Huceni a vibrace D3

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Huceni a vibrace D3

#1 Příspěvek od Badus » 25 srp 2016 23:21

Mel bych dotaz. Jedna se o D3 se zadni uzaverou, automat.
V podstate znicehonic mi zaclo cosi hucet a vibrovat. Huceni se rozleha, vibrace jsou celkovy i do pedalu a volantu.
Huceni i vibrace se projevi jen v silnem tahu pri opravdu plnem seslapnuti plynu a zaroven vzdy, kdyz se dostanu pres cca. 120km/h.

Neotravoval bych tady s tim, ale auto mam v nejmenovanem servisu v Praze. Bylo mi receno, ze to je kardan, ze ma vuli. Repase nesla...koupil jsem novej. Ovsem zlepseni zadne.

Proto nez takhle koupim spousty dalsich veci, netusite nekdo takhle dle popisu cim by to mohlo byt?

Jen pro upresneni, i kdyz to s tim asi nesouvisi - pri zvednuti jsem si vsiml, ze mam utrzenou tycku stabilizatoru a prdlou vnejsi manzetu na predni poloose. Jen kdyby to s tim mohlo souviset, i kdyz o tom pochybuju...

Dik za kazdou radu nebo nasmerovani co s tim, nez koupim cokoli dalsiho zbytecne.

Dik

Jeste pro upresneni. Na nautral to nedela...
Naposledy upravil(a) Badus dne 25 srp 2016 23:21, celkem upraveno 2 x.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

kocourisko
Příspěvky: 10
Registrován: 25 črc 2010 01:12
auto: Discovery 3

Re: Huceni a vibrace D3

#2 Příspěvek od kocourisko » 01 zář 2016 00:38

Nejsem automechanik, ale strojar jsem. Vsadim se, ze je to ta poloosa.

K

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Huceni a vibrace D3

#3 Příspěvek od Hubert » 01 zář 2016 21:22

Pokud má poloosa prdlou manžetu tak bych taky prvně kouknul na ten kloub. Úplně klidně to může dělat. A špatný homokyneťák se hledá fakt blbě. I když většinou to dělá vnitřní.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Huceni a vibrace D3

#4 Příspěvek od Badus » 02 zář 2016 09:15

Diky vsem za nazory. Taky bych rad postupoval timhle smerem, ale zatim je to trochu komplikovany v servisu, kde D stoji...to by bylo na delsi psani.

Nicmene kdyz odbocim od tematu...musim rict Huberte, ze ta markyza na Lukasovo Defa je naprosto luxusni... naprosto!!!!
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

kocourisko
Příspěvky: 10
Registrován: 25 črc 2010 01:12
auto: Discovery 3

Re: Huceni a vibrace D3

#5 Příspěvek od kocourisko » 09 zář 2016 22:14

Badus píše:Diky vsem za nazory. Taky bych rad postupoval timhle smerem, ale zatim je to trochu komplikovany v servisu, kde D stoji...to by bylo na delsi psani.

Nicmene kdyz odbocim od tematu...musim rict Huberte, ze ta markyza na Lukasovo Defa je naprosto luxusni... naprosto!!!! Obrázek Obrázek

Zkus ty homokinetaky v poloose. Kdyz to zvednes a s tou poloosou zarumplujes (bacha at to na tebe nespadne :)) tak tam bude citit vule. A ta by tam urcite byt nemela. Poloosa se obecne repasovat da, ale radsi kup novou. Pokud s tim jezdis i jak to haze pod plynem, tak sis asi uz nakurvil i ten druhy kloub - to strileni kdyz jeden kloub pridre, poskoci a zase se posklada - odrovna i ten druhy. Jakmile tam je nejaka vule, tak se to zacne rychle zhorsovat. Nevim u Disca, jeste jsem to u svyho neresil a asi to bude vic, ale u Lancie Thesis je mezi prvnim pozorovanim vibraci pod zatezi a pocitem, ze se to pod plynem v urcitych otackach, kdy v tom kloubu dochazi k nejake harmonicke rezonanci, rozleti, je tak 1000 km maximalne.

Odpovědět