na jesen som rozobral komplet stresne okna,tieklo mi popod plastovy ram co drzi o karoseriu,komplet riadne ocistene a odmastene,vytmelene.vymeneny tapacirung na streche.
vcera infarktove stavy, ,zadne stresne okno prepusta vodu a vsetko mokre. .
kontroloval som to,tak zaistenie stresneho okna nezaistuje riadne. da sa to nejak nadstavit?
dakujem za radu
rada - zatekani do D1
Moderátor: Miky_CZ
- discork
- Příspěvky: 531
- Registrován: 16 led 2008 19:58
- tel.: +421944435540
- auto: Discovery 1 3,9 efi
- Bydliště: Martin,Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada - zatekani do D1
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540
+421944435540
- martyp
- Příspěvky: 81
- Registrován: 05 pro 2015 20:23
- tel.: 722739855
- auto: Discovery 300Tdi ATM
- Bydliště: Plzeň
Re: rada - zatekani do D1
Sice je nejedná o zatékání, ale zkusím to tady, než zakládat nové téma. Máte prosím někdo nějaký fígl na montáž oken kufru? Jako že nejdřív těsnění a pak okno, nebo jako celek? Odshora, odspoda, jak? Díky za každý postřeh.
autodoprava - odtah vozidel - půjčovna přívěsů www.autodopravajunak.cz
Re: rada - zatekani do D1
Objevil jsem půllitr vody pod kobercem u pantů dveří řidiče a fakt nemůžu najít, kudy tam teče...
Ten molitan, filc a guma bezvadně udržuje stálou vlhkost - šlápnu a vytéká voda.
Sotva vyvařený spodek začíná zase rezavět.
Kromě žlábku nade dveřmi a lemování oken - nemáte někdo tip, kde hledat? Střešní okna nemám a je to taky D.I...
Ten molitan, filc a guma bezvadně udržuje stálou vlhkost - šlápnu a vytéká voda.
Sotva vyvařený spodek začíná zase rezavět.
Kromě žlábku nade dveřmi a lemování oken - nemáte někdo tip, kde hledat? Střešní okna nemám a je to taky D.I...
Discovery je životní styl.
Re:
Po každém dešti se vylije na zadní sedačky při rozjezdu tak kýbl vody. Ještě, že mám díry v podlazediscork píše: ↑04 dub 2008 10:16 no aj mne zacalo sprchovat vodu do auta cez stresaky.zistil som zavadu,mechanizmus zaiztenia stresaku je volne tiahlo a tak zaistovacie haciky ktore pritlacaju okno na zadnej strane ho nedotlacia uplne.zatial som to vyriesil provizorne,zalepil som to silikonovym tmelom.
Nemám kličku zadního šíbru, tak jsem to vyřešil po svém včetně zajištění
Ona většina "inteligentních" automobilek udělají na tom převodu tisícihran, aby se dala klička do zajišťovací polohy jemně štelovat a ne čtyřhran...
Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...