XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
richo.70
Příspěvky: 466
Registrován: 17 led 2013 22:19
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Kontaktovat uživatele:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#421 Příspěvek od richo.70 » 28 srp 2017 15:38

Já o víkendu niveloval na LR srazu ve Slovenském Pravnu a Kokešek naměřil 1 až 2° nerovnost, ale mě to vyhovovalo, jelikož jsem se alespoň víc tulil k manželce. :clap
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1040
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#422 Příspěvek od HST » 29 srp 2017 10:57

Tak ja o vikendu niveloval decentne v posteli, takze psani instalacniho navodu je ted tak v pulce...

Ale kabelaz pro tyhle 4 zbyle kousky mam slibenou na patek, pak to rozposilam.

Jinak vsichni (vyrobci) me vysvetluji, ze dalsi serii bych mel udelat aspon 100ks abych vyladil vyrobni postupy.
Takze krome premysleni o manualech taky premyslim o ekonomicke realnosti tohoto pocinu. Ale asi do toho pujdu. Obrázek

Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk

Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#423 Příspěvek od Mirko » 29 srp 2017 12:53

Nevím jestli to už tady bylo opraveno, a jelikož nemám D3 apod. tak nebudu schopen další nápomoci, ale když jsem teď viděl fotky v prvním příspěvku, tak správně je to "at your own risk" nikoliv "on"

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1040
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#424 Příspěvek od HST » 30 srp 2017 19:43

Tvl vtipna scena, xlifter mi zachranil prdel v arkadach. Jedu na schuzku ohledne lifterich krabicek, nestiham, zabocim do nakupaku Arkady a rozrazim listu u vjezdu do garazi - vyska 1.9 metru. Za mnou rada aut. Chaos, troubeni, srazim podvozek do Acess, lifterem -40mm, jeden suspension fault, restart auta, pak uz ok a... projel jsem, o centimetr ale projel. Vcetne Frontrunner zahradky a na 32". Dobry jako :)

Skoda ze jsem nevyfotil ten vjezd.


Mirko: diky za upozorneni, opravim, mas pravdu!ObrázekObrázek

Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk

Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1040
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#425 Příspěvek od HST » 31 srp 2017 21:57

Hurá.

První verze instalační přírucky je hotová.
V google drive adresáři.
Komentáře, zlepšovací návrhy, nejasnosti při instalaci, vše vítáno, bude zapracováno.

Takže všichni, komu šel XLIFTER poštou (Maxsel, ThomasSK, Mečoun) - je to ready.

Uživatelská příručka bude následovat (tu ale stejně nepotřebujete :) ).

Zlumíkovy díky za napsání částí !
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1040
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#426 Příspěvek od HST » 01 zář 2017 01:32

Tak. A je hotová i
První verze uživatelského manuálu.
Prosím všichni, kdo už XLIFTER máte, přesto že jste profíci a návody se zásadne nečtou, tak si to přečtěte.
Nedělám si iluze, že jsem Vám při instalacích řekl vše.
A do toho manálu jsem to snad vše napsal.
H.
Naposledy upravil(a) HST dne 01 zář 2017 13:16, celkem upraveno 1 x.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#427 Příspěvek od NOTIX » 01 zář 2017 12:45

mám přečteno náčelníku :Pohoda:
vše je jasné
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#428 Příspěvek od Rennie » 01 zář 2017 12:49

Já mám stazeno do telefonu a čekám na zásilku abych mohl namontit a testovat.
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#429 Příspěvek od NOTIX » 01 zář 2017 13:20

Rendo , bacha ty máš kratší táhla a tím pádem máš jiné limity
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#430 Příspěvek od Rennie » 01 zář 2017 13:33

Vím proto mám původní táhla nachystaný a při montáži Xlifteru je dám zpět a Lubosovo liftove ulozim do skříně
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#431 Příspěvek od Rennie » 01 zář 2017 13:35

Jsem zvědav když nastavím +50 zda to bude stejný jako kratší táhla nebo budu muset na geometrii. A ještě mě napadá pac mi přední kola v rejdu trošičku skrtaj zda je možno nastavit trvale +75 nebo to je jakási krajní mez při případném uvíznutí na pupku
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#432 Příspěvek od NOTIX » 01 zář 2017 13:38

přečti si návod, dle příkazu náčelníka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Uživatelský avatar
richo.70
Příspěvky: 466
Registrován: 17 led 2013 22:19
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Kontaktovat uživatele:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#433 Příspěvek od richo.70 » 01 zář 2017 13:42

V extrémních zvednutích (programu “Sky rocket” (+75mm) od páčkové polohy normal, nebo jakékoliv zvednutí od páčkové polohy Off-Road buďte velmi opatrní s plynem máte-li zařazenou redukci (Low Range). Poloosy jsou vůči homokiketickým kloubům v extémním úhlu. Homokinetické klouby lze snadno zničit.

Cituji návod. :nod
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#434 Příspěvek od Rennie » 01 zář 2017 13:46

Dobře chlapci už jdu studovat. Ale už chápu proč Amíci Lucky8 mají podvazany ramena vůči vyvěšení. I když stále nemohu přít na to jak do origo blatníku dostali 35 pneu což by se mi tuze líbilo
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1040
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#435 Příspěvek od HST » 01 zář 2017 15:24

richo.70 píše: 01 zář 2017 13:42 V extrémních zvednutích (programu “Sky rocket” (+75mm) od páčkové polohy normal, nebo jakékoliv zvednutí od páčkové polohy Off-Road buďte velmi opatrní s plynem máte-li zařazenou redukci (Low Range). Poloosy jsou vůči homokiketickým kloubům v extémním úhlu. Homokinetické klouby lze snadno zničit.

Cituji návod. :nod
:D mno... Vlastní zkušenosti. Viz moje rumunská příhoda.
Pravda, bylo to na redukci, zpatecku, hodne vytoceny kola, pul metr mokryho hlubocaku a plnej kotlik. Offoad + Lifter+25mm.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#436 Příspěvek od Rennie » 01 zář 2017 15:31

HST píše: 01 zář 2017 15:24
richo.70 píše: 01 zář 2017 13:42 V extrémních zvednutích (programu “Sky rocket” (+75mm) od páčkové polohy normal, nebo jakékoliv zvednutí od páčkové polohy Off-Road buďte velmi opatrní s plynem máte-li zařazenou redukci (Low Range). Poloosy jsou vůči homokiketickým kloubům v extémním úhlu. Homokinetické klouby lze snadno zničit.

Cituji návod. :nod
:D mno... Vlastní zkušenosti. Viz moje rumunská příhoda.
Pravda, bylo to na redukci, zpatecku, hodne vytoceny kola, pul metr mokryho hlubocaku a plnej kotlik. Offoad + Lifter+25mm.
Hmm asi pořídím a budu vozit náhradní klouby :mrgreen:
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1040
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#437 Příspěvek od HST » 01 zář 2017 15:52

Rennie píše: 01 zář 2017 13:35 Jsem zvědav když nastavím +50 zda to bude stejný jako kratší táhla nebo budu muset na geometrii. A ještě mě napadá pac mi přední kola v rejdu trošičku skrtaj zda je možno nastavit trvale +75 nebo to je jakási krajní mez při případném uvíznutí na pupku
XLIFTER je v podstatě elektronický ekvivalent táhel. Mělo by to být stejné.

Ale fakt chces TVRALE +75? Jaký máš táhla? Mě to přijde dost extrém.
+75 je v podstatě ekvivanent orignálního extended mode, tj Offroad + další lift když držís páčku a brzdu. Já si to moc nedovedu představit, měchy budou permanentně nafoukaný, bude to strašně tvrdý, ramena dole, poloosy v uhlech za roh...
Proč si nedáš "trvale" třeba +25 a zvedání pouze když potřebujes - projet třeba kus obtížnýho terénu...

Jinak XLIFTER drží, co mu nastavíš. Vyjma:
- při odpojení baterky nebo výměně kabeláže jde na výchozí nastavení "disengaged" + 0
- stejně tak při zrušení levellingu.
... asi ano, mohl bych tam někdy dopsat něco jako "emulace táhel", tj že se nebude vracet do výchozího +0, ale do přednastaveného +xx, co si nastavíš.
H
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#438 Příspěvek od Rennie » 01 zář 2017 16:00

S mým ET a plnokrevnými 32 pneu drhnu a při křížení i v zadu. Jsem asi blázen ale chtěl bych časem ještě větší pneu. V Rakousku maj 33,5 a amíci dokonce 35. Teď mám táhla od Luboše což je + 50 a nemám problém ani při off jízdě. Minimálně + 50 tak budu mít nastaveno trvale
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
richo.70
Příspěvky: 466
Registrován: 17 led 2013 22:19
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Kontaktovat uživatele:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#439 Příspěvek od richo.70 » 01 zář 2017 16:07

Já mám 32" a trvale +25. Na víc bych potřeboval delší nohy. :chuckle
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#440 Příspěvek od Rennie » 01 zář 2017 16:13

Mám 275/65/18 a disky et30 takže kola chodí po jiné kružnici a více nabíhají
Časem bych opravdu chtěl minimálně 33 pneu. Zalomení poloos a kloubů se dá vyřešit podvázáním limited straps a více zvednou jde podložkami nad mechy od Lucky8 ti maji sadu včetně limited strapsObrázek
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Odpovědět