HLAVA 300TDi

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
snusmumrik
Příspěvky: 125
Registrován: 24 črc 2012 07:14
auto: Discovery II
Bydliště: Košice, Trenčín

Re: tlakovanie expanzky (chladiaca kvapalina D1)

#21 Příspěvek od snusmumrik » 27 čer 2013 13:00

Tak to je na posr...e. A nová hlava drží?

Uživatelský avatar
petriiik
Příspěvky: 864
Registrován: 08 črc 2011 22:04
tel.: +421940505112
auto: SVAŘÁK
Bydliště: Dohňany PU (SVK)

Re: tlakovanie expanzky (chladiaca kvapalina D1)

#22 Příspěvek od petriiik » 28 čer 2013 21:16

neviem, ked som ho uvaril som ho zaroven aj pridrel..
"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"

Uživatelský avatar
petriiik
Příspěvky: 864
Registrován: 08 črc 2011 22:04
tel.: +421940505112
auto: SVAŘÁK
Bydliště: Dohňany PU (SVK)

Re: HLAVA 300TDi

#23 Příspěvek od petriiik » 17 srp 2013 12:37

moze to robit velke problemy???
Přílohy
tesnenie.jpg
"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: HLAVA 300TDi

#24 Příspěvek od Hubert » 17 srp 2013 15:46

Z té fotky není patrné co hledat. Je dost malá ještě rozmazaná zkus znovu.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
petriiik
Příspěvky: 864
Registrován: 08 črc 2011 22:04
tel.: +421940505112
auto: SVAŘÁK
Bydliště: Dohňany PU (SVK)

Re: HLAVA 300TDi

#25 Příspěvek od petriiik » 17 srp 2013 18:07

v strede tej fotky na tesneni pod hlavou je prasklina, odfotim to este raz teraz za svetla
"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"

Uživatelský avatar
petriiik
Příspěvky: 864
Registrován: 08 črc 2011 22:04
tel.: +421940505112
auto: SVAŘÁK
Bydliště: Dohňany PU (SVK)

Re: HLAVA 300TDi

#26 Příspěvek od petriiik » 26 srp 2013 20:44

mala by byt lepsia, prasklinu tam je vidiet a oznacil som ju,

k tej predchadzajucej vymene hlavy a naslednemu uvareniu a pridreniu... ked som zhodil hlavu hned som nasiel par prasklin, po vypusteni vody z chladica a z motora kde bolo cca 6litrov, som vypustil olej z motora kde boli asi 4 litre vody a 6 litrov oleja, otazka je ze ci sa motor fakt uvaril koli zlemu odvzdusneniu chladenia ako mi napisal eliott alebo robila problem hlava od eliotta ktora mohla byt prasknuta uz pred nahodenim (ale mohla prasknut aj pocas jazdy)... kazdopadne hlava za 280€ putovala hned po zhodeni do srotu od nervov...

este otazka, tesnenie vymenim ale ake mam objednat? je na trhu viac druhov
Přílohy
cesnenie.jpg
"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"

Uživatelský avatar
Rover CK
Příspěvky: 128
Registrován: 30 zář 2012 21:38
auto: Land Rover 88

Re: HLAVA 300TDi

#27 Příspěvek od Rover CK » 26 srp 2013 23:37

zavařit by to asi šlo , ale pak tomu nesmíš moc šlapat na krk :!: , jinak to praskne znova . ta hlava mohla /já bych řekl že byla/ být už načatá -to tak už bývá když se koupí již použitá :wink: , až budeš kupovat jinou a použitou tak si dej opravdu velký bacha na mikropraskliny , pokud nebudeš s koupí spěchat ,tak zahřát na alespon na 50 st a potřít olejem pak dobře olej otřít a posypat křídou a uvidíš jesti to má mikroprask. , protože ten kdo ti ji prodává ten ti to neřekne :wink:
ten co zde způsobil paniku

Uživatelský avatar
muklis
Příspěvky: 253
Registrován: 12 čer 2010 13:13
tel.: NOKIA E51 ;-)
auto: LR300tdi,UAZ469+452
Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava

Re: HLAVA 300TDi

#28 Příspěvek od muklis » 30 srp 2017 15:28

Prosím poraďte mi někdo. Jaký je rozdíl v hlavách na D1 300TDI. Mám rok 1995 a potřebuji novou hlavu pač mi praskal a navíc mám úplně zoxidované vodní kanály až do výfuku :o
Našel jsem na internetu hlava novější provedení s vyšším počtem vodních kanálů. Bude mi pasovat nebo co mám objednat? Jaké máte zkušenosti s druhovýrobou a kterou konkrétně doporučíte. Nejlépe mi sem napište přímo označení hlavy která mi tam bude bez problému pasovat. Mám tam prozatím HRC2666 origo LR .
Děkuji Muklis
Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)

Uživatelský avatar
stracci
Příspěvky: 239
Registrován: 13 pro 2013 20:17
auto: Discovery I
Bydliště: BS

Re: HLAVA 300TDi

#29 Příspěvek od stracci » 02 led 2018 06:36

Dam to sem, lebo mam podozrenie že to bude hlava ale chcem počut nazor skusenjšich. Takže, Asi pred mesiacom mi vytlačilo všetku vodu z expanzky. Hlava išla dole, na otalkovanie a prebrusenie. Bolo fuknute tesnenie. Tesnenie som dal HD plechove, novy termostat, vodna pumpa, chladič je rok stary. Po vymene tesnenia to slabšie kuri. Pred tym ked sa motor zohrial tak na 1ventilatora sa nedalo v aute vydržat a teraz na 3-4 a nejdem vykurit auto.Fuka len teply vzduch, pred tym vriaci, neudržal som ruku na vyduchoch. No a včera po jazde asi 50km, mi začal budik teploty ukazovat, že sa mi prehrieva motor. Ručička bola asi v trištvrte budika. Spomalil som zapol kurenie na plno,a teplota začala klesat do normalu. Ked som otvoril expanzku, nebol tam žiadny tlak, všetko sa tvarilo tak ako ma. System som odvzdušnil 2x, no to kurenie sa nezlepšilo. Ešte taky postreh mam, že auto sa mi zohreje skor ako pred tym. Ked rano naštartujem a neham auto vrčat, tak po nejakych 7min začne teplota stupat. pred tym mi to začalo kurit po prejdeni par km. kde može byt chyba?
LR DI 300 Tdi

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: HLAVA 300TDi

#30 Příspěvek od Hubert » 02 led 2018 07:03

Viděl bych to na přicpaný nebo špatně odvzdušněný radiátor. Jakou teplotu mají hadice co jdou do topení? Jsou hadice tvdré?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
stracci
Příspěvky: 239
Registrován: 13 pro 2013 20:17
auto: Discovery I
Bydliště: BS

Re: HLAVA 300TDi

#31 Příspěvek od stracci » 02 led 2018 07:15

Hubert píše: 02 led 2018 07:03 Viděl bych to na přicpaný nebo špatně odvzdušněný radiátor. Jakou teplotu mají hadice co jdou do topení? Jsou hadice tvdré?

Hadice su všetky horuce a nie su tvrde. Ako sa odvzdušnuje radiator kurenia? Čo si mysliš o tom, že sa mi to začalo hriat?
LR DI 300 Tdi

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: HLAVA 300TDi

#32 Příspěvek od Hubert » 02 led 2018 08:16

Myslím si že máš přicpaný radiátor topení. Doporučuji ti jej odpojit a proudem vody ho vypláchnou v obou směrech. Přicpání může způsobit to náhlé zvýšení teploty.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Odpovědět