XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Moderátor: Miky_CZ
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tak dneska to vezmeme z "druhyho konce" aneb discovera brichoplazem
Tohle je u kamarada 1.9 metru garaz, kam sem si driv netrouf
... jo a omluvte snizene "nalesteni" brichoplazove lestenky, nejak zrovna byla venku neprizen
Tohle je u kamarada 1.9 metru garaz, kam sem si driv netrouf
... jo a omluvte snizene "nalesteni" brichoplazove lestenky, nejak zrovna byla venku neprizen
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Honzo, řekni mi, jak jsi narval to velké kolo místo rezervy, mi to nešlo, ani když jsem to vyfoukl na 1 ATM, tak jezdím s 30"
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
jak? brutus. Take vyfoukle, lehnout pod auto a dobre mirenym kopem posunout o par cm hore, dalsi chlap nahore toci klikou, parkrat opakovat a je to )
Jinak prototyp V3 jde dneska do auta a jde se extenzivne zkouset leveling. Plus na bludicce budou testy jak moc bude elektronika hazet chyby pri vetsim vykrizeni atd.
Jinak prototyp V3 jde dneska do auta a jde se extenzivne zkouset leveling. Plus na bludicce budou testy jak moc bude elektronika hazet chyby pri vetsim vykrizeni atd.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
jen houšť
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
ahaHST píše:jak? brutus. Take vyfoukle, lehnout pod auto a dobre mirenym kopem posunout o par cm hore, dalsi chlap nahore toci klikou, parkrat opakovat a je to )
tak stejným způsobem bych ji tam asi dostal taky, ale potom ji vyndat bez dlouhé kovové tyče asi nepůjde
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Dobré zprávy, špatné zprávy, dobré zprávy... aneb březnový update.
Určitě si myslíte, že jsem se na to už vykašlal. Dobrá zpráva je, že naopak.
Věnuji tomu stále hodně času, tedy s určitými výpadky, když například trčím v Rumunsku a podobně.
Špatná zpráva je, že jsem hrubě (velmi hrubě) podcenil náročnost. Nepočítám to, ale celkově už v tom mám možná už stovku či dvě hodin a 2 llamsy v penězích asi taky. Ale to je jedno - dobrá zpráva - stále mě to baví a proto to dělám... a dodělám. Otázkou kdy jsem se ale už přestal zabývat
Teď jsem snad už ve finiši software. Hodně to nabobtnalo, zejména tím, že ovládání a vlastní manipulace senzorů jsou dvě oddělené jednotky, což přineslo nutnost řešit X situací jako uspávání, přerušení komunikace atd atd.
Až to bude, tak vlastně zbývá už "jen" to postavit - plošnák, krabička, umístění v autě... a zase to celé testovat a ladit... Takze práce ještě jak na lesy.
Jinak pár střípků - objednal jsem hafou součástek, komponenty ca na 10 kusů a hadi číňani z aliexpressi mi neposlali - zaplacené - displeje, čímž me fakt nakrkli. Krásný 1,3" Oled. Takže doufám že z nich peníze vydoluju zpět a pošlou co mají.
Několik praktických zkušeností z Rumunska - umístění na záslepce za tlačítkem ruční brzdy zcela nevhodné, šmrdlá se tam bunda a nevidíte na displej. Musí to být někde na palubovce. A čudlík jde moc jemně. Možná by se hodila akustická siglanizace změny režimu.
Vlastní funkčnost spokojenost. Dálnice na pohodu vše v režimu -25mm. Ideální kompenzace 32" pneu. Ve složitejších terénech konstantně +25mm. Při přejezdu extrémních prasečin (krokem na krátký úsek) +55mm (nad offroad!), což v kombinaci s 32" dělá z diskošky velmi solidní stroj. Tedy stále takový, se kterým následně odfičíte domů po dálnici - pakliže máte všechny klouby pohromadě .
Leveling nadšení. Z 5 nocí použito - 5x . Rovných míst málo a pravidelně je vysápli kolegové, takže paráda. Ca do tech 5 stupňů to fakt vyrovná. V extremech mi to obcaš padalo do "suspension extended mode", zejména v situaci kdy byly kola vmáčklé do podběhu (takové to, co nasimulujete najetím jedním kolem na obrubník a následným shozením do access polohy). Na to se pak ještě zaměřím, měl jsem za to, že jsem to zalimitoval aby to ECU nepoznala. Asi ne.
Takže to je super.
Aktuálně nejvetší problém řeším s konektorama k ECU. Nemohu je nikde identifikovat.
Bez konektorů je to naprd, nikdo nechce stříhat kabely v autě.
Jakýkoliv tip je vítán!!!
Tak tak.
A přiložená mapa byla počátkem února skoro celá černená
Určitě si myslíte, že jsem se na to už vykašlal. Dobrá zpráva je, že naopak.
Věnuji tomu stále hodně času, tedy s určitými výpadky, když například trčím v Rumunsku a podobně.
Špatná zpráva je, že jsem hrubě (velmi hrubě) podcenil náročnost. Nepočítám to, ale celkově už v tom mám možná už stovku či dvě hodin a 2 llamsy v penězích asi taky. Ale to je jedno - dobrá zpráva - stále mě to baví a proto to dělám... a dodělám. Otázkou kdy jsem se ale už přestal zabývat
Teď jsem snad už ve finiši software. Hodně to nabobtnalo, zejména tím, že ovládání a vlastní manipulace senzorů jsou dvě oddělené jednotky, což přineslo nutnost řešit X situací jako uspávání, přerušení komunikace atd atd.
Až to bude, tak vlastně zbývá už "jen" to postavit - plošnák, krabička, umístění v autě... a zase to celé testovat a ladit... Takze práce ještě jak na lesy.
Jinak pár střípků - objednal jsem hafou součástek, komponenty ca na 10 kusů a hadi číňani z aliexpressi mi neposlali - zaplacené - displeje, čímž me fakt nakrkli. Krásný 1,3" Oled. Takže doufám že z nich peníze vydoluju zpět a pošlou co mají.
Několik praktických zkušeností z Rumunska - umístění na záslepce za tlačítkem ruční brzdy zcela nevhodné, šmrdlá se tam bunda a nevidíte na displej. Musí to být někde na palubovce. A čudlík jde moc jemně. Možná by se hodila akustická siglanizace změny režimu.
Vlastní funkčnost spokojenost. Dálnice na pohodu vše v režimu -25mm. Ideální kompenzace 32" pneu. Ve složitejších terénech konstantně +25mm. Při přejezdu extrémních prasečin (krokem na krátký úsek) +55mm (nad offroad!), což v kombinaci s 32" dělá z diskošky velmi solidní stroj. Tedy stále takový, se kterým následně odfičíte domů po dálnici - pakliže máte všechny klouby pohromadě .
Leveling nadšení. Z 5 nocí použito - 5x . Rovných míst málo a pravidelně je vysápli kolegové, takže paráda. Ca do tech 5 stupňů to fakt vyrovná. V extremech mi to obcaš padalo do "suspension extended mode", zejména v situaci kdy byly kola vmáčklé do podběhu (takové to, co nasimulujete najetím jedním kolem na obrubník a následným shozením do access polohy). Na to se pak ještě zaměřím, měl jsem za to, že jsem to zalimitoval aby to ECU nepoznala. Asi ne.
Takže to je super.
Aktuálně nejvetší problém řeším s konektorama k ECU. Nemohu je nikde identifikovat.
Bez konektorů je to naprd, nikdo nechce stříhat kabely v autě.
Jakýkoliv tip je vítán!!!
Tak tak.
A přiložená mapa byla počátkem února skoro celá černená
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Neskutočná práca. Keďže tomu čo robíš vôbec nerozumiem, musím len obdivovať! Klobúk dolu a držím palce.
bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
K těm konektorům - koukni na stránky TYCO - je dost velká šance, že ten konektor bude od nich. Dalších výrobců už moc není. A dřív se od nich daly sehnat i vzorky, což zrovna u konektorů je moc důležité.
Na Alliexpresu by mělo fungovat escrow - tedy peníze ti strhnou hned, následně dají potvrzení prodejci, že peníze mají, prodejce pošle, a až ti to dorazí, tak jim dáš vědět, a teprve poté prodejce peníze dostane.
A k té náročnosti - je dobré, že tě to baví. Ještě to bude potřeba přetavit do nějakého normálnějšího HW. Nepředpokládám, že by jsi pro opakovanou výrobu chtěl používat nějaké vývojové destičky. A to bude další fůra práce.
Na Alliexpresu by mělo fungovat escrow - tedy peníze ti strhnou hned, následně dají potvrzení prodejci, že peníze mají, prodejce pošle, a až ti to dorazí, tak jim dáš vědět, a teprve poté prodejce peníze dostane.
A k té náročnosti - je dobré, že tě to baví. Ještě to bude potřeba přetavit do nějakého normálnějšího HW. Nepředpokládám, že by jsi pro opakovanou výrobu chtěl používat nějaké vývojové destičky. A to bude další fůra práce.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj, asi nepotesim, ale Tyco (Kurim) (a jeste tusim pres rscomponents.com ) jsem uz zkousel, nikdo nic Nevim.MadTom píše:K těm konektorům - koukni na stránky TYCO - je dost velká šance, že ten konektor bude od nich. Dalších výrobců už moc není. A dřív se od nich daly sehnat i vzorky, což zrovna u konektorů je moc důležité.
Na Alliexpresu by mělo fungovat escrow - tedy peníze ti strhnou hned, následně dají potvrzení prodejci, že peníze mají, prodejce pošle, a až ti to dorazí, tak jim dáš vědět, a teprve poté prodejce peníze dostane.
A k té náročnosti - je dobré, že tě to baví. Ještě to bude potřeba přetavit do nějakého normálnějšího HW. Nepředpokládám, že by jsi pro opakovanou výrobu chtěl používat nějaké vývojové destičky. A to bude další fůra práce.
Nicmene dnes svitla nadeje: Porovnavaci metodou jsem vygooglil, ze shodne konektory (doufam!!) jsou pouzite i na D3 radiu a na radiu Freecka. Parrot (nebo kdo) k tomu dela wiring leads a to sice:
SOT-082 a SOT-085
viz
https://www.autoprofi.cz/handsfree/adap ... 082-detail
https://www.autoprofi.cz/handsfree/adap ... 085-detail
Vypada to naprosto stejne jako ty konektory co potrebujeme. A jestli to delaji takto, tak to sehnat pujde, to je jen otazka vlozene energie Koukal jsem na LLAMs a taky tam ma tyhle konektory.
Nicmene ja jsem chtel / chci do plosnaku, bude to jednodussi montazne a s ohledem na zafixovani polohy (naklonomer), nicmene to uz bych chtel asi modry z nebe
Jinak dal jasan, budou muset bejt plosnaky a vsechno pekne z diskretnich komponentu. Arduino desky vyhodime, jsou na nich nesmysly co nejsou potreba a zerou. Ale toho se uz moc nebojim, protoze tech soucastek je relativne par. Z modulu necham jenom cidlo naklonu a pripadne bluetooth, to na kusovy serie nema smysl resit diskretne.
Az na to prijde, eventulne bych s tebou zkonzultoval nejaky reseni ochrany tech I/O dratu, ok?
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Není problém, klidně se ptej. A k těm konektorům - v autě jsou na kabelech nebo do DPS? Pokud jenom na kabelech, tak do DPS ani nemusí existovat. Koukni se i k dalším prodejcům součástek - Farnell, Mouser, Digikey. Nejhorší bude se probrat jejich nabídkou, když neznáš označení typu ani řadu do které to patří.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Na kabelech... je to mozne.
Na kabely to pujde taky, ale nebude to tak elegantni reseni a bude to vic prace
Navic pri velikosti komponentu se idealne nabizi celou vec primo vestavet do pouzdra toho konektoru.
Na kabely to pujde taky, ale nebude to tak elegantni reseni a bude to vic prace
Navic pri velikosti komponentu se idealne nabizi celou vec primo vestavet do pouzdra toho konektoru.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jestli je to originál s konektorama na kabelech, a ty jsou vodotěsné, tak verze do plošňáku existovat nemusí. A pokud už existovat bude, tak nemusí být sehnatelná. Před pár lety jsem sháněl konektory na řídící jednotku motory TD5 - typ jsem našel, vyrábí se samci do plošného spoje a samice na kabel. Jsou tam dva konektory, které se liší pouze klíčem v pouzdru. Tedy jsem potřeboval 2 páry, celkem tedy 4 různé konektory a sehnatelné na celém světě s nich byly jenom 3, čtvrtý nebyl nikde skladem, ani jako vzorek. A to se tehdy kamarádi v TYCO docela snažili. Nejlepší nabídka byla nechat si jich cca 150 kusů vyrobit.
Ale nejdřív musíš najít ten správný typ.
Ale nejdřív musíš najít ten správný typ.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj držím palce a těším se na zkoušky. Na ali ti penize vrati, už to mam za sebou, jen je to zdržení. Peníze obchodníkovi pošlou až když potvrdíš že ti zboží došlo a je OK.HST píše:
Jinak pár střípků - objednal jsem hafou součástek, komponenty ca na 10 kusů a hadi číňani z aliexpressi mi neposlali - zaplacené - displeje, čímž me fakt nakrkli. Krásný 1,3" Oled. Takže doufám že z nich peníze vydoluju zpět a pošlou co mají.
Několik praktických zkušeností z Rumunska - umístění na záslepce za tlačítkem ruční brzdy zcela nevhodné, šmrdlá se tam bunda a nevidíte na displej. Musí to být někde na palubovce. A čudlík jde moc jemně. Možná by se hodila akustická siglanizace změny režimu.
Umístění by bylo vhodné najít jinde páč za ručkou má hodně z nás hodinky k Webastu - já taky
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Chlapi diky za podporuNOTIX píše: Ahoj držím palce a těším se na zkoušky. Na ali ti penize vrati, už to mam za sebou, jen je to zdržení. Peníze obchodníkovi pošlou až když potvrdíš že ti zboží došlo a je OK.
Umístění by bylo vhodné najít jinde páč za ručkou má hodně z nás hodinky k Webastu - já taky
Novinka:
Vcera jsem udelal prvni verzi "bezdratu" mezi krabickou u ECU a ovladanim. Zjednodusi to montaz (coz je hlavi duvod proc to resim). V D3 je to jedno, ale ve vyvonenkach typu nove D4/RRS se nebude muset nic slozite kuchat. Komunikuje to pres Bluetooth, coz uz je docela odladena technologie.
Plus to pujde sparovat s mobilem a ovladat zvedani i z vnejsku vozidla a machrovat tak pred kamarady Dneska je prece cool mit ke vsemu apku na mobilu, ne
Jinak velmi premyslim ovladani "integrovat" do autozapalovacoveho konektoru a proste "umistit" zastrcenim do nej. V D3 i D4 by se to dalo a docela by to vypadalo i pekne a místo je vhodné. A vyresilo by se tim napajeni. Casem to namaluju.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Hm, koukám že se opravdu bavíš. Jenom bych podotknul jednu věc, co mě učili - co je na všechno, je taky na hovno. Jinak řečeno - co tam není se nemůže pokazit.
A za mě natáhnout slabej 4 drátovej kablík mezi ovládáním a zbytkem snad není tak složité. Výkon po tom žádnej neběhá, takže dráty mohou být doopravdy slabé, stejně to bude mít u ovládání vlastní stabilizátor napětí, takže úbytek na drátech by neměl být problém. Navíc pro to ovládání potřebuješ napájení tak jako tak. A konektor pro zapalovač je všechno jiné než spolehlivý. Už vidím, jak to v autě poskakujícím na hrbaté cestě chvilku funguje a chvilku ne, podle toho, jak to má zrovna napájení.
To už se na to ovládání rovnou vykašlat jako na samostatný modul, a ovládat to z mobilu/tabletu. Ono to nakonec může být i levnější - nejlevnější mobil/tablet bude nejspíš levnější, než nějaká vlastní ovládací krabička. Mimo jiné i proto, že je hotovej. A drátěné ovládání bych si potom umět představit schované někde v kastlíku, případně s kroucenou šňůrou jako od mikrofonu, aby se dalo vytáhnout ven.
A za mě natáhnout slabej 4 drátovej kablík mezi ovládáním a zbytkem snad není tak složité. Výkon po tom žádnej neběhá, takže dráty mohou být doopravdy slabé, stejně to bude mít u ovládání vlastní stabilizátor napětí, takže úbytek na drátech by neměl být problém. Navíc pro to ovládání potřebuješ napájení tak jako tak. A konektor pro zapalovač je všechno jiné než spolehlivý. Už vidím, jak to v autě poskakujícím na hrbaté cestě chvilku funguje a chvilku ne, podle toho, jak to má zrovna napájení.
To už se na to ovládání rovnou vykašlat jako na samostatný modul, a ovládat to z mobilu/tabletu. Ono to nakonec může být i levnější - nejlevnější mobil/tablet bude nejspíš levnější, než nějaká vlastní ovládací krabička. Mimo jiné i proto, že je hotovej. A drátěné ovládání bych si potom umět představit schované někde v kastlíku, případně s kroucenou šňůrou jako od mikrofonu, aby se dalo vytáhnout ven.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Stíhám malý update před zmizením do Jihlavy:
Takže další kus práce hotový, jde to, jde to pomalu, ale krůček po krůčku tam jednou dojdeme.
- Software tak z 85% hotov, co chci aby to dělalo to dělá, jen je potřeba dodělat ještě pár "safety" věcí, jako ošetření chyb při přenosu dat atd.
- Teď jsem se přesunul na optimalizaci schématu "té krabičky u řídící jednotky". Radí s tím MadTom, jako machr přes odolnost na elektromagnetické rušení, nešetříme na tom, protože chceme aby to bylo spolehlivý. Je to masakr a MadTom je fakt borec - svítí do toho hodně do hloubky. Díky chlape!
- Spoustu času teď žere výběr / optimalizace konkrétních komponentů, mechaniského provedení krabičky, kabeláže, konektory atd... vše musí být odolné, takže každá jednotlivá součástka musí projít důkladným přemýšlením a to trvá.
- Jsem těsně před návrhem plošného spoje... a po MadTomově "usměrnění jak je to správně" se z jednoduché věci stává složitá
- Snad jsem si poradil s tou kabeláží / konektorama, půjde to.
- ... a stále mě to baví.
Teď se teda nebavím o tom ovládání, to přijde na pořad dne následně.
Už mám ony OLED 1.3" a vypadají výrazně líp než ty menší, radost.
Takže už jen doladit schéma řídící jednotky, plošnák, mechanika, prototyp, testování, kabeláž, pak ovládací jednotka, to samý, dopsat software a jedem )
Takže zase za měsíc
Honza
Takže další kus práce hotový, jde to, jde to pomalu, ale krůček po krůčku tam jednou dojdeme.
- Software tak z 85% hotov, co chci aby to dělalo to dělá, jen je potřeba dodělat ještě pár "safety" věcí, jako ošetření chyb při přenosu dat atd.
- Teď jsem se přesunul na optimalizaci schématu "té krabičky u řídící jednotky". Radí s tím MadTom, jako machr přes odolnost na elektromagnetické rušení, nešetříme na tom, protože chceme aby to bylo spolehlivý. Je to masakr a MadTom je fakt borec - svítí do toho hodně do hloubky. Díky chlape!
- Spoustu času teď žere výběr / optimalizace konkrétních komponentů, mechaniského provedení krabičky, kabeláže, konektory atd... vše musí být odolné, takže každá jednotlivá součástka musí projít důkladným přemýšlením a to trvá.
- Jsem těsně před návrhem plošného spoje... a po MadTomově "usměrnění jak je to správně" se z jednoduché věci stává složitá
- Snad jsem si poradil s tou kabeláží / konektorama, půjde to.
- ... a stále mě to baví.
Teď se teda nebavím o tom ovládání, to přijde na pořad dne následně.
Už mám ony OLED 1.3" a vypadají výrazně líp než ty menší, radost.
Takže už jen doladit schéma řídící jednotky, plošnák, mechanika, prototyp, testování, kabeláž, pak ovládací jednotka, to samý, dopsat software a jedem )
Takže zase za měsíc
Honza
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Pro pobaveni, z kategorie "stripky z nataceni"
Kdysi jsme se tu bavili, ze je potreba otestovat jak se to bude chovat kdyz se auto uspi.
Dodelal jsem reseni uspavani ridici jednotky, aby to nezralo baterku kdyz auto spi, funguje uspokojive, jen jak to vyzkouset...
Takze jsem nechal Diskosku 3 dny bez hnuti v ulici, viz. obrazek
Auto je rovne. Ulice je krive. Kde soudruzi udelali chybu?
Sousedi se asi divili
Kdysi jsme se tu bavili, ze je potreba otestovat jak se to bude chovat kdyz se auto uspi.
Dodelal jsem reseni uspavani ridici jednotky, aby to nezralo baterku kdyz auto spi, funguje uspokojive, jen jak to vyzkouset...
Takze jsem nechal Diskosku 3 dny bez hnuti v ulici, viz. obrazek
Auto je rovne. Ulice je krive. Kde soudruzi udelali chybu?
Sousedi se asi divili
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jinak samozrejme kdo chce, muze se v Jihlave mkrnout jak to facha, vcetne nivelace. Funkcni to je (a kompresor mi zatim stale neodesel, bohudik).
Akorat se musite prenest, ze je to zatim stale "oskliva bastlverze".
H.
Akorat se musite prenest, ze je to zatim stale "oskliva bastlverze".
H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tak popojedeme, facháme, makáme, modul k řídící jednotce už začíná nabývat fyzických proporcí, díky MadTomově komentářům se to teda krapánek zesložitilo, ale zase to budeme mít odolný proti nepřátelským vlivům, takže dobrý, v příloze pohled do kuchyně tvorby plošňáku, neverending projekt pokračuje .
MadTome díky za Jihlavský rady! Jsou tam. Snad všechny.
H.
MadTome díky za Jihlavský rady! Jsou tam. Snad všechny.
H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Dychtive čekám na výsledek a má D3 s 32" taky.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu