Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Hezká idea, ale konektory na vstřikovačích neoxidují, protože jsou permanentně ponořené v oleji. Ty se prostě časem povolily - nejspíš v tom hraje roli i střídání teplot u odstaveného auta a u ohřátého motoru. Každopádně stačilo je opatrně napružit.
Ono na 90A impulzního proudu jsou ty kontakty docela malé. Impulzní obvody mají jedinou výhodu - nehřejí, všechno ostatní musí být udělané stejně, jako u obvodů pro trvalý proud.
Ono na 90A impulzního proudu jsou ty kontakty docela malé. Impulzní obvody mají jedinou výhodu - nehřejí, všechno ostatní musí být udělané stejně, jako u obvodů pro trvalý proud.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Tome a co zbytek kabelaze (mimo prostor vackoveho hridele)?
Z mojej skusenosti ridiaca jednotka prepne vykon motora do zakladneho rezimu, pokial detekuje poruseny obvod kabelaze. Na rovnakom zvazku kabelaze okrem vstrekovacov su aj mnohe dalsie snimace preto treba vsetko prekontrolovat...
Z mojej skusenosti ridiaca jednotka prepne vykon motora do zakladneho rezimu, pokial detekuje poruseny obvod kabelaze. Na rovnakom zvazku kabelaze okrem vstrekovacov su aj mnohe dalsie snimace preto treba vsetko prekontrolovat...
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
To by rekla diagnostika, kdyby to tak bylo.
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Ale ano, ostatní konektory umí ohnít také, ale tady tomu paradoxně může částečně zabránít to nežádoucí prolínáni oleje do kabelového svazku. Já jsem to psal kvůli konektorům přímo na vstřikovačích, které neohnily a tím neztratily kontakt, ale prostě se vyhřály. To ovládání vstřikovačů, narozdíl od ostatních věcí v autě, je impulzní, a proto to nehřeje a špatné kontakty se neprojeví opálením nebo natavením, jako třeba u světel.
A jak píše Hanys - na diagnostiku s tím, ještě před nějakou složitější rozborkou. Celistvost obvodu vstřikovačů si to docela slušně hlídá, stejně tak není problém z live dat zkontrolovat, že výstupy z čidel jsou přibližně správné a v očekávaném rozsahu.
A jak píše Hanys - na diagnostiku s tím, ještě před nějakou složitější rozborkou. Celistvost obvodu vstřikovačů si to docela slušně hlídá, stejně tak není problém z live dat zkontrolovat, že výstupy z čidel jsou přibližně správné a v očekávaném rozsahu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- snusmumrik
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24 črc 2012 07:14
- auto: Discovery II
- Bydliště: Košice, Trenčín
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Pri znížení výkonu a pri opätovnom zvýšení sa ti vyvalí čierny dym z výfuku?
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Ja to tu nesleduju od zacatku ale jestli jsou to obcasny vypadky pri vyssich venkovnich teplotach,muze to delat zacpanej chladic a autak pada na sekundy do nouzaku. Jenom napad.
H.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Tak kabely jsou doma,konektor co jde ven jsem jeste okolo dratu dotesnil silikonem na motory. Zkusim ho tam dat a ve stredu se snad uz dostanu na tu diagnostiku...
Od posledniho zazlobeni po odvzdusneni to chyta a jezdi normalne, jen mi prijde, ze se motor oproti kopci hůř zbírá z nizkych otacek - musim podrazovat. To mi zase pripomina spis lonske trapeni s vahou vzduchu, tam auto zacinalo ozivat az nad dva tisice...
snusmumrik : spis ani ne...
Od posledniho zazlobeni po odvzdusneni to chyta a jezdi normalne, jen mi prijde, ze se motor oproti kopci hůř zbírá z nizkych otacek - musim podrazovat. To mi zase pripomina spis lonske trapeni s vahou vzduchu, tam auto zacinalo ozivat az nad dva tisice...
snusmumrik : spis ani ne...
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Váhu vzduchu pozná diagnostika - nejlépe ve dvou za jízdy, aby to bylo pod výkonem. Jeden řídí a druhej se kouká na hodnoty. Tím se zmenšuje šance nečekané návštěvy příkopu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
MadTom: prosim Te, jakou ze mas diagnostiku ? Premyslim nad tim, ze pokud bych chtel u tehle znacky zustat, neni to uplne marna investice... Diky.
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Nanocom - z toho co není originál a co mi prošlo rukama asi to nejrozumnější, bohužel bezchybný tako není. Podle toho co mi sem občas přijede z nějakého servisu, tak to umí v některých věcech u TD5ky víc než LR fabrická diagnostika.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Diky. To je nejaky konkretni model ? Umi cesky ?
Jinak vcera jsem mel moznost napichnout se na chvilku (ne na special LR) a byla tam jedina zavada - v kabelazi. Hodne se za chodu lisi i hodnoty na vstrikach... tak snad ten svazek pomuze, jen cas je problem
Jinak vcera jsem mel moznost napichnout se na chvilku (ne na special LR) a byla tam jedina zavada - v kabelazi. Hodne se za chodu lisi i hodnoty na vstrikach... tak snad ten svazek pomuze, jen cas je problem
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Konkrétně mám Nanocom Evolution - v první verzi (ještě v plastu). Funguje to tak, že si koupíš diagnostiku a k tomu, podle toho, kolik chceš a kolik si zaplatíš, si ji necháš odemknout na dané typy aut. Já tam mám D2 T5 a Def TD5. Když jsem to kupoval, nic jiného ještě nebylo. Dnes už to umí i nové LR.
Česky to není, je to anglicky. Co jsem viděl nějaké diagnostiky co byly počeštěné, tak to bylo podle mě spíše na škodu celé věci, protože ty překlady byly dost hrozné a s originálem to moc nesouviselo.
Na druhou stranu - těch 200 slovíček co je potřeba se dá naučit docela rychle - alespoň zhruba, a na zbytek pomůže třeba google překladač.
Ale nejpodstatnější je vědět, jak dané věc funguje - tedy třeba motor nebo jiná věc, co má řídící jednotku, co které se diagnostikou připojuji. Třeba když se člověk kouká na aktuální hodnoty z různých čidel, tak by měl mít představu, v jakém rozsahu se mají pohybovat a co konkrétně dané hodnota vlastně reprezentuje.
Česky to není, je to anglicky. Co jsem viděl nějaké diagnostiky co byly počeštěné, tak to bylo podle mě spíše na škodu celé věci, protože ty překlady byly dost hrozné a s originálem to moc nesouviselo.
Na druhou stranu - těch 200 slovíček co je potřeba se dá naučit docela rychle - alespoň zhruba, a na zbytek pomůže třeba google překladač.
Ale nejpodstatnější je vědět, jak dané věc funguje - tedy třeba motor nebo jiná věc, co má řídící jednotku, co které se diagnostikou připojuji. Třeba když se člověk kouká na aktuální hodnoty z různých čidel, tak by měl mít představu, v jakém rozsahu se mají pohybovat a co konkrétně dané hodnota vlastně reprezentuje.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Tak to je samozrejme zaklad ( ty rozdily hodnot odecte i laik, na uni diagnostice se vedle ukazuji udaje, jak by to melo byt... ). Narychlo jsem se porozhlid po netu a padlo mi do oka toto : http://www.pc-autodiagnostika.cz/zbozi/ ... -landrover jen na cesty by mi fakt stacilo neco jednoducheho - a hlavne cesky. Ono je to par slovicek u toho, par u onoho a nakonec z toho clovek ma akorat zmatek
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Za tu cenu má Nanocom i displej a je ověřené že funguje. Na rozdíl od některých diagnostik, které sice tvrdí, že LR s motorem TD5 umí, ale nakonec se ukáže, že akorát načtou chybové kódy nebo něco podobného.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Dle mne drahé. Nanocom je levnější a máš jistotu že Ti bude komunikovat i s ostatním ŘJ v autě, což většina standardních diagnostik neumí. Můžeš pak zjistit, že na "cestě" ti dojde baterka v ovládači a běžným způsobem se nespáruje a budeš se na auto mohl zas jen koukat s "diagnostikou" v ruce.
Svého času se mne přepínala ŘJ alarmu do režimu, že viděla je jeden klíč a musel jsem ji nastavit znovu.
Když nevidí oba, tak si budeš někoho z NANOCOM ( nebo podobně schopnu diagnostikou ) volat k autu.
To je ale můj případ.
Svého času se mne přepínala ŘJ alarmu do režimu, že viděla je jeden klíč a musel jsem ji nastavit znovu.
Když nevidí oba, tak si budeš někoho z NANOCOM ( nebo podobně schopnu diagnostikou ) volat k autu.
To je ale můj případ.
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Jsme se Tomem shodli... ne jen v čase odpovědi
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Jeste bych se zeptal - ten konektor kabelove listy co jde z hlavy neni nicim zajisteny ? Ze je v nem dira jakoby na sroub ale v hlave zavit neni. To ho drzi jen viko ?
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
- radekd
- Příspěvky: 305
- Registrován: 01 pro 2013 12:50
- tel.: 608337230
- auto: DII 2x 01 04, D4
- Bydliště: Pec pod Sněžkou
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
jen ho namáčkneš, drží ho kroužky.
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Hele, ty jak říkáš bouchlé kabely, to znám z kamionu. Dělá se to v místě, kde je kabel ohnutý do U, vespod. Může za to sůl, co navzlíná lankem a už se nikdy nedostane ven. Na Dafu XF to dělalo tradičně ve svazku co vedl na převodovku a byl takhle blbě do U připáskovanej.
Diagnostika s tím měla problém, ono to tak nějak vedlo/nevedlo, převodovka dělala co se jí líbilo a dlouho se laborovalo, než jsme na to přišli, byly to tehdy nový modely.
Kabel byl ale někdy zvenčí jak novej, ale když jsi zatáhl, tak se přetrhl a vevnitř byla jen měděnka zelená.
Odpor bez zatížení (multimetrem) byl v normě, ale asi při vyšším proudu už ne. Zkusil bych možná si půjčit svazek na test, nebo koupit, on nebude stát svět.
U Diskošky vím že ten svazek dělá bordel, mě tam semtam kočka leze chrápat a hne s tím, auto jede každou chvíli jinak, stačí to ale prostříkat kontoxem jak jsou konektory vedle nádobky chlazení a je dobře zas na chvíli. Je to tam taky vedený do U , k jednotce je zapojenej konektor zespoda.
Diagnostika s tím měla problém, ono to tak nějak vedlo/nevedlo, převodovka dělala co se jí líbilo a dlouho se laborovalo, než jsme na to přišli, byly to tehdy nový modely.
Kabel byl ale někdy zvenčí jak novej, ale když jsi zatáhl, tak se přetrhl a vevnitř byla jen měděnka zelená.
Odpor bez zatížení (multimetrem) byl v normě, ale asi při vyšším proudu už ne. Zkusil bych možná si půjčit svazek na test, nebo koupit, on nebude stát svět.
U Diskošky vím že ten svazek dělá bordel, mě tam semtam kočka leze chrápat a hne s tím, auto jede každou chvíli jinak, stačí to ale prostříkat kontoxem jak jsou konektory vedle nádobky chlazení a je dobře zas na chvíli. Je to tam taky vedený do U , k jednotce je zapojenej konektor zespoda.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5
Tak svazek vymeneny, vsechno odmastene, kabely prohlidnute, diagnostika nenasla zadny problem... a po cca sto km zase na malo valcu... Po chvili se to chytilo, pak se to jeste zopakovalo. Prohodil jsem starou vahu vzduchu (na kterou motor jde spatne do otacek), najel jsem na vsechny valce cca tri sta km. A dnes to zase zazlobilo... To je jak zaklety a odjezd se blizi... Kdyby braly vzduch vstriky, to by to ale neslo furt, ne ? Nebo ze by nejak blblo cerpadlo ? Takhle to rano chyta na skrtnuti a zlobi to az po delsi jizde, spis mozna ve vetsim teple nebo po vetsim zaberu...? Diky za nazory.
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...