Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
stracci
Příspěvky: 239
Registrován: 13 pro 2013 20:17
auto: Discovery I
Bydliště: BS

Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI

#21 Příspěvek od stracci » 30 lis 2016 21:04

Hm do riti...Koncentrovana chladiaca kvapalina typu G11,s nizkym bodom tuhnutia na baze etylenglykolu.
Takže to tam asi nieje vhodne :Ja blb:
LR DI 300 Tdi

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI

#22 Příspěvek od kupec18 » 30 lis 2016 21:15

Já už jsem z těch nemrznouček .............

V moji 300tdi mám červenou G12. A myslim že i předepsanou jinak bych ji tam snad nedal..


Jaký je teda rozdil mezi zelenou G48 a červenou G12. jsem kdysi měl pocit že to je podle materialu litina vs. hlinik, ale na velveně pišou že jsou obě pro hlinik tak ja už nevím.

Každopadně červená interval vyměny 5 let.
Zelena interval vyměny 2-3roky.


Nalí tam co máš a hotovo.

Uživatelský avatar
stracci
Příspěvky: 239
Registrován: 13 pro 2013 20:17
auto: Discovery I
Bydliště: BS

Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI

#23 Příspěvek od stracci » 30 lis 2016 21:20

Nedalo mi to, a hladal som na googli a našiel som toto.......http://www.123-olej.sk/SHERON-ANTIFREEZE-G-48-1L

Podla toho G48 a G11 je to iste. Je to na tej iste baze(etylenglykol)ešte aj klasifikacia je ta ista čo mam doma.Asi nema zmysel to riešit, drbnem tam to čo mam doma a hotovo.
LR DI 300 Tdi

Uživatelský avatar
Wobl
Příspěvky: 397
Registrován: 13 zář 2010 11:18
auto: Defender 110 300tdi
Bydliště: Praha

Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI

#24 Příspěvek od Wobl » 30 lis 2016 21:26

stracci píše:Hm do riti...Koncentrovana chladiaca kvapalina typu G11,s nizkym bodom tuhnutia na baze etylenglykolu.
Takže to tam asi nieje vhodne :Ja blb:
G11 a G48 jsou stejny specifikace. Nesmi se michat s G12..

Uživatelský avatar
stracci
Příspěvky: 239
Registrován: 13 pro 2013 20:17
auto: Discovery I
Bydliště: BS

Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI

#25 Příspěvek od stracci » 30 lis 2016 21:30

Wobl píše:
stracci píše:Hm do riti...Koncentrovana chladiaca kvapalina typu G11,s nizkym bodom tuhnutia na baze etylenglykolu.
Takže to tam asi nieje vhodne :Ja blb:
G11 a G48 jsou stejny specifikace. Nesmi se michat s G12..

No ešteže tak, nemam ist načom kupit tu G48 :rofl Ale G11 je to iste ako G48 takže som v klude :rock
LR DI 300 Tdi

Uživatelský avatar
Wobl
Příspěvky: 397
Registrován: 13 zář 2010 11:18
auto: Defender 110 300tdi
Bydliště: Praha

Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI

#26 Příspěvek od Wobl » 30 lis 2016 21:31

kupec18 píše:Já už jsem z těch nemrznouček .............

V moji 300tdi mám červenou G12. A myslim že i předepsanou jinak bych ji tam snad nedal..


Jaký je teda rozdil mezi zelenou G48 a červenou G12. jsem kdysi měl pocit že to je podle materialu litina vs. hlinik, ale na velveně pišou že jsou obě pro hlinik tak ja už nevím.

Každopadně červená interval vyměny 5 let.
Zelena interval vyměny 2-3roky.


Nalí tam co máš a hotovo.

Kdyz jsem to kdysi vyhledaval, tak rozdil je v tom, ze G12 ti muze sezrat tesneni, ktery neni odolny organickejm kyselinam v nich obsazeny.

Tady ten pan vypada, ze vi vocogo:) https://www.youtube.com/watch?v=1kA93p7VbVA

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI

#27 Příspěvek od kupec18 » 30 lis 2016 22:12

Tož tak to budu testovat vliv G12 na těsnění dlouhodobě.. když už to tam je.

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI

#28 Příspěvek od Mira 101 » 30 lis 2016 22:17

kupec18 píše:Já už jsem z těch nemrznouček .............

V moji 300tdi mám červenou G12. A myslim že i předepsanou jinak bych ji tam snad nedal..


Jaký je teda rozdil mezi zelenou G48 a červenou G12. jsem kdysi měl pocit že to je podle materialu litina vs. hlinik, ale na velveně pišou že jsou obě pro hlinik tak ja už nevím.

Každopadně červená interval vyměny 5 let.
Zelena interval vyměny 2-3roky.


Nalí tam co máš a hotovo.
Pravdu má Kupec,u třístovky je to jedno,mám taky G 12,ten motor je vymyšlenej dávno před G 11/12 a jde o litinové a hliníkové hlavy,a o to co bylo v kapalině v roce 1994, v našem století je motor nadšen s obojího, :grin: ,sorry za ot...... :wink:

Odpovědět