Stránka 10 z 10

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

Napsal: 11 kvě 2018 09:02
od VencaZE
Děkuju za odpověď!
Jednotku ještě vyndám a podívám se jestli není uvnitř vyhnilá, nebo konektory. Pak se rozhodnu.
Pokud na to budu krátký, můžu ti ji poslat?

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

Napsal: 11 kvě 2018 09:32
od MadTom
Klidně můžeš, ale reálně se k tomu nedostanu dřív než koncem měsíce.

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

Napsal: 16 kvě 2018 13:59
od VencaZE
Tak jsem se nikam neposunul- proměřil jsem dráty a všechny relé. Relé žhavení mělo vypálený spínací kontakt uvnitř, ale to s věcí nijak nesouvisí. Problém je stále v tom že relé čerpadla ani relé žhavení nedostanou impuls k sepnutí(jednotka je neukostří (plus má main relé a relé čerpadla stálý) .
Zajímavý je ale to že relé čerpadla občas zakmitá. Je tedy otázka co může způsobit kmitání relé? Jako kdyby se tomu občas chtělo.
Ukostření jednotky se zdají v pořádku, i jsem si udělal jednu kostru jinou. Jednotku motoru stále nejde načíst přičemž drát pro data (růžovej) je elektricky v pořádku včetně konektoru OBD2. AS10 načíst a programovat lze. Starter motorem točí.

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

Napsal: 16 kvě 2018 14:12
od MadTom
Jestli se na palubce nerozsvěcují kontrolky motoru a žhavení, tak jednotka nejspíš nefunguje - nerozběhne se v ní software. To by odpovídalo i tomu, že se do ní nepřepojíš přes diagnostiku. Druhá možnost je, že jednotku nezapneš - tedy že nemá signál od klíčku, respektive si nesepne hlavní relé. V případě že SW v jednotce neběží, a dostane signál od klíčku, tak si sice sepne hlavní relé, ale po vypnutí klíčku to relé okamžitě rozepne. Není tam prodleva cca 7 sekund po vypnutí klíčku.

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

Napsal: 16 kvě 2018 14:59
od VencaZE
Jo, tvůj popis souhlasí- relé v závislosti na klíčku sepne ale i okamžitě rozepne- pokud se tedy bavíme o main relé pod sedačkou spolujezdce u Defa.
Ještě musím dodat že zřejmě v německu, odkud je auto dovezeno, někdo vřadil do série nějaký tuning, viz fotka dvou volných konektorů a krabička se serial portem. Na tomhle tuningu je na černém velkém konektoru rozlámaná izolace kabelů takže tam pravděpodobně docházelo ke zkratu mezi dráty.
Takže kde teď sehnat jednotku NNN500020 pro Defa 2004... :twisted: .

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

Napsal: 16 kvě 2018 15:02
od Kokesek
VencaZE píše:Jo, tvůj popis souhlasí- relé v závislosti na klíčku sepne ale i okamžitě rozepne- pokud se tedy bavíme o main relé pod sedačkou spolujezdce u Defa.
Ještě musím dodat že zřejmě v německu, odkud je auto dovezeno, někdo vřadil do série nějaký tuning, viz fotka dvou volných konektorů a krabička se serial portem. Na tomhle tuningu je na černém velkém konektoru rozlámaná izolace kabelů takže tam pravděpodobně docházelo ke zkratu mezi dráty.
Takže kde teď sehnat jednotku NNN500020 pro Defa 2004... :twisted: .
Ja bych takovou mel.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

Napsal: 16 kvě 2018 18:16
od MadTom
NNN500020 nebo NNN500250 nebo NNN000120 - pojede to na všechny.
To co popisuješ vypadá na KO jednotku, takže kromě druhé jednotky je tu možnost tuhle zkusit opravit.

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

Napsal: 16 kvě 2018 20:19
od VencaZE
Aha, dík. Zítra bude porada s majitelem.
Na černým konektoru C0658 má být napájení jednotky z pojistky č. 12 na pin 33. Se zátěží 70W tam naměřím pokles napětí cca 0,8V. Napětí tam tedy klesá na 11,35V. Tohle napětí ale předpokádám že není kritický pro běh ECU, nebo? Zatím zkouším bez nabíječky abych zjistil co se tam děje. Při zatížení starterem to napětí určitě klesne ještě víc. Při jakým nejnižším napětí je jednotka schopna fungovat?

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

Napsal: 16 kvě 2018 20:24
od Kokesek
Posli to Tomasovi je moc sikovnej uz mi taky nejaky opravil. Kdyby to neslo tak se ozvi. Mam vice nnn ecu a muzu je nahrat na pozadovany soft pripadne cipnout a odehrat imo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

Napsal: 16 kvě 2018 20:34
od MadTom
Ten pokles je v pohodě, jednotka má 2 režimy funkce - normální, když běží motor, a "startovací", kde potřebuje cca 8-9V pro případ, že při startování na baterce poklesne napětí. Kouknout na to můžu, v lepším případě je to oprava na půl hodiny, ale to budu vědět, až jednotku otevřu.