XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
V pohodě, ptám se proto, že něco podobného jsem předělával ve dvou hasičských autech - nějaký dobrák ji vymyslel vodorovně umístěný ovládací panel, na kterém byla fůra vypínač, nějaké zásuvky a budíky. První problém byl, když to popili vodou - při pití, nikoliv hašení. Odnesly to některé budíky, protože voda zatekla dovnitř. Kofolu nezvládly ani některé vypínače, a pro zásuvky naštěstí vyletěli pojistky. Jinak jim na to stačilo odložit rukavice, protože to místo se nabízelo, a hned bylo něco zapnuté nebo vypnutí. Po nás tech chtěli zamontovat do toho panelu radiostanici, což se naštěstí nevešlo, tak jsme jim panel přesunuli na svislo dozadu, vyčistili, opravili, doplnili, a na uvolněné místo přidělali plastový tácek. Bylo to podstatně praktičtější. Od té doby na vodorovnou plochu žádně takové věci nemontuju a snažím se je dát alespoň na něco šikmého.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
to by tam Tome ani nesměl být terrain response, ovládání podvozku, 2x12V cigaretová, řazení, ...
v D4 není moc prostoru, kde se dá vymyslet nějaké místo pro toto všechno, pokud nechci dávat na palubku další kapličku a chci zachovat možnost vracení úpravy do původního stavu.
v D4 není moc prostoru, kde se dá vymyslet nějaké místo pro toto všechno, pokud nechci dávat na palubku další kapličku a chci zachovat možnost vracení úpravy do původního stavu.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jo tak s tím, že není místo souhlasím. A pokud nebudeš v autě pít kofolu, tak to bude v pohodě.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tak asi obecny zaver je, ze uzivatele vodorovnych panelu maji pit striktne lihoviny ))
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Doplním - kvalitní lihoviny, žádnej hubolep.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Nivelace v Albanii
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
jo!
My zpet z Bosny a taky jsme (teda ja) levelovali kazdy vecer
My zpet z Bosny a taky jsme (teda ja) levelovali kazdy vecer
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jinak jsem trochu pokrocil se zkoumanin L322 a vypada to ze na verze 2006 a novejsi konverze pujde jednoduse.
Bohuzel verze starsi 2002-2005, ktere maji jiny model ridici jednotky asi smula - uz nekolik mesicu na ne shanim konektory a nedari se. Nasli jsme co je to zac, ale u dodavatelu jsou v rezimu "restricted".
Navic ta jednotka ma konektor jen jeden a hned s 50 pinama, coz by propojovaci kabel fest prodrazilo
Pls byl by tu nekdo ochotny mi na par dni pujcit L322 - tedy tu 2006 ci novejsi? Nebo vymenou za moji D3.
Diky Honza
Bohuzel verze starsi 2002-2005, ktere maji jiny model ridici jednotky asi smula - uz nekolik mesicu na ne shanim konektory a nedari se. Nasli jsme co je to zac, ale u dodavatelu jsou v rezimu "restricted".
Navic ta jednotka ma konektor jen jeden a hned s 50 pinama, coz by propojovaci kabel fest prodrazilo
Pls byl by tu nekdo ochotny mi na par dni pujcit L322 - tedy tu 2006 ci novejsi? Nebo vymenou za moji D3.
Diky Honza
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ajajaj... 50 pinů, to už asi nebude MQS, co? No nic, asi budu muset papiňák vyměnit za D3
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj,
chtěl jsem se zeptat na nivelaci a větší kola - v jakém módu spouštíte nivelaci, když máte 32" kola? Já naposledy pouštěl s +55 a zadní kola se mi dost "zabořila" do podběhů a nivelace nebyla stoprocentní...
Tak nevím, jak to dělat dobře
chtěl jsem se zeptat na nivelaci a větší kola - v jakém módu spouštíte nivelaci, když máte 32" kola? Já naposledy pouštěl s +55 a zadní kola se mi dost "zabořila" do podběhů a nivelace nebyla stoprocentní...
Tak nevím, jak to dělat dobře
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Pokud si přes limit stupňů nivelace tak to nebude stopro. Já viz obrázek výše nivelace standard a xlifter plus 55
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
To jsem určitě nebyl přes limit. Ok, možná jsem stál zrovna nějak divně
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Vláďo, čím větší úhly to musí "srovnat", tím budou kola více zabořená nebo zvednutá až po limit(doraz), na to není nic špatně. Taky se mi to děje.
Teoreticky by mělo být jedno, co máš nastaveno, buď se to více přifoukne nebo upustí
Teoreticky by mělo být jedno, co máš nastaveno, buď se to více přifoukne nebo upustí
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
mi akorát potom v těch limitech drhnou páté dveře
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Mi takykaligula píše:mi akorát potom v těch limitech drhnou páté dveře
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Xlifter srovná jen určitý limit stupňů teď z hlavy nevím kolik
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Podle me 4 stupne max a myslim si, ze by jsi mel zacinat z nulove polohy. A samozrejme zalezi jak je auto "zaboreny". Proste limit mechu nevyresis jinak nez sutrem nebo lepsim mistem. Jeste jsem od dob Xliftru teda sutr nikdy neshanel... Ale on k tomu Honza urcite rekne sve. Uz jsem x krat zacinal i jinak nez z nuly a taky to makalo.
Jinak mne se dost osvedcuje finetuning. Stalo se mi, ze uz to srovnal fakt o hodne.
Jinak mne se dost osvedcuje finetuning. Stalo se mi, ze uz to srovnal fakt o hodne.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
o to mi právě šlo, jestli je jedno z jakého nastavení to jede.
je mi jasný, že když budu stát nakřivo tak, že x lifter půjde třeba ve předu do maxima a vzadu do minima, tak se mi to zaboří, to beru. jen mi právě šlo o situaci, kdy je třeba o míň a můžu třeba předejít tomu, že předek bude na "normálu" a zadek se zbytečně zaboří do podběhu
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
já dělám nivelaci z +25 na lifteru a std na autě, musím, jednou mi vyjížděly šuplíky a poslouchal jsem to dva dny
taky jsem na vlčí loučce kvůli nerovnostem 20 minut popojížděl na pětníku než to šlo srovnat nivelací,
dělám to tak že si zapnu uvod do nivelace, naskočí měřítka a stupně a popojíždím dokud nejsou vykřičníky pak to spustím a funguje to
a teď když už nemám děravý vzdušník tak se dokonce antinivelace daří celkem rychle
taky jsem na vlčí loučce kvůli nerovnostem 20 minut popojížděl na pětníku než to šlo srovnat nivelací,
dělám to tak že si zapnu uvod do nivelace, naskočí měřítka a stupně a popojíždím dokud nejsou vykřičníky pak to spustím a funguje to
a teď když už nemám děravý vzdušník tak se dokonce antinivelace daří celkem rychle
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj, jsem na vode, takze jen bleskove:
1. Nivelaci prosim spoustet vzdy z packove polohy on-road (normalni ci standardni) z duvodu maximalni vychylky kol nahoru i dolu. XLifter je na to navrzen.
2. Jaky je aktualni zdvih na Xlifteru pri zahajeni nivelace je zcela jedno.
3. Maximum co se da znivelovat mi matematicky vyslo ca 5 stupnu (dostupna draha kol vs jejich vzdalenost). V realu nejake bezpectnostni limity a je z toho cca 4.5 stupne. Nicneme on XLifter resi limitaci pres dostupne vychylky kol, tj zalezi take na kalibraci atd. Jedna se o soucet naklonu v obou osach.
Zdravim, Honza
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
1. Nivelaci prosim spoustet vzdy z packove polohy on-road (normalni ci standardni) z duvodu maximalni vychylky kol nahoru i dolu. XLifter je na to navrzen.
2. Jaky je aktualni zdvih na Xlifteru pri zahajeni nivelace je zcela jedno.
3. Maximum co se da znivelovat mi matematicky vyslo ca 5 stupnu (dostupna draha kol vs jejich vzdalenost). V realu nejake bezpectnostni limity a je z toho cca 4.5 stupne. Nicneme on XLifter resi limitaci pres dostupne vychylky kol, tj zalezi take na kalibraci atd. Jedna se o soucet naklonu v obou osach.
Zdravim, Honza
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )