rozsvěcení kontrolek - snížení výkonu LRD3
Moderátor: Miky_CZ
Re: rozsvěcení kontrolek - snížení výkonu LRD3
Tak po delší době zase barevná hudba !Tentokrát zajímavější-na displeji nic,autíčko také v klidu ale auto nechtělo z nastupovací polohy nahoru,svítil zámek,při přepínání režimu podvozku zůstával svítit základ,k němu i zvolený režim,nešlo přepnout převody na teren. Auto jelo normálně,tak jsem popojel asi 200 m ,dvakrát vypnul a zapmul zapalování a už zase jezdím a funguju normálně.Není ta přiblblá závada spojená s nastavením podvozku,vzduchem,kompresorem..? Jak to zpívá Izer?:"Joj keby ma jeblo,nečudoval bych sa!!!"
Snažím se žít tak,aby na mém pohřbu ještě i farář říkal:"Změřte mu tep,on si z nás určitě dělá prdel!"@"Průjem a Alzheimer je velmi nepříjemná kombinace. Utíkáš, a nevíš kam...."
- David Š
- Příspěvky: 148
- Registrován: 01 zář 2014 14:45
- tel.: SE
- auto: Disco 3 TDV6 SE
- Bydliště: v Ústí dlabem
Re: rozsvěcení kontrolek - snížení výkonu LRD3
...no já bych si podle zkušeností tipnul že ne, poněvadž jsem absolvoval téměř všechny možnosti poruch vzduchového podvozku a on jede v normálním režimu téměř i s poloprázdným měchem, vadným čidlem, vadným relátkem kompresoru, ucpaným sušičem, přicpanýma ventylama atd...takže podvozek alespoň co jsem zažil já (8 let D3) tak jel bez nouzáku vždycky...(sice auto nakloněný, natvrdo, vysoko atd...ale jelo normálně...)
...todle asi vzduch/podvozek nebude...ale říkám - jenom můj tip...
...todle asi vzduch/podvozek nebude...ale říkám - jenom můj tip...
U mě dobrý....
Re: rozsvěcení kontrolek - snížení výkonu LRD3
jojo, ted jsem byl na diagnostice a mám stejnou informaci o čerpadlech. Nejdřív zkusit vyměnit to levnější a když to tím nebude tak to dražší:-) Tak budu jezdit, dokud to půjde. Možná to nesouvisí, ale když mi auto padalo do nouzáku každý 2 km, tak jsem odpojil baterku a znovu připojil a byl klid.David Š píše:... je to dost nepříjemný problém...
Já taky jeden přidám, mám ho více méně stejný, zcela klidná jízda po rovině 70 km/h....žluté autíčko - fault system - transmision fault - suspension fault - atd...
U mě diagnostika v autor servisu načetla rozdíl tlaku paliva mezi čerpadlem a vsčerpadlem...
...navíc mi bylo řečeno, že to může být jedno z nich - nebo obě
system se vždy chová stejně když zjistí závadu - ten stav fault může být asi příčinou ledasčeho...
...já bych asi ty kabely vůbec nezkoumal...podle mě to vypadá na jednotl součástky vozu a když přijde jakákoliv porucha - tak jednotka vyhodnotí na základě "neimpulsu z daného zařízení nebo části vozu" no a pro kritické součástky a zařízení má výsledek varování tentýž... účelem toho faultu je prostě donutit zastavit auto...a řešit to...
ale to se jen domnívám a nejsem odborník no ale bylo mi to tak naznačeno...
DIII
Defender 110, Td5, 2" OME, WARN9000
Defender 110, Td5, 2" OME, WARN9000
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozsvěcení kontrolek - snížení výkonu LRD3
Mě RRS normálně jezdil, diagnostika nevyhazovala žádnou chybu, ale při jakémkoliv pokusu dostat auto nahoru nebo dolu to většinou trvalo dlouho a vyhazovalo to různé chyby o špatné výšce, pomalém chodu, vypnutých terénních režimech, přehřátí kompresoru nebo se zvedla jen jedná část auta atd.. Po rozebrání a vyčištění podvozku od kompresoru až po měchy byla špatná jednotka podvozku. Po výměně