Zvýšení Disco II
Moderátor: Miky_CZ
Re: Zvýšení Disco II
Mám pružiny.
Na druhý dvojce mám na předku právě terru a není to myslím žádná hitparáda, tak bych mrknul jinam. Vzadu měchy s podložkama, takže těžko porovnávat.
Do podložek pod pružiny se mi moc nechce jít. Bude to mít menší chod než s pružinama +50. a hlavně bych chtěl tvrdší. zapřáhnu prázdnej dvouosák a auto už sedne. Na to nejsem z měchů zvyklej.
Na druhý dvojce mám na předku právě terru a není to myslím žádná hitparáda, tak bych mrknul jinam. Vzadu měchy s podložkama, takže těžko porovnávat.
Do podložek pod pružiny se mi moc nechce jít. Bude to mít menší chod než s pružinama +50. a hlavně bych chtěl tvrdší. zapřáhnu prázdnej dvouosák a auto už sedne. Na to nejsem z měchů zvyklej.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení Disco II
Podložky je lepší dát nad pružiny. Tlumiče nemusí tlumit navíc váhu podložek. Ale je to zase více vidět.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení Disco II
Mám osobně péra Britpart už 7 let a spokojenost. Vůbec nereznou sedly minimálně. Na předku mám +4cm a 50kg DA4199 (číslo na DII) na zadku +5cm a 200kg DA4205. +100kg bylo dost na standart ale jak jsem naložil auto na expedici tak to bylo málo. Mám sice DI ale na toto se ty auta moc neliší. Navíc budeš potřebovat podložit jeden příčník pod autem aby o něj neškrtal kardan.
U tlumičů je to hodně o ceně. Podle mě rozumné tlumiče pod 1500 Kč nekoupíš. Doporučuji: Koni Heavy Track PLUS 2 INCH mají nastavitelné tlumení. Jezdil na nich kámoš a spokojenost.
přední http://www.paddockspares.com/82-2568-fr ... -inch.html
zadní http://www.paddockspares.com/82-2569-re ... -inch.html
U tlumičů je to hodně o ceně. Podle mě rozumné tlumiče pod 1500 Kč nekoupíš. Doporučuji: Koni Heavy Track PLUS 2 INCH mají nastavitelné tlumení. Jezdil na nich kámoš a spokojenost.
přední http://www.paddockspares.com/82-2568-fr ... -inch.html
zadní http://www.paddockspares.com/82-2569-re ... -inch.html
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení Disco II
ja by som sa bal, ze tie podlozky pri krizeni vypadnu, hlavne na zadnej naprave. zopar krat mi tam uz vyskocila pruzina...
ad pruziny: mne britpart vydrzali 6 rokov, zacala z nich opadavat farba a miestami chybal aj material. ale myslim, ze by vydrzali este nejaky rok, len som mal potrebu si nieco kupit;-) podla mna je to velmi dobra kupa. teraz mam OME, su podstatne tvrdsie.
ad tlmice: prekvapivo dlho mi vydrzali britpart cellular dynamics, mal som prevarene oka z defendra +2". koni su tiez dobre, ale kvalita poslednych serii je pochybna a pri nastavovani sa lubia uvolnit.
Re: Zvýšení Disco II
Já mám pružiny od britpartu +2" a podložky 5cm ze silonu nad perama. Aby nevypadávaly je potřeba dobře měřit a už je potom jedno, jestli jsou dole nebo nahoře. Je třeba na podložkách mít dobře udělaný osazení a hlavně se nespoléhat na to, že sada od britbartu bude dobře změřená.. Resp. 2" tlumiče + 2" pera mi na zadku nevycházely.. při křížení mi vypadávala pružina. Teď mám na zadku tlumiče 2" celular taky z defa a s tou podložkou to vychází při vyvěšení akorát. Na předku jsem musel snížit ty domečky na tlumič aby to taky fungovalo dobře.. aby to nevypadávalo ale na druhou stranu aby nezůstávala pružina zbytečně zmáčklá při vytaženym tlumičivisby píše: ↑01 úno 2017 15:52ja by som sa bal, ze tie podlozky pri krizeni vypadnu, hlavne na zadnej naprave. zopar krat mi tam uz vyskocila pruzina...
ad pruziny: mne britpart vydrzali 6 rokov, zacala z nich opadavat farba a miestami chybal aj material. ale myslim, ze by vydrzali este nejaky rok, len som mal potrebu si nieco kupit;-) podla mna je to velmi dobra kupa. teraz mam OME, su podstatne tvrdsie.
ad tlmice: prekvapivo dlho mi vydrzali britpart cellular dynamics, mal som prevarene oka z defendra +2". koni su tiez dobre, ale kvalita poslednych serii je pochybna a pri nastavovani sa lubia uvolnit.
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
Re: Zvýšení Disco II
Přidal bych pro info a zároveň jako varování, takhe vypadají tlumiče Terrafirma přesně po 3 letech. Sháním teď adekvtání náhradu, kdyby měl někdo tip na auto s 2" liftem a zatížením cca 100 - 150 kg
Land Rover Discovery 2 Td5
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Zvýšení Disco II
cellular na D2 neni, len super gas
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení Disco II
Z těch levnějších liftových nejsou špatné Britpart Super Gaz ...
Terrafirma All Terrain, tak ty už po neustálých stížnostech od zákazníků (ulomené oka, vytečené a rezavé po jedné zimě) nemontujem.
Terrafirma All Terrain, tak ty už po neustálých stížnostech od zákazníků (ulomené oka, vytečené a rezavé po jedné zimě) nemontujem.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
-
- Příspěvky: 14937
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zvýšení Disco II
Tak nevím, jestli se ty TF tak pokazily, ale měl jsem je na autě 4 roky a byly jenom lehce orezlé. Měnil jsem je za HPčka protože naložené, nebo spíš přeložené auto nezvládali, hlavně na zadní nápravě. Slušně fungovaly tak 10 000km, což je u mě zhruba rok, pak už bylo poznat, že to není ono. A následně i jeden přední v Albánii vytekl.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zvýšení Disco II
Mam 4.rok Britpart Super Gaz a spokojnost.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení Disco II
Britpart Cellular Dynamic +2 palce se na DII nevyrábějí
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: Zvýšení Disco II
Tak tlumiče objednány z Paddocku byly za týden u mě a už jsou na autě, přední i zadní přímo pro D2
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Zvýšení Disco II
Tie su ale bez liftu, či?
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Re: Zvýšení Disco II
po nedavnem ohnuti a naslednem vytrhnuti zadniho stabilizatoru, bych se zeptal na jednu otazku. Pri zvednuti +5cm je treba prodlouzit i stabilizatory o +5cm nebo se pletu? a je to podobne jako u cidla dofoukani mechu? predni jsem nastavil o +5 a vse je vporadku u zadniho +5 jsem ho ohnul a pak vyskubnul.. diky za osvetleni. Jeste dodam ze je to s ACE. diky
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení Disco II
Při zvednutí auta o 5cm není až tak nutné prodlužovat tyčky od stabíků a když už prodlužuješ, tak určitě ne o 5cm max 3cm.JirkaR píše: ↑10 kvě 2017 23:31 po nedavnem ohnuti a naslednem vytrhnuti zadniho stabilizatoru, bych se zeptal na jednu otazku. Pri zvednuti +5cm je treba prodlouzit i stabilizatory o +5cm nebo se pletu? a je to podobne jako u cidla dofoukani mechu? predni jsem nastavil o +5 a vse je vporadku u zadniho +5 jsem ho ohnul a pak vyskubnul.. diky za osvetleni. Jeste dodam ze je to s ACE. diky
Stabíky chodí na jinak dlouhé páce a mají o dost kratší chod než náprava...
U výškového čidla měchů je to podobné.
Čidlo je v půlce ramena, které drží nápravu a tím pádem se na zvednutí o 5cm prodlužuje kolem 3cm.
Vše jde i krásně spočítat. Délka ramena nápravy, délka pružiny na autě a zdvih ti utvoří trojúhelník,
trocha geometrie a hned máš o prodloužení komponentů při liftu jasno
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
-
- Příspěvky: 14937
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zvýšení Disco II
Přesně jak píše Jirka, dá se to spočítat. Když jsem D2 zvednul o těch zhruba 5cm a dal tlumiče s delším chodem, tak výsledkem bylo opakované vytržení (vypáčení) horního kulového čepu tyčky stabilizátoru na zadní nápravě. Poprvé v terénu, tam jsem si myslel, že je to kvůli rychlejší jízdě. vyměnil jsme tyčky, dal delší a znovu jsem to utrhnul v Rumunsku, kdy jsem téměř krokem projížděl šikmo žlábek mezi silnicí a polní cestou. Výsledek jsou tyčky z Jeepa, které mají dole kulový čep a nahoře silentblok nalisovaný v oku s dírou skrz. Ke stabilizátoru mám přišroubované U vyříznuté z kusu ocelového jeklu, protože 5mm silné železo jsem neměl jak ohýbat. Od té doby mám klid, tyčky se netrhají.
Když jsem to zkoušel, tak ať jsem laboroval s délkou tyček jak jsem chtěl, tak prostě kvůli většímu rozsahu chodu nápravy, díky delším tlumičům, se ten horní kulák měl vždy snahu páčit ven. Možná by se dala najít nějaká vhodná délka, ale HD tyčky z Jeepa vyšly cenově podobně, jako slušné tyčky od LR a životnost je zatím 4 roky.
Původní nápad není můj, ale od Patrika ze Slovenska.
Když jsem to zkoušel, tak ať jsem laboroval s délkou tyček jak jsem chtěl, tak prostě kvůli většímu rozsahu chodu nápravy, díky delším tlumičům, se ten horní kulák měl vždy snahu páčit ven. Možná by se dala najít nějaká vhodná délka, ale HD tyčky z Jeepa vyšly cenově podobně, jako slušné tyčky od LR a životnost je zatím 4 roky.
Původní nápad není můj, ale od Patrika ze Slovenska.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zvýšení Disco II
ano našel jsem tve řešení. Jen jsem nevěděl délku těch stabilizátoru. Ted už vím. Díky moc za pro mě cené informace. S tím čidlem to mám ok zvihal jsem ho o cca 2,5cm plus běhání s metrem a vše jak má byt. Ještě jednou děkuji mocMadTom píše: ↑11 kvě 2017 07:54 Přesně jak píše Jirka, dá se to spočítat. Když jsem D2 zvednul o těch zhruba 5cm a dal tlumiče s delším chodem, tak výsledkem bylo opakované vytržení (vypáčení) horního kulového čepu tyčky stabilizátoru na zadní nápravě. Poprvé v terénu, tam jsem si myslel, že je to kvůli rychlejší jízdě. vyměnil jsme tyčky, dal delší a znovu jsem to utrhnul v Rumunsku, kdy jsem téměř krokem projížděl šikmo žlábek mezi silnicí a polní cestou. Výsledek jsou tyčky z Jeepa, které mají dole kulový čep a nahoře silentblok nalisovaný v oku s dírou skrz. Ke stabilizátoru mám přišroubované U vyříznuté z kusu ocelového jeklu, protože 5mm silné železo jsem neměl jak ohýbat. Od té doby mám klid, tyčky se netrhají.
Když jsem to zkoušel, tak ať jsem laboroval s délkou tyček jak jsem chtěl, tak prostě kvůli většímu rozsahu chodu nápravy, díky delším tlumičům, se ten horní kulák měl vždy snahu páčit ven. Možná by se dala najít nějaká vhodná délka, ale HD tyčky z Jeepa vyšly cenově podobně, jako slušné tyčky od LR a životnost je zatím 4 roky.
Původní nápad není můj, ale od Patrika ze Slovenska.