HLAVA 300TDi

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
snusmumrik
Příspěvky: 86
Registrován: úte črc 24, 2012 06:14
auto: Discovery II
Bydliště: Trenčianske Teplice

Re: tlakovanie expanzky (chladiaca kvapalina D1)

#21 Příspěvek od snusmumrik » čtv čer 27, 2013 12:00

Tak to je na posr...e. A nová hlava drží?

Uživatelský avatar
petriiik
Příspěvky: 863
Registrován: pát črc 08, 2011 21:04
tel.: +421940505112
auto: SVAŘÁK
Bydliště: Dohňany PU (SVK)

Re: tlakovanie expanzky (chladiaca kvapalina D1)

#22 Příspěvek od petriiik » pát čer 28, 2013 20:16

neviem, ked som ho uvaril som ho zaroven aj pridrel..
"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"

Uživatelský avatar
petriiik
Příspěvky: 863
Registrován: pát črc 08, 2011 21:04
tel.: +421940505112
auto: SVAŘÁK
Bydliště: Dohňany PU (SVK)

Re: HLAVA 300TDi

#23 Příspěvek od petriiik » sob srp 17, 2013 11:37

moze to robit velke problemy???
Přílohy
tesnenie.jpg
"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 1568
Registrován: ned čer 28, 2009 18:13
tel.: 724878985
auto: Discovery 300 TDI
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: HLAVA 300TDi

#24 Příspěvek od Hubert » sob srp 17, 2013 14:46

Z té fotky není patrné co hledat. Je dost malá ještě rozmazaná zkus znovu.
Vícero Land Rover Discovery 300 Tdi
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
petriiik
Příspěvky: 863
Registrován: pát črc 08, 2011 21:04
tel.: +421940505112
auto: SVAŘÁK
Bydliště: Dohňany PU (SVK)

Re: HLAVA 300TDi

#25 Příspěvek od petriiik » sob srp 17, 2013 17:07

v strede tej fotky na tesneni pod hlavou je prasklina, odfotim to este raz teraz za svetla
"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"

Uživatelský avatar
petriiik
Příspěvky: 863
Registrován: pát črc 08, 2011 21:04
tel.: +421940505112
auto: SVAŘÁK
Bydliště: Dohňany PU (SVK)

Re: HLAVA 300TDi

#26 Příspěvek od petriiik » pon srp 26, 2013 19:44

mala by byt lepsia, prasklinu tam je vidiet a oznacil som ju,

k tej predchadzajucej vymene hlavy a naslednemu uvareniu a pridreniu... ked som zhodil hlavu hned som nasiel par prasklin, po vypusteni vody z chladica a z motora kde bolo cca 6litrov, som vypustil olej z motora kde boli asi 4 litre vody a 6 litrov oleja, otazka je ze ci sa motor fakt uvaril koli zlemu odvzdusneniu chladenia ako mi napisal eliott alebo robila problem hlava od eliotta ktora mohla byt prasknuta uz pred nahodenim (ale mohla prasknut aj pocas jazdy)... kazdopadne hlava za 280€ putovala hned po zhodeni do srotu od nervov...

este otazka, tesnenie vymenim ale ake mam objednat? je na trhu viac druhov
Přílohy
cesnenie.jpg
"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"

Uživatelský avatar
Rover CK
Příspěvky: 128
Registrován: ned zář 30, 2012 20:38
auto: Land Rover 88

Re: HLAVA 300TDi

#27 Příspěvek od Rover CK » pon srp 26, 2013 22:37

zavařit by to asi šlo , ale pak tomu nesmíš moc šlapat na krk :!: , jinak to praskne znova . ta hlava mohla /já bych řekl že byla/ být už načatá -to tak už bývá když se koupí již použitá :wink: , až budeš kupovat jinou a použitou tak si dej opravdu velký bacha na mikropraskliny , pokud nebudeš s koupí spěchat ,tak zahřát na alespon na 50 st a potřít olejem pak dobře olej otřít a posypat křídou a uvidíš jesti to má mikroprask. , protože ten kdo ti ji prodává ten ti to neřekne :wink:
ten co zde způsobil paniku

Uživatelský avatar
muklis
Příspěvky: 256
Registrován: sob čer 12, 2010 12:13
tel.: NOKIA E51 ;-)
auto: LR300tdi,UAZ469+452
Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava

Re: HLAVA 300TDi

#28 Příspěvek od muklis » stř srp 30, 2017 14:28

Prosím poraďte mi někdo. Jaký je rozdíl v hlavách na D1 300TDI. Mám rok 1995 a potřebuji novou hlavu pač mi praskal a navíc mám úplně zoxidované vodní kanály až do výfuku :o
Našel jsem na internetu hlava novější provedení s vyšším počtem vodních kanálů. Bude mi pasovat nebo co mám objednat? Jaké máte zkušenosti s druhovýrobou a kterou konkrétně doporučíte. Nejlépe mi sem napište přímo označení hlavy která mi tam bude bez problému pasovat. Mám tam prozatím HRC2666 origo LR .
Děkuji Muklis
Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)

Odpovědět