XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Docela se bavím. Tajně jsem doufal, že se to celé podaří napoprvé. Byl bych moc příjemně překvapenej. Zatím je na světě první překvápko. Další budou nejspíš následovat - je to tak vždycky. Velmi doporučuju v prvním kole montáž za asistence - osobní nebo telefonické (musí na to být dost času na obou stranách) autora. Když už pro nic, tak proto, aby bylo jasné, kdy to případně zabalit a co před tím zjistit/změřit/odečíst.
Tak mě napadá - umí ta krabička se chovat "jako by tam nebyla" a jenom odečítat hodnoty z čidel (řekněme diagnostický mód)? Tím by se dalo auto efektivně očuchat a zjistit, jak se auto chová a která je to "verze" provedení. A pokud to nejde, tak pro montáž a testování doporučuju udělat přípravek, kterej krabičku nahradí a bude realizovat přímé propojení, jako bez krabičky, a dále umožní připojit na výstupy z čidel, napájení, zem (prostě všechny aktivní signály) měřák, aby se dalo zjistit, co se děje. Druhá verze přípravku může umožnit toto měření i se zapojenou krabičkou - připojit se paralelně na signály za provozu krabičky. Honit něco přímo na pinech konektorů se sice dá, ale je to nouzovka, a vyžaduje to moc rukou, aby držely konektory. A vzhledem k tomu, že obyčejnej multimetr stojí asi 100Kč, tak 4 takové multimetry jsou ideální zobrazovací jednotka pro zjišťování, co se děje na všech čidlech naráz.
Hlavně vydržet a dotáhnout to. Optimisticky bych řekl, že už jste lehce za půlkou - v jednom autě to funguje, v dalších sice ne, ale tuší se proč, a to je to důležité.
Tak mě napadá - umí ta krabička se chovat "jako by tam nebyla" a jenom odečítat hodnoty z čidel (řekněme diagnostický mód)? Tím by se dalo auto efektivně očuchat a zjistit, jak se auto chová a která je to "verze" provedení. A pokud to nejde, tak pro montáž a testování doporučuju udělat přípravek, kterej krabičku nahradí a bude realizovat přímé propojení, jako bez krabičky, a dále umožní připojit na výstupy z čidel, napájení, zem (prostě všechny aktivní signály) měřák, aby se dalo zjistit, co se děje. Druhá verze přípravku může umožnit toto měření i se zapojenou krabičkou - připojit se paralelně na signály za provozu krabičky. Honit něco přímo na pinech konektorů se sice dá, ale je to nouzovka, a vyžaduje to moc rukou, aby držely konektory. A vzhledem k tomu, že obyčejnej multimetr stojí asi 100Kč, tak 4 takové multimetry jsou ideální zobrazovací jednotka pro zjišťování, co se děje na všech čidlech naráz.
Hlavně vydržet a dotáhnout to. Optimisticky bych řekl, že už jste lehce za půlkou - v jednom autě to funguje, v dalších sice ne, ale tuší se proč, a to je to důležité.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jaky neuspech!? Kazdopadne jenom USPECH a VELIKA poklona v jake to mas fazi. Kdy presne vis kde je problem. Myslim ze Honzu to prave tedka zacne bavit nejvic kdyz uz neni jenom v dilne ale taky na pul v aute.
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
A to ještě zdaleka nedošel do stavu, že je to namontované v prvních 5 autech, a občas si to vzpomene, že to nefunguje. To je teprve to pravé hledání, co je vlastně špatně. A pěkně na dálku. Takhle na to přišel hned a má to moc jednoduchý.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Dělám ve vývoji taky a skoro vždy prototyp fungoval bez větších problémů a následná série už začal kolotoč.
to je prostě vývoj a život.
to je prostě vývoj a život.
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Nesnasim te jak mas vetsinou pravduMadTom píše: ↑12 kvě 2017 07:49 Docela se bavím. Tajně jsem doufal, že se to celé podaří napoprvé. Byl bych moc příjemně překvapenej. Zatím je na světě první překvápko. Další budou nejspíš následovat - je to tak vždycky. Velmi doporučuju v prvním kole montáž za asistence - osobní nebo telefonické (musí na to být dost času na obou stranách) autora. Když už pro nic, tak proto, aby bylo jasné, kdy to případně zabalit a co před tím zjistit/změřit/odečíst.
Tak mě napadá - umí ta krabička se chovat "jako by tam nebyla" a jenom odečítat hodnoty z čidel (řekněme diagnostický mód)? Tím by se dalo auto efektivně očuchat a zjistit, jak se auto chová a která je to "verze" provedení. A pokud to nejde, tak pro montáž a testování doporučuju udělat přípravek, kterej krabičku nahradí a bude realizovat přímé propojení, jako bez krabičky, a dále umožní připojit na výstupy z čidel, napájení, zem (prostě všechny aktivní signály) měřák, aby se dalo zjistit, co se děje. Druhá verze přípravku může umožnit toto měření i se zapojenou krabičkou - připojit se paralelně na signály za provozu krabičky. Honit něco přímo na pinech konektorů se sice dá, ale je to nouzovka, a vyžaduje to moc rukou, aby držely konektory. A vzhledem k tomu, že obyčejnej multimetr stojí asi 100Kč, tak 4 takové multimetry jsou ideální zobrazovací jednotka pro zjišťování, co se děje na všech čidlech naráz.
Hlavně vydržet a dotáhnout to. Optimisticky bych řekl, že už jste lehce za půlkou - v jednom autě to funguje, v dalších sice ne, ale tuší se proč, a to je to důležité.
"umí ta krabička se chovat "jako by tam nebyla" a jenom odečítat hodnoty z čidel (řekněme diagnostický mód)?" -> umi, mam tam debug mod, obrazovku, ktera misto grafiky rezu tlumicu ukazuje napeti na senzoru, posun v milimetrech a napeti "servirovane" do ECU - per kazde kolo. Pri nastavenem nulovem posunu se to tedy chova presne jak pises. Vlastně takovej 4x multimetr Diky tomu, v kombinaci s displejem v diskosce, jsme na to prisli rychle. Stacilo zmenit polohu standarni packou a hned bylo videt jak napeti na 2 senzorech jede "spravnym" smerem a na 2 "opacnym". A pri zmene vysky na lifteru displej v diskosce zase hned ukazal 2 kola jdouci nahoru a 2 dolu.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- Zlumik74
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28 úno 2017 07:35
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Kladruby nad Labem
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tak jsem hodil konzultaci s chytrejsimi a pry je to krizem i u D3 od 2008. A taky pry maji nektere D3 odpojovace stabilizatoru, coz nevim jestli ma vliv....ale.
You think you're good? Try fixing these door locks!
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
- feek
- Příspěvky: 131
- Registrován: 31 črc 2011 23:21
- tel.: 602206018
- auto: Def 200 tdi /RR L322
- Bydliště: Káraný
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
To bude oukej ... každý vývoj má své porodní bolesti
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Aby jsi nemusel dělat několik verzí, nešlo by do menu dát něco jako "křížem/nekřížem" a prostě si tam uživatelsky zvolit jedno nebo druhé? Klidně nějaké "skryté servisní menu", aby to uživatel nepřepnul omylem když si s tím bude hrát.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ona by šla udělat autokalibrace - tedy v servisním menu ji zapnout, a nechat auto normálně projít všechny výškové polohy, tak jak je standardně. A podle výsledků vybrat, co je to za auto, nebo pokud by bylo něco úplně špatně/jinak, tak vyhodit chybu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj Honzo, jak bylo na dovolené? Načerpal jsi síly na další vývoj a úpravy?
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Bylo OK, diky za zeptani, silu mam, ale po navratu me uz definitivne dobehla prace, resp. podnikani ktere ji zase spotrebovalo
Nicmene vcera a dneska jsem si udelal "myslenkovou mapu" co s tema senzorama dal podniknout a snad to mam vymysleny.
Zatim dle predbezneho zkoumani se proste od MY2007 zacaly do LR osazovat novejsi typy senzoru, vypada to, ze proste jsou pouze "stare" a "nove" verze, nic mezi tim.
Proto vyuziju skryteho servisniho menu, ktere uz tam je a pridam polozku "typ auta" ( 2006- / 2007+ ). Servisni menu neni bezne pristupne, vyvola se soucasnym drzenim tlacitka na kontroleru a otoceni klicku v zapalovani, takze snad nehrozi, ze by to nekdo omylem/nechtene prehodil. Typ auta tedy pujde zmenit (pro pripad, ze nekdo ted ma starou D3 a pak si koupi treba D4). Proted volim toto reseni jako nejjednodussi.
EAS modul bude mit typ auta ulozeny a dle toho se bude rozhodovat jak se senzory nalozi.
Casove tohle chci udelat pristi tyden, pac ted jedu do utery jeste pryc, takze update v polovine pristiho tydne.
Honza
Nicmene vcera a dneska jsem si udelal "myslenkovou mapu" co s tema senzorama dal podniknout a snad to mam vymysleny.
Zatim dle predbezneho zkoumani se proste od MY2007 zacaly do LR osazovat novejsi typy senzoru, vypada to, ze proste jsou pouze "stare" a "nove" verze, nic mezi tim.
Proto vyuziju skryteho servisniho menu, ktere uz tam je a pridam polozku "typ auta" ( 2006- / 2007+ ). Servisni menu neni bezne pristupne, vyvola se soucasnym drzenim tlacitka na kontroleru a otoceni klicku v zapalovani, takze snad nehrozi, ze by to nekdo omylem/nechtene prehodil. Typ auta tedy pujde zmenit (pro pripad, ze nekdo ted ma starou D3 a pak si koupi treba D4). Proted volim toto reseni jako nejjednodussi.
EAS modul bude mit typ auta ulozeny a dle toho se bude rozhodovat jak se senzory nalozi.
Casove tohle chci udelat pristi tyden, pac ted jedu do utery jeste pryc, takze update v polovine pristiho tydne.
Honza
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
OK, super, díky za info. Budu se těšit - nejlépe už na hotový produktHST píše: ↑08 čer 2017 14:35 Bylo OK, diky za zeptani, silu mam, ale po navratu me uz definitivne dobehla prace, resp. podnikani ktere ji zase spotrebovalo
Nicmene vcera a dneska jsem si udelal "myslenkovou mapu" co s tema senzorama dal podniknout a snad to mam vymysleny.
Zatim dle predbezneho zkoumani se proste od MY2007 zacaly do LR osazovat novejsi typy senzoru, vypada to, ze proste jsou pouze "stare" a "nove" verze, nic mezi tim.
Proto vyuziju skryteho servisniho menu, ktere uz tam je a pridam polozku "typ auta" ( 2006- / 2007+ ). Servisni menu neni bezne pristupne, vyvola se soucasnym drzenim tlacitka na kontroleru a otoceni klicku v zapalovani, takze snad nehrozi, ze by to nekdo omylem/nechtene prehodil. Typ auta tedy pujde zmenit (pro pripad, ze nekdo ted ma starou D3 a pak si koupi treba D4). Proted volim toto reseni jako nejjednodussi.
EAS modul bude mit typ auta ulozeny a dle toho se bude rozhodovat jak se senzory nalozi.
Casove tohle chci udelat pristi tyden, pac ted jedu do utery jeste pryc, takze update v polovine pristiho tydne.
Honza
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj,
Tak vypadá to na dobré zprávy, koncem minulého týdne jsem se na 3 dny zavřel doma a "obojetná" verze je hotová.
Jak jsem psal, typ auta se prostě nastaví jednou v servisním menu, XLifter si ho pamatuje a dle toho se chová.
Prohozené senzory jsou vlastně jednoduché, ale na hlavu je to docela psycho. Senzory mění se napětí jedním směrem, v 2007+ pak 2 senzory nahoru, 2 senzory dolu. Do toho když chci zvedat tak autu podsouvám, že se snížilo a naopak, jsou tam nějaké limitace a ještě se na displeji ukazuje stav kol Slušné mozkové rochnění.
Protože tohle by nešlo napsat na "1 dobrou", tak jsem si postavil "simulátor senzorů" s přepínáním D3/D4 mod (resp 2007+ a 2006- modely) spojený s 8-mi voltmetrem (vstupní a výstupní napětí na každém kole). To umožnilo nějaké to testování. Vypadá vše dobře už.
Ca koncem týdne bych se chtěl vrátit k instalaci to aut, snad už to teď klapne bez problémů, tak pls stay tuned.
Také sem dávám 2 videa z kuchyně jak ca vypadá nastavování typu auta a vůbec náhled části uživatelského interface.
Honza
Tak vypadá to na dobré zprávy, koncem minulého týdne jsem se na 3 dny zavřel doma a "obojetná" verze je hotová.
Jak jsem psal, typ auta se prostě nastaví jednou v servisním menu, XLifter si ho pamatuje a dle toho se chová.
Prohozené senzory jsou vlastně jednoduché, ale na hlavu je to docela psycho. Senzory mění se napětí jedním směrem, v 2007+ pak 2 senzory nahoru, 2 senzory dolu. Do toho když chci zvedat tak autu podsouvám, že se snížilo a naopak, jsou tam nějaké limitace a ještě se na displeji ukazuje stav kol Slušné mozkové rochnění.
Protože tohle by nešlo napsat na "1 dobrou", tak jsem si postavil "simulátor senzorů" s přepínáním D3/D4 mod (resp 2007+ a 2006- modely) spojený s 8-mi voltmetrem (vstupní a výstupní napětí na každém kole). To umožnilo nějaké to testování. Vypadá vše dobře už.
Ca koncem týdne bych se chtěl vrátit k instalaci to aut, snad už to teď klapne bez problémů, tak pls stay tuned.
Také sem dávám 2 videa z kuchyně jak ca vypadá nastavování typu auta a vůbec náhled části uživatelského interface.
Honza
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
už se toho fakt nemůžu dočkat Honzo, ovládání luxusní
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
super, D4 je teď na větším servisu, jakmile bude ready, ozvu se
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- Zlumik74
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28 úno 2017 07:35
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Kladruby nad Labem
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Já jsem ready... napis kdy a jsem v Praglu i s autem
Jinak skvela prace
Jinak skvela prace
You think you're good? Try fixing these door locks!
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
taky se moooc těším
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tak se s Vama pani musim podelit o zajimavy tyden s testovanim Honzova X-lifteru.
Zacnu asi montazi. Vse bylo (predesilam Honzovyma rukama) naimplementovano za cca. 15min. Pak chvilka testovani, chvilkove padani, takze vymena svazku kabliku a vse se tvarilo, ze maka jak ma.
Pevne jsem v to doufal, pac jsem vyrazel s dcerkou na tyden se flakat...proste na cundr...
No a ted konecne k samotnemu uzivani a testovani. Chtel jsem od toho predevsim moznost jizdy zvyseny ve vetsi rychlosti a pripadna moznost se zvednout na vyprosteni. Jako mene podstatny bonbonek mel byt "self levelling"...
Kdyz to zkratim...naprosta pecka je prave ten levelling na spani!!! Proste prijedes na jakoukoli polorovinu, zmacknes cudlik a spinkas na totalni rovine...obzvlast s detma proste super!!! Je to opravdu jeden z tech detailu, co dela na cestach pohodicku.
Cely tyden makala krabicka naprosto jak ma. Ovladani naprosto presne, jednoduche a zcela intuitivni. Nakonec i snizeni podvozku na dalnicni presuny nebo rychlejsi okresky se ukazalo jako fajn funkce. Neskutecny jak to to auto zmeni...
Hral jsem si s tim furt...za jizdy, na miste...spadlo to jednou do extended modu a jednou rano auto chvili nevedelo co mu je...ale to trvalo cca. pul minuty.
Kdyz to shrnu... X-lifter je naprosta pecka! Sice vubec nechapu jak to Honza udelal, je to pro me Spanelska vesnice, ale proste klobouk dolu. I pred montazi, ovladanim, zpracovanim...vse proste jednoduche a funkcni. Je to takovata vec bez ktery muzes zit...dokud si ji ale nekoupis. je to neskutecnej komfort a taky je parada jak ostatni krouzi a hledaji kameny nebo rovinu a ja uz mel otevreny vino nebo pivo. takze to chce s sebou o jedno piti vic nez ostatni pac mas vic casu.
Prikladam par fotek. Ono z fotek to tolik neni videt, ale proste rovina je rovina... a obcas je vtipny jak ostatni koukaji, ze mas auto pohledove uplne nakrivo...obzvlast kdyz se vyrovnas na sirku.
Takze Honzo! Super prace! Snad ty svazky budpu ostatni v poradku!!!! Vic takovejch nadsencu jako jsi Ty!!
Na tech poslednich fotkach sice neni videt zadnej levelling, ale zase jsou hezky...
Zacnu asi montazi. Vse bylo (predesilam Honzovyma rukama) naimplementovano za cca. 15min. Pak chvilka testovani, chvilkove padani, takze vymena svazku kabliku a vse se tvarilo, ze maka jak ma.
Pevne jsem v to doufal, pac jsem vyrazel s dcerkou na tyden se flakat...proste na cundr...
No a ted konecne k samotnemu uzivani a testovani. Chtel jsem od toho predevsim moznost jizdy zvyseny ve vetsi rychlosti a pripadna moznost se zvednout na vyprosteni. Jako mene podstatny bonbonek mel byt "self levelling"...
Kdyz to zkratim...naprosta pecka je prave ten levelling na spani!!! Proste prijedes na jakoukoli polorovinu, zmacknes cudlik a spinkas na totalni rovine...obzvlast s detma proste super!!! Je to opravdu jeden z tech detailu, co dela na cestach pohodicku.
Cely tyden makala krabicka naprosto jak ma. Ovladani naprosto presne, jednoduche a zcela intuitivni. Nakonec i snizeni podvozku na dalnicni presuny nebo rychlejsi okresky se ukazalo jako fajn funkce. Neskutecny jak to to auto zmeni...
Hral jsem si s tim furt...za jizdy, na miste...spadlo to jednou do extended modu a jednou rano auto chvili nevedelo co mu je...ale to trvalo cca. pul minuty.
Kdyz to shrnu... X-lifter je naprosta pecka! Sice vubec nechapu jak to Honza udelal, je to pro me Spanelska vesnice, ale proste klobouk dolu. I pred montazi, ovladanim, zpracovanim...vse proste jednoduche a funkcni. Je to takovata vec bez ktery muzes zit...dokud si ji ale nekoupis. je to neskutecnej komfort a taky je parada jak ostatni krouzi a hledaji kameny nebo rovinu a ja uz mel otevreny vino nebo pivo. takze to chce s sebou o jedno piti vic nez ostatni pac mas vic casu.
Prikladam par fotek. Ono z fotek to tolik neni videt, ale proste rovina je rovina... a obcas je vtipny jak ostatni koukaji, ze mas auto pohledove uplne nakrivo...obzvlast kdyz se vyrovnas na sirku.
Takze Honzo! Super prace! Snad ty svazky budpu ostatni v poradku!!!! Vic takovejch nadsencu jako jsi Ty!!
Na tech poslednich fotkach sice neni videt zadnej levelling, ale zase jsou hezky...
Naposledy upravil(a) Badus dne 09 črc 2017 18:08, celkem upraveno 1 x.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jeste max a min...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- vizos
- Příspěvky: 569
- Registrován: 18 led 2007 09:13
- tel.: 739266781
- auto: D3 ala G4 a S1
- Bydliště: Předmostí
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Dlouho sem se přesvědčoval a bojoval sám ze sebou při čtení tohohle vlákna že kouzelná krabička od LIams stačí a tuhle nepotřebuju .
Ale po přečtení zkušeností od Baduse bych se taky zařadil do fronty o jednu krabičku, jestli je to možné . Vážně klobouk dolů před všemi co umí něco nového vytvořit .
Ale po přečtení zkušeností od Baduse bych se taky zařadil do fronty o jednu krabičku, jestli je to možné . Vážně klobouk dolů před všemi co umí něco nového vytvořit .
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.