Cukatura TD5 DiscoTraktor
Moderátor: Miky_CZ
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Cukatura TD5 DiscoTraktor
Hele cestou do lešan mi to začalo tak nějak cukat kolem 1700 otáček.
Napadlo mě že to asi bude něco s turbem.
Někdo poradí???
Přísahám že v turbu jsem se ještě nehrabal, takže rovnou škrtněte úvahy na téma "chyba uživatele".
Děkuju
Default
Napadlo mě že to asi bude něco s turbem.
Někdo poradí???
Přísahám že v turbu jsem se ještě nehrabal, takže rovnou škrtněte úvahy na téma "chyba uživatele".
Děkuju
Default
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- iYary
- Příspěvky: 577
- Registrován: 01 pro 2013 21:19
- tel.: 6O2791O2O
- auto: ex. Defender 11O Td5
- Bydliště: Troppau
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
Me to delala regulace turba, ta mechanicka cast, promazat rozhybat ..... ale nemusi to byt ono. Rozhocne bych to vyzkousel, nic to nestoji
DEFENDER !
http://www.foxcoffee.cz
http://www.foxcoffee.cz
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
A je to tu opět - než do něčeho naslepo šahat, napíchnout na diagnostiku. Může se stát, že to něco řekne a bude to docela překvapení.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
Tak dneska to umřelo...
Diagnóza bez diagnostiky je palivové čerpadlo. Ono tak nějak divně pískalo (posledních 6-7let) a když otočím klíčkem tak je podezřelé ticho...
Asi ho vyndám a mrknu se na něj...
Diagnóza bez diagnostiky je palivové čerpadlo. Ono tak nějak divně pískalo (posledních 6-7let) a když otočím klíčkem tak je podezřelé ticho...
Asi ho vyndám a mrknu se na něj...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
A zrovna čerpadlo diagnostika nepozná, bohužel. Než ho začneš kuchat, tak kouknout po pojistce a po oddělání deklu v podlaze změřit, jestli mu jde napájení. A jestli jde, tak musí být vždy alespoň trošku slyšet. Mě umřelo dvakrát, poprvé totálně - nebere žádný proud, ale i tehdy auto jelo, sice blbě a nechtělo se mu do kopce, ale jelo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
Tak jsem na to čerpadlo několikrát mrknul = vyndat a opět vrátit.
Zajímavé je, že je schopné se točit, auto nastartuje, protočím to na 3000ot/min je to OK. Vypnu zapalování a čerpadlo nejede. Takže ho vyndám, připíchnu na zdroj a ejhle ono jede. Když ho tam vrátím, tak se točí přesně do toho okamžiku, kdy to celé zase poskládám dohromady (myšlen kufrový tapec).
Skoro bych si myslel, že je v něm nějaký bordel o který se to někdy kousne a někdy ne.
Jo a točí se na obě strany...
Teď už jen vymyslet jak ten bordel vyndat dřív než si objednám nové...
Zajímavé je, že je schopné se točit, auto nastartuje, protočím to na 3000ot/min je to OK. Vypnu zapalování a čerpadlo nejede. Takže ho vyndám, připíchnu na zdroj a ejhle ono jede. Když ho tam vrátím, tak se točí přesně do toho okamžiku, kdy to celé zase poskládám dohromady (myšlen kufrový tapec).
Skoro bych si myslel, že je v něm nějaký bordel o který se to někdy kousne a někdy ne.
Jo a točí se na obě strany...
Teď už jen vymyslet jak ten bordel vyndat dřív než si objednám nové...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- cesta
- Příspěvky: 535
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
No spíš bych to viděl na sjeté uhlíky ,přesně tak se to chovalo když mi odcházelo. Jednou to jelo pak zas ne.
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
mam podobny problem, auto (DII TD5 automat 16P) cuka, pada do nudzaku
zaciatok story tu http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 22#p370315
konektory ECU bez oleja, kablovy zvazok meneny ca pred polrokom
filtre (palivovy a vzduchovy) vymenene
najnovsie sa objavuje problem uz pri startovani - tazko toci/kasle, zadymi si, smradi. pri studenom starte spociatku bezi na 3-4 valce, ca do minuty nabehnu vsetky
napichol som ho na nanocom
plynovy pedal - hodnoty Accel1+accel2 5V (+- 0,2V) v celom rozsahu
cyl1-5 - hodnoty vacsinou v rozsahu +-4 (ziedkavo to skoci -10)
zvlastny mi prijde priebeh wastegate modulatora
vacsinou 0%, pri akceleracii 40-20% (pripada mi to tak, ze od ca MAP=130 je WGM 40% az do ca MAP=220, kedy je WGM=20%)
je to ok?
dalsie hodnoty Nanocom-> input fuelling-u --> https://ulozto.sk/xouPrKjH/e1-csv
je tam nieco nestandardne?
zaciatok story tu http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 22#p370315
konektory ECU bez oleja, kablovy zvazok meneny ca pred polrokom
filtre (palivovy a vzduchovy) vymenene
najnovsie sa objavuje problem uz pri startovani - tazko toci/kasle, zadymi si, smradi. pri studenom starte spociatku bezi na 3-4 valce, ca do minuty nabehnu vsetky
napichol som ho na nanocom
plynovy pedal - hodnoty Accel1+accel2 5V (+- 0,2V) v celom rozsahu
cyl1-5 - hodnoty vacsinou v rozsahu +-4 (ziedkavo to skoci -10)
zvlastny mi prijde priebeh wastegate modulatora
vacsinou 0%, pri akceleracii 40-20% (pripada mi to tak, ze od ca MAP=130 je WGM 40% az do ca MAP=220, kedy je WGM=20%)
je to ok?
dalsie hodnoty Nanocom-> input fuelling-u --> https://ulozto.sk/xouPrKjH/e1-csv
je tam nieco nestandardne?
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
Pokud máš podezření na wastegate, tak nejjednodužší řešení jak zkontrolovat správnou funkci je vzít někoho do auta a za jízdy přes Nanocom zkontrolovat tak za turbem - jestli fouká správně a nepřefukuje. Na místě se to zkontrolovat nedá. Vlastní hodnota co si řídící jednotka myslí o wastegate modulátoru není zas tak důležité, důležité je, kolik turbo fouká. Pokud to bude přes 220kPa celkového tlaku (tedy cca 100kPa tlaku atmosférického a 120kPa dodatečného tlaku z turba), tak se motor chová tak, že spadne do "nouzového režimu", protože ho turbo přefukuje a nepustí to přes 3000otáček.
V takovém případě je možné vyřadit wastegate modulátor (občas umí umřít - je to jenom elektromagnetický ventil) a propojit ovládací baňku na turbu a výstupem turba (ta slabá hadička) přímo. Častější problém ale je zatuhlá ovládací páka přímo v turbu.
V takovém případě je možné vyřadit wastegate modulátor (občas umí umřít - je to jenom elektromagnetický ventil) a propojit ovládací baňku na turbu a výstupem turba (ta slabá hadička) přímo. Častější problém ale je zatuhlá ovládací páka přímo v turbu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
ad prefukovanie turba - mas na mysli hodnoty AAP (Ambient Pressure / atmosfericky tl) a MAP (turbo)?MadTom píše:Pokud máš podezření na wastegate, tak nejjednodužší řešení jak zkontrolovat správnou funkci je vzít někoho do auta a za jízdy přes Nanocom zkontrolovat tak za turbem - jestli fouká správně a nepřefukuje. Na místě se to zkontrolovat nedá. Vlastní hodnota co si řídící jednotka myslí o wastegate modulátoru není zas tak důležité, důležité je, kolik turbo fouká. Pokud to bude přes 220kPa celkového tlaku (tedy cca 100kPa tlaku atmosférického a 120kPa dodatečného tlaku z turba), tak se motor chová tak, že spadne do "nouzového režimu", protože ho turbo přefukuje a nepustí to přes 3000otáček.
V takovém případě je možné vyřadit wastegate modulátor (občas umí umřít - je to jenom elektromagnetický ventil) a propojit ovládací baňku na turbu a výstupem turba (ta slabá hadička) přímo. Častější problém ale je zatuhlá ovládací páka přímo v turbu.
ak ano, podla nanocom-u je vzdy AAP<MAP
AAP sa drzi okolo 95kpa, turbo 95-220
hranicne hodnoty, ktore som nameral pri poslednom jazdeni boli
atmosf:92,75 turbo:221,72 (pri rpm 2930)
atmosf:91,95 turbo 209,17 (rpm 3055)
ad wastegate bypass - spojim teda napriamo maly vystup na hadici intercooleru s bankou turba?
je lepsie sa teda zbavit WG modulatoru nafurt alebo kupit novy/funkcny?
co s vystupom / hadickou ktora ide z WG modulatora na hadicu sania (ta medzi vahou vzduchu a turbom)? ponechat, odpojit/zaslepit?
ad packa turba
bola zatuhnuta, rozhybal som ju a premazal
nasiel som aj nejake video o tom
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
AAP - ambient air pressure - tlak ve filtrboxu, tedy tlak okolního vzduchu. Důležité třeba pro korekci na nadmořskou výšku
MAP - manifold air pressure - tak v sacím potrubí, tedy za turbem. Nanocom to zobrazuje jak absolutní tlak, takže požadované maximu je těch 220kPa, a to vypadá, že tam máš.
WG modulátor nerušit, je to hlavní rozdíl mezi D2 a Defem, kdy D2 má větší výkon. Ono to umožňuje lepší a přesnější regulaci tlaku turba, kdy náběh regulace je pozdější ale strmější. Nahrazení hadičkou je myšleno pro otestování.
MAP - manifold air pressure - tak v sacím potrubí, tedy za turbem. Nanocom to zobrazuje jak absolutní tlak, takže požadované maximu je těch 220kPa, a to vypadá, že tam máš.
WG modulátor nerušit, je to hlavní rozdíl mezi D2 a Defem, kdy D2 má větší výkon. Ono to umožňuje lepší a přesnější regulaci tlaku turba, kdy náběh regulace je pozdější ale strmější. Nahrazení hadičkou je myšleno pro otestování.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
Já vim, že je to takové trochu přeskakování mezi "vzduchem" a "palivem", ale tlak paliva, za chodu jsi měřil ?
Jedno z toho to bude, buď špatně vzduch nebo palivo (nebo oboje).
jestli ti to kašle už při startu, tak bych WG modulátor nepodezříval, možná jsem trochu krutej, ale tédépětka podle mne musí chytit lehce a čistě i bez celého sání a turba, což navíc myslim, není špatný začátek testu: shodit hadici mezi intercoolerem a sáním, nebo rovnou i s egrem a nechat ten motor nadechnout voňavou českou atmosféru tak, jak nám jí pánbůh dopřává.
Pokud pojede hladce a volně, tak bych začal připojovat všechny ty přidřený egry, ucpaný intercoolery a a zpuchřený hadice polohovače klapek a genrátory ropnejch skvrn (turbo), které na nás nastražili kolegové ze solihulu.
Z paliva muže bejt špatně, čerpadlo, regulátor tlaku, netěsné vstřiky. To může bejt problem jak při startu, tak při požadavku vyššího výkonu.
Jedno z toho to bude, buď špatně vzduch nebo palivo (nebo oboje).
jestli ti to kašle už při startu, tak bych WG modulátor nepodezříval, možná jsem trochu krutej, ale tédépětka podle mne musí chytit lehce a čistě i bez celého sání a turba, což navíc myslim, není špatný začátek testu: shodit hadici mezi intercoolerem a sáním, nebo rovnou i s egrem a nechat ten motor nadechnout voňavou českou atmosféru tak, jak nám jí pánbůh dopřává.
Pokud pojede hladce a volně, tak bych začal připojovat všechny ty přidřený egry, ucpaný intercoolery a a zpuchřený hadice polohovače klapek a genrátory ropnejch skvrn (turbo), které na nás nastražili kolegové ze solihulu.
Z paliva muže bejt špatně, čerpadlo, regulátor tlaku, netěsné vstřiky. To může bejt problem jak při startu, tak při požadavku vyššího výkonu.
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
K tomu co píše Hanys ještě 2 věci - kabely mezi řídící jednotkou motoru a vstřikovači, a k čidlu polohy kliky. A potom oblíbené ukostření. Zbytek netřeba, a klidně bych pro otestování odpojil i ostatní čidla. Aby TD5ka běžela, tak potřebuje signál od čidla polohy kliky, aby se dalo přidat tak signál od plynového pedálu, a aby to jelo tak čidlo tlaku v sacím potrubí (MAP). Vše ostatní není kritické.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
tlak paliva nemeral a zatial ani netusim ako/kde by som ho mal meratHanys_a_Kaca píše:Já vim, že je to takové trochu přeskakování mezi "vzduchem" a "palivem", ale tlak paliva, za chodu jsi měřil ?
Jedno z toho to bude, buď špatně vzduch nebo palivo (nebo oboje).
jestli ti to kašle už při startu, tak bych WG modulátor nepodezříval, možná jsem trochu krutej, ale tédépětka podle mne musí chytit lehce a čistě i bez celého sání a turba, což navíc myslim, není špatný začátek testu: shodit hadici mezi intercoolerem a sáním, nebo rovnou i s egrem a nechat ten motor nadechnout voňavou českou atmosféru tak, jak nám jí pánbůh dopřává.
Pokud pojede hladce a volně, tak bych začal připojovat všechny ty přidřený egry, ucpaný intercoolery a a zpuchřený hadice polohovače klapek a genrátory ropnejch skvrn (turbo), které na nás nastražili kolegové ze solihulu.
Z paliva muže bejt špatně, čerpadlo, regulátor tlaku, netěsné vstřiky. To může bejt problem jak při startu, tak při požadavku vyššího výkonu.
ono ten problem so startovanim sa objavil nedavno (par dni dozadu) - a je to uplne random (doteraz to bola len cukatura pocas jazdenia)
pri startovani to obcas malinko dlhsie toci, po chvili naskoci (niekedy na 3-4 valce) a vacsinou aj zasmradi
dost casto to nani netoci, ked pootocim kluc do polohy II (startovanie) len cvakne. cvaknem 2,3,4 krat a na 5,6-ty pokus to da
vacsinou to blbne, ked auto dlhsie postoji
kludne to moze byt aj starter - ten som len zdialky omrkol a vyzeral byt zapatlany (skor olej ako nafta)
kontakt k nemu bol riadne zasvineny, tak som ho ocistil
do kontroly netesnosti vstrekov som sa zatial neodvazil, nikdy som to nerobil a nerad by som to 'rozladil'
asi to nebude trivialna zalezitost
EGR zaslepka je uz na ceste, cely ten EGR vymysel ide von
hadice som si k tomu predvidavo nezobral, tak ich (tie 3 kusy k intercooleru) este doobjednam dodatocne a vymenim. zatial som ich nepozeral ci/aky sajrajt je v nich
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
to s tym (ne)startovanim - zatial neviem ci to ma nieco spolocne s cukaturou
vyzera to byt nieco podobne ako Dano pisal viewtopic.php?t=10979
blbne mi este ABS (shuttle valve switch) - to by ale nemalo mat vplyv na startovanie
idem to prerobit na bypass http://landroverclubvi.weebly.com/abs-mod.html
vyzera to byt nieco podobne ako Dano pisal viewtopic.php?t=10979
blbne mi este ABS (shuttle valve switch) - to by ale nemalo mat vplyv na startovanie
idem to prerobit na bypass http://landroverclubvi.weebly.com/abs-mod.html
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
kde najdem snimac polohy kluky?
ak je zly, ukaze ho nanocom?
ak je zly, ukaze ho nanocom?
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
Čidlo polohy kliky si nanocom hlídá a jestli nepíše nějaké chybové hlášky, tak je nejspíš OK. Je na zvonu spojky nahoře před spolujezdcem, kousek dál je na motoru regulátor tlaku paliva.
Co se týče startéru, tak asi budeš mít problém s kontakty uvnitř - takže opravnou sadu a vyměnit. Není to nic složitého. Odpovídalo by to tomu, že cvakne a netočí.
A to že občas musíš déle točit a nechce to chytat vypadá na padání nafty.
Nejdřív bych řešil kontrolu, že někde neteče nafta a potom ten startér.
Co se týče startéru, tak asi budeš mít problém s kontakty uvnitř - takže opravnou sadu a vyměnit. Není to nic složitého. Odpovídalo by to tomu, že cvakne a netočí.
A to že občas musíš déle točit a nechce to chytat vypadá na padání nafty.
Nejdřív bych řešil kontrolu, že někde neteče nafta a potom ten startér.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
Po precisteni cidiel tlaku a vzduchu, vzd filtra, vzd hadic, vahy vzduchu, mechanickej casti turba, konektora ECU sa cukatura uz ca 2 tyzdne neprejavila.
Naopak poslednu sobotu (auto dlhsie stalo) opat problem so startovanim. Pri startovani (tocenie ca 10-15sek) auto naskoci ale zjavne valce neslapu ako maju (Nanocom ukazoval +-20). Smradlave spaliny, nie vsak dym. Dal som niekolko cyklov natahania nafty a dalsi start - sice to nenatocilo na tuknutie (3-4 sek/5-6 otacok), ale valce uz bezali relativne v poriadku (hodnoty +-5 na volnobeh), motor ale nereagoval na plynovy pedal. Dalsi cyklus palivoveho cerpadla, start ok, valce ok, motor reaguje na plynovy pedal. Trochu som s tym pojazdil, motor sa zohrial. Pri akceleracii (ci uz miernej alebo prudsej) odozva na pynovy pedal ok (aj hodnoty valcov), pri naslednom uvolneni plynoveho pedalu / volnobeh, motor hlucnejsi, mierne trasenie, valce opat do +-20.
Skontroloval som palivove cerpadlo - kos bez znecistenia (cistene pri poslednej vymene samotneho cerpadla Sept 2013, kos ostal povodny)
Zospodu nic nekvapka, na regulatore tlaku paliva nebadam unik nafty.
Kedy sa dostava olej do nafty? Nafta v oleji je predpokladam netesnost vstrekov...
Nieco dalsie na kontrolu pred samotnou kontrolou tesnosti/vymenou tesneni vstrekov?
Boli tam tieto zapisy:
NANOCOM - TD5ENG.APP - TD5 ENGINE fault file
(2,8) AMBIENT PRESSURE CIRCUIT, (LOGGED LOW).
---
(4,3) COOLANT TEMPERATURE CIRCUIT, (LOGGED HIGH).
---
(21,6) PROBLEMS DETECTED WITH DRIVER DEMAND (LOGGED).
---
NANOCOM - D2AGB.APP - DISCOII AUTO GEARBOX fault file
CODE P1884
CAN MESSAGE WFPDK (DKI) INVALID (FFH)
Naopak poslednu sobotu (auto dlhsie stalo) opat problem so startovanim. Pri startovani (tocenie ca 10-15sek) auto naskoci ale zjavne valce neslapu ako maju (Nanocom ukazoval +-20). Smradlave spaliny, nie vsak dym. Dal som niekolko cyklov natahania nafty a dalsi start - sice to nenatocilo na tuknutie (3-4 sek/5-6 otacok), ale valce uz bezali relativne v poriadku (hodnoty +-5 na volnobeh), motor ale nereagoval na plynovy pedal. Dalsi cyklus palivoveho cerpadla, start ok, valce ok, motor reaguje na plynovy pedal. Trochu som s tym pojazdil, motor sa zohrial. Pri akceleracii (ci uz miernej alebo prudsej) odozva na pynovy pedal ok (aj hodnoty valcov), pri naslednom uvolneni plynoveho pedalu / volnobeh, motor hlucnejsi, mierne trasenie, valce opat do +-20.
Skontroloval som palivove cerpadlo - kos bez znecistenia (cistene pri poslednej vymene samotneho cerpadla Sept 2013, kos ostal povodny)
Zospodu nic nekvapka, na regulatore tlaku paliva nebadam unik nafty.
Kedy sa dostava olej do nafty? Nafta v oleji je predpokladam netesnost vstrekov...
Nieco dalsie na kontrolu pred samotnou kontrolou tesnosti/vymenou tesneni vstrekov?
Boli tam tieto zapisy:
NANOCOM - TD5ENG.APP - TD5 ENGINE fault file
(2,8) AMBIENT PRESSURE CIRCUIT, (LOGGED LOW).
---
(4,3) COOLANT TEMPERATURE CIRCUIT, (LOGGED HIGH).
---
(21,6) PROBLEMS DETECTED WITH DRIVER DEMAND (LOGGED).
---
NANOCOM - D2AGB.APP - DISCOII AUTO GEARBOX fault file
CODE P1884
CAN MESSAGE WFPDK (DKI) INVALID (FFH)
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
Drivers demand - problém s plynovým pedálem. Vzhledem k tomu, jak to je u TD5ky zapojené, máš nejspíš problém někde s elektrikou, zkontrolovat konektory a uzemnění.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Cukatura TD5 DiscoTraktor
... pokracovanie
Po dlhšom jazdení >20 km, keď je motor zohriaty, auto stráca výkon, valce 1,2 a 4 do +-30. Viackrát skapal motor, ako keby došlo palivo.
Žiaden záznam v ecu. Točím aj 30 sek kým naskočí motor, valce bežia nepravidelne.
natocim, len ked je auto na rovine, resp dolu z kopca. dokopca nie
Po dlhšom jazdení >20 km, keď je motor zohriaty, auto stráca výkon, valce 1,2 a 4 do +-30. Viackrát skapal motor, ako keby došlo palivo.
Žiaden záznam v ecu. Točím aj 30 sek kým naskočí motor, valce bežia nepravidelne.
natocim, len ked je auto na rovine, resp dolu z kopca. dokopca nie