám výměnu EGR a zamrzlou naftu...) 0,- Kč.
Náklady spojené s oplechováním spodku cca 10.000. Kdyby nebyly, neplatila by 0 za opravy. Hlavně nájezďák mám slušně pokroucenej...
Nicméně jsme zpátky u toho, že na takováhle hrátky je v současné době v LR řadě defík.... Discovery je pozicovaný jako velké luxusní SUV se schopností tím terénem projet, když je náhodou potřeba....
Tom
Náklady na opravy s tím spojené (nepočítám výměnu EGR a zamrzlou naftu...) 0,- Kč.
Náklady spojené s oplechováním spodku cca 10.000. Kdyby nebyly, neplatila by 0 za opravy. Hlavně nájezďák mám slušně pokroucenej...
Nicméně jsme zpátky u toho, že na takováhle hrátky je v současné době v LR řadě defík.... Discovery je pozicovaný jako velké luxusní SUV se schopností tím terénem projet, když je náhodou potřeba....
Tom
- Přílohy
-
- 2012 Tunisko -218.jpg (47.19 KiB) Zobrazeno 4455 x
-
- Příspěvky: 14943
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery V
S tím musím souhlasit, Defík je jedinej jako pracovní auto. A ani Defík tohle nezvládne minimálně bez pravidelné údržby. Dva Defíky jsem teď poslední půl rok řešil. Na ty auta se s údržbou nešáhlo a pouze se s nimi jezdilo - velká část po lese a lesních cestách. Za půl roku byly obě téměř na odpis, nebo alespoň na částečnou generálku. Takže každé auto musí dostávat svoje, podle toho, kde se s ním jezdí a jak. A jestli se jim podaří vychytat problémová místa v elektrice, aby nehnily konektory, tak by to mělo být zase o kus lepší.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery V
Mě se Disco 5 na rozdíl od menší sestřičky docela líbí a technický základ navíc částečně přebrala z Range Roverů. Světlá výška a brodivost je proti D3/4 lepší, takže pokud budou držet motory (D3 a 4 se tomhle ohledu až tak moc nepředvedly), tak to může být další plus a bral bych jí.
.
A srovnání s D1 beru jako srovnávat spolehlivost kuličkového počítadla s počítačem. D1 má dnes většina lidí, které znám, už jen jako druhé nebo další auto na takové to off-hraní nebo do lesa a na každodenní ježdění nebo pro rodinu mají něco jiného. To u nových modelů není potřeba. Ráno pohodlně do práce, odpoledne na výlet mimo silnici, večer s noblesou do divadla. Dnešní doba je prostě jinde. A udržovat dvě auta určitě stojí víc, než jen jedno.
.
A že ze srazů nebo nějaké expedice občas nějaké auto neodjede, neplatí jen pro elektrárny, ale pokud se něco stane s nějakou starobou nikdo se nad tím nepozastavuje. Ale pokud klekne něco nového "rozuměj za hodně peněz", tak si všimnou všichni. A že je oprava elektráren dražší? Samozřejmě, protože jsou novější... Cena opravy je úměrná stáří auta víc, než množství elektroniky.
.
A srovnání s D1 beru jako srovnávat spolehlivost kuličkového počítadla s počítačem. D1 má dnes většina lidí, které znám, už jen jako druhé nebo další auto na takové to off-hraní nebo do lesa a na každodenní ježdění nebo pro rodinu mají něco jiného. To u nových modelů není potřeba. Ráno pohodlně do práce, odpoledne na výlet mimo silnici, večer s noblesou do divadla. Dnešní doba je prostě jinde. A udržovat dvě auta určitě stojí víc, než jen jedno.
.
A že ze srazů nebo nějaké expedice občas nějaké auto neodjede, neplatí jen pro elektrárny, ale pokud se něco stane s nějakou starobou nikdo se nad tím nepozastavuje. Ale pokud klekne něco nového "rozuměj za hodně peněz", tak si všimnou všichni. A že je oprava elektráren dražší? Samozřejmě, protože jsou novější... Cena opravy je úměrná stáří auta víc, než množství elektroniky.
-
- Příspěvky: 14943
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery V
Tak s tímhle docela souhlasím. Jenom bych doplnil k tomu servisu - hlavně aby tady vůbec byl někdo, kdo to zvládne v rozumné době kvalitně opravit, a když to bude ještě za rozumnou cenu, tak ještě lépe.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo