ABS na DI
Moderátor: Miky_CZ
Re: ABS na DI
Asi myslíš tady toto, co bylo na vedlejším fóru:
Ahojte svítící ABSáci (mě taky pořád svítí),
1. tento návod funguje jenom pro DI (u DII to prý podle ohlasů zkoušečů nefunguje).
2. absolutně neručím za vzniklé škody, které mohou jakkoli vzniknout- chybou při pokračování v tomto návodu nebo např. jinou instalací ve vozidle- buďte si toho laskavě vědomi!!!
3. musíte mít vypnuté zapalování
4. vypojte- vyndejte ABS relé (zelené (většinou) umístěné pod palubovkou spolujezdce), kdo nenajde vypojí všechny a je to (taky jsem na to tak musel přijít))
5. u některých DI se ABS relé nemusí vypojovat- vyndat (kdyby to co píšu dál nefungovalo- neblikla prvně ABSka, tak tam to rélé dejte zpět a zkuste to znovu)
6. vyrobte si propojku z drátu průměru 1 mm o délce 6-8 cm, kterou zkratujte pin 5 a 15 konektoru OBD II (umístěn pod palubovkou řidiče nad plynovým pedálem- kouká na Vás nic nemusíte rozebírat). Bacha nesplést se !!! (na konektoru jsou čísla- ale dost blbě vidět)
7. zapněte zapalování do polohy 2- nikdy nestartovat !!!
8. kontrolka ABS by měla po cca 2,5 s krátce bliknout- ABS je v diagnostickém režimu
9. následuje pomlka- nesvícení a pak rozsvícení na 5 s, zhasnutí a rozsvícení na 2,5 s, poté začne ABSka vyblikávat kód chyby- ve dvou částech- bliká krátce (první část kódu) mezera 5 s znovu začne krátce blikat (druhá část kódu). Poté následuje opakování od začátku bodu 9, dokud nevyjmeme propojku z OBD II
10. vyjmeme propojku z OBD II a počkáme až kontolka dobliká kód chyby- kód si někam napište- vyjmutím propojky se kód vymaže z paměti ABS
11. zasuňte zpět propojku do stejných pinů a přečtěte další kód (pokud je)
12. po přečtení všech kódů se nebude nadále vyblikávat kód chyby podle bodu 9, ale ABSka bude blikat jenom podle první části bodu 9 pořád dokola a potom tedy víte, že další chyby již v paměti ABS nejsou.
13. nebudu sem vypisovat všechny kódy chyb, to bych se upsal. Pokud ho budete vědět- napíšu co to je- vždycky mi napiště co máte za auto.
14. pokud má někdo zájem můžu pomoct- přijeďte jsem z Ustí n L.
Pro Koudyho- jestli chceš můžeš to zkusit.
Zdraví Milan
Kdysi jsem si to uložil, ale bohužel bez kontaktu na Milana.
Pavel
Ahojte svítící ABSáci (mě taky pořád svítí),
1. tento návod funguje jenom pro DI (u DII to prý podle ohlasů zkoušečů nefunguje).
2. absolutně neručím za vzniklé škody, které mohou jakkoli vzniknout- chybou při pokračování v tomto návodu nebo např. jinou instalací ve vozidle- buďte si toho laskavě vědomi!!!
3. musíte mít vypnuté zapalování
4. vypojte- vyndejte ABS relé (zelené (většinou) umístěné pod palubovkou spolujezdce), kdo nenajde vypojí všechny a je to (taky jsem na to tak musel přijít))
5. u některých DI se ABS relé nemusí vypojovat- vyndat (kdyby to co píšu dál nefungovalo- neblikla prvně ABSka, tak tam to rélé dejte zpět a zkuste to znovu)
6. vyrobte si propojku z drátu průměru 1 mm o délce 6-8 cm, kterou zkratujte pin 5 a 15 konektoru OBD II (umístěn pod palubovkou řidiče nad plynovým pedálem- kouká na Vás nic nemusíte rozebírat). Bacha nesplést se !!! (na konektoru jsou čísla- ale dost blbě vidět)
7. zapněte zapalování do polohy 2- nikdy nestartovat !!!
8. kontrolka ABS by měla po cca 2,5 s krátce bliknout- ABS je v diagnostickém režimu
9. následuje pomlka- nesvícení a pak rozsvícení na 5 s, zhasnutí a rozsvícení na 2,5 s, poté začne ABSka vyblikávat kód chyby- ve dvou částech- bliká krátce (první část kódu) mezera 5 s znovu začne krátce blikat (druhá část kódu). Poté následuje opakování od začátku bodu 9, dokud nevyjmeme propojku z OBD II
10. vyjmeme propojku z OBD II a počkáme až kontolka dobliká kód chyby- kód si někam napište- vyjmutím propojky se kód vymaže z paměti ABS
11. zasuňte zpět propojku do stejných pinů a přečtěte další kód (pokud je)
12. po přečtení všech kódů se nebude nadále vyblikávat kód chyby podle bodu 9, ale ABSka bude blikat jenom podle první části bodu 9 pořád dokola a potom tedy víte, že další chyby již v paměti ABS nejsou.
13. nebudu sem vypisovat všechny kódy chyb, to bych se upsal. Pokud ho budete vědět- napíšu co to je- vždycky mi napiště co máte za auto.
14. pokud má někdo zájem můžu pomoct- přijeďte jsem z Ustí n L.
Pro Koudyho- jestli chceš můžeš to zkusit.
Zdraví Milan
Kdysi jsem si to uložil, ale bohužel bez kontaktu na Milana.
Pavel
Discovery I, 300TDi, r.v.1997
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: ABS na DI
Dostal som sa pod palubovku a tam sa skoncila moja put.
Neviem vlastne co rele je a co nie aby som nezabudol odpojit to od abs. Je tam jedna zelena velka krabica ale k nej je zly
pristup.
Nemate niekto foto ako to ma vyzerat a ktore treba odpojit.
Dakujem
Neviem vlastne co rele je a co nie aby som nezabudol odpojit to od abs. Je tam jedna zelena velka krabica ale k nej je zly
pristup.
Nemate niekto foto ako to ma vyzerat a ktore treba odpojit.
Dakujem
Real Land Rover is built, not bought
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: ABS na DI
Tak závada je dneska odstraněna, bylo vadné přední levé čidlo, resp.přelámaný kabel k němu. Tímto ještě jednou děkuji Eliottovi za diagnostiku a následné rychlé dodání nového čidla.Piskot píše:Ahoj, ačkoliv jsem tady před časem napsal, že jsem problém s ABS na DI vyřešil výměnou maziva a vyčištěním a seřízením vůle otočných koulí, po čase se mi kontrolka opět rozsvítila . Hlavně při nějakém větším rázu od nápravy. Postupně jsem systémem pokus/omyl došel k tomu, že zřejmě další závada bude v kabeláži.
Ještě jsem nezkoušel dát to někam na diagnostiku, ale asi to brzy udělám.
Piskot
ABS (zatím) funguje jak má a doufám že to tak i vydrží dlouho .
Piskot
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABS na DI
Díky vyblikání kódu jsem snad odhalil příčinu přerušeného (zlomeného) kabelu.
Relé jsem odpojovat nemusel.
Více info zde.
http://landroverforums.com/forum/showthread.php?t=11257" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rswsolutions.com/index.php?o ... &Itemid=76" onclick="window.open(this.href);return false;
Relé jsem odpojovat nemusel.
Více info zde.
http://landroverforums.com/forum/showthread.php?t=11257" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rswsolutions.com/index.php?o ... &Itemid=76" onclick="window.open(this.href);return false;
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: 24 bře 2010 12:11
- tel.: 723448406
Re: ABS na DI
Pavel C píše:Asi myslíš tady toto, co bylo na vedlejším fóru:
Ahojte svítící ABSáci (mě taky pořád svítí),
1. tento návod funguje jenom pro DI (u DII to prý podle ohlasů zkoušečů nefunguje).
2. absolutně neručím za vzniklé škody, které mohou jakkoli vzniknout- chybou při pokračování v tomto návodu nebo např. jinou instalací ve vozidle- buďte si toho laskavě vědomi!!!
3. musíte mít vypnuté zapalování
4. vypojte- vyndejte ABS relé (zelené (většinou) umístěné pod palubovkou spolujezdce), kdo nenajde vypojí všechny a je to (taky jsem na to tak musel přijít))
5. u některých DI se ABS relé nemusí vypojovat- vyndat (kdyby to co píšu dál nefungovalo- neblikla prvně ABSka, tak tam to rélé dejte zpět a zkuste to znovu)
6. vyrobte si propojku z drátu průměru 1 mm o délce 6-8 cm, kterou zkratujte pin 5 a 15 konektoru OBD II (umístěn pod palubovkou řidiče nad plynovým pedálem- kouká na Vás nic nemusíte rozebírat). Bacha nesplést se !!! (na konektoru jsou čísla- ale dost blbě vidět)
7. zapněte zapalování do polohy 2- nikdy nestartovat !!!
8. kontrolka ABS by měla po cca 2,5 s krátce bliknout- ABS je v diagnostickém režimu
9. následuje pomlka- nesvícení a pak rozsvícení na 5 s, zhasnutí a rozsvícení na 2,5 s, poté začne ABSka vyblikávat kód chyby- ve dvou částech- bliká krátce (první část kódu) mezera 5 s znovu začne krátce blikat (druhá část kódu). Poté následuje opakování od začátku bodu 9, dokud nevyjmeme propojku z OBD II
10. vyjmeme propojku z OBD II a počkáme až kontolka dobliká kód chyby- kód si někam napište- vyjmutím propojky se kód vymaže z paměti ABS
11. zasuňte zpět propojku do stejných pinů a přečtěte další kód (pokud je)
12. po přečtení všech kódů se nebude nadále vyblikávat kód chyby podle bodu 9, ale ABSka bude blikat jenom podle první části bodu 9 pořád dokola a potom tedy víte, že další chyby již v paměti ABS nejsou.
13. nebudu sem vypisovat všechny kódy chyb, to bych se upsal. Pokud ho budete vědět- napíšu co to je- vždycky mi napiště co máte za auto.
14. pokud má někdo zájem můžu pomoct- přijeďte jsem z Ustí n L.
Pro Koudyho- jestli chceš můžeš to zkusit.
Zdraví Milan
Kdysi jsem si to uložil, ale bohužel bez kontaktu na Milana.
Pavel
To jsem psal já, ale už je to nějakej pátek
Naposledy upravil(a) Milan Disco Rover dne 02 čer 2011 13:23, celkem upraveno 1 x.
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: ABS na DI
Chlapi pruuuser
omylom som prepojil 5 zo 16 chvilu to iskrilo a uz to neiskri
co sa mohlo stat?
omylom som prepojil 5 zo 16 chvilu to iskrilo a uz to neiskri
co sa mohlo stat?
Real Land Rover is built, not bought
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: ABS na DI
Líto ti peněz dojet k Pešlíkovi na diagnostiku do Valašského Meziříčí, tak tady to máš.
Ale myslím, že to tak horké nebude. Skoro na všechno jsou pojistky a pokud si odpálil jednotku ABS, tak těch je na prodej opravdu hodně, ty se normálně nerozbíjejí.
K
Ale myslím, že to tak horké nebude. Skoro na všechno jsou pojistky a pokud si odpálil jednotku ABS, tak těch je na prodej opravdu hodně, ty se normálně nerozbíjejí.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABS na DI
Nejsem si zcela jist. Ale 5 je kostra -12 a 16 je +12 takže jsi asi jenom spálil pojistku.Forsttimber píše:Chlapi pruuuser
omylom som prepojil 5 zo 16 chvilu to iskrilo a uz to neiskri
co sa mohlo stat?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: ABS na DI
ano nasiel som spalenu poistku diagnostiky takze vsetko OK
Ale ten postup diagnostikovania ABS bez vyberania rele u mna nefunguje a tie relatka sa mi moc vyberat nechce je tak sku.... pristup a aj tak tych zelenzch je tam nejak moc.
Nemate nejaku fintu ako to vybrat alebo keby som vedel konkretne ktore to je please nejake foto.
Dik
Ale ten postup diagnostikovania ABS bez vyberania rele u mna nefunguje a tie relatka sa mi moc vyberat nechce je tak sku.... pristup a aj tak tych zelenzch je tam nejak moc.
Nemate nejaku fintu ako to vybrat alebo keby som vedel konkretne ktore to je please nejake foto.
Dik
Real Land Rover is built, not bought
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABS na DI
Jedno má zelenou patici ostatní ne.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: 24 bře 2010 12:11
- tel.: 723448406
Re: ABS na DI
Chlapi, já říkal ať dáváte bacha......
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: ABS na DI
tie relatka o ktorych hovorime niesu nahodou v motorovom priestore pred spolujazdcom v ciernej krabicke?
lebo tam by mi to sedelo farebne. len ci to co ja myslim su relatka
lebo tam by mi to sedelo farebne. len ci to co ja myslim su relatka
Real Land Rover is built, not bought
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABS na DI
Ne jsou pod levým sloupkem tam kde má spolujezdec nohy. Já relátko vyndávat nemusel. Vyblikalo mě to kód i tak.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: 24 bře 2010 12:11
- tel.: 723448406
Re: ABS na DI
Tak tak, každému to funguje jinak. Ale zase se opakuji, můžete vyndat klidně ty relátka všechny, aby jste si chybu vyblikali. Relátka jsou v patici proto, aby se nechali v případě jejich nefunkčnosti vyměnit, takže se tím nedá nic zkazit.
Re: ABS na DI
Po pročtení celého vlákna jsem zjistil , že to asi nechám tak jak to mám už 2roky ......odpojený konektor od kostky na lp blatníku bo srat se s tím fuck nebudu . Na diagnóse jsem byl a verdict zněl : závada lp čidla . Ale jaká z těch mnoha co tu popisujete mi to nezdělilo . Tak jsem tu zas.....elektrárnu odpojil a je klid .
Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: ABS na DI
Hura konecne sa mi to podarilo ale aj tak to nevyzera ruzovo
moje chyby:
2-8
2-12
2-14
3-2
3-7
4-12
4-14
4-15
5-12
5-14
6-14
moje jedine vysvetlenie tychto chyb TOTAL ERROR
moje chyby:
2-8
2-12
2-14
3-2
3-7
4-12
4-14
4-15
5-12
5-14
6-14
moje jedine vysvetlenie tychto chyb TOTAL ERROR
Real Land Rover is built, not bought
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABS na DI
Kód 2-6 - Chybný brzdový spínače nebo vedení. Pojistka A5 spálená
Kód 2-7 - kontinuální napájení ECU při vypnutém zapalování. Vadný ventil nebo relé kabeláž
Kód 2-8 - bez napětí na magnetické ventily ABS. Vadný ventil nebo relé kabeláž.
Kód 2-12 - Pravá přední, příliš velká vzduchová mezera, nebo čidlo bylo vytlačováno z pólového kruhu.
Kód 2-13 - Zadní levá, příliš velká vzduchová mezera, nebo čidlo bylo vytlačováno z pólového kruhu.
Kód 2-14 - Levý přední, příliš velká vzduchová mezera, nebo čidlo bylo vytlačováno z pólového kruhu.
Kód 2-15 - Zadní pravá, příliš velká vzduchová mezera, nebo čidlo bylo vytlačováno z pólového kruhu.
Kód 3-0 až 3-9 - naprázdno v souvislosti z ECU na elektromagnetický ventil v čerpadle, nebo v ECU
Kód 4-0 až 4-9 - Zkrat na kostru v souvislosti z ECU na elektromagnetický ventil v čerpadle
Kód 4-12 - Pravá přední, vedení k čidlu rozbité nebo čidlo odpor příliš vysoká.
Kód 4-13 - Zadní levá, vedení k čidlu rozbité nebo čidlo odpor příliš vysoká.
Kód 4-14 - Levý přední, vedení k čidlu rozbité nebo čidlo odpor příliš vysoká.
Kód 4-15 - Zadní pravá, vedení k čidlu rozbité nebo čidlo odpor příliš vysoká.
Kód 5-0 až 5-9 - Zkrat na 12volt v souvislosti z ECU na elektromagnetický ventil v čerpadle, možná špatná zem.
Kód 5-12 - Pravá přední, občasná porucha čidla nebo vedení
Kód 5-13 - Zadní levá, občasná porucha čidla nebo vedení
Kód 5-14 - Levý přední, občasné chyby se senzorem nebo vedení
Kód 5-15 - Zadní pravá, občasné chyby se senzorem nebo vedení
Kód 6-0 až 6-9 - Zkrat mezi dvěma spojení z ECU na elektromagnetický ventil v čerpadle.
Kód 6 - 12 - Pravá přední žádný výstup ze senzoru, senzor může mít příliš velký vzduchovou mezerou.
Kód 6 - 13 - zadní levý, žádný výstup ze senzoru, senzor může mít příliš velký vzduchovou mezerou.
Kód 6 - 14 - Levý přední, žádný výstup ze snímače, může být snímač mít příliš velký vzduchovou mezerou.
Kód 6 - 15 - zadní pravý, žádný výstup ze senzoru, senzor může mít příliš velký vzduchovou mezerou.
Kód 2-7 - kontinuální napájení ECU při vypnutém zapalování. Vadný ventil nebo relé kabeláž
Kód 2-8 - bez napětí na magnetické ventily ABS. Vadný ventil nebo relé kabeláž.
Kód 2-12 - Pravá přední, příliš velká vzduchová mezera, nebo čidlo bylo vytlačováno z pólového kruhu.
Kód 2-13 - Zadní levá, příliš velká vzduchová mezera, nebo čidlo bylo vytlačováno z pólového kruhu.
Kód 2-14 - Levý přední, příliš velká vzduchová mezera, nebo čidlo bylo vytlačováno z pólového kruhu.
Kód 2-15 - Zadní pravá, příliš velká vzduchová mezera, nebo čidlo bylo vytlačováno z pólového kruhu.
Kód 3-0 až 3-9 - naprázdno v souvislosti z ECU na elektromagnetický ventil v čerpadle, nebo v ECU
Kód 4-0 až 4-9 - Zkrat na kostru v souvislosti z ECU na elektromagnetický ventil v čerpadle
Kód 4-12 - Pravá přední, vedení k čidlu rozbité nebo čidlo odpor příliš vysoká.
Kód 4-13 - Zadní levá, vedení k čidlu rozbité nebo čidlo odpor příliš vysoká.
Kód 4-14 - Levý přední, vedení k čidlu rozbité nebo čidlo odpor příliš vysoká.
Kód 4-15 - Zadní pravá, vedení k čidlu rozbité nebo čidlo odpor příliš vysoká.
Kód 5-0 až 5-9 - Zkrat na 12volt v souvislosti z ECU na elektromagnetický ventil v čerpadle, možná špatná zem.
Kód 5-12 - Pravá přední, občasná porucha čidla nebo vedení
Kód 5-13 - Zadní levá, občasná porucha čidla nebo vedení
Kód 5-14 - Levý přední, občasné chyby se senzorem nebo vedení
Kód 5-15 - Zadní pravá, občasné chyby se senzorem nebo vedení
Kód 6-0 až 6-9 - Zkrat mezi dvěma spojení z ECU na elektromagnetický ventil v čerpadle.
Kód 6 - 12 - Pravá přední žádný výstup ze senzoru, senzor může mít příliš velký vzduchovou mezerou.
Kód 6 - 13 - zadní levý, žádný výstup ze senzoru, senzor může mít příliš velký vzduchovou mezerou.
Kód 6 - 14 - Levý přední, žádný výstup ze snímače, může být snímač mít příliš velký vzduchovou mezerou.
Kód 6 - 15 - zadní pravý, žádný výstup ze senzoru, senzor může mít příliš velký vzduchovou mezerou.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: ABS na DI
tak vetsinou sa mi to toci okolo prednych snimacov. A to chybajuce napatie nemohlo byt kvoli tomu ze som mal vybrate rele?
Real Land Rover is built, not bought
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABS na DI
Přesně tak. Chyby ohledně napětí jsou způsobený výpadky napájení. Což nejpravděpodobněji způsobilo vyndání relé. Ohledně čidel dle mě máš stejný problém jako já. Ukroucené kabely ihned za čidlem. Dá se to jednoduše zjistit pomocí osciloskopu nebo multimetru čidlo má myslím cca 1000 ohmů. Napoj čidlo na měřák a začni mlet kabelem hodnota se nesmí měnit. Pokud ano je to kabelem.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: ABS na DI
Alejuja uz to funguje.
Boli to presne kable od prednych snimacov
Takto som sa uz davno netesil
Chlapi dik
Boli to presne kable od prednych snimacov
Takto som sa uz davno netesil
Chlapi dik
Real Land Rover is built, not bought