Kupcova D1..Základní nastavení vst. čerpadla?

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1530
Registrován: čtv dub 18, 2013 20:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Kupcova D1.. Jaká je výška auta s 2"liftem????

#261 Příspěvek od kupec18 » čtv zář 07, 2017 09:03

Josef-Z (Jugin) píše:
pon zář 04, 2017 20:03
kupec18 píše:
úte srp 02, 2016 19:46
Od středu kola, po střed prolisu na boku.

No značka mi je celkem jedno, spíš jestli je to vytahané jak trenky nebo od toho chci nemožné
Zdarec, mám komplet Terrafirmu 2lift. Zadek 69 cm, kufr prázdný a zadní sedáky taky venku. Předek 61,5 cm, Nárazník a naviják.
Nevíš kolik jsi to měl, když jsi tam měl ty pružiny od klokanů?
Pak by mě zajímal ten tlak oleje.. Sedlo to přímo na závit?
A ten displej 3 v 1, máš venkovní teplotu?
Zdar nasel jsem nejaky zapis a mam tam 60cm mezi stredem kola a blatnikem.
U tlaku oleje, si vyberes jaky zavit ma to cidlo mit, kupoval jsem m10x1.
A jo ten 3v1 ma hodiny venkovni teplotu a voltmeter, akorat to cidlo u teploty neni moc dlouhe, mam ho vytahle pod kapotou v tom prostoru kde jspu sterace

Pospa21
Příspěvky: 1
Registrován: stř dub 26, 2017 10:14

Re: Kupcova D1..Základní nastavení vst. čerpadla?

#262 Příspěvek od Pospa21 » stř zář 13, 2017 07:44

Z čeho jsou ty svody na turbo mám 300 tdi a přemýšlím nad turbem jiným s variabilním časováním

vik2
Příspěvky: 100
Registrován: pát úno 21, 2014 07:56
auto: Def 110

Re: Kupcova D1..Základní nastavení vst. čerpadla?

#263 Příspěvek od vik2 » čtv pro 21, 2017 15:10

Asi z Disca 200tdi

Mimochodem "Kupče18" už jsi to VNTéčko doladil??? Kolik jsi nastavil plnící tlak??

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1530
Registrován: čtv dub 18, 2013 20:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Kupcova D1..Základní nastavení vst. čerpadla?

#264 Příspěvek od kupec18 » pát pro 22, 2017 00:50

jj svody jsou z 200tdi disca.

Zatím tak nějak ruzně od 1baru do skoro 2b. Už mi i fouklo těsnění pod hlavou, ale za to nemuže jen to turbo.

Pocity naprosto super, i když to turbo fouka stejně jako serie tak se s tím jezdí neuvěřitelně líp, tahá to vice spodek, neudusí se to, netřepe. Prostě je vidět že líp vyplachuje.

vik2
Příspěvky: 100
Registrován: pát úno 21, 2014 07:56
auto: Def 110

Re: Kupcova D1..Základní nastavení vst. čerpadla?

#265 Příspěvek od vik2 » pát pro 22, 2017 08:00

Mám VNT cca 14dní v autě a pocitově stejný jak popisuješ ty. Jakoby to byl jinej motor, žadnej turbokopanec ani díra, plynulej zátah v celém spektru. Až mám někdy pocit, že to vlastně nejede :lol:

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1363
Registrován: ned pro 16, 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: Kupcova D1..Základní nastavení vst. čerpadla?

#266 Příspěvek od Mára-RRC » ned pro 24, 2017 00:12

vik2 píše:
pát pro 22, 2017 08:00
Mám VNT cca 14dní v autě a pocitově stejný jak popisuješ ty. Jakoby to byl jinej motor, žadnej turbokopanec ani díra, plynulej zátah v celém spektru. Až mám někdy pocit, že to vlastně nejede :lol:
No právě to mi nák štve chybí mi u kamarádovo defa ten turbo efekt a přijde mi že to nejede :-D
RRC 1993 200 Tdi. Když klasiku tak Classika (My Devils Machine)
RRC 1993 VM 2,5TD Dárce orgánů.

Odpovědět