35ky na D1

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Frili
Příspěvky: 32
Registrován: 19 kvě 2014 18:20
tel.: +421917958772
auto: Discovery 1

35ky na D1

#1 Příspěvek od Frili » 31 črc 2016 21:34

Čaute roveráci.

Už istú dobu plánujem svoje Disco obuť do 35iek, no som si vedomí že bez prerábky pohonu to nepôjde. Plánujem v diferákoch prehodiť pomer z pôvodných 3,54 na 4,75:1. Takto teoreticky by som získal naspäť stratenú silu čo zaberú väčšie kolesá. To že to chce spevniť diferák poloosy a upraviť blatníky, atď je my jasné (pôjde tam aj diferák z Ashcroft), chcel by som vedieť len názor tých čo to obuly na podobné kolesá že aké majú s tým skúsenosti.

Tá 300tdi sice je slušný motor, ale robím si starosti či samotná prerábka diferákoch kompenzuje za veľké kolesa.

sixfeet.under
Příspěvky: 133
Registrován: 11 črc 2013 20:15
tel.: 603761806
auto: diskoška 1

Re: 35ky na D1

#2 Příspěvek od sixfeet.under » 31 črc 2016 22:01

Já měl na 200 T3 v rozměru 285/75 16 můžu říct že v terenu na redukci vpohodě.. jen na cestě jsem 5 rychlost moc často nezařadil. Podle mě je to na disco zbytečné ale když to chceš mít podle svojich představ ak proč ne :wink: jo a diferýky a vše ostatní jsem měl origo.

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1102
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: 35ky na D1

#3 Příspěvek od hok300 » 31 črc 2016 22:11

Hele ty jo tohle bych asi nedelal ja na defovi mam 255/85r16 a jako rict ze v terenu bez redukce nee. A presne jako sixfeet.under na 5ku moc casto jsem nejel :D 33" max jinak budes smutnej

Odesláno z mého SM-G388F pomocí Tapatalk
300TDI---The Legend begins

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1171
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: 35ky na D1

#4 Příspěvek od discovery1liptov » 31 črc 2016 22:15

Zmenit prevody a pridrbat na cerpadle vycistit cooler a pojde to....

Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku

Uživatelský avatar
Frili
Příspěvky: 32
Registrován: 19 kvě 2014 18:20
tel.: +421917958772
auto: Discovery 1

Re: 35ky na D1

#5 Příspěvek od Frili » 31 črc 2016 22:16

[quote="hok300"]Hele ty jo tohle bych asi nedelal ja na defovi mam 255/85r16 a jako rict ze v terenu bez redukce nee. A presne jako sixfeet.under na 5ku moc casto jsem nejel :D 33" max jinak budes smutnej

Prevody si nejako prehadzoval v diferáku alebo v redukčnej prevodovke?

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1102
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: 35ky na D1

#6 Příspěvek od hok300 » 31 črc 2016 22:52

Hele tak mezinaprava u defa je trosku jina. pokud se nepletu 1:32? U diskoteky je 1:24? Presne nevim. Hele a to i mam pridano na cerpadle. Myslim si ze na 33" das vetsi sou nez patrol na 35"

Odesláno z mého SM-G388F pomocí Tapatalk
300TDI---The Legend begins

sixfeet.under
Příspěvky: 133
Registrován: 11 črc 2013 20:15
tel.: 603761806
auto: diskoška 1

Re: 35ky na D1

#7 Příspěvek od sixfeet.under » 01 srp 2016 05:36

myslim ze ideal jsou rozmer 255 a pokud chces at to vypada sirsi tak 265tky ty mam na discu a je to naprosta pohoda. A krok s patrolama drzim, mozna kvuli celkove hmotnosti jsem o krok dal :mrgreen: nadruhou stranu pokud chces vylozene 35" tak proc ne..kazdy si delame auto podle svoji predstavy :yes

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: 35ky na D1

#8 Příspěvek od teslo » 01 srp 2016 11:59

vsetko ide. Otazka je nakolko chces, aby to bolo dobre, nakolko si zrucny - od toho zavisi kolko to bude stat penazi. 35 uz budu za vyrazne viac ako 33. Ale ked to spravis dobre, tak sa to oplati :wink:

Ked sme pri detailoch, nedaval by som prevod 4.7, ale ashcroftove pevnostne 4.1 a diff pegging.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1171
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: 35ky na D1

#9 Příspěvek od discovery1liptov » 01 srp 2016 13:14

Teslo diff pedig to je to zosilnenie od ashcroftu?

Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3310
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: 35ky na D1

#10 Příspěvek od gibson » 01 srp 2016 13:25

jo, dotlaca to tanier

Obrázek
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

RišoKE
Příspěvky: 282
Registrován: 22 dub 2014 09:24
auto: D1 320 tdi

Re: 35ky na D1

#11 Příspěvek od RišoKE » 01 srp 2016 13:29

ja som dal ashcroft prevody 4,1 a pri štandartnej disco rozvodovke 1,2 a 33-kách to ide približne tak, ako sériová disco..
Myslím si, že pri 35-kách by to na ceste už bolo dosť lenivé

MadTom
Příspěvky: 14947
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: 35ky na D1

#12 Příspěvek od MadTom » 01 srp 2016 14:17

Ashcroft má na webu pěknou kalkulačku na převody. Sice by to šlo i ručně, ale oni tam mají předvyplněné převodové poměry převodovek.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1171
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: RE: Re: 35ky na D1

#13 Příspěvek od discovery1liptov » 01 srp 2016 20:41

RišoKE píše:ja som dal ashcroft prevody 4,1 a pri štandartnej disco rozvodovke 1,2 a 33-kách to ide približne tak, ako sériová disco..
Myslím si, že pri 35-kách by to na ceste už bolo dosť lenivé
Risko a na 35 aky prevod do difov?

Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku

Uživatelský avatar
Frili
Příspěvky: 32
Registrován: 19 kvě 2014 18:20
tel.: +421917958772
auto: Discovery 1

Re: 35ky na D1

#14 Příspěvek od Frili » 02 srp 2016 20:19

Keď som sa rozhodol pre 35-ky neišlo o výraz, ale len o jazdné vlastnosti v teréne. Úprimne povedané to že ako to vyzerá je pre mňa neni dôležité.

V podsate nemám nič proti 33-kám, len sa mi zdalo že to čo 35-ky dajú na výške je tiež užitočné. Momentálne tam mám 2palcový zdvych na podvozku a 245/75-ky.

Teraz vážne zvažujem že zostanem pri tých 33-kách, prípadne niečo mädzi 33-33,5 palcov. Na jazdu do blata aký rozmer by ste odporúčali, myslím tým aj šírku, ako aj veľkosť disku.

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3310
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: 35ky na D1

#15 Příspěvek od gibson » 02 srp 2016 20:23

255/85R16 su 33,3 :wink:
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: 35ky na D1

#16 Příspěvek od teslo » 03 srp 2016 09:54

35*10.5
Frili píše: Na jazdu do blata aký rozmer by ste odporúčali, myslím tým aj šírku, ako aj veľkosť disku.
35*10.5 disk 15", alebo 16"
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3310
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: 35ky na D1

#17 Příspěvek od gibson » 03 srp 2016 14:01

cisto teoreticky - nebol by vacsi vyber pneumatik na 17tkach?
jasne ze by som to komplikoval diskami z D2 a rozsirovacimi podlozkami so zmenou roztece...
mne len pride uz 33ka na 16kach ako balon tak si neviem predstavit jazdit s 35kou na 15tkach
takze otazka na zasieranie vlakna je ci nieje lepsia 35ka na 17stkach? :wink:
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

MadTom
Příspěvky: 14947
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: 35ky na D1

#18 Příspěvek od MadTom » 03 srp 2016 14:13

Já bych řekl, že ve stejném celkovém rozměru bude 17ka o kus dražší guma. Pokud vůbec bude reálně k sehnání. On se nám ten výběr poslední dobou docela omezuje. :hmm:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: 35ky na D1

#19 Příspěvek od teslo » 03 srp 2016 15:27

poziadavka bola do blata, tak som reagoval na terennu pneu, kde je prave vyska bocnice vyhodou

ale ked uz sme aj pri cestnom jazdeni, tak na RRC jazdim ako cestnu sadu 35*12.5R15 BFG AT na 8" disku. Je to relativne OK. Na to, aby sa pneu chovala spravne je potrebne mat zladeny aj disk aj pneu. Nieje dobre davat siroku pneu na uzky disk a ani opacne, inak nieje mozne pneu nafukat na spravny tlak a robi to psie kusy.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1171
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: 35ky na D1

#20 Příspěvek od discovery1liptov » 03 srp 2016 20:30

Teslo musime niekedy prehodit jedno koleso na moje ze ako ta 35 tam smakuje...;@) vopred pytam pivko...

Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku

Odpovědět