iRResova D3 - deníček oprav

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
iRRes
Příspěvky: 177
Registrován: 29 pro 2014 20:18
Bydliště: Praha 7 - Holešovice

iRResova D3 - deníček oprav

#1 Příspěvek od iRRes » 06 čer 2016 22:10

Opravy hotové :

- 220t km - nový motor


- 370t km - levý EGR ( Kosoř ) 13 000,-
- 390t km - přední brzdy ( kotouče, desky, pístky ), zadní brzdy ( kotouče, desky ) 15 000,-
- 398t km - přední náboje, zadní ložiska, silentbloky, táhla, tyčky, čepy, geometrie, náplně ( Aramy ) 74 000,-
- 399t km - nová baterie 4 000,-

Opravy čekající :

- rozvody komplet
- přeložiskování obou diferáků
- nový měnič
- servis automatu


Rozmary :
- zvednutí podvozku + 32" obutí
Naposledy upravil(a) iRRes dne 01 srp 2016 21:43, celkem upraveno 8 x.

iRRes
Příspěvky: 177
Registrován: 29 pro 2014 20:18
Bydliště: Praha 7 - Holešovice

Re: D3 výměna zadních ložisek

#2 Příspěvek od iRRes » 07 črc 2016 23:45

Mezi akutně akutní se vměstnalo zadní ložisko. Doporučeno měnit v páru a setkaly se i tři podobné nabídky kolem 6 000 ložiska a 5 000 práce pro variantu, že půjde vše povolit. Varianta, že ne 22 000 materiál a 8 000 práce mě lehce znervóznila. Co se tam rve tak drahýho ven ? Dík

iRRes
Příspěvky: 177
Registrován: 29 pro 2014 20:18
Bydliště: Praha 7 - Holešovice

Re: D3 originální ramena vs OEM

#3 Příspěvek od iRRes » 08 črc 2016 19:41

Poradte prosím nezkušenému. Je velký rozdíl v originálních ramenech a náhradách ? Nerad bych šetřil na blbém místě a opačně pokud to je ten samý výrobek jen přeštítkovany, zbytečně utrácel.
Stejně tak uložení, originál nebo třeba LEMFORDER ?

Díky

iRRes
Příspěvky: 177
Registrován: 29 pro 2014 20:18
Bydliště: Praha 7 - Holešovice

Re: D3 olejové čerpadlo BM

#4 Příspěvek od iRRes » 10 črc 2016 21:26

Budu pokračovat ve svém monologu. Čekají mě rozvody a tím pádem i olejové čerpadlo. Je nějaké riziko vzít ho od BM nebo striktně používat originál ? Díky. D

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1805
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 olejové čerpadlo BM ????

#5 Příspěvek od DjALF » 10 črc 2016 23:23

Máš tady hezký monolog :D no všeobecně v některých dílech je určitě lepší dát orig. Já D3 nemám takže radit nemůžu a tak budeš mít nejlepší zavolat třeba Pavlovi do Litep4x4 nebo Eliotovi a pozeptat se na ty rozdíly - určitě rádi poradí ze zkušeností :Pohoda:
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

iRRes
Příspěvky: 177
Registrován: 29 pro 2014 20:18
Bydliště: Praha 7 - Holešovice

Re: iRResova D3 - deníček oprav

#6 Příspěvek od iRRes » 26 črc 2016 21:36

Tak jsem se rozhodl založit deníček oprav na svoji milé. V úvodním příspěvku postupně doplním směrem do minulosti a km. Třeba se někdo mrkne co ho čeka :-)

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: iRResova D3 - deníček oprav

#7 Příspěvek od Maxsel » 26 črc 2016 23:36

To se to bude jezdit na novém podvozku. :-)
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

iRRes
Příspěvky: 177
Registrován: 29 pro 2014 20:18
Bydliště: Praha 7 - Holešovice

Re: iRResova D3 - deníček oprav

#8 Příspěvek od iRRes » 27 črc 2016 00:11

Upřímně, jsem v šoku :-) Úplně jiny auto, žadnej kravál od podvozku, žádny rány při přejíždění děr, pustím volant a jede rovně, ne hned do škarpy atd... Tolik klidu najednou, že se můžu plně soustředit na chrastící měnič :D

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: iRResova D3 - deníček oprav

#9 Příspěvek od Maxsel » 27 črc 2016 07:01

To by jsme to měli zajet vyzkoušet i mimo asfalt.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: iRResova D3 - deníček oprav

#10 Příspěvek od xxx » 27 črc 2016 07:58

iRRes píše:Upřímně, jsem v šoku :-) Úplně jiny auto, žadnej kravál od podvozku, žádny rány při přejíždění děr, pustím volant a jede rovně, ne hned do škarpy atd... Tolik klidu najednou, že se můžu plně soustředit na chrastící měnič :D
:D když se vymění půl auta, tak ty diskošky nejsou zas tak špatné :chuckle

iRRes
Příspěvky: 177
Registrován: 29 pro 2014 20:18
Bydliště: Praha 7 - Holešovice

Re: iRResova D3 - deníček oprav

#11 Příspěvek od iRRes » 27 črc 2016 15:46

Jak se říka, že první oprava jen roztočí kolotoč, tak to asi bude pravda. Kromě opravenyho podvozku jsem si odvezl taky chybu systemu motoru což mi bylo řečeno, že je regulace turba. Rozjezd dobry, dva tři dobry a potom tuhne. Muže člověk stát na plynu a nic, až po chvili se dostaví zrychlení. Po městě relativně v pohodě, mimo město peklo. Prý výměna celeho turba :dance

iRRes
Příspěvky: 177
Registrován: 29 pro 2014 20:18
Bydliště: Praha 7 - Holešovice

Re: iRResova D3 - deníček oprav

#12 Příspěvek od iRRes » 01 srp 2016 21:44

Regulace se opravila sama :coze: Nepátrám, neptám se, prostě to zase jezdí jako před tím :-)

iRRes
Příspěvky: 177
Registrován: 29 pro 2014 20:18
Bydliště: Praha 7 - Holešovice

Re: iRResova D3 - deníček oprav

#13 Příspěvek od iRRes » 25 srp 2016 20:27

Tak další bejkárna na seznam. Volant se z nějakého důvody vytočil o cca 15 stupňů ( jedu rovně volant stočeny doleva ). Po čase hlášky o podvozku a potom nouze a podvozek dolů. Doufám, že dojedu aspoň do servisu. Nebo někde budu zatáčet, ale pojedu rovně :dance

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: iRResova D3 - deníček oprav

#14 Příspěvek od Maxsel » 25 srp 2016 22:36

Nesouvisí to s tou prodělanou kompletní repasí podvozku?
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

iRRes
Příspěvky: 177
Registrován: 29 pro 2014 20:18
Bydliště: Praha 7 - Holešovice

Re: iRResova D3 - deníček oprav

#15 Příspěvek od iRRes » 29 srp 2016 20:30

Abych si dopsal deníček. S opravou podvozku to určitě souviselo. Mohla za to sbíhavost. Byl jsem nařčen, že jsem vymetl nějakou min škarpu ve 100km/h, že to jinak není možny, takhle rozházet sbíhavost všech kol po 4000 km. Spíš bych si vsadil, že si to všechno nějak sedlo a hold bylo potřeba to doladit. Pánové to rovnali cca 1,5h a nechtěli po mě ani korunu za což píšu velké plus :-)

Uživatelský avatar
Mrky DII
Příspěvky: 633
Registrován: 27 zář 2011 17:57
tel.: 605517364
auto: Už jen Free I 3x
Bydliště: Smržovka

Re: iRResova D3 - deníček oprav

#16 Příspěvek od Mrky DII » 29 srp 2016 23:15

Dovolím si, možná s určitou nepříslušností, okomentovat. D3 se mi strašně líbí, je to moc krásný auto. Ale ty servisní výdaje jsou tak neskutečný částky, že jsem si jist hýčkáním své D2 do konce jejího života. Jsem schopen si většinu věcí opravit sám a i ceny dílů jsou dle mého v klidu. D3 považuji za celkem logický upgrade. Jenže na její provoz bych opravdu neměl. Teď jde o to, jestli to je dobře nebo špatně ...
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...

Odpovědět