rozsvěcení kontrolek - snížení výkonu LRD3

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
favore
Příspěvky: 506
Registrován: 03 bře 2008 13:30
Bydliště: BLATNÁ

Re: rozsvěcení kontrolek - snížení výkonu LRD3

#21 Příspěvek od favore » 05 zář 2016 11:29

Tak po delší době zase barevná hudba :whew !Tentokrát zajímavější-na displeji nic,autíčko také v klidu ale auto nechtělo z nastupovací polohy nahoru,svítil zámek,při přepínání režimu podvozku zůstával svítit základ,k němu i zvolený režim,nešlo přepnout převody na teren. :doh Auto jelo normálně,tak jsem popojel asi 200 m ,dvakrát vypnul a zapmul zapalování a už zase jezdím a funguju normálně.Není ta přiblblá závada spojená s nastavením podvozku,vzduchem,kompresorem..? :angry Jak to zpívá Izer?:"Joj keby ma jeblo,nečudoval bych sa!!!" :D
Snažím se žít tak,aby na mém pohřbu ještě i farář říkal:"Změřte mu tep,on si z nás určitě dělá prdel!"@"Průjem a Alzheimer je velmi nepříjemná kombinace. Utíkáš, a nevíš kam...."

Uživatelský avatar
David Š
Příspěvky: 148
Registrován: 01 zář 2014 14:45
tel.: SE
auto: Disco 3 TDV6 SE
Bydliště: v Ústí dlabem

Re: rozsvěcení kontrolek - snížení výkonu LRD3

#22 Příspěvek od David Š » 05 zář 2016 12:31

...no já bych si podle zkušeností tipnul že ne, poněvadž jsem absolvoval téměř všechny možnosti poruch vzduchového podvozku a on jede v normálním režimu téměř i s poloprázdným měchem, vadným čidlem, vadným relátkem kompresoru, ucpaným sušičem, přicpanýma ventylama atd...takže podvozek alespoň co jsem zažil já (8 let D3) tak jel bez nouzáku vždycky...(sice auto nakloněný, natvrdo, vysoko atd...ale jelo normálně...)
...todle asi vzduch/podvozek nebude...ale říkám - jenom můj tip...
U mě dobrý....

Uživatelský avatar
Diglobe
Příspěvky: 349
Registrován: 02 črc 2009 13:28
auto: DIII, Def110
Bydliště: Praha a Chouzavá

Re: rozsvěcení kontrolek - snížení výkonu LRD3

#23 Příspěvek od Diglobe » 18 říj 2016 08:51

David Š píše:... je to dost nepříjemný problém...

Já taky jeden přidám, mám ho více méně stejný, zcela klidná jízda po rovině 70 km/h....žluté autíčko - fault system - transmision fault - suspension fault - atd...

U mě diagnostika v autor servisu načetla rozdíl tlaku paliva mezi čerpadlem a vsčerpadlem...

...navíc mi bylo řečeno, že to může být jedno z nich - nebo obě :doh

system se vždy chová stejně když zjistí závadu - ten stav fault může být asi příčinou ledasčeho... :O

...já bych asi ty kabely vůbec nezkoumal...podle mě to vypadá na jednotl součástky vozu a když přijde jakákoliv porucha - tak jednotka vyhodnotí na základě "neimpulsu z daného zařízení nebo části vozu" no a pro kritické součástky a zařízení má výsledek varování tentýž... účelem toho faultu je prostě donutit zastavit auto...a řešit to...

ale to se jen domnívám a nejsem odborník no ale bylo mi to tak naznačeno... :wait
jojo, ted jsem byl na diagnostice a mám stejnou informaci o čerpadlech. Nejdřív zkusit vyměnit to levnější a když to tím nebude tak to dražší:-) Tak budu jezdit, dokud to půjde. Možná to nesouvisí, ale když mi auto padalo do nouzáku každý 2 km, tak jsem odpojil baterku a znovu připojil a byl klid.
DIII
Defender 110, Td5, 2" OME, WARN9000

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: rozsvěcení kontrolek - snížení výkonu LRD3

#24 Příspěvek od Maxsel » 18 říj 2016 10:46

Mě RRS normálně jezdil, diagnostika nevyhazovala žádnou chybu, ale při jakémkoliv pokusu dostat auto nahoru nebo dolu to většinou trvalo dlouho a vyhazovalo to různé chyby o špatné výšce, pomalém chodu, vypnutých terénních režimech, přehřátí kompresoru nebo se zvedla jen jedná část auta atd.. Po rozebrání a vyčištění podvozku od kompresoru až po měchy byla špatná jednotka podvozku. Po výměně :yes
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Odpovědět