Motor nenaskočí
Moderátor: Miky_CZ
Motor nenaskočí
Po rovném úseku s plnou nádrží Td5 začal cukat pak se motor zastavil . Palivové čerpadlo funkční , filtr měněný před měsícem zná někdo na to fintu? Dík nevim si s tím rady
-
- Příspěvky: 908
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Uz se to tu nekolikrat resilo, hlavne v sekci Discovery. Je to, podle meho soudu, opakujici se zavada. Ani ne tak vyskyt oleje na samotne ridici jednotce, jako provedeni kabelaze rozvodu el. k hlavam pod krytem motoru a pretesneni hlavniho konektoru. Zkusil jsem ji jenom vycistit, stavajici i nova byly uplne stejne. Neni to nic platne. Nutno vymenit kabelaz. Je to zalezitost cca tisice korun, ale vraci se to. Hlavne u starsich rocniku DII, pokud nemaji provedenou vymenu kabelaze, tak tim bych zacal. Mnohdy to staci. Jako me ted.
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Mne se libilo jednoduche ,levne a ucinne reseni Danodef...stahnuti buzirky a nahrazeni nove s "uskcenim" vodice. Pokud je to nejasne, hledej v tematech kolem Oleje v ridici jednotce.discover píše:Uz se to tu nekolikrat resilo, hlavne v sekci Discovery. Je to, podle meho soudu, opakujici se zavada. Ani ne tak vyskyt oleje na samotne ridici jednotce, jako provedeni kabelaze rozvodu el. k hlavam pod krytem motoru a pretesneni hlavniho konektoru. Zkusil jsem ji jenom vycistit, stavajici i nova byly uplne stejne. Neni to nic platne. Nutno vymenit kabelaz. Je to zalezitost cca tisice korun, ale vraci se to. Hlavne u starsich rocniku DII, pokud nemaji provedenou vymenu kabelaze, tak tim bych zacal. Mnohdy to staci. Jako me ted.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu