HLAVA 300TDi
Moderátor: Miky_CZ
- snusmumrik
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24 črc 2012 07:14
- auto: Discovery II
- Bydliště: Košice, Trenčín
Re: tlakovanie expanzky (chladiaca kvapalina D1)
Tak to je na posr...e. A nová hlava drží?
- petriiik
- Příspěvky: 864
- Registrován: 08 črc 2011 22:04
- tel.: +421940505112
- auto: SVAŘÁK
- Bydliště: Dohňany PU (SVK)
Re: tlakovanie expanzky (chladiaca kvapalina D1)
neviem, ked som ho uvaril som ho zaroven aj pridrel..
"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"
- petriiik
- Příspěvky: 864
- Registrován: 08 črc 2011 22:04
- tel.: +421940505112
- auto: SVAŘÁK
- Bydliště: Dohňany PU (SVK)
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: HLAVA 300TDi
Z té fotky není patrné co hledat. Je dost malá ještě rozmazaná zkus znovu.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- petriiik
- Příspěvky: 864
- Registrován: 08 črc 2011 22:04
- tel.: +421940505112
- auto: SVAŘÁK
- Bydliště: Dohňany PU (SVK)
Re: HLAVA 300TDi
v strede tej fotky na tesneni pod hlavou je prasklina, odfotim to este raz teraz za svetla
"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"
- petriiik
- Příspěvky: 864
- Registrován: 08 črc 2011 22:04
- tel.: +421940505112
- auto: SVAŘÁK
- Bydliště: Dohňany PU (SVK)
Re: HLAVA 300TDi
mala by byt lepsia, prasklinu tam je vidiet a oznacil som ju,
k tej predchadzajucej vymene hlavy a naslednemu uvareniu a pridreniu... ked som zhodil hlavu hned som nasiel par prasklin, po vypusteni vody z chladica a z motora kde bolo cca 6litrov, som vypustil olej z motora kde boli asi 4 litre vody a 6 litrov oleja, otazka je ze ci sa motor fakt uvaril koli zlemu odvzdusneniu chladenia ako mi napisal eliott alebo robila problem hlava od eliotta ktora mohla byt prasknuta uz pred nahodenim (ale mohla prasknut aj pocas jazdy)... kazdopadne hlava za 280€ putovala hned po zhodeni do srotu od nervov...
este otazka, tesnenie vymenim ale ake mam objednat? je na trhu viac druhov
k tej predchadzajucej vymene hlavy a naslednemu uvareniu a pridreniu... ked som zhodil hlavu hned som nasiel par prasklin, po vypusteni vody z chladica a z motora kde bolo cca 6litrov, som vypustil olej z motora kde boli asi 4 litre vody a 6 litrov oleja, otazka je ze ci sa motor fakt uvaril koli zlemu odvzdusneniu chladenia ako mi napisal eliott alebo robila problem hlava od eliotta ktora mohla byt prasknuta uz pred nahodenim (ale mohla prasknut aj pocas jazdy)... kazdopadne hlava za 280€ putovala hned po zhodeni do srotu od nervov...
este otazka, tesnenie vymenim ale ake mam objednat? je na trhu viac druhov
"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"
Re: HLAVA 300TDi
zavařit by to asi šlo , ale pak tomu nesmíš moc šlapat na krk , jinak to praskne znova . ta hlava mohla /já bych řekl že byla/ být už načatá -to tak už bývá když se koupí již použitá , až budeš kupovat jinou a použitou tak si dej opravdu velký bacha na mikropraskliny , pokud nebudeš s koupí spěchat ,tak zahřát na alespon na 50 st a potřít olejem pak dobře olej otřít a posypat křídou a uvidíš jesti to má mikroprask. , protože ten kdo ti ji prodává ten ti to neřekne
ten co zde způsobil paniku
- muklis
- Příspěvky: 253
- Registrován: 12 čer 2010 13:13
- tel.: NOKIA E51 ;-)
- auto: LR300tdi,UAZ469+452
- Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava
Re: HLAVA 300TDi
Prosím poraďte mi někdo. Jaký je rozdíl v hlavách na D1 300TDI. Mám rok 1995 a potřebuji novou hlavu pač mi praskal a navíc mám úplně zoxidované vodní kanály až do výfuku
Našel jsem na internetu hlava novější provedení s vyšším počtem vodních kanálů. Bude mi pasovat nebo co mám objednat? Jaké máte zkušenosti s druhovýrobou a kterou konkrétně doporučíte. Nejlépe mi sem napište přímo označení hlavy která mi tam bude bez problému pasovat. Mám tam prozatím HRC2666 origo LR .
Děkuji Muklis
Našel jsem na internetu hlava novější provedení s vyšším počtem vodních kanálů. Bude mi pasovat nebo co mám objednat? Jaké máte zkušenosti s druhovýrobou a kterou konkrétně doporučíte. Nejlépe mi sem napište přímo označení hlavy která mi tam bude bez problému pasovat. Mám tam prozatím HRC2666 origo LR .
Děkuji Muklis
Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)
Re: HLAVA 300TDi
Dam to sem, lebo mam podozrenie že to bude hlava ale chcem počut nazor skusenjšich. Takže, Asi pred mesiacom mi vytlačilo všetku vodu z expanzky. Hlava išla dole, na otalkovanie a prebrusenie. Bolo fuknute tesnenie. Tesnenie som dal HD plechove, novy termostat, vodna pumpa, chladič je rok stary. Po vymene tesnenia to slabšie kuri. Pred tym ked sa motor zohrial tak na 1ventilatora sa nedalo v aute vydržat a teraz na 3-4 a nejdem vykurit auto.Fuka len teply vzduch, pred tym vriaci, neudržal som ruku na vyduchoch. No a včera po jazde asi 50km, mi začal budik teploty ukazovat, že sa mi prehrieva motor. Ručička bola asi v trištvrte budika. Spomalil som zapol kurenie na plno,a teplota začala klesat do normalu. Ked som otvoril expanzku, nebol tam žiadny tlak, všetko sa tvarilo tak ako ma. System som odvzdušnil 2x, no to kurenie sa nezlepšilo. Ešte taky postreh mam, že auto sa mi zohreje skor ako pred tym. Ked rano naštartujem a neham auto vrčat, tak po nejakych 7min začne teplota stupat. pred tym mi to začalo kurit po prejdeni par km. kde može byt chyba?
LR DI 300 Tdi
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: HLAVA 300TDi
Viděl bych to na přicpaný nebo špatně odvzdušněný radiátor. Jakou teplotu mají hadice co jdou do topení? Jsou hadice tvdré?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: HLAVA 300TDi
Hadice su všetky horuce a nie su tvrde. Ako sa odvzdušnuje radiator kurenia? Čo si mysliš o tom, že sa mi to začalo hriat?
LR DI 300 Tdi
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: HLAVA 300TDi
Myslím si že máš přicpaný radiátor topení. Doporučuji ti jej odpojit a proudem vody ho vypláchnou v obou směrech. Přicpání může způsobit to náhlé zvýšení teploty.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.