XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Moderátor: Miky_CZ
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
To jsou panorámata
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jen se nenuceně zeptám, co meta L322?
Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk
Re: Prosba fotky
Ahoj,HST píše: ↑11 srp 2018 11:35 Ahoj Všem,
Tak další mikro aktualizace zvedátkoságy, tentokrát pouze a jen marketing
Konečně jsem se propracoval k webu, betaverze už jede, ladím obsah, ladím fotky.
A právě o nějaký fotky vás chci poprosit. Už uplynula nějaká doba, co pár aut s XLIFTERem jezdí, nebo se na další akce chystáte, třeba něco máte, nebo cvaknete.
Na hlavní stránce xlifteřího webu se bude točit 5 tématických fotek, které sháním:
1. téma: Povzbudit, že "to jde", můžete jet na dalekou expedici.
2. téma: Dá se projet super terén, protože se auto dá více zvednout.
3. téma: Ukázat pohodu kempování se self-levellingem.
4. téma: Ukázat, že se dá jet se zvednutým autem rychle (víc než těch 40km/h)
5. téma: Ukázat, ze se dá díky snížení auta vjet i do nízkých prostor (garáž, trajekt atd...)
Dál sháním fotky ovládání umístěných v interiéru aut pro eshop (variabilita umístění pro inspiraci atd) - ale jen těch nových verzí nahoře potištěných logem.
Kdybyste měli cokoliv, vhodného a byli se ochotni podělit, bude to super. Nebo jestli se ještě někam chystáte a něco nafotíte, tak taky super.
Fotky se dají poslat tady přes forum, mě na mail jan zavinac stanek.cz nebo jsem udelal adresar na sdilenem disku tady
Dík moc za help!
Honza
Teď jsem díky XLiftu projel nějaký zapeklitý místa na Ukrajině, dám to do kupy a příští týden pošlu
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
- Zlumik74
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28 úno 2017 07:35
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Kladruby nad Labem
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Off topic: a jak je v UA, cesty dobry trasy pomohly?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Dnes (po docela dlouhé době od pořízení, ... furt nebyl čas, ... za tři dny odjíždím, Makedonie, Albánie, Pelopones) namontováno, odzkoušeno, vše se jeví funkční! Pro Honzu a případné další zájemce trochu delší popis mé celé montážní anabáze, kdo má namontováno, nemusí číst, nebo jen jako komedii. Při čtení montážní příručky se zdá vše jednoduché. Ale to zřejmě platí jen pro středně zručné mechaniky velikosti maximálně L, docela ohebné, hlava tak 54 - 56, obě oči dobře vidící na blízko. Nikoliv až tak pro mne, důchodový věk v dohledu, velikost XXL, motopřilba XXL, pravé oko téměř slepé , a o šikovnosti by se mi mohlo jen zdát. Nejprve jsem se pokusil dle návodu sundat kryt nad pedály. Dva šrouby, no to zvládnu, pak prohnout a sakra, při průhybu cca deset cm to stále nepovoluje a vypadá to, že se brzy začne něco lámat... no pokoušel jsem se asi deset minut (to je totiž Honzou nastavený celkový čas montáže ) a pak funící, vzteklej, zpocenej, (bylo ještě to vedro) jsem toho nechal a napsal omluvnou sms Honzovi, že to asi nedám.... Večer telefonát autora (chválím ho za shovívavost) který mi objasnil ještě jeden skrytý fígl, že k tomu krytu patří ještě ten okobercovaný trojůhelník vpravo na středním sloupku, který je tam nějak nacvaknut. Potěšen jsem mohl jít spát s tím že druhý den je většinou lepší, dle hesla ráno moudřejší večera. Pátek se ale vyvedl jinak, takže jsem k autu šel s lehce rozklepanými koleny v sobotu ráno. Po odstranění těch dvou již známých šroubů se mi podařilo vypáčit ten kryt na sloupku, zacvakávací nipl se však v té chvíli rozpadl a kovová část zapadla někam do hloubky auta, takže další minuty jsem hledal, co to vlastně odlétlo, a jestli došlo jen k vycvaknutí nebo i k nějaké zlomenině. Podařilo se kovovou sponku najít, zřejmě i dobře nasadit zpět a odložit kryt tak abych jej na konci montáže našel. Jo a ještě jsem zapomněl, že hodnou chvíli jsem hledal avizované osvětlení a ten konektor, co musím rozpojit, nic jsem však nenašel. Asi ho mé auto nemá, nebo jej minulý majitel odstranil. Pak jsem se po zádech nasunul do auta, a pokusil se hlavu vmáčknout mezi pedály tak, abych viděl, kde ta kýžená jednotka s konektory vlastně je. Podotýkám, že blbě vidím na pravé oko, a abych viděl levým tam, co je třeba, hlavu jsem měl téměř ulomenou. Za pomocí dvou čelovek jsem si místo dostatečně osvítil, ale stejně jsem si začal hrát na slepce, protože některé části jsem vlastně ani neviděl. Po hmatu se mi podařilo vycvaknout levý konektor, a zdálo se, že snad už vše půjde dobře. Nene, pravý konektor byl buď zkřížený, nebo zacvaklý nějak jinak, ale nedařilo se mi jej ani po dalších deseti minutách rozpojit. Mezitím jsem byl už zralý na nějakou relaxační masáž zad, které už se mi v mém věku nějak nedaří ohýbat. Když jsem to opět téměř vzdal, a tedy vrátil levý konektor na původní místo, auto zcela nečekaně kleslo na dorazy. Sakra, ještě že jsem nebyl nohama pod.... Těsně před opětným opuštěním myšlenky na to, že to půjde, jsem zabral nějak jinak, a ejhle, povolil pravý konektor. Možná, že jsem zvolil špatný postup, v té chvíli jsem si nepamatoval, kterýže to měl jít jako první. Dle návodu jsem pak zastrčil svazky tak, aby nepřekážely v další montáži, a pečlivě a pomalu jsem tam napojoval dodaný propojovací svazek. V porovnání s předcházejícím martýriem to docela šlo, jen musím říci, že po paměti (fakt blbě vidím) je spojení každého konektoru práce na několik dlouhých minut. Nebudu Vás už dále unavovat dalším čtením, jen pro informaci, já jsem, oproti Honzovu návodu, byl delší asi o hodinu a půl, nakonec se vše povedlo. Děkuji za shovívavost výrobci i případným čtenářům, co dočetli až sem, a přeji hodně příjemných zážitků v lůžkové úpravě po levelingu
LR Disco III TDV6
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
to znám.
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Pokud by se nekdo mel takhle trapit...doporucuji dve veci. Vzit telefon a s bleskem si vyfotit konektory. Poradne si prohlidnou "zacvakavace" konektoru na fotce. Pote jde udelat i po slepu.
Kdyz jsem prendaval Xlifter do D4, ani jsem tam nelezl hlavou a proste udelal "po citu" a hmatu dle fotek.
PS: na sundani deklu zadny fiigl nemam )
Kdyz jsem prendaval Xlifter do D4, ani jsem tam nelezl hlavou a proste udelal "po citu" a hmatu dle fotek.
PS: na sundani deklu zadny fiigl nemam )
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tome, zatim "je to na listu" ale neumim rict kdy. Mam uz doma ridici jednotky. Maji uplne jine konektory, takze poshanet kabelaz, prislusne ji upravit, k tomu postavit novy kabelovy tester, k nemu napsat soft. Nove odladit SW v EAS jednotce - mirne jina kastle, budou i mirne jine drahy kol, nemluve o mirne jinem chovani ridici jednotky Dost prace. Kdyby se dalo dokupy treba nekolik L322 lidi tak na tom maknu vic.
Pravdu mel MadTom, kdyz psal, ze v okamziku, kdy je to hotove, tak je 50%, dalsich 50% je to prodat .
Takze tedka delam konecne na dokonceni webu, kratkem promo videu atd atd. At se to konecne dostane i za hranice CR.
Hned pote prace na mobilni appce a pak L322.
Zdravim, Honza
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Honzo, tak gratuju nakonec k úspěšnému završení. Já už to dělal tolikrát, že mi to přijde jednoduché ale 100% souhlas, toho prostoru pod volantem je pekelně málo a přístup je tam takový, že by bylo ideální mít ruku tak se 4 klouby . A s manuální převodovkou je hra ještě o level lepší
Ale super.
Jinak díky za fotky, kdo mi už poslal a i těm, kdo ještě něco pošlou.
Honza
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
... ani moc ne. Nevidím v tom žádnou přidanou hodnotu. Ovladač s displejem funguje dobře.
To už spíš má smysl ta mobile app.
Jinak Luky dík za půjčení těch L322 jednotek.
H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Honzo díky za zprávy, je mi to jasné, až bude tak bude... Šutr pod kolo jsem zatím našel vždycky, ale zájem samozřejmě trvá
Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj,
Chystám natočení Xlifter krátkého promo videa na youtube. Bude se točit v Milovicích.
Termín předběžně 11.9, 19.9 a 20.9. Jeden z nich, dle počasí a situace. Netočím to amatérsky sám, nýbrž to točí to kluci z www.videoanimace.com, takže by to mělo mít docela úroveň. Máme diskuzi, že by bylo super mít na natáčení víc aut.
Prosba:
Byl by někdo ochotný - kdo má xlifter a ideálně střešní stan - se v Milovicích stavit?
Resp. Xlifter není potřeba, ten můžu namontovat. Je potřeba D4, D3, RRS a ideálně ten střešák.
Případně jesli by mi někdo nepůjčil jen ten střešák. Nebo mi nepůjčil celou diskošku, vrátím v neporušeném stavu a umytou
Co vy na to ?
Kdyžtak písněte SZ.
Díky
Honza
Chystám natočení Xlifter krátkého promo videa na youtube. Bude se točit v Milovicích.
Termín předběžně 11.9, 19.9 a 20.9. Jeden z nich, dle počasí a situace. Netočím to amatérsky sám, nýbrž to točí to kluci z www.videoanimace.com, takže by to mělo mít docela úroveň. Máme diskuzi, že by bylo super mít na natáčení víc aut.
Prosba:
Byl by někdo ochotný - kdo má xlifter a ideálně střešní stan - se v Milovicích stavit?
Resp. Xlifter není potřeba, ten můžu namontovat. Je potřeba D4, D3, RRS a ideálně ten střešák.
Případně jesli by mi někdo nepůjčil jen ten střešák. Nebo mi nepůjčil celou diskošku, vrátím v neporušeném stavu a umytou
Co vy na to ?
Kdyžtak písněte SZ.
Díky
Honza
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
To chce dvě auta vedle sebe a gril. Jedno auto čumákem do kopce a druhé opačně, a potom no nechat synchronně srovnat, a následně jít ke grilu, že zbylo víc čas na grilování, když není potřeba dlouho rovnat auto na spaní.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07 bře 2016 11:22
- tel.: 725 023 82
- auto: Discovery III
- Bydliště: Hrdlořezy u MB
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Sem pro, ale zítra odjíždím pryč takže spíš toho 20.9.
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj, dík, super. Ten první termín padl, bude to určitě buď 19.9 nebo 20.9. Ozvu se nějak rozumně předem.
Honza
Honza
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Honzo, auto kdykoli, ale nemam stan...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- Lukasino
- Příspěvky: 3869
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Když neseženete auto se stanem, tak si ho někde půjčit. Většinou chtějí do 500,- na den Jen jestli budou ochotný to půjčit na pár hodin
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jen pro rozšíření obzoru: Není to jen o D3/4, ale i RRS a l322.
Před dvěma měsíci jsem koupil l322 V8 a předchozí majitel mi říkal, že je tam nějaká přidaná krabička k EASu. Pak jsem zkoumal jiné věci a nijak se tím nezabýval. Teď je auto u Eliotta (hlavním důvodem je klasicky u V8 Vanos), a já konečně prohrabal hromadu dokumentace, kterou jsem dostal s autem a přitom jsem našel anglický návod k obsluze systému označeného EASC od Gap Innovations. Mají stránky www.gap-diagnostic.com/products/eascontrol/, jiná zmínka o EASC je na rangerovers.net ( www.rangerovers.net/forum/41-gap-diagno ... -tool.html )- na Youtube není zmínka. Je verze pro 322 do 2005 a od 2005, pro RSS i D3 a D4. Novější verze EASC už se nezapojují do elektroinstalace, ale vloží se do OBD konektoru. Připojení původní staré verze je jen napojením pěti dráty do kabeláže u ECU EAS.
Umí to načíst chyby, mazat je, kalibraci, měnit nastavení základní výšky (předek a zadek zvlášť nedo každé kolo zvlášť), acces výšky, dálniční výšky, off-road výšky, nastavit transport mód, ukázat aktuální teplotu kompresoru a tlak vzduchojemu a ještě další.
Co je ale geniální nápad, nemá to žádné přidané uživatelské rozhraní. Ovládá se to při splnění podmínek nastartováno a volič v P pomocí tlačítek tempomatu na volantu a vypisuje to požadované volby a údaje v informačním displeji v přístrojovém panelu (viz. foto od Lukasina na předchozí stránce) . Aktuální cena OBD verze je 315 kanadských dolarů.
Pokud to někdo chce vidět, budu s tím asi v Zábřehu (černých 322 s "C" ve značce tam asi moc nebude).
Před dvěma měsíci jsem koupil l322 V8 a předchozí majitel mi říkal, že je tam nějaká přidaná krabička k EASu. Pak jsem zkoumal jiné věci a nijak se tím nezabýval. Teď je auto u Eliotta (hlavním důvodem je klasicky u V8 Vanos), a já konečně prohrabal hromadu dokumentace, kterou jsem dostal s autem a přitom jsem našel anglický návod k obsluze systému označeného EASC od Gap Innovations. Mají stránky www.gap-diagnostic.com/products/eascontrol/, jiná zmínka o EASC je na rangerovers.net ( www.rangerovers.net/forum/41-gap-diagno ... -tool.html )- na Youtube není zmínka. Je verze pro 322 do 2005 a od 2005, pro RSS i D3 a D4. Novější verze EASC už se nezapojují do elektroinstalace, ale vloží se do OBD konektoru. Připojení původní staré verze je jen napojením pěti dráty do kabeláže u ECU EAS.
Umí to načíst chyby, mazat je, kalibraci, měnit nastavení základní výšky (předek a zadek zvlášť nedo každé kolo zvlášť), acces výšky, dálniční výšky, off-road výšky, nastavit transport mód, ukázat aktuální teplotu kompresoru a tlak vzduchojemu a ještě další.
Co je ale geniální nápad, nemá to žádné přidané uživatelské rozhraní. Ovládá se to při splnění podmínek nastartováno a volič v P pomocí tlačítek tempomatu na volantu a vypisuje to požadované volby a údaje v informačním displeji v přístrojovém panelu (viz. foto od Lukasina na předchozí stránce) . Aktuální cena OBD verze je 315 kanadských dolarů.
Pokud to někdo chce vidět, budu s tím asi v Zábřehu (černých 322 s "C" ve značce tam asi moc nebude).
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj, tak nakonec termin nataceni je tento ctvrtek 20.9, 14:00 Milovice. Predpokladam, ze tam budem do zapadu slunce.HST píše: ↑05 zář 2018 16:34 ... Chystám natočení Xlifter krátkého promo videa na youtube. Bude se točit v Milovicích.
Termín předběžně 11.9, 19.9 a 20.9. Jeden z nich, dle počasí a situace. Netočím to amatérsky sám, nýbrž to točí to kluci z www.videoanimace.com, takže by to mělo mít docela úroveň. Máme diskuzi, že by bylo super mít na natáčení víc aut.
Od Michala Patka mam moznost zapujceni stresniho stanu, nicmene kdyz mu do te doby opravi diskosku, zastavi se.
Pro vsechny kdo se zastavi a budou ucinkovat platim vjezdny a pivko - poslete SZ at se pripadne zkoordinujem.
Diky a mejte se dobre.
H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07 bře 2016 11:22
- tel.: 725 023 82
- auto: Discovery III
- Bydliště: Hrdlořezy u MB
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj
My bohužel nedorazíme zůstali jsme trčet na Slovinsku vadné ložisko oprava zítra v Lublani..Tak to pěkně natocte ať se prodava..
My bohužel nedorazíme zůstali jsme trčet na Slovinsku vadné ložisko oprava zítra v Lublani..Tak to pěkně natocte ať se prodava..