ať si do něj zamontuje měchy a kompresor a pak to nějak vymyslíme
A vlastne v podelne rovine nivelovat muze, staci nechat pripojeno na kouli a zaregulovat vyšku diskosky a bude mu to nivelovat pekne
Moderátor: Miky_CZ
ať si do něj zamontuje měchy a kompresor a pak to nějak vymyslíme
Ahoj Rennie, mně se ten samý jev projevuje na D4 i když nechám auto jen přes noc. Honza mi teď před odjezdem do Maroka poslal narychlo ještě jinou novou jednotku EAS. Takže jak ji tam stihnu dát, tak poreferuji, zda se to změnilo. Mně ráno po zapnutí zapalování problikne na displayi Xlifteru error a auto je vždy v poloze 0. Uvidíme, jak to bude s jinou novou EAS
Ahoj, bleskovka z Maroka: lifter ma samozrejme drzet zvolene nastaveni. Prenastaveni do nuly udela pri vypadku napajeni.Benjamin píše:Ahoj Rennie, mně se ten samý jev projevuje na D4 i když nechám auto jen přes noc. Honza mi teď před odjezdem do Maroka poslal narychlo ještě jinou novou jednotku EAS. Takže jak ji tam stihnu dát, tak poreferuji, zda se to změnilo. Mně ráno po zapnutí zapalování problikne na displayi Xlifteru error a auto je vždy v poloze 0. Uvidíme, jak to bude s jinou novou EAS
Ani jedno u mě není. Auto je napojeno na nabíječku na udržovací rezim. Aku plně nabitá. Jen není zamceno a jsou otevřeny zadní vrataHST píše:... Ne to nemuze. Reset do nuly = v podstate odpojena baterka nebo vytazeni kabelu ze zastavene EAS jednotky.
Mam podezreni, ze jsem to v posledni aktualizaci prehal s rychlosti cyklu aktualizace napeti senzoru ( z 1000 za sekundu na 2000 za sekundu, coz muze obcas jednotku zasekout a ona se pak sama zresetuje). Resime s Notixem. Jak budu zpet poslu aktualizaci. Tohle se muze projevoval pouze nekomu, u ostatnich muze byt vse v pohode.
( technicky - nectete - uvnitr se zmenilo casovani I2C sbernice ze 100khz na 400Khz a v prvnich 20 kusech muze byt prilis velky pullup odpor)
Ja jedu v Maroku na posledni verzi, po pistach to lita nazvedany, leveluju kazdy vecer a chova se vse dobre.
Pozdravuju!