XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#661 Příspěvek od Rennie » 13 kvě 2018 07:47

xxx píše:
Rennie píše: 12 kvě 2018 22:16 Honzo prosim po aktualizaci softu jsou nějaký restrikce? Nejde mi pri offroad modu xlifter +75
Ne ze by to bylo nutné ale kdyz se pod tim jeste valim tak by to bodlo
Díky Renda

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
příspěvek č.532 - Honza těch +75 v OFFmódu zakázal
To vim ze jsme řešili ale myslel jsem ze to s vystrahou a upozorněním nechá na uvážení každého uživatele

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#662 Příspěvek od MadTom » 13 kvě 2018 08:57

Dotaz - řešíte nějak delší dorazy náprav? Aby při poruše foukání se dalo auto alespoň odtáhnout na laně a nedřely někde ve velkém gumy? Včera mi volal jeden nešťastník, že na D2 mu prasknul měch, hodně starý, a že jak tam nemá vůbec dorazy, protože upadly stářím, tak auto je opřené o gumu. Nakonec to zvedli heverem a místo dorazu naimplantovali správně seříznutý špalek, aby alespoň dojel.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#663 Příspěvek od Rennie » 13 kvě 2018 09:24

U D3 to snad neni mozne. Koukal jsem a neni kde. Doraz je jinak součásti tlumice v měchu. Vyřešit to lze podlozkami nad měchy

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#664 Příspěvek od komin » 13 kvě 2018 12:21

Vybrat z mechu tlmic a nasunut na tlmic este doraz o spravnom priemere a vyske ako podlozku pod origo doraz ktory je sucastou mechu.
LR DEFENDER 110 SW

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#665 Příspěvek od Rennie » 13 kvě 2018 15:42

komin píše:Vybrat z mechu tlmic a nasunut na tlmic este doraz o spravnom priemere a vyske ako podlozku pod origo doraz ktory je sucastou mechu.
Pro nekoho taky řešení. Ja tam chci dostat 33jky pneu tak to vyresim snad pristi zimu sadou podlozek nad mechy ve které jsou i popruhy na podvazani spodnich ramen aby se ochranily klouby pri vyveseni

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#666 Příspěvek od komin » 13 kvě 2018 15:50

Tiez moznost ja som reagoval len nato aby bolo auto pojazdne na vacsich gumach ked to lahne.
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#667 Příspěvek od Zlumik74 » 13 kvě 2018 17:34

Rennie píše:
komin píše:Vybrat z mechu tlmic a nasunut na tlmic este doraz o spravnom priemere a vyske ako podlozku pod origo doraz ktory je sucastou mechu.
Pro nekoho taky řešení. Ja tam chci dostat 33jky pneu tak to vyresim snad pristi zimu sadou podlozek nad mechy ve které jsou i popruhy na podvazani spodnich ramen aby se ochranily klouby pri vyveseni

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
A to kde sezenes? Nebo vyrobis?


Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#668 Příspěvek od Rennie » 13 kvě 2018 18:52

Zlumik74 píše:
Rennie píše:Pro nekoho taky řešení. Ja tam chci dostat 33jky pneu tak to vyresim snad pristi zimu sadou podlozek nad mechy ve které jsou i popruhy na podvazani spodnich ramen aby se ochranily klouby pri vyveseni

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
A to kde sezenes? Nebo vyrobis?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Budu kupovat a pokud se povede tak se udelaji další .o))

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#669 Příspěvek od Zlumik74 » 13 kvě 2018 19:03

:clap tak to bych mel zajem :angel

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1040
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#670 Příspěvek od HST » 14 kvě 2018 10:41

Rennie píše: 13 kvě 2018 07:47
xxx píše:
příspěvek č.532 - Honza těch +75 v OFFmódu zakázal
To vim ze jsme řešili ale myslel jsem ze to s vystrahou a upozorněním nechá na uvážení každého uživatele

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
.. jj, jak psal Jirka. To byl ten posledni velky update firmware popsany tady na foru
nebo v navodu
Packovy offroad + Xlifter 75 uz sel za hranu naprav.
Psal jsem tam "V páčkové offroad poloze jsem zakázal nejvyšší program +75mm a v access poloze nejnižší -35mm. Sly už za limit a dle měření to většině padalo do žluté chyby. Free mód jsem ale schválně nechal beze změny, tj kdo bud mít potřebu jít na/za hranu, přepne do free mode, kde je stále -40 až +75 bez ohledu na páčku."
Upozorneni jsem nakonec neresil, ono se to docela elegantne "obeslo" tim free rezimem.

H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1040
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#671 Příspěvek od HST » 14 kvě 2018 10:49

MadTom píše: 13 kvě 2018 08:57 Dotaz - řešíte nějak delší dorazy náprav? Aby při poruše foukání se dalo auto alespoň odtáhnout na laně a nedřely někde ve velkém gumy? Včera mi volal jeden nešťastník, že na D2 mu prasknul měch, hodně starý, a že jak tam nemá vůbec dorazy, protože upadly stářím, tak auto je opřené o gumu. Nakonec to zvedli heverem a místo dorazu naimplantovali správně seříznutý špalek, aby alespoň dojel.
Ja jsem vyexperimentoval, ze i pri 32" a vyfouklych mesich (spalky) nedru. Asi ne odtah pres pulku republiky by to nebylo, ale na kratke popojeti fajn.
Rennie píše: 13 kvě 2018 15:42
komin píše:Vybrat z mechu tlmic a nasunut na tlmic este doraz o spravnom priemere a vyske ako podlozku pod origo doraz ktory je sucastou mechu.
Pro nekoho taky řešení. Ja tam chci dostat 33jky pneu tak to vyresim snad pristi zimu sadou podlozek nad mechy ve které jsou i popruhy na podvazani spodnich ramen aby se ochranily klouby pri vyveseni
Nebude ti pak vadit, ze se zmensi celkova artikulace kola?
Budes sice celkove vys, ale zase se kolo tolik neprovesi (o to podvazani), takze pri maximalnim vykrizeni ti bude par cm dolu chybet. Tedy mene dotyku kola zeme a mene trakce. Tusim vzdadu je artikulace ca 32cm, vepredu snad 23cm, takze kdyz rekneme 5cm uberes strapem, nebude to skoda?
Asi je to neco za neco, holt.

H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#672 Příspěvek od Rennie » 14 kvě 2018 10:55

HST píše:
MadTom píše: 13 kvě 2018 08:57 Dotaz - řešíte nějak delší dorazy náprav? Aby při poruše foukání se dalo auto alespoň odtáhnout na laně a nedřely někde ve velkém gumy? Včera mi volal jeden nešťastník, že na D2 mu prasknul měch, hodně starý, a že jak tam nemá vůbec dorazy, protože upadly stářím, tak auto je opřené o gumu. Nakonec to zvedli heverem a místo dorazu naimplantovali správně seříznutý špalek, aby alespoň dojel.
komin píše:Vybrat z mechu tlmic a nasunut na tlmic este doraz o spravnom priemere a vyske ako podlozku pod origo doraz ktory je sucastou mechu.
Pro nekoho taky řešení. Ja tam chci dostat 33jky pneu tak to vyresim snad pristi zimu sadou podlozek nad mechy ve které jsou i popruhy na podvazani spodnich ramen aby se ochranily klouby pri vyveseni
Nebude ti pak vadit, ze se zmensi celkova artikulace kola?
Budes sice celkove vys, ale zase se kolo tolik neprovesi (o to podvazani), takze pri maximalnim vykrizeni ti bude par cm dolu chybet. Tedy mene dotyku kola zeme a mene trakce. Tusim vzdadu je artikulace ca 32cm, vepredu snad 23cm, takze kdyz rekneme 5cm uberes strapem, nebude to skoda?
Asi je to neco za neco, holt.

H.[/quote]Zatim jsem nakup neudelal ale dost me to láká. Vzdy je to neco za neco. Nevim jak moc maji ty pasy nastaveny to se zjisti az do toho pujdu. Ale zase kdyz bude i predni spera tak krizeni az tak netreba. Uvidime třeba me to přejde .o))
Mel jsem celkem brutalni krizeni na Jeepu XJ ale zase na dlouhe cestovani to nebylo moc pohodlne nebo respektive s odpojenymi stabiky to bylo misty na posrani se strachem

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1040
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#673 Příspěvek od HST » 14 kvě 2018 11:08

Zatim jsem nakup neudelal ale dost me to láká. Vzdy je to neco za neco. Nevim jak moc maji ty pasy nastaveny to se zjisti az do toho pujdu. Ale zase kdyz bude i predni spera tak krizeni az tak netreba. Uvidime třeba me to přejde .o))
Mel jsem celkem brutalni krizeni na Jeepu XJ ale zase na dlouhe cestovani to nebylo moc pohodlne nebo respektive s odpojenymi stabiky to bylo misty na posrani se strachem
Tak to zkus, myslim ze to tu nikdo nema, takze budou aspon dobre zkusenosti :)

Jinak uz mam final baleni a vypada to pouzitelne, davam sem par fotek z mobilu. Nechal jsem udelat na krabici potisk a cernou penu, ktera je o dost "koukatelnejsi" nez ta bila. Ten kabel tam bude jeste vice urovanany...

Nekolik baleni vezmu do Jihlavy, kdyby se nasel jeste nekdo, kdo by Xlifter chtel a nema.
Plus nalepky :)

H.
Přílohy
20180512_085523.jpg
20180512_085523.jpg (72.04 KiB) Zobrazeno 4013 x
20180512_085410.jpg
20180512_085410.jpg (35.86 KiB) Zobrazeno 4012 x
20180512_085429.jpg
20180512_085429.jpg (62.77 KiB) Zobrazeno 4012 x
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1040
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#674 Příspěvek od HST » 14 kvě 2018 11:12

tom199 píše: 01 dub 2018 23:42 Zdravím, existuje i malá šance, že tato kouzelná krabička bude k dispozici i pro L322? Llams má, ale pro mě je důležitý hlavně leveling...
... Tome, jedes do Jihlavy? Ze bych se tam na tu L322 mrknul ?
Nebo kdokoliv s L322?
Diky H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Uživatelský avatar
tom199
Příspěvky: 155
Registrován: 07 dub 2016 23:40
auto: L320 4.2 SC
Bydliště: Plzeň

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#675 Příspěvek od tom199 » 14 kvě 2018 12:02

Ahoj, bohužel to časově na 95% nedám, ale jak už jsem nabízel - Plzeň/Praha je pro mě bez problému...

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1040
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Prosba fotky

#676 Příspěvek od HST » 11 srp 2018 11:35

Ahoj Všem,

Tak další mikro aktualizace zvedátkoságy, tentokrát pouze a jen marketing :)
Konečně jsem se propracoval k webu, betaverze už jede, ladím obsah, ladím fotky.

A právě o nějaký fotky vás chci poprosit. Už uplynula nějaká doba, co pár aut s XLIFTERem jezdí, nebo se na další akce chystáte, třeba něco máte, nebo cvaknete.

Na hlavní stránce xlifteřího webu se bude točit 5 tématických fotek, které sháním:

1. téma: Povzbudit, že "to jde", můžete jet na dalekou expedici.
2. téma: Dá se projet super terén, protože se auto dá více zvednout.
3. téma: Ukázat pohodu kempování se self-levellingem.
4. téma: Ukázat, že se dá jet se zvednutým autem rychle (víc než těch 40km/h)
5. téma: Ukázat, ze se dá díky snížení auta vjet i do nízkých prostor (garáž, trajekt atd...)

Dál sháním fotky ovládání umístěných v interiéru aut pro eshop (variabilita umístění pro inspiraci atd) - ale jen těch nových verzí nahoře potištěných logem.

Kdybyste měli cokoliv, vhodného a byli se ochotni podělit, bude to super. Nebo jestli se ještě někam chystáte a něco nafotíte, tak taky super.

Fotky se dají poslat tady přes forum, mě na mail jan zavinac stanek.cz nebo jsem udelal adresar na sdilenem disku tady

Dík moc za help!
Honza
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#677 Příspěvek od Rennie » 11 srp 2018 12:02

Honzo neco jsem ti poslal na viber

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#678 Příspěvek od Lukasino » 17 srp 2018 13:45

Nezvažoval jsi další metu - spojení s displayem v budíkách? :mrgreen:
Přílohy
EASControl-Main-Menu-300x198.png
EASControl-Main-Menu-300x198.png (107.22 KiB) Zobrazeno 3708 x
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#679 Příspěvek od NOTIX » 17 srp 2018 17:45

Další meta bude spíš aplikace do telefonu :mrgreen:
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#680 Příspěvek od Miky_CZ » 17 srp 2018 19:43

s Xlifterem muzete spat i na sjezdovce
20180817_204058.jpg
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět