jj cena je vysokapojir píše:Tema sedackama bych si nebyl tak jisty. Pripadaji mi jak z nejake limitovane edice (kalahari?). A celkem by to i sedelo k tem neobvyklym origo diskum. Ale za tu cenu mi lakovany predfacelift taky nepripada vubec lakave.habakuk píše:Sedačky je úprava předchozích majitelů nic továrního.
Kúpa Discovery II TD5 alebo 4,0 V8 LPG
Moderátor: Miky_CZ
- jbizik
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Kúpa Discovery II TD5 alebo 4,0 V8 LPG
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Re: Kúpa Discovery II TD5 alebo 4,0 V8 LPG
Myslím že to je bastl, prostě nestandardně našitá kůže na hadrových sedačkách. Celkové zpracování měpojir píše:Tema sedackama bych si nebyl tak jisty. Pripadaji mi jak z nejake limitovane edice (kalahari?). A celkem by to i sedelo k tem neobvyklym origo diskum.habakuk píše:Sedačky je úprava předchozích majitelů nic továrního.
bije do očí. Pokud by to byl tovární tuning byl by zachován způsob šití a střihu jako u ostatních kožených sedaček. Co tady není.
Kalahari má interiér jako mám já tedy kožené boky a alcatra na sedáku, ale je to fuk. Prostě je to drahý.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Kúpa Discovery II TD5 alebo 4,0 V8 LPG
Tú spomínanú D2 V8 som videl na inzeráte ešte koncom minulého roka, keď som hľadal ja. Ak je to ona, tak sa predáva už pomerne dlho, ale treba ísť pozrieť a zhodnotiť stav.
Je to 2002 a to je jedna z posledných pred faceliftom, takže uzávierka tam asi nebude.
V každom prípade ja mám tiež D2 4.0 V8 a aj napriek tomu, že som reálne kúpil vrak, tak som spokojný a nepustím ju za nič. Ono zasa na tom mojom aute bolo toho pokazeného celkom dosť, ale vždy jazdilo a vždy som prišiel domov.
Spotreba D2 V8 je kapitola sama o sebe. Ja ju mám ako daily car, lebo nabehám málo kilometrov a jazdím iba po meste a chodím tak za 20L/100km (nemám LPG, lebo kufor potrebujem). Na cesty dlhšie ako 10km používam Toyotu AurisTS od manželky
Ak to chceš hlavne ako OFF-ROAD, tak je dobrý a s dobrými gumami prejde dosť, ale na ceste to nemá obratnosť a stabilitu hocijakého SUV a to mám na svojom dosť dobrú a hlavne ešte funkčnú výbavu v podobe aktívneho stabíka (ACE), vzduchového pruženia (SLS). Hlavne teraz, keď je zdvihnuté a na terennejších pneu, tak v teréne som získal, ale na ceste sa to trošku zhoršilo.
Ak hľadáš "off-road" na cestu, tak D2 ťa asi uspokojí len v sériovom stave a bez terénnych kolies. Je to proste ťažké auto s rámom a dvoma tuhými nápravami.
Dobre vyber ...
Je to 2002 a to je jedna z posledných pred faceliftom, takže uzávierka tam asi nebude.
V každom prípade ja mám tiež D2 4.0 V8 a aj napriek tomu, že som reálne kúpil vrak, tak som spokojný a nepustím ju za nič. Ono zasa na tom mojom aute bolo toho pokazeného celkom dosť, ale vždy jazdilo a vždy som prišiel domov.
Spotreba D2 V8 je kapitola sama o sebe. Ja ju mám ako daily car, lebo nabehám málo kilometrov a jazdím iba po meste a chodím tak za 20L/100km (nemám LPG, lebo kufor potrebujem). Na cesty dlhšie ako 10km používam Toyotu AurisTS od manželky
Ak to chceš hlavne ako OFF-ROAD, tak je dobrý a s dobrými gumami prejde dosť, ale na ceste to nemá obratnosť a stabilitu hocijakého SUV a to mám na svojom dosť dobrú a hlavne ešte funkčnú výbavu v podobe aktívneho stabíka (ACE), vzduchového pruženia (SLS). Hlavne teraz, keď je zdvihnuté a na terennejších pneu, tak v teréne som získal, ale na ceste sa to trošku zhoršilo.
Ak hľadáš "off-road" na cestu, tak D2 ťa asi uspokojí len v sériovom stave a bez terénnych kolies. Je to proste ťažké auto s rámom a dvoma tuhými nápravami.
Dobre vyber ...
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Re: Kúpa Discovery II TD5 alebo 4,0 V8 LPG
Vďaka všetkým za ochotu a reakcie.
Natrafil som na ochotného pána, ktorý má firmu na vŕtanie studní a 6 rokov používa ako pracovné autá Discovery 1 aj 2.
Momentálne má 4 ks Disco II. Mení ich priebežne.
Preliezli sme jeho vozový park, dlho sme sa rozprávali...
Nakoniec som od kúpy Discovery odstúpil, z viacerých dôvodov.
Týmto sa chcem ešte raz poďakovať všetkým za rady a ochotu, za Váš čas venovaný mojim otázkam.
Mnoho vašich názorov som si potvrdil pri obhliadke.
Na koniec som sa rozhodol pre kúpu Jeep-u Grand Cherokee 2,7CRD rv. 2003.
Momentálne je na prehliadke a výmenách v servise.
Vďaka všetkým.
Natrafil som na ochotného pána, ktorý má firmu na vŕtanie studní a 6 rokov používa ako pracovné autá Discovery 1 aj 2.
Momentálne má 4 ks Disco II. Mení ich priebežne.
Preliezli sme jeho vozový park, dlho sme sa rozprávali...
Nakoniec som od kúpy Discovery odstúpil, z viacerých dôvodov.
Týmto sa chcem ešte raz poďakovať všetkým za rady a ochotu, za Váš čas venovaný mojim otázkam.
Mnoho vašich názorov som si potvrdil pri obhliadke.
Na koniec som sa rozhodol pre kúpu Jeep-u Grand Cherokee 2,7CRD rv. 2003.
Momentálne je na prehliadke a výmenách v servise.
Vďaka všetkým.
- pojir
- Příspěvky: 2550
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa Discovery II TD5 alebo 4,0 V8 LPG
Ja vim ze je to davno vyreseny vlakno, ale neda mi to sem nenapsat. Prave jsem nahodou zjistil, ze ty hadrovy sedacky napul posity cervenohnedou kuzi jsou fakt tovarni limitovana edice, konkretne adventurer. A delaly se ocividne i v kombinaci se skoro cernou kuzi. Kdyz uz vim nazev, tak se da dogooglit par obrazku aut, co takovy interier maji. A tady to zrovna nekdo prodava a ma spoustu peknych fotek: http://www.ebay.co.uk/itm/DISCOVERY-2-A ... 1951284427habakuk píše:Myslím že to je bastl, prostě nestandardně našitá kůže na hadrových sedačkách. Celkové zpracování měpojir píše:Tema sedackama bych si nebyl tak jisty. Pripadaji mi jak z nejake limitovane edice (kalahari?). A celkem by to i sedelo k tem neobvyklym origo diskum.
bije do očí. Pokud by to byl tovární tuning byl by zachován způsob šití a střihu jako u ostatních kožených sedaček. Co tady není.
Kalahari má interiér jako mám já tedy kožené boky a alcatra na sedáku, ale je to fuk. Prostě je to drahý.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Kúpa Discovery II TD5 alebo 4,0 V8 LPG
Ja budem riešiť niečo podobné. Keďže mám čierne Disco a aj stropnicu som dal spraviť do čiernej a introš je bledý, tak aj sedačky pôjdu časom do kombinácie čierna/krémová koža. Vyzerá to parádne
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Re: Kúpa Discovery II TD5 alebo 4,0 V8 LPG
Tak to teda čumím, ale nic to nemění vypadá hrozně. Co to bylo za limitovanou edici nevíš? Podle ostatního vybavení, že to bylo postaveno na výbavě HSE.pojir píše:Ja vim ze je to davno vyreseny vlakno, ale neda mi to sem nenapsat. Prave jsem nahodou zjistil, ze ty hadrovy sedacky napul posity cervenohnedou kuzi jsou fakt tovarni limitovana edice, konkretne adventurer. A delaly se ocividne i v kombinaci se skoro cernou kuzi. Kdyz uz vim nazev, tak se da dogooglit par obrazku aut, co takovy interier maji. A tady to zrovna nekdo prodava a ma spoustu peknych fotek: http://www.ebay.co.uk/itm/DISCOVERY-2-A ... 1951284427habakuk píše: Myslím že to je bastl, prostě nestandardně našitá kůže na hadrových sedačkách. Celkové zpracování mě
bije do očí. Pokud by to byl tovární tuning byl by zachován způsob šití a střihu jako u ostatních kožených sedaček. Co tady není.
Kalahari má interiér jako mám já tedy kožené boky a alcatra na sedáku, ale je to fuk. Prostě je to drahý.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Kúpa Discovery II TD5 alebo 4,0 V8 LPG
Nazdar, sorry ze to davam sem, ale nebol ste niekto pozriet toto?
https://www.autobazar.eu/land-rover-dis ... 96291.html
https://www.autobazar.eu/land-rover-dis ... 96291.html
Re: Kúpa Discovery II TD5 alebo 4,0 V8 LPG
Bol - motor v prdeli a auto už je dlhšiu dobu nepojazdne -
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: Kúpa Discovery II TD5 alebo 4,0 V8 LPG
a je tam uz aspon rok a pol
Re: Kúpa Discovery II TD5 alebo 4,0 V8 LPG
Bola aj u kamoša v servise ale neviem ako to dopadlo - asi zle ked to nejazdi - to ma len cenu dielov .
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
Re: Kúpa Discovery II TD5 alebo 4,0 V8 LPG
Dik za info chalani.
Nevedel by ten tvoj kamos kolko by do toho trebalo nasypat, aby to behalo.
Nevedel by ten tvoj kamos kolko by do toho trebalo nasypat, aby to behalo.
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Kúpa Discovery II TD5 alebo 4,0 V8 LPG
Keď som pred rokom kupoval môjho D2 V8, tak som volal aj na tohto (vtedy boli na inzercií iba tieto dva) a vravel, že už je predané. Majiteľ je ten istý, tak ho asi nepredal.
Ak si zručný a chceš sa s ním hrať, tak prečo nie, ak by ešte zhodil z ceny, keďže to už vyše roka nevie dať preč. D2 zasa nie je až tak zložité auto a opraviť sa dá všetko. Na konci je to vždy iba otázka toho, koľko ťa pusti kreditka alebo manželka.
Ale zasa D2 V8 nie je auto, ktoré sa kupuje/predáva každý deň. Popravde, už ich veľa nie je.
Ja som si D2 V8 zamiloval a napriek tomu, že môj bol v podstate vrak, tak som ho zobral a nebanujem. Aktuálne je z neho pracovné auto na ťahanie vozíka a vozenie náradia. Podarilo sa mi ho dať do stavu, že funguje všetko okrem ABS kocky. Žerie to veľa, ale napriek všetkému ho nedám preč za nič na svete a za dobré správanie som ochotný mu venovať kompletnú renováciu a na koniec aj archiváciu ...
LR buď miluješ alebo ak nie, tak ho radšej nechaj ísť ...
Ak si zručný a chceš sa s ním hrať, tak prečo nie, ak by ešte zhodil z ceny, keďže to už vyše roka nevie dať preč. D2 zasa nie je až tak zložité auto a opraviť sa dá všetko. Na konci je to vždy iba otázka toho, koľko ťa pusti kreditka alebo manželka.
Ale zasa D2 V8 nie je auto, ktoré sa kupuje/predáva každý deň. Popravde, už ich veľa nie je.
Ja som si D2 V8 zamiloval a napriek tomu, že môj bol v podstate vrak, tak som ho zobral a nebanujem. Aktuálne je z neho pracovné auto na ťahanie vozíka a vozenie náradia. Podarilo sa mi ho dať do stavu, že funguje všetko okrem ABS kocky. Žerie to veľa, ale napriek všetkému ho nedám preč za nič na svete a za dobré správanie som ochotný mu venovať kompletnú renováciu a na koniec aj archiváciu ...
LR buď miluješ alebo ak nie, tak ho radšej nechaj ísť ...
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu