Jak otevřít bloklé dveře na DII ?
Moderátor: Miky_CZ
- ladapes
- Příspěvky: 394
- Registrován: 10 led 2008 23:21
- tel.: 725*708*083
- auto: D4 5.0 V8
- Bydliště: Prachatice
Jak otevřít bloklé dveře na DII ?
Ahoj, stala se mi takový nepěkná věc. Onehdá jsem rozebíral zámky kvůli nefunkčnosti centrálu a poté objednal jiné. No, ale právě u dveři spolujezdce jsem ten zámek nějak blbě vrátil zpátky a to tak, že teď nejde otevřít. A to ani zevnitř ani zvenku. Něco tam přeskočilo a je to v pytli. Beru za kliku nebo centrálem a dveře nic.
Poraďte jak se mám dostat dovnitř? Předpokládám že budu muset minimálně sundat tapec, abych se dostal k zámku, půjde to vůbec zevnitř bez otevření dveří?
Poraďte jak se mám dostat dovnitř? Předpokládám že budu muset minimálně sundat tapec, abych se dostal k zámku, půjde to vůbec zevnitř bez otevření dveří?
D2, D1 Camel, D2 a teď D3
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Jak otevřít bloklé dveře na DII ?
Doporučuju si rozebrat ty druhé dveře a podívat se, jak tam chodí ovládací táhla od zámku. A třeba se to podaří vymyslet, jak udělat vhodný háček z drátu a kam ho zaháknout. Mě se stalo něco podobného, když spojení táhel realizované plastovým nesmyslíkem přestalo být spojené, protože nesmyslík si to rozmyslel.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Jak otevřít bloklé dveře na DII ?
Ahojte,
ja to akurát riešim tiež, lebo mám pokazený zámok na spolujazdcových dverách.
Mal som ho rozobratý za účelom čistenia a mazania a nepomohlo ale všimol som si dosť podstatnú vec. Zamykanie a odomykanie je kvôli prepojeniu elektrického okruhu (centrál) a mechanického okruhu riešené cez dve váhadlá, ktoré sú navzájom mechanicky prepojené. Ja mám taký problém, že mne to jedno váhadlo nefunguje, takže mi to nezamyká. Odomykanie ešte ako tak ide. Všimol som si ale, že keď by mi prestalo ísť aj odomykanie, tak také plastové čudo, čo mechanicky spojuje tieto váhadlá sa nedostane do polohy, kedy viem zámok odomknúť mechanicky !!!!!!!!!
Ak ti nefunguje centrál, teda zámok ani nemá chuť presunúť to plastové váhadielko, tak môžem s kľukčkami mixovať koľko chceš, zostalo visieť v takej blbej polohe, že mechanicky sa otvoriť nedá!!!
Mám to teraz nahodené naspäť, tak to nebudem znova rozoberať, ale idem objednať nový zámok, tak keď mi príde (na litep4x4 píšu, že je skladom), tak ak chceš ti to nafotím, ako to vyháčkovať, ale to znamená tapec dole a malú rozborku dverí a budeš musieť zničiť taký plastový kryt zámku, ktorý slúži práve ako ochrana proti vyháčkovaniu.
Alebo ak máte niekto odfotený zámok bez toho plastového krytu alebo máte aspoň foto, tak vám vyznačím o ktoré tiahlo sa jedná a kam treba zatlačiť.
PS: veľa šťastia s rozborkou, lebo je tam málo miesta a asi budeš musieť vyhodiť aj sedačku, aby si sa tam vôbec dostal (dvere asi neotvoríš), ale pôjde to, len to bude dobrá "jebačka"
ja to akurát riešim tiež, lebo mám pokazený zámok na spolujazdcových dverách.
Mal som ho rozobratý za účelom čistenia a mazania a nepomohlo ale všimol som si dosť podstatnú vec. Zamykanie a odomykanie je kvôli prepojeniu elektrického okruhu (centrál) a mechanického okruhu riešené cez dve váhadlá, ktoré sú navzájom mechanicky prepojené. Ja mám taký problém, že mne to jedno váhadlo nefunguje, takže mi to nezamyká. Odomykanie ešte ako tak ide. Všimol som si ale, že keď by mi prestalo ísť aj odomykanie, tak také plastové čudo, čo mechanicky spojuje tieto váhadlá sa nedostane do polohy, kedy viem zámok odomknúť mechanicky !!!!!!!!!
Ak ti nefunguje centrál, teda zámok ani nemá chuť presunúť to plastové váhadielko, tak môžem s kľukčkami mixovať koľko chceš, zostalo visieť v takej blbej polohe, že mechanicky sa otvoriť nedá!!!
Mám to teraz nahodené naspäť, tak to nebudem znova rozoberať, ale idem objednať nový zámok, tak keď mi príde (na litep4x4 píšu, že je skladom), tak ak chceš ti to nafotím, ako to vyháčkovať, ale to znamená tapec dole a malú rozborku dverí a budeš musieť zničiť taký plastový kryt zámku, ktorý slúži práve ako ochrana proti vyháčkovaniu.
Alebo ak máte niekto odfotený zámok bez toho plastového krytu alebo máte aspoň foto, tak vám vyznačím o ktoré tiahlo sa jedná a kam treba zatlačiť.
PS: veľa šťastia s rozborkou, lebo je tam málo miesta a asi budeš musieť vyhodiť aj sedačku, aby si sa tam vôbec dostal (dvere asi neotvoríš), ale pôjde to, len to bude dobrá "jebačka"
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
- radekd
- Příspěvky: 305
- Registrován: 01 pro 2013 12:50
- tel.: 608337230
- auto: DII 2x 01 04, D4
- Bydliště: Pec pod Sněžkou
Re: Jak otevřít bloklé dveře na DII ?
každopádně rám ven........mato_srubka píše:Ahojte,
ja to akurát riešim tiež, lebo mám pokazený zámok na spolujazdcových dverách.
Mal som ho rozobratý za účelom čistenia a mazania a nepomohlo ale všimol som si dosť podstatnú vec. Zamykanie a odomykanie je kvôli prepojeniu elektrického okruhu (centrál) a mechanického okruhu riešené cez dve váhadlá, ktoré sú navzájom mechanicky prepojené. Ja mám taký problém, že mne to jedno váhadlo nefunguje, takže mi to nezamyká. Odomykanie ešte ako tak ide. Všimol som si ale, že keď by mi prestalo ísť aj odomykanie, tak také plastové čudo, čo mechanicky spojuje tieto váhadlá sa nedostane do polohy, kedy viem zámok odomknúť mechanicky !!!!!!!!!
Ak ti nefunguje centrál, teda zámok ani nemá chuť presunúť to plastové váhadielko, tak môžem s kľukčkami mixovať koľko chceš, zostalo visieť v takej blbej polohe, že mechanicky sa otvoriť nedá!!!
Mám to teraz nahodené naspäť, tak to nebudem znova rozoberať, ale idem objednať nový zámok, tak keď mi príde (na litep4x4 píšu, že je skladom), tak ak chceš ti to nafotím, ako to vyháčkovať, ale to znamená tapec dole a malú rozborku dverí a budeš musieť zničiť taký plastový kryt zámku, ktorý slúži práve ako ochrana proti vyháčkovaniu.
Alebo ak máte niekto odfotený zámok bez toho plastového krytu alebo máte aspoň foto, tak vám vyznačím o ktoré tiahlo sa jedná a kam treba zatlačiť.
PS: veľa šťastia s rozborkou, lebo je tam málo miesta a asi budeš musieť vyhodiť aj sedačku, aby si sa tam vôbec dostal (dvere asi neotvoríš), ale pôjde to, len to bude dobrá "jebačka"
- Přílohy
-
- IMG_20150913_144633 - kopie.jpg (176.21 KiB) Zobrazeno 5576 x
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz
-
- Příspěvky: 88
- Registrován: 19 pro 2011 23:15
- tel.: +421915477667
- auto: DISCO II,td5+S.GV
- Bydliště: Modra, Pk, SK
Re: Jak otevřít bloklé dveře na DII ?
Ja som mal rovnaky problem dvere ostali zamknute a mechanicky ani centralom sa nedali otvorit. Jediny sposob je povolit srobik co drzi klucku a potom speci hacikom odistit ten zamok cez ten otvor. Je to dost komplikovane ale uz sa mi to podarilo par krat otvorit. Niekde som pocul ze podla LR treba vyrezat do dvery otvor karbobruskou .
- ladapes
- Příspěvky: 394
- Registrován: 10 led 2008 23:21
- tel.: 725*708*083
- auto: D4 5.0 V8
- Bydliště: Prachatice
Re: Jak otevřít bloklé dveře na DII ?
mato_srubka píše:Ahojte,
ja to akurát riešim tiež, lebo mám pokazený zámok na spolujazdcových dverách.
Mal som ho rozobratý za účelom čistenia a mazania a nepomohlo ale všimol som si dosť podstatnú vec. Zamykanie a odomykanie je kvôli prepojeniu elektrického okruhu (centrál) a mechanického okruhu riešené cez dve váhadlá, ktoré sú navzájom mechanicky prepojené. Ja mám taký problém, že mne to jedno váhadlo nefunguje, takže mi to nezamyká. Odomykanie ešte ako tak ide. Všimol som si ale, že keď by mi prestalo ísť aj odomykanie, tak také plastové čudo, čo mechanicky spojuje tieto váhadlá sa nedostane do polohy, kedy viem zámok odomknúť mechanicky !!!!!!!!!
Ak ti nefunguje centrál, teda zámok ani nemá chuť presunúť to plastové váhadielko, tak môžem s kľukčkami mixovať koľko chceš, zostalo visieť v takej blbej polohe, že mechanicky sa otvoriť nedá!!!
Mám to teraz nahodené naspäť, tak to nebudem znova rozoberať, ale idem objednať nový zámok, tak keď mi príde (na litep4x4 píšu, že je skladom), tak ak chceš ti to nafotím, ako to vyháčkovať, ale to znamená tapec dole a malú rozborku dverí a budeš musieť zničiť taký plastový kryt zámku, ktorý slúži práve ako ochrana proti vyháčkovaniu.
Alebo ak máte niekto odfotený zámok bez toho plastového krytu alebo máte aspoň foto, tak vám vyznačím o ktoré tiahlo sa jedná a kam treba zatlačiť.
PS: veľa šťastia s rozborkou, lebo je tam málo miesta a asi budeš musieť vyhodiť aj sedačku, aby si sa tam vôbec dostal (dvere asi neotvoríš), ale pôjde to, len to bude dobrá "jebačka"
ty vogo tak to bude rozborka sborka .. no té sedačky jsem se bál.. tak poreferuju až se tam dostanu.
Díky za rady.
D2, D1 Camel, D2 a teď D3
- ladapes
- Příspěvky: 394
- Registrován: 10 led 2008 23:21
- tel.: 725*708*083
- auto: D4 5.0 V8
- Bydliště: Prachatice
Re: Jak otevřít bloklé dveře na DII ?
radekd píše:každopádně rám ven........mato_srubka píše:Ahojte,
ja to akurát riešim tiež, lebo mám pokazený zámok na spolujazdcových dverách.
Mal som ho rozobratý za účelom čistenia a mazania a nepomohlo ale všimol som si dosť podstatnú vec. Zamykanie a odomykanie je kvôli prepojeniu elektrického okruhu (centrál) a mechanického okruhu riešené cez dve váhadlá, ktoré sú navzájom mechanicky prepojené. Ja mám taký problém, že mne to jedno váhadlo nefunguje, takže mi to nezamyká. Odomykanie ešte ako tak ide. Všimol som si ale, že keď by mi prestalo ísť aj odomykanie, tak také plastové čudo, čo mechanicky spojuje tieto váhadlá sa nedostane do polohy, kedy viem zámok odomknúť mechanicky !!!!!!!!!
Ak ti nefunguje centrál, teda zámok ani nemá chuť presunúť to plastové váhadielko, tak môžem s kľukčkami mixovať koľko chceš, zostalo visieť v takej blbej polohe, že mechanicky sa otvoriť nedá!!!
Mám to teraz nahodené naspäť, tak to nebudem znova rozoberať, ale idem objednať nový zámok, tak keď mi príde (na litep4x4 píšu, že je skladom), tak ak chceš ti to nafotím, ako to vyháčkovať, ale to znamená tapec dole a malú rozborku dverí a budeš musieť zničiť taký plastový kryt zámku, ktorý slúži práve ako ochrana proti vyháčkovaniu.
Alebo ak máte niekto odfotený zámok bez toho plastového krytu alebo máte aspoň foto, tak vám vyznačím o ktoré tiahlo sa jedná a kam treba zatlačiť.
PS: veľa šťastia s rozborkou, lebo je tam málo miesta a asi budeš musieť vyhodiť aj sedačku, aby si sa tam vôbec dostal (dvere asi neotvoríš), ale pôjde to, len to bude dobrá "jebačka"
...jinak když jsem zámky vyndaval, rám ven nemusí, tedy za normálního stavu. Stačí určitým grifem vytočit a vyndat.
D2, D1 Camel, D2 a teď D3
- radekd
- Příspěvky: 305
- Registrován: 01 pro 2013 12:50
- tel.: 608337230
- auto: DII 2x 01 04, D4
- Bydliště: Pec pod Sněžkou
Re: Jak otevřít bloklé dveře na DII ?
tak ten grif jsem vzdal po 5 minutách.... a zvolil variantu 4 šroubů a rám venladapes píše:radekd píše: každopádně rám ven........
...jinak když jsem zámky vyndaval, rám ven nemusí, tedy za normálního stavu. Stačí určitým grifem vytočit a vyndat.
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Jak otevřít bloklé dveře na DII ?
Ja som to robil tak, že som si rám iba povolil, aby sa s ním dalo hýbať a tým spomínaným grifom som to natočením zámku a miernym skrútením rámu vybral. Ide to, len je to dosť blbá robota.
Ináč tu je obrázok toho zámku
dole v strede je taký výrez v tom plastovom kryte zámku, kde vidno to čierne plastové ramienko, ktoré cez centrál odomyká zámok. Mechanická vetva je z vrchu, ale keď je toto ramienko v spodnej polohe a centrál ho nevytlačí, tak mechanická vetva je vyradená z činnosti. Na to, aby sa dalo znova odomknúť, je treba zatlačiť to čierne ramienko do hora tak, aby sa ten biely plastový člen prekĺzol po takej vidličke, ktorá je za týmto mechanizmom. Treba dobre zatlačiť a ono to zapadne. Dvere ostanú stále zamknuté, ale teraz sa dá otvoriť cez mechanickú vetvu, kde koník hnaný lánkom od vnútornej kľučky sa zaprie do toho bieleho plastového člena a dá sa otvoriť.
Odporúčam ďalej nezatvárať centrálom ale iba manuálne a vymeniť zámok, inák ťa čaká to isté.
Je to operácia doslova pre gynekológa. Celé to budeš mať sťažené o to, že budeš mať zavreté dvere a budeš musieť mať povolený aj rám, lebo presne táto časť mechanizmu zámku je ním chránená. Kto toto zmákne zvonka, tak je gynekológ storočia
Veľa šťastia. Ak si nebudeš vedieť dať rady, tak to skúsim nafotiť u mňa, ale to až keď mi príde nový zámok.
Alebo ak by si mal cestu okolo, tak by sme to spravili u mňa v dielni. Seriový Landík ešte vôjde, nadvíhaný už nie.
Ináč tu je obrázok toho zámku
dole v strede je taký výrez v tom plastovom kryte zámku, kde vidno to čierne plastové ramienko, ktoré cez centrál odomyká zámok. Mechanická vetva je z vrchu, ale keď je toto ramienko v spodnej polohe a centrál ho nevytlačí, tak mechanická vetva je vyradená z činnosti. Na to, aby sa dalo znova odomknúť, je treba zatlačiť to čierne ramienko do hora tak, aby sa ten biely plastový člen prekĺzol po takej vidličke, ktorá je za týmto mechanizmom. Treba dobre zatlačiť a ono to zapadne. Dvere ostanú stále zamknuté, ale teraz sa dá otvoriť cez mechanickú vetvu, kde koník hnaný lánkom od vnútornej kľučky sa zaprie do toho bieleho plastového člena a dá sa otvoriť.
Odporúčam ďalej nezatvárať centrálom ale iba manuálne a vymeniť zámok, inák ťa čaká to isté.
Je to operácia doslova pre gynekológa. Celé to budeš mať sťažené o to, že budeš mať zavreté dvere a budeš musieť mať povolený aj rám, lebo presne táto časť mechanizmu zámku je ním chránená. Kto toto zmákne zvonka, tak je gynekológ storočia
Veľa šťastia. Ak si nebudeš vedieť dať rady, tak to skúsim nafotiť u mňa, ale to až keď mi príde nový zámok.
Alebo ak by si mal cestu okolo, tak by sme to spravili u mňa v dielni. Seriový Landík ešte vôjde, nadvíhaný už nie.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
-
- Příspěvky: 88
- Registrován: 19 pro 2011 23:15
- tel.: +421915477667
- auto: DISCO II,td5+S.GV
- Bydliště: Modra, Pk, SK
Re: Jak otevřít bloklé dveře na DII ?
Skusim vam to zajtra nafotit ako sa to da zvonka otvorit ked su zamknute dvere.
- ladapes
- Příspěvky: 394
- Registrován: 10 led 2008 23:21
- tel.: 725*708*083
- auto: D4 5.0 V8
- Bydliště: Prachatice
Re: Jak otevřít bloklé dveře na DII ?
Ahoj, muzu poprosit o to nafoceni? Preci jenom lepsi chvile gynekologie nezli chvile chirurgiemiro750 píše:Skusim vam to zajtra nafotit ako sa to da zvonka otvorit ked su zamknute dvere.
D2, D1 Camel, D2 a teď D3
- ladapes
- Příspěvky: 394
- Registrován: 10 led 2008 23:21
- tel.: 725*708*083
- auto: D4 5.0 V8
- Bydliště: Prachatice
Re: Jak otevřít bloklé dveře na DII ?
Tak jsem se pustil do výměny zámků. První u řidiče ok. Vyndal jsem, jinak u řidiče se musí opravdu vyndat i sloupek, protože je centrál delší. Ale vpohodě. výsledek - zamyká odemyká. Problém nastal ale u spolujezdce. Tam jsem měl ten původní zámek zaseklý. Docela rychle se mi podařilo jej odháčkovat svářecím drátem, jen po vyndání lemovací gumy co je zevnitř. Takže dobrý. Tak jsem nasadil nový zámek zkusil lock-unlock dobrý radost, "čudlík" na zamykání jezdil nahoru a dolu. Nasadil jsem tapec, našrouboval všechny šrouby a zavřel dveře....
No a jsem zase v prr.. dveře nejdou otevřít Po dlouhém a usilovném laborování jak otevřít znovu dveře, mne napadlo, protože jsem si krásně vyměnil šrouby co drží zámek, protože ty původní byly pěkně žvejklý od povolování, jestli nemůže být problém právě v tom!! Ty šrouby jsou totiž delší než ty původní. Nevíte to náhodou někdo, jestli tam fakt vadí delší šrouby??
..teď to prostě nejde otevřít, strávil jsem u toho 4h a nic
No a jsem zase v prr.. dveře nejdou otevřít Po dlouhém a usilovném laborování jak otevřít znovu dveře, mne napadlo, protože jsem si krásně vyměnil šrouby co drží zámek, protože ty původní byly pěkně žvejklý od povolování, jestli nemůže být problém právě v tom!! Ty šrouby jsou totiž delší než ty původní. Nevíte to náhodou někdo, jestli tam fakt vadí delší šrouby??
..teď to prostě nejde otevřít, strávil jsem u toho 4h a nic
D2, D1 Camel, D2 a teď D3
- ladapes
- Příspěvky: 394
- Registrován: 10 led 2008 23:21
- tel.: 725*708*083
- auto: D4 5.0 V8
- Bydliště: Prachatice
Re: Jak otevřít bloklé dveře na DII ?
Heuréka!!
Tak se podařilo otevřít, díky známému mechanikovi, který to prostě vyháčkoval. V podstatě nejdůležitější bylo, že jsme měli ještě jeden ten samý zámek, takže byl vzor a díky tomu jsme mohli nanečisto laborovat. Jako že jsem už nějaké vyháčkoval, tak tohle byl fakt oříšek. Takže bingo. Musel jsem tedy z toho zámku vypáčit ten horní plastový kryt, abych se dostal ke všem hejblatům.
Tak se podařilo otevřít, díky známému mechanikovi, který to prostě vyháčkoval. V podstatě nejdůležitější bylo, že jsme měli ještě jeden ten samý zámek, takže byl vzor a díky tomu jsme mohli nanečisto laborovat. Jako že jsem už nějaké vyháčkoval, tak tohle byl fakt oříšek. Takže bingo. Musel jsem tedy z toho zámku vypáčit ten horní plastový kryt, abych se dostal ke všem hejblatům.
D2, D1 Camel, D2 a teď D3