Mel bych dotaz. Jedna se o D3 se zadni uzaverou, automat.
V podstate znicehonic mi zaclo cosi hucet a vibrovat. Huceni se rozleha, vibrace jsou celkovy i do pedalu a volantu.
Huceni i vibrace se projevi jen v silnem tahu pri opravdu plnem seslapnuti plynu a zaroven vzdy, kdyz se dostanu pres cca. 120km/h.
Neotravoval bych tady s tim, ale auto mam v nejmenovanem servisu v Praze. Bylo mi receno, ze to je kardan, ze ma vuli. Repase nesla...koupil jsem novej. Ovsem zlepseni zadne.
Proto nez takhle koupim spousty dalsich veci, netusite nekdo takhle dle popisu cim by to mohlo byt?
Jen pro upresneni, i kdyz to s tim asi nesouvisi - pri zvednuti jsem si vsiml, ze mam utrzenou tycku stabilizatoru a prdlou vnejsi manzetu na predni poloose. Jen kdyby to s tim mohlo souviset, i kdyz o tom pochybuju...
Dik za kazdou radu nebo nasmerovani co s tim, nez koupim cokoli dalsiho zbytecne.
Dik
Jeste pro upresneni. Na nautral to nedela...
Huceni a vibrace D3
Moderátor: Miky_CZ
Huceni a vibrace D3
Naposledy upravil(a) Badus dne 25 srp 2016 23:21, celkem upraveno 2 x.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 25 črc 2010 01:12
- auto: Discovery 3
Re: Huceni a vibrace D3
Nejsem automechanik, ale strojar jsem. Vsadim se, ze je to ta poloosa.
K
K
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Huceni a vibrace D3
Pokud má poloosa prdlou manžetu tak bych taky prvně kouknul na ten kloub. Úplně klidně to může dělat. A špatný homokyneťák se hledá fakt blbě. I když většinou to dělá vnitřní.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Huceni a vibrace D3
Diky vsem za nazory. Taky bych rad postupoval timhle smerem, ale zatim je to trochu komplikovany v servisu, kde D stoji...to by bylo na delsi psani.
Nicmene kdyz odbocim od tematu...musim rict Huberte, ze ta markyza na Lukasovo Defa je naprosto luxusni... naprosto!!!!
Nicmene kdyz odbocim od tematu...musim rict Huberte, ze ta markyza na Lukasovo Defa je naprosto luxusni... naprosto!!!!
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 25 črc 2010 01:12
- auto: Discovery 3
Re: Huceni a vibrace D3
Badus píše:Diky vsem za nazory. Taky bych rad postupoval timhle smerem, ale zatim je to trochu komplikovany v servisu, kde D stoji...to by bylo na delsi psani.
Nicmene kdyz odbocim od tematu...musim rict Huberte, ze ta markyza na Lukasovo Defa je naprosto luxusni... naprosto!!!!
Zkus ty homokinetaky v poloose. Kdyz to zvednes a s tou poloosou zarumplujes (bacha at to na tebe nespadne ) tak tam bude citit vule. A ta by tam urcite byt nemela. Poloosa se obecne repasovat da, ale radsi kup novou. Pokud s tim jezdis i jak to haze pod plynem, tak sis asi uz nakurvil i ten druhy kloub - to strileni kdyz jeden kloub pridre, poskoci a zase se posklada - odrovna i ten druhy. Jakmile tam je nejaka vule, tak se to zacne rychle zhorsovat. Nevim u Disca, jeste jsem to u svyho neresil a asi to bude vic, ale u Lancie Thesis je mezi prvnim pozorovanim vibraci pod zatezi a pocitem, ze se to pod plynem v urcitych otackach, kdy v tom kloubu dochazi k nejake harmonicke rezonanci, rozleti, je tak 1000 km maximalne.