Td5 automat
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Td5 automat
Musím potvrdit Benjaminova slova, jede mu to po úpravě pěkně, kdyby to takhle fungovalo normálně, tak mám auto taky s automatem, ale před 6 lety když jsem D2 kupoval, tak ty v automatu co jsem si projel byly extra chcíplé.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Td5 automat
ale pred 6 rokmi stal HD menic o polovicu menej ako teraz
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Td5 automat
Jo, a ukaž mi někoho, kdo ho tady měl a u koho se s tím dalo tehdy povozit. Já jsem to tehdy nezjistil. Nicméně nelituju, ono má oboje výhody i nevýhody. A po čipnutí u toho manuálu ani nemusím moc řadit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Td5 automat
Jojo, přesně tak, dneska už je to profláknuté....zkušeností dost a už je to i tu veřejně známé, že je to dobrý a dostupný upgrade....ale 5-6 let zpátky....
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Td5 automat
Zdravím mám dotaz, aschcroft nabízí 3 měniče
-nejmenší originál zf4hp22
-střední originál zf4hp24 (v8 4.0)
-velký originál zf4hp24 (v8 4.6)
s tím, že ten střední se vejde bez změn do zf4hp22
no a moje otázka zní jaké jsou rozměry toho středního měniče ? nebo jaké je jeho číslo.
-nejmenší originál zf4hp22
-střední originál zf4hp24 (v8 4.0)
-velký originál zf4hp24 (v8 4.6)
s tím, že ten střední se vejde bez změn do zf4hp22
no a moje otázka zní jaké jsou rozměry toho středního měniče ? nebo jaké je jeho číslo.
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Td5 automat
ja mam Td5 Heavy Duty Torque Converter
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Re: Td5 automat
Díky ,ale rozměry asi nevíš. na Aschcroft právě píšou, že ten jejich HD converter je upravený stření měnič, právě pátrám jak moc upravený (jenom jiná flexplate ?) v USA stojí všechny měniče stejně a tak půlku co v evropě, takže tímto se ubírají moje myšlenky.
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Td5 automat
no ked som ho menil, tak som ich samozrejme aj vyzorovo porovnaval. ten HD je o nieco vacsi aj tazsi, ale ci ma rozmery medium z V8 to netusim. myslim ze vo vnutri asi bude viac tych lopatiek,pripadne vacsie. ale to len hadam, lebo do vnutra sa neda pozriet
flexplate na to nema vplyv, je to len doska medzi zotrvacnikom a menicom.mozes pouzit HD menic aj na origo flexplate co tam mas. ja som pri tych peniazoch prikupil aj HD flexplate
flexplate na to nema vplyv, je to len doska medzi zotrvacnikom a menicom.mozes pouzit HD menic aj na origo flexplate co tam mas. ja som pri tych peniazoch prikupil aj HD flexplate
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
- nico
- Příspěvky: 189
- Registrován: 26 čer 2013 20:30
- tel.: 00421905390514
- auto: LD Discovery 2
- Bydliště: Bratislava
Re: Td5 automat
Aktuálna novinka zo stall testu.... Rupla mi predná ľavá brzdová hadička... Pancierová britparťácka predĺžená, dva roky stará... Tak som z toho trocha smutný.
Inak mi idú otáčky do 3000, tak som zvedavý, či mi odchádzajú lamely alebo na to môže mať vplyv chip... Skontrolujem ešte olej v prevodovke a dám vedieť.
Odoslané z C6903 pomocou Tapatalku
Inak mi idú otáčky do 3000, tak som zvedavý, či mi odchádzajú lamely alebo na to môže mať vplyv chip... Skontrolujem ešte olej v prevodovke a dám vedieť.
Odoslané z C6903 pomocou Tapatalku
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Td5 automat
pch... uz presluhovala mne drbla srackova Terrafirma pancierova a predlzena uz po tusim 5 mesiacoch slusneho jazdenia po normalnych (slovenskych) asfaltkach
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Re: Td5 automat
tak konečně došlo na opravu te moji mrdky... nainstalovali jsem hd měnič,komplet pruplach a revize automatu a auto asi koneční chodí jak má... když to bylo rozdělaný,na magnetce se udělalo výfukové sběrné potrubí,repas turba ale pár drobností ještě čeká.... převodovka konečně řadí tak jak se mi to líbí,po lehku motor točí max 2300 když je třeba nechá se točit do 3000 řadí bez cukání,zamiká,zatím spokojenost,ale moc jsem toho nenajel...
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Td5 automat
v tom čase tu o tom vznikla celkom hodnotná téma viewtopic.php?f=6&t=8544&hilit=va%C4%8D ... prevodovkyMadTom píše:Jo, a ukaž mi někoho, kdo ho tady měl a u koho se s tím dalo tehdy povozit. Já jsem to tehdy nezjistil. Nicméně nelituju, ono má oboje výhody i nevýhody. A po čipnutí u toho manuálu ani nemusím moc řadit.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Td5 automat
hele a fakt někdo neví co by mohl být kod 115 v ABS? (tree amigos) nějak nemohu nic najít... dík
Re: Td5 automat
K tématu automat:
Než budete provádět "stall test" důkladně ze zaposlouchejte do pazvuků od měniče. Bez rychlosti nesmí cvakat nebo zvonit, při zařazení nesmí pískat jako turbína (i když to vlastně turbína je). Protože se mi přesně tohle z měniče ozývalo, stall test jsem ani nedělal, autu se při rozjezdu silně nechtělo, stejně by stall test ukazoval na malý výkon (čili závadu) motoru), protože se motor nedostal přes ca 1500 ot.. Po demontáži jsem zjistil, že:
a) v autě je již repasovaný měnič od Ashcrofta, ačkoli mi prodávající tvrdil, že je tam nerepasovaný.
b) prodávající, který měnil převodovku (měla být z bouračky 145000km), je prase (není člen fóra, ale mnoho lidí ho zná), např. vůbec nebylo připojeno odvzdušnění obou převodovek, chybělo několik šroubů, atd...
c) vlastní závada je to, že stator měniče nemá zuby na drážkování, přitom čep, na kterém je usazený, má zuby zcela zdravé. Zřejmě při repasu použili díl, kde byly už načaté a protože jsou z měkčího materiálu, než je čep, jsou fuč. Tzn. minimálně ještě vyčistit ventily v rozvaděči, že by filtr pochytal všechnu drť ze statoru nevěřím.
d) protože na trávě před barákem jsem to rozebírat nechtěl, a v práci to nemůžu nechat déle než dva dny, jsem chtěl druhý měnič, aby výměna proběhla během max. dvou dnů. Měl jsem v úmyslu objednat měnič z Pakry (repas přímo v ZF bez dodání starého měniče), ale dodací lhůta 4 týdny (není to zrovna nejběžnější typ, skladem ho nedrží, ani nebyl připraven v ZF). Přesto jsem objednávku poslal, ale mail díky virům v síti v práci, odkud jsem objednávku posílal, vlastně do Pakry ani nedošla a já byl po měsíci zase na začátku. Další pokus o koupi měniče od nejmenovaného člena fóra, se kterým jsme potvrdili cenu, termín a místo předání, se taky nepovedl, večer před domluveným předáním poslal v 22.30 mail, že ho prodal někomu jinému. Takže jsem nakonec sehnal dílnu, kde to může týden stát, dnes rozebral a zasílám na repas do Kapsu. Už mě ježdění s bráchovo rozhrkaným Pajerem nebaví (i když musím uznat, že díky tomu, že je krátké, nazvedané, má 33" a zadní uzávěrku, tak ujede víc).
e) pro rejpaly rovnou píšu důvod, proč nechci HD měnič (ani čip). Má to totiž najeto 435000 km.
Než budete provádět "stall test" důkladně ze zaposlouchejte do pazvuků od měniče. Bez rychlosti nesmí cvakat nebo zvonit, při zařazení nesmí pískat jako turbína (i když to vlastně turbína je). Protože se mi přesně tohle z měniče ozývalo, stall test jsem ani nedělal, autu se při rozjezdu silně nechtělo, stejně by stall test ukazoval na malý výkon (čili závadu) motoru), protože se motor nedostal přes ca 1500 ot.. Po demontáži jsem zjistil, že:
a) v autě je již repasovaný měnič od Ashcrofta, ačkoli mi prodávající tvrdil, že je tam nerepasovaný.
b) prodávající, který měnil převodovku (měla být z bouračky 145000km), je prase (není člen fóra, ale mnoho lidí ho zná), např. vůbec nebylo připojeno odvzdušnění obou převodovek, chybělo několik šroubů, atd...
c) vlastní závada je to, že stator měniče nemá zuby na drážkování, přitom čep, na kterém je usazený, má zuby zcela zdravé. Zřejmě při repasu použili díl, kde byly už načaté a protože jsou z měkčího materiálu, než je čep, jsou fuč. Tzn. minimálně ještě vyčistit ventily v rozvaděči, že by filtr pochytal všechnu drť ze statoru nevěřím.
d) protože na trávě před barákem jsem to rozebírat nechtěl, a v práci to nemůžu nechat déle než dva dny, jsem chtěl druhý měnič, aby výměna proběhla během max. dvou dnů. Měl jsem v úmyslu objednat měnič z Pakry (repas přímo v ZF bez dodání starého měniče), ale dodací lhůta 4 týdny (není to zrovna nejběžnější typ, skladem ho nedrží, ani nebyl připraven v ZF). Přesto jsem objednávku poslal, ale mail díky virům v síti v práci, odkud jsem objednávku posílal, vlastně do Pakry ani nedošla a já byl po měsíci zase na začátku. Další pokus o koupi měniče od nejmenovaného člena fóra, se kterým jsme potvrdili cenu, termín a místo předání, se taky nepovedl, večer před domluveným předáním poslal v 22.30 mail, že ho prodal někomu jinému. Takže jsem nakonec sehnal dílnu, kde to může týden stát, dnes rozebral a zasílám na repas do Kapsu. Už mě ježdění s bráchovo rozhrkaným Pajerem nebaví (i když musím uznat, že díky tomu, že je krátké, nazvedané, má 33" a zadní uzávěrku, tak ujede víc).
e) pro rejpaly rovnou píšu důvod, proč nechci HD měnič (ani čip). Má to totiž najeto 435000 km.
Re: Td5 automat
zdravím dělal jsem ten "stall test" a motor vytočím skoro až ke 2800 ot. to ukazuje tedy na to že prokluzujou lamely auto jede normálně ale ozívá se z převodovky zvuk jako když hučí nebo jako zvuk turba prostě se to projevuje otáčkama tak nevím zda je špatný měnič nebo převodovka a když je auto studené tak to hučí víc když se zahřeje tak to tolik není slyšet nesetkal jste se stím někdo
Re: Td5 automat
jeste jsem se chtel zeptat zda se da sehnat menic na disco 2 treba z jineho LR i za cenu kdyby se mel repasot protoze kupovat novy za 21000 se mi opravdu moc nechce diky a na ashcroftu zrovna nemaji ten Heavy Duty Torque Converter
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Td5 automat
To že něco u Ashcrofta nemají na webu skladem znamená, že je třeba jim poslat email s dotazem, zda nemají ani jeden kousek, že ho akutně potřebuješ, případně kdy bude. Oni dělají i servis, tak se občas něco vyloupne, případně ti mohou říci, že bude třeba za týden.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Td5 automat
Mám ještě jednu věc když jedu v disco třeba 80 a pustím úplně plyn tak pokaždé padnou otáčky až na volnoběh když jsem měl rr tak si myslím že otáčky drželi podle rychlosti a ne ve volnoběhu a ještě k tomu menici spíše bych asi koupil nějaký v Cr už jen protože neumím anglicky a nevím vůbec jak to chodí když se něco kupuje z Anglie nemám stim žádnou skusenost
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Td5 automat
Pri 80ke ešte nemáš zamknutý menič. Ten sa zamyká až pri ustálenej 85-90 a vyššie. Potom drží zamknutý tak tesne pod 80 a zasa sa odomkne.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- nico
- Příspěvky: 189
- Registrován: 26 čer 2013 20:30
- tel.: 00421905390514
- auto: LD Discovery 2
- Bydliště: Bratislava
Re: Td5 automat
Doplním Acona, uzamkne sa pri ustálenej 85-90 v polohe D. Pri navolenej 3 ti dokáže uzamknúť pri 80km/h na 2500 ot.
Odoslané z C6903 pomocou Tapatalku
Odoslané z C6903 pomocou Tapatalku