Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#81 Příspěvek od dava » 15 srp 2015 16:59

no,kdo by čekal, že bude problém, co? S rozhašeným autem jet, to je kokotina...

Mrkni na regulátor ještě , napravo u stěny (na hlavě). Jestli teče , nebo co . Myslel jsem že jsi to dělal jako první, ale nenašel jsem to tu ??

Relé čerpadel jsi prohodil?

Já bych to asi odvzdušnil, nastartoval a následně zablendoval hadici přepadu z regulátoru dozadu. Nebo přiškrtil (ohnul skoro nadoraz). Jestli není regulátor dělanej, tak asi pouští zpátky . Podle mě nic nevylítne
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#82 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 15 srp 2015 17:52

Ale jestli mu to chčije na vstřikách tak to bude chcát o to víc - ? nebo ne ?
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Tomy H.
Příspěvky: 473
Registrován: 29 čer 2010 10:07
tel.: +421904496524
auto: Discovery 2 Td5
Bydliště: Ivanka pri Dunaji, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#83 Příspěvek od Tomy H. » 15 srp 2015 18:25

Tie príznaky poznám 8) Ak si ešte nerobil tie podložky pod vstrekmy, tak to sprav - u mňa bol problém práve v tom. A to som menil palivové čerpadlo, filter, odvzdušňovák, káble k vstrekom, čistil som kábel k RJ... Nakoniec blbá medená podložka pod vstrekom... :Pohoda:
Tomy
Discovery 2 Td5 2002

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#84 Příspěvek od dava » 15 srp 2015 22:06

Hanys_a_Kaca píše:Ale jestli mu to chčije na vstřikách tak to bude chcát o to víc - ? nebo ne ?
To by asi mohlo, ale mám za to že pod deklem byl, naftu má prej čistou, tak to snad nechčije...
Moc mi nejde do hlavy, proč by to jelo a pak za jízdy zdechlo ? Spíš bych to tipoval že se ohřeje nafta a regulátor nedrží... ale to je asi lepší řešit na dílně, než na louce...
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#85 Příspěvek od MadTom » 15 srp 2015 22:07

Také tipuju podložky pod vstřiky - motor se potom sám za provozu zavzdušňuje. Co se týče zbytku věcí okolo čidel - vše se dá v klid odpojit - pro chod motoru (tedy že auto nějak jede) potřebuješ pouze čidlo polohy kliky a plynovej pedál. Aby to bylo reálně použitelné, tak ještě čidlo tlaku vzduchu v sacím potrubí, aby to hned nepadalo do nouzáku.
A klidně na zkoušku odpoj hadici se vzduchem mezí intercoolerem a sáním motoru (tam kde je EGR). Tím sice odpojíš i turbo, ale vyloučíš možnost, že to nemá vzduch, kvůli nějaké ucpané hadici.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#86 Příspěvek od MadTom » 15 srp 2015 22:11

Ad regulátor - pokud je TD5ka odvzdušněná, tak mi chodila i s nefunkčním čerpadlem v nádrži - když zdechlo úplně, tak to jelo a totálně nemělo výkon, maximálně 3000ot z kopce a na 3ku. Do kopce to zdechalo.
Když zdechla vysokotlaká část čerpadla, tak jenom trošku klesnul výkon. Ten motor si to snad z nádrže nasaje, dokud se nezavzdušní. Takže s regulátorem bych moc nešachoval. Je to v principu přetlakový ventil, který drží tlak na svém vstupu a přebytek pouští zpět do nádrže.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
čuník
Příspěvky: 247
Registrován: 29 říj 2013 20:37

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#87 Příspěvek od čuník » 16 srp 2015 07:30

:hmm: tak jak to popisuješ to vidím v elektrice na nějaký studenák nebo podobnou kravinku, pokud máš tedy dobrou diagn. která umí historii vstupu a umíš s tím trochu dělat tak bys to měl najít./ Jezdi s napíchnutou diagn. a když to začne dělat neplechu ihned zastav a projed a porovnej vstupy s manualem ! / Nejdřív se ale podívej na teplotní čidlo a hlavně jeho konektory a jejich přívodní dráty -to je práce na chvilku... Výše uvedený ber nezávazně, jako nápad, :Sorry: elektrikařinu už pár let nedělám
Defender ? For heaven´s sake, not on your life!

azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#88 Příspěvek od azni » 16 srp 2015 08:48

Dava: ono to ale jelo x tisic km v pohode, byl jsem s tim predtim i na diagnostikach, cerpadlo dava tlak... jinak regulator je tam rok novej.
Mad Tom: ta hadice - to by spis jelo naprd ale na vsechny, ne ? Takhle to jde "na 3" , zacina v tom i nejak cvakat a huli to (nejdriv modre, pak cerne) Nikde s tim uz od vcera nejezdim, jen to obcas nastartuju a laboruju. Ale neni to uplne ono, ve stinu je tu 38C... :( Navic rumuni v nedeli nemakaji...a pripojeni se na internet je vylozene dilem nahody... :(
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#89 Příspěvek od MadTom » 16 srp 2015 09:15

Trošku bokem - tady v Albánii je příjemných 27°C - to pro ty v Čechách, ať mohou závidět.
S těma hadicema a vlastně celým systémem okolo vzduchu (sání, filtr, turbo, intercooler) jsem to myslel jako vylučovací metodu, kvůli tomu, že píšeš o černém dýmu - to by mohlo značit málo vzduchu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Tomy H.
Příspěvky: 473
Registrován: 29 čer 2010 10:07
tel.: +421904496524
auto: Discovery 2 Td5
Bydliště: Ivanka pri Dunaji, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#90 Příspěvek od Tomy H. » 16 srp 2015 09:40

Mne to hulilo na cierno, ked som to skusal startovat s podfuknutou podlozkou...
Tomy
Discovery 2 Td5 2002

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#91 Příspěvek od dava » 16 srp 2015 12:00

No, a nestačilo by tam na dojetí aspoň šáhnout a zkusmo dotáhnout vstřiky ( vidličky) ?? Když se to neodstraní, aspoň by mu to mohlo zlepšit chování na dojezd domů. Odtah z Bukurešti nerentabilní, za to to tam zgenerálkuje, ale kurňa věř těm rumunskejm expertům.

samo to přece nefoukne, i když je to cyklicky od vačky namáhaný, to je pravda ... :nerd

černý hulení při startu by pak znamenalo nakapanou naftu do pístů, to by mohlo i bejt
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#92 Příspěvek od MOPADŽI » 17 srp 2015 12:00

Zkuste profouknout ty ventilky v držáku naftového filtru. Musí se z toho držáku demontovat.
Zkusil bych naftový filtr "obejít" spojením hadic přímo, to bych zkusil jako první.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Juri Toy
Příspěvky: 398
Registrován: 14 lis 2011 00:15
tel.: 603338599
auto: RRC V8,79, D2 98+03
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#93 Příspěvek od Juri Toy » 18 srp 2015 05:06

Zdarec, kde se přesně nacházíš? Pročetl jsem tvůj problém tady na LR fóru a fakt ti to nezávidím. Jedno malý mínus u mě máš za to že se s takovým autem vůbec vydáš do Románie... ale teď k věci. Já se před chvílí vrátil z RO a měl jsem tam technickej problém s jedním dílem motoru. Byli jsme v tu chvíli poblíž Petrosani, což je na hlavní trase na Arad k hranicím. V Petrosani je poměrně velké množství obchodů s autodíly (rumunsky auto piese) a servisů, kde makají většinou i o víkendech (viz náš problém). Našli jsme tam v pátek odpoledne obchod, kde byli velmi vstřícní a druhý den v sobotu jsem měl náhr. díl v ruce za polovinu toho, co by stál u nás. Pokud by se ti tato informace hodila, pak ti dávám odkaz na Google maps, kde přesně najdeš ten obchod zde: https://goo.gl/maps/klS2z Je to po pravé straně při výjezdu z města a je u toho i nějakej servis. Jinak Rumunům a jejich schopnosti opravit cokoliv a kdekoliv, bych celkově důvěřoval. Pokud budeš něco potřebovat s čím jsem ti v rámci Rumunska schopen pomoci, poslal jsem ti do zprávy na Facebooku svůj tel.
Přílohy
Petrosani.jpg
Juri (42)
RRC/3dv. 3.5 čtyřkvalt, r.v. 79
- Disco Td5 98 aut.
https://www.facebook.com/pripyat.a.ghost.town/

azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#94 Příspěvek od azni » 20 srp 2015 15:12

Ahoj lidi. Tak jsme nakonec stastne doma !! :) Nejdriv chci MOC podekovat vsem, kteri se ozvali a nejak se nam snazili pomoci. Vazim si toho a treba budu jednou zase uzitecny ja nekomu jinemu... Clovek alespon ziskal zase dalsi zkusenosti - dobre i ty horsi - to ale treba az nekdy jindy...
/ Jinak jeste predesilam, ze cesta nebyla v zadnem pripade aktem nejake nepromyslene nerozvaznosti ! Navstivil jsem predtim nekolik tuzemskych opraven a opravaru, nikdo ale na nic neprisel a zavada se objevovala vyjimecne a bez jakychkoliv souvislosti. Nezbylo tedy, nez ji nechat projevit... Jiny termin cesty jsme si uz take nemohli dovolit a s problemy jsme s partakem vicemene pocitali. Navic Rumunsko jezdime pomerne casto... :) /

Ale k veci - nakonec byl cely problem cerpadlo v nadrzi - po zahrati drive ci pozdeji prestalo davat tlak. Zalezelo i na mnozstvi paliva a na tom, kde jsme se pohybovali (celou dobu bylo do 40C, na asfaltu Xx vic, ani v noci se to nejak zvlast nelisilo - jen cestou tam, pri pobytu v horach). To druhe, co jsem koupil jako rezervu u vrakare, nedavalo tlak porad... :(
A to startovani mel na svedomi snimac otacek...
Jinak jak pise Juri Toy - rumunsti opravari jsou opravdu nekde jinde nez "zapadni a polozapadni vymenovaci". Oni veci porad jeste opravuji a (nejen dle mych zkusenosti) se rceni o "zlatych ceskych rukach" presunulo nekam o kus dal, na jihovychod... Jedine dilo bylo, ze v pravoslaveny svatek se tam prace proste nikdo nedotkne ! :)

Cerpadlo bylo rok stare, od zacatku dost hlucne. Poslu ho na reklamaci a premyslim, ze by asi bylo dobre koupit si na cesty do zasoby alespon to samotne cerpadlo ( "valecek" bez plastoveho "betlemu" kolem ). Mate s tim nekdo nejakou zkusenost nebo nakupujete vzdy cele komplety ?
Zvlast kdyz dnes uz z vlastni zkusenosti vim, ze bez funkcniho cerpadla disko proste "pouzitelna" nejede ani omylem... :(
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#95 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 20 srp 2015 15:24

tož vítaj doma:-)
já měl "jen" samotne cerpadlo - jak píšeš "váleček" s sebou v asiji, jako zálohu. Dělat jsem ho ale nemusel, ale myslim, že rozdíl, jestli měním celé čerpadlo s tim platovým nesmyslem nebo "jen" váleček by byl reálně na cestě téměř zanedbatelný (+ max 0,5 hodiny). Tzn, ve stepi by to trvalo buď celej den, nebo celej den. Mimochodem myslim, že to samotne čerpadlo, je normální čerpadlo bosch vyrobené v českých budejovicich , ale nejsem si uplně jistej....
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Tomy H.
Příspěvky: 473
Registrován: 29 čer 2010 10:07
tel.: +421904496524
auto: Discovery 2 Td5
Bydliště: Ivanka pri Dunaji, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#96 Příspěvek od Tomy H. » 20 srp 2015 15:27

Hlavne, že si to našiel a fixli ste to :beer Fakt som bol zvedavý, ako toto dopadne.
Tomy
Discovery 2 Td5 2002

azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#97 Příspěvek od azni » 21 srp 2015 08:50

Jeste bych se rad zeptal, jak resite opravu rychlospojek na naftovych trubkach ? Tim laborovanim mam namozenou tu na privodni hadici, co se nasazuje na regulator a uz se jednou i sesmekla za jizdy... Kupuje se jen nejaky konec nebo cela trubka nebo ji mam treba jen uriznout a nastavit hadici se sponkama ? Diky !
( Ted na to koukam, nevite, hadice je cela gumova nebo je uvnitr plast ? Nemate ji nekdo vyndanou nebo uriznutou ? Aby v ni pak nejaka trubicka vubec drzela... potrebuju nejakej vrak na dily jako sul... )
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#98 Příspěvek od MadTom » 24 srp 2015 12:38

Na jiním autě jsme origál plastové trubky na naftu, které byly podobné neohebné a prodřené normálně nadstavoval gumovou naftovou hadicí a hadicovýma sponama.
A z toho tvýho problému s čerpadlem pro mě plyne jedna věc - znovu začít hledat nějaká tlaková čidla - pro tlak nafty a rovnou i pro tlak oleje a k nim příslušný budík. A rovnou do obou aut.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#99 Příspěvek od azni » 24 srp 2015 13:22

Asi to tak dopadne, ze je uriznu a propojim hadici... jen jsem to chtel mit jak to ma byt...

Ty el. budiky na hlidani tlaku do auta by byly super vec ! I v tomhle "zakletem" pripade bych mozna videl, ze tlak po zahrati obcas pada. Nez se takhle slozite napojil manometr, byvalo uz vse zase ok... :(
Mozna by stacil i nejaky "mezikus" na privodni trubku nafty - jen aby bylo kam jednoduse a rychle pripichnout manometr, aby se pokazdy nemusely rozdelavat ty nesehnatelne rychlospojky... Uz jsem premyslel i nad necim takovym ( http://www.uni-max.cz/tester-palivoveho-cerpadla/d/ ), jen me odrazuje tahani hadicek... :(
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

Uživatelský avatar
peti78
Příspěvky: 422
Registrován: 30 črc 2011 16:51
Bydliště: Litomerice

Re: Občasné výpadky výkonu a problémy se startem u Dll TD5

#100 Příspěvek od peti78 » 16 říj 2016 14:39

Zdravím chtěl jsem se zeptat jak mám odzdusnovaci palivový systém mám teď problém včera jsem vyměnil všechny zhavici svíčky nezhavila ani jedna auto chytalo na Brnk od výměny jsem chtěl ráno nastartovat auto chytlo a za chvilinku chciplo a už jsem ho nastartoval až po delší době kdy jsem nechal vrcet čerpadlo a šlapal na plyn přišlo mi to jako když tam nebyla nafta tak bych to skusil odzdusnit ještě jedna věc když to potom nastartujutak už to chytá na Brnk dneska raní start chytne hned po chvilce začne koktat a když trochu šlapou na plyn tak se rozjede na všechny válce a už to funguje normálně mám podezření jestli to nedělá čerpadlo už nějakou dobu knuci ale jede to potom normálně jo ještě musím napsat že se to začlo projevovat až ted co se ochladilo proto jsem nejprve vyměnil ty žhavící svíčky díky

Odpovědět