ABS na DI
Moderátor: Miky_CZ
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: ABS na DI
Ahoj, jak to dopadlo, vyřešili jste to nějak? P.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABS na DI
Byla velka vule na loziscich vepredu, ale po jejich vymezeni se brzdeni o mnoho nezlepsilo. Takze je zatím odpojeny modulator a jezdi bez ABS (brzdi vyborne). Jeste máme chvili cas do konce TUV. Hledam zpusob jak odhalovat zavady senzoru. Asi poridim nejaky osciloskop a budu se ucit kontrolovat senzory mimo auto.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABS na DI
Většinou stačí změřit jeho odpor. Ten je 1000 ohm (Ω) = 1k ohm (Ω) . Při tom mlet drátem do čidla a závada se ukáže.
Pulsy dává při dobrém nastavení cca 1v +- .
Pulsy dává při dobrém nastavení cca 1v +- .
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABS na DI
Nemam tak rychlej ohmetr aby stacil reagovat..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: ABS na DI
Mně to zlobí úplně stejně. Původně bylo mrtvé jedno přední čidlo (přelámaný kabel hned na výstupu z čidla a nedalo se to opravit), tak jsem dal nové čidlo a od té doby to kope do pedálu a prakticky to nebrzdí. Tedy jezdím už asi 4 roky s vyndanou pojistkou. Diagnostika ukazovala pokaždé jiný problém. Podle Elliota by to mohla být řídící jednotka ABS nebo závada někde ve svazku kabelů, ale zatím jsem to dál neřešil.
Otázka - když jsem tam dával nové čidlo, překvapilo mne, že bylo silně zmagnetované (chytalo se na železo). To původní čidlo nebylo. Mají být ta čidla zmagnetovaná nebo ne?
Otázka - když jsem tam dával nové čidlo, překvapilo mne, že bylo silně zmagnetované (chytalo se na železo). To původní čidlo nebylo. Mají být ta čidla zmagnetovaná nebo ne?
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABS na DI
To nevim jestli to muze byt magneticke. Treba se diky magnetu indukuje vyssi napeti nez u nemagnet cidla, fakt nevim, nezkousel jsem.
Jeste se chystam vymenit komplet brzdovou kapalinu, to taky leta nikdo nedelal. Nemas prehled o tom kdo a za kolik repasuje ty modulatory ABS ?
Jeste se chystam vymenit komplet brzdovou kapalinu, to taky leta nikdo nedelal. Nemas prehled o tom kdo a za kolik repasuje ty modulatory ABS ?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: ABS na DI
Repase modulátorů vůbec netuším kdo dělá a za kolik. Nová kostka (modulátor) stojí nesmysl (tuším 30-50tis.CZK). Co se týká jednotky, tak to jsem někde četl, že opravit jde, ale za kolik také nevím.
Ještě mne napadlo, že často se tady psalo o závadách a opravách "plovoucích" spínačů v kostce ABS na DII. Netuším ale jestli je stejná jako na DI.
Ještě mne napadlo, že často se tady psalo o závadách a opravách "plovoucích" spínačů v kostce ABS na DII. Netuším ale jestli je stejná jako na DI.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: ABS na DI
...já na to přišel, protože se to tak chytalo železa, že byl problém se strefit do otvoru pro čidlo. Původní čidla, i ta dosud funkční, to ale nedělají, tak nevím, jestli to nové čidlo je v pořádku...VencaZE píše:To nevim jestli to muze byt magneticke. Treba se diky magnetu indukuje vyssi napeti nez u nemagnet cidla, fakt nevim, nezkousel jsem.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
Re: ABS na DI
Takhle to nakonec vyřeší všichni , neboť ABS a DI je neřešitelný problém . Každý další , komu se to stane si myslí že ON je ten kdo to vyřeší ..... a nakonec .....hádejte ....jen spousta peněz a času v pr....a ABS si stejně dělá co chce Neslyšel jsem o nikom komu by se to podařilo vyřešit na dobu delší než půl roku .Piskot píše:Mně to zlobí úplně stejně. Původně bylo mrtvé jedno přední čidlo (přelámaný kabel hned na výstupu z čidla a nedalo se to opravit), tak jsem dal nové čidlo a od té doby to kope do pedálu a prakticky to nebrzdí. Tedy jezdím už asi 4 roky s vyndanou pojistkou. Diagnostika ukazovala pokaždé jiný problém. Podle Elliota by to mohla být řídící jednotka ABS nebo závada někde ve svazku kabelů, ale zatím jsem to dál neřešil.
Otázka - když jsem tam dával nové čidlo, překvapilo mne, že bylo silně zmagnetované (chytalo se na železo). To původní čidlo nebylo. Mají být ta čidla zmagnetovaná nebo ne?
Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: ABS na DI
...no já mám rád věci ve funkčním stavu, takže se o zprovoznění ABS budu průběžně snažit. Ona taky funkční ABSka na skoro 2t autě není k zahození. Skoro začíním věřit tomu, že umřela ta řídící jednotka, protože když tady čtu jaké jsou u DI problémy se studenými spoji na deskách jednotek stahování oken, tak proč by nemohlo být něco podobného na ABS. Ale jak píšeš, je to o čase a o penězích. Na druhou stranu, auto mám pro zábavu a neplánuju ho prodávat, tedy času mám dost .Phulc píše:Takhle to nakonec vyřeší všichni , neboť ABS a DI je neřešitelný problém . Každý další , komu se to stane si myslí že ON je ten kdo to vyřeší ..... a nakonec .....hádejte ....jen spousta peněz a času v pr....a ABS si stejně dělá co chce Neslyšel jsem o nikom komu by se to podařilo vyřešit na dobu delší než půl roku .Piskot píše:Mně to zlobí úplně stejně. Původně bylo mrtvé jedno přední čidlo (přelámaný kabel hned na výstupu z čidla a nedalo se to opravit), tak jsem dal nové čidlo a od té doby to kope do pedálu a prakticky to nebrzdí. Tedy jezdím už asi 4 roky s vyndanou pojistkou. Diagnostika ukazovala pokaždé jiný problém. Podle Elliota by to mohla být řídící jednotka ABS nebo závada někde ve svazku kabelů, ale zatím jsem to dál neřešil.
Otázka - když jsem tam dával nové čidlo, překvapilo mne, že bylo silně zmagnetované (chytalo se na železo). To původní čidlo nebylo. Mají být ta čidla zmagnetovaná nebo ne?
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
Re: ABS na DI
Nikdy jsem neřekl , že ABS je na houno !! Není , jen u DI se nedá zprovoznit , ale na to časem příjdeš sám , nejsi jediný , jak už jsem psal , kdo si myslí že "to dá " Mnoho pracovních úspěchů . O pěnězích nemluvě .
Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABS na DI
Mám disco už nejaký pátek a vždy se to dalo opravit. Zatím to opravdu bylo jenom čidlo tedy zlomený drát. Nebo špatná ložiska.
Kdo chce pomoci ať se staví. Už sem jich řešil více a vždy ke spokojenosti. Na dálku se to nedá, ale jednou to ukážu a pak už to většinou každý zvládne každý sám.
Kdo chce pomoci ať se staví. Už sem jich řešil více a vždy ke spokojenosti. Na dálku se to nedá, ale jednou to ukážu a pak už to většinou každý zvládne každý sám.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: ABS na DI
No právě ...vždy ....a pořád dokola ... Vyměníš čidlo umře další , dáš new ložiska umře kostka , a pak pro změnu čidlo a když už to máš všechno , tak to kolečko začne znova . Škoda práce a úsilí .Hubert píše:Mám disco už nejaký pátek a vždy se to dalo opravit. Zatím to opravdu bylo jenom čidlo tedy zlomený drát. Nebo špatná ložiska.
Kdo chce pomoci ať se staví. Už sem jich řešil více a vždy ke spokojenosti. Na dálku se to nedá, ale jednou to ukážu a pak už to většinou každý zvládne každý sám.
Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABS na DI
Tak s tím nemohu souhlasit. Je pravda že ABS v terénu spíše škodí proto ho v terénu vypínám, ale na silnici jsem sním spokojen.Phulc píše: No právě ...vždy ....a pořád dokola ... Vyměníš čidlo umře další , dáš new ložiska umře kostka , a pak pro změnu čidlo a když už to máš všechno , tak to kolečko začne znova . Škoda práce a úsilí .
Většinou je problém s předníma čidlama a to že zlomí drát dá se vyměnit a drát vézt po hadičce a pak už není problém s kroucením mám to takhle 50 tis. a bez problému. Na zadku většinou vadné ložisko obrousí čidlo a to pak nejde. A to že je furt něco někde řeší je u všech aut. Jenomže na jiné značky (hlavně japonce) jsou náhradní díly tak drahé že se to nikomu moc řešit nechce. Prostě puď to nepoužívá nebo se tím naučí žít. U LR je jiné díly jsou cenově mnohem dostupnější a proto se furt něco opravuje ono by to sice ještě fungovalo ale proč to nevyměnit, když to relativně stojí pár peněz, aby mě to někde nevypeklo.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: ABS na DI
...škoda, že to mám k Tobě celkem dalekoHubert píše:Mám disco už nejaký pátek a vždy se to dalo opravit. Zatím to opravdu bylo jenom čidlo tedy zlomený drát. Nebo špatná ložiska.
Kdo chce pomoci ať se staví. Už sem jich řešil více a vždy ke spokojenosti. Na dálku se to nedá, ale jednou to ukážu a pak už to většinou každý zvládne každý sám.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABS na DI
cca 200 km rodiný výlet a není co řešit. Občas jezdím přes PHA tak bych se možní i stavil vezmu si nádobíčku a uvidímePiskot píše:...škoda, že to mám k Tobě celkem dalekoHubert píše:Mám disco už nejaký pátek a vždy se to dalo opravit. Zatím to opravdu bylo jenom čidlo tedy zlomený drát. Nebo špatná ložiska.
Kdo chce pomoci ať se staví. Už sem jich řešil více a vždy ke spokojenosti. Na dálku se to nedá, ale jednou to ukážu a pak už to většinou každý zvládne každý sám.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: ABS na DI
No tak to potom jó , to jsem nevěděl Jestli ono to neni trochu jinak ....u.LR se opravy musí řešit dost často , a zaplať bohu , že jsou ty díly levné - ( ovšem to platí jen do určitého ruku výroby ) a u Jpn to je tak , že pokud už se náhodou něco musí řešit , tak origo je to drahé , to ano , ale jsou tu taky aftermarkety a náhražky , takže .....kdopa nám z toho vychází líp ? A věz , že mám zkušenosti s obojím !Hubert píše:Tak s tím nemohu souhlasit. Je pravda že ABS v terénu spíše škodí proto ho v terénu vypínám, ale na silnici jsem sním spokojen.Phulc píše: No právě ...vždy ....a pořád dokola ... Vyměníš čidlo umře další , dáš new ložiska umře kostka , a pak pro změnu čidlo a když už to máš všechno , tak to kolečko začne znova . Škoda práce a úsilí .
Většinou je problém s předníma čidlama a to že zlomí drát dá se vyměnit a drát vézt po hadičce a pak už není problém s kroucením mám to takhle 50 tis. a bez problému. Na zadku většinou vadné ložisko obrousí čidlo a to pak nejde. A to že je furt něco někde řeší je u všech aut. Jenomže na jiné značky (hlavně japonce) jsou náhradní díly tak drahé že se to nikomu moc řešit nechce. Prostě puď to nepoužívá nebo se tím naučí žít. U LR je jiné díly jsou cenově mnohem dostupnější a proto se furt něco opravuje ono by to sice ještě fungovalo ale proč to nevyměnit, když to relativně stojí pár peněz, aby mě to někde nevypeklo.
Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
Re: ABS na DI
Ahoj, nenasel jsem nic podobneho ohledne DII (TD5, r.02). Nemate, prosim, nekdo zkusenost, jak na nem udelat vypinani nebo trvale odpojit ABS ? ( Hlavne tak, aby se stale nenacitala chyba a nemelo to vliv na neco duleziteho - stacila by treba taky vyndat nejaka pojistka ?) Diky za ochotu !
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: ABS na DI
No a nebylo by lepší chybu odstranit? ABS na D1 a na D2 jsou naprosto rozdílné věci. O ABS na D2 je toho tady napsáno dost - stačí trošku hledat. V anglicky muvících zemích se nejčastější problém označuje jako three amigos - podle typického rozsvícení 3 kontrolek na palubce. Příčin může být víc a bez diagnostiky se to blbě hledá.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: ABS na DI
Nemam zadny problem, chci ho proste jen odpojit, bo bydlim v horach a potrebuju mit jistotu bezpecne jizdy jak jsem zvykly - ne spolehat na elektroniku...
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...