TD5 problém s motorem

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Mikiviki
Příspěvky: 52
Registrován: 14 pro 2006 14:55
Bydliště: Šumperk

TD5 problém s motorem

#1 Příspěvek od Mikiviki » 28 pro 2006 16:50

Zdravím všechny Lanďáky a přeji pohodový příští rok. A teď můj problém. Včera jsem se stal novým majitelem Disco II.r.v2001.motor TD5. Podotýkám, že prodávající je solidní člověk a určitě by mi tu závadu oznámil, ale zrovna když jsme jeli auto přepsat na dopravku začal motor vykazovat podstatnou chybu. Do cca 1800 otáček nemá výkon dusí se, klape jak starej tranzit a čadí z výfuku, někdy bílej, někdy černej. Nad tyto otáčky se asi chytne turbo a tah je v pořádku a nic nenasvedčuje na nějakou závadu.při podřazování se dusí a čadí výfuk. musím zpomalit na minimum a zase se od spodu pomalu rozjíždět.Ráno když je motor studenej jsem ho nevytočil ani nad 1000ot. teprve až se zahřál, mohl jsem se sním pomalu rozjet. Chtěl jsem s lanďákem co nejdřív zajet na diagnostiku, ale fšici mají dovolenou. Padaly úvahy jako že, filtr paliva, vzduchovej filtr, čerpadlo, ale kdyby byla nějaká z tech věcí špátná, zřejmě by se to projevovalo i v průběhu všech otáček. Mám tedy dotaz na Vás, jestli někdo nemá šajn o tomto problému, nebo dokonce co by to mohlo být. Nejrozumější vysvětlení by asi bylo nějaké čidlo, nebo ventil, nebo...
Filtry mám sice objednané, ale nevím nevím. Kdyby třeba někdo věděl o šikovném servisu v okolí Šumperk Olomouc, budu rád za info.
Docela bych i ocenil nějaký tel. kontakt na někoho z Vás ať tu závadu můžu probrat důsledněji.
Dík za jakoukoli radu. phone na mne : 608-712947
:wink:
Disco je nejkrásnější obal na člověka :-)

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#2 Příspěvek od karel » 29 pro 2006 07:04

Kontaktuj MilošeII je z Olmiku a má taky TD5, tady je foun 603833440, určitě Ti poradí, měj se Karel

Mikiviki
Příspěvky: 52
Registrován: 14 pro 2006 14:55
Bydliště: Šumperk

#3 Příspěvek od Mikiviki » 29 pro 2006 07:52

už mi napsal. na jeho radu dnes s určitou nadějí vyměním filtry a uvidíme. Každopádně dík za info :wink:
Disco je nejkrásnější obal na člověka :-)

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Admin » 29 pro 2006 09:25

Filtry jsou to první co bych také vyměnil. Pokud se to nezlepší, TD5 je na spodek chabrus už z fabriky :wink:, tak vyzkoušej jestli není v háji váha vzduchu.
U Vzduchovýho filtru je takový plastový kroužek a zaním hadice která jde do turba. Na kroužku je připojený konektor. Ten odpoj a zkus se jet projet, pokud to bude stejné, tak je to váha, pokud to bude ještě horší, tak je váha vpořádku a je potřeba hledat závadu někde jinde.
Jinak gratuluji ke koupi a vítám tě mezi námi

Mikiviki
Příspěvky: 52
Registrován: 14 pro 2006 14:55
Bydliště: Šumperk

#5 Příspěvek od Mikiviki » 29 pro 2006 14:12

Admine dík za přivítání. Podle toho co říkáš by to ta váha vzduchu mohla být. odpojil jsem všechno možné a je to furt stejné. No každopádně počkám do úterý kdy mi mají přijít filtry. Jak jsem tak probíral vše v motoru narazil jsem na spálenou pojistku 40 A a podle obrázku to byla od větráku k chladiči. Samozřejmě jsem ji vyměnil. Ale jak se může taková 40 A pojistka spálit...hm hm hm :( Mimo jiné. co je to vlastně za motor ta TD5-ka. Volvo, volkswagen..?? Šlo by to dát na diagnostiku i někde jinde než v Land Roveru ? Jaxe taková váha vzduchu musí vyměnit, či seřídit ? udělá to i zručný servisman někde jinde než v Lanďákově ? Kolik mě to bude stát v Lanďákově ? sakrble ....tolik otázek. hm hm :D
Disco je nejkrásnější obal na člověka :-)

Mikiviki
Příspěvky: 52
Registrován: 14 pro 2006 14:55
Bydliště: Šumperk

#6 Příspěvek od Mikiviki » 30 pro 2006 11:37

OPRAVENO !!! ani jedna z uvažovaných závad to nebyla. :shock:
Disco je nejkrásnější obal na člověka :-)

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#7 Příspěvek od Rover » 30 pro 2006 14:05

A copak to bylo???
Country boy...

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#8 Příspěvek od DanoDEF » 30 pro 2006 15:07

Takze to bola nejaka prkotina.... ???
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Mikiviki
Příspěvky: 52
Registrován: 14 pro 2006 14:55
Bydliště: Šumperk

#9 Příspěvek od Mikiviki » 30 pro 2006 20:28

Hadice od turba do chladiče vzduchu. vůbec nepropoustela vzduch. vnitrní steny hadice se tlakem porusily a oddelily se od steny te trubky. následne se v tom kolinku chovaly jako balonek a hadici ucpávaly. prekontrolujte si fsici tento kus hadice !!!. Původně jsem myslel , že nový rok bude díky do té doby neidentifikované závadě na prd., ale včera prisel MACHR na motory. kouknul, poslechl, osahal a za 5minut jsme vedeli vo co go. Podotýkám, že hadice byla origos a né náhrada. najeto mám 120 tis km. Dnes jsem už diskotéku poprvé provětral. jupíííííí. Já su tak štastné :D
Disco je nejkrásnější obal na člověka :-)

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Admin » 02 led 2007 14:15

No vidíš to mě nenapadlo :cry:
Ty originál hadice ať kolena, nebo eska mají několik vrstev. Může se stát že jedna vrstva se odloupne a udělá to uvnitř bouli. Z venčí to vypadá vše v naprostém pořádku. Tyhle staré typy zvnějšku vypadali jako když jsou opletené. Ty novější už jsou na pohrchu hladké a nedělají to co ty starší.

Odpovědět