D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku
Moderátor: Miky_CZ
D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku
Zdravim,
cim dal casteji si mi hned po rozjezdu rozsviti kontrolka podvozku (symbol auticka s sipkama) zlute. Byl jsem s tim ted pred chvili u kamarada v dilne a jeho diagnostika (neoriginalni) vypsala hlasku C1A20
Muze mi nekdo poradit, zda-li je to kompresor na konci zivotnosti, nebo co to znamena?
Kdyz nastartuju tak muzu v pohode na miste menit vysku podvozku nahoru a dolu, ale jak se rozjedu tak zhruba po 100 m se rozsviti kontrolka
Diky za radu,
Petr_P
cim dal casteji si mi hned po rozjezdu rozsviti kontrolka podvozku (symbol auticka s sipkama) zlute. Byl jsem s tim ted pred chvili u kamarada v dilne a jeho diagnostika (neoriginalni) vypsala hlasku C1A20
Muze mi nekdo poradit, zda-li je to kompresor na konci zivotnosti, nebo co to znamena?
Kdyz nastartuju tak muzu v pohode na miste menit vysku podvozku nahoru a dolu, ale jak se rozjedu tak zhruba po 100 m se rozsviti kontrolka
Diky za radu,
Petr_P
D3 TDV6 HSE Manual
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku
něco z tohoto:
Compressor fault
Reservoir pipe air leak
Reservoir air leak
Gallery pipe air leak
Intake filter blocked/restricted
Intake pipe blocked/restricted
Air suspension intake silencer blocked/restricted
Corner valve stuck open
Pressure sensor fault
měl jsem podobný problém. U mě to byl kompresor před smrtí, kdy už nebyl schopný dávat dostatečný tlak do zásobníku. Rovnou jsem dal nový, když jsem viděl v jakém byl stavu. Ani jsem nezkoušel opravnou sadu.
Compressor fault
Reservoir pipe air leak
Reservoir air leak
Gallery pipe air leak
Intake filter blocked/restricted
Intake pipe blocked/restricted
Air suspension intake silencer blocked/restricted
Corner valve stuck open
Pressure sensor fault
měl jsem podobný problém. U mě to byl kompresor před smrtí, kdy už nebyl schopný dávat dostatečný tlak do zásobníku. Rovnou jsem dal nový, když jsem viděl v jakém byl stavu. Ani jsem nezkoušel opravnou sadu.
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku
Petře - pravdepodobne ti odchadza kompresor - pomaly "fuka" system. kod vsak moze znamenat aj nieco ine. Mal by zajst na serioznu LR diagnostiku , aby si mal istotu a konkretne informacie...
Drzim palec.
Drzim palec.
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku
Diky za vase prispevky. Rozumim tomu dobre, ze LR Diagnostika napise konkretneji onu zavadu, a ne celou skupinu moznych zavad jak pise "xxx"?
D3 TDV6 HSE Manual
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku
Origo diagnostika navrhne postup, co všechno máš zkontrolovat nebo udělat, aby jsi přišel na konečné řešení.
Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku
Da se rozpoznat, zda-li je potreba krome unaveneho komresoru vymenit i nektery z mechu? Nepredpokladam, ze LR diagnostika je az tak chytra, ze dokaze rozpoznat netesnost mechu, nebo se mylim?
Je na to nejaky tip jak poznat netesny mech?
Diky moc za prispevky
Je na to nejaky tip jak poznat netesny mech?
Diky moc za prispevky
D3 TDV6 HSE Manual
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku
Na netěsný měch je nejlepší jarová voda - akorát se u toho musí vlézt pod auto. Takže nejlépe auto na rampu, nastříkat (pořádně) a zkusit všechny výškové polohy. Pokud se to dělá v zimě, tak je šance, že bublinky místo popraskání zmrznou a budou lépe vidět.
Diagnostika netěsnost nepozná - bude se snažit dorovnávat, stejně jako když do auta někdo nastoupí.
Diagnostika netěsnost nepozná - bude se snažit dorovnávat, stejně jako když do auta někdo nastoupí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku
Už jsem to psal. Originální LR diagnostika ti navrhne postup, co všechno máš zkontrolovat nebo udělat a v jakém pořadí, aby jsi přišel na to, kde je chyba. Takže ano, dokáže přijít i na vadný měch, nebo netěsnost systému v určitém místě, případně špatný kompresor apod. Funguje to na principu, že např. zjistí, že v systému klesá tlak a rychlostí zvedání a klesání auta nebo nárůstem teploty kompresoru a zavíráním a otevíráním ventilových bloků vyhodnocuje kde, jak rychle atd. a tobě dává tipy, co máš postupně zkontrolovat. Něco vyhodnotí přímo, něco neumí úplně exaktně, ale vylučuje možnosti na základě tvojí zpětné vazby. Žádná neoriginální diagnostika podobný postup nemá.